If I’m dead, ??????????

Standard
ကၽြန္မအခုတစ္ေလာ အလုပ္ကလည္း ထြက္လိုက္တယ္ ဆိုေတာ့ အိမ္မွာ အားအားယားယားနဲ႔ အိပ္လိုက္၊ စားလိုက္၊ စာအုပ္ေလးေတြ ေလွ်ာက္ဖတ္လိုက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ့္ကို ဟုတ္ေနေတာ့တာပဲ။ တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္.. အင္တာနက္ကို အရင္ကလို ေဖာေဖာသီသီနဲ႔ ေန႔တိုင္းမသံုးရေတာ့ လြမ္းစရာေလးေတြ ေပၚလာတာ တစ္ခုကေတာ့ ေတာ္ေတာ့္ကို အဆင္မေျပဘူးရွင္။ လြမ္းဒဏ္သင့္တာကို ခါးခါးသီးသီးကို ခံစားေနရတာ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ သူငယ္ခ်င္း အတူသြား၊ အတူစား၊ သိပ္လည္းခင္ၾကတဲ့ ကိုေနဘုန္းလတ္ တစ္ေယာက္ မတရားခံေနရတာေတြေၾကာင့္ စိတ္ဒဏ္ရာ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ရရွိခဲ့ပါရဲ့ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ ကိုယ္ကလည္း မတတ္ႏိုင္ ဘာမွလည္း လုပ္ေပးလို႔က မရေတာ့ ဒီအတိုင္း ထိုင္းဆုေတာင္ရံု ထိုင္ေဒါသထြက္ရံုကလြဲရင္ ဘာမွေတာ့ လုပ္ေပးလို႔ မရခဲ့ဘူး။ ရင္နာတယ္။

အဲေတာ့ ကၽြန္မအိမ္မွာ အားယားေနတုန္း အေတြးေတြကလည္း ေတာင္ေရာက္လိုက္ ေျမာက္ေရာက္လိုက္နဲ႔ေပါ့။ ဒီၾကားထဲ ငါမ်ား ဒီအခ်ိန္ ေသသြားခဲ့ရင္ ဆုိတဲ့ အေတြးေလးက ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ၀င္လာေသးတယ္။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မဒီအခ်ိန္ အိမ္မွာ မ်ား တစ္ခုခုျဖစ္ျပီး ေသသြားခဲ့ရင္ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ သိႏိုင္ပါ့မလား။ အြန္လိုင္းေပၚလည္း သိပ္မတက္ျဖစ္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လည္း အဆက္အသြယ္ ျပတ္ေနေတာ့ ကၽြန္မေသရင္ ဘယ္သူကမ်ား သတင္းျဖန္႔မလဲ လို႔ေပါေတာေတာ ေတြးမိေသးတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း တစ္ကယ္ေျပာတာရွင့္ ကၽြန္မေသရင္ ကၽြန္မအတြက္ ၀မ္းနည္းပုေဆြးေနမယ့္သူေတြ ရွိပါ့မလားဆိုတာ ၾကိဳျပီး စိတ္ပူေနတတ္တာ။ ကၽြန္မကို ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ့ ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ နင္သာ ဂ်ီေတာ့ေပၚမွာ မရွိေတာ့ရင္ ငါဘယ္လိုေနရမလဲ ပင့္ဂိုလ္းရယ္လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးသူေတြ၊ နင္ေသလို႔ကေတာ့ ငါကလနဲ႔ခ်ီ ငိုမွာလို႔ေျပာဖူးတဲ့ သူေတြ.. ကၽြန္မ တစ္ကယ္မ်ား ေသသြားခဲ့ရင္ အဲလိုမ်ား တစ္ကယ္လုပ္ေနၾကမလား လို႔သိပ္ကို သိခ်င္ေနတာ။ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ကဆို ေျပာေသးတယ္ နင္မ်ား ေသလို႔ကေတာ့ 6 လေလာက္ကို ၀မ္းနည္းမွတ္တမ္းပို႔စ္ေတြ ဆက္တိုက္ တင္ပလိုက္မွာတဲ့.. ေပါတာ ေပါတာ။

အဲေတာ့ ကၽြန္မေသရင္ေလ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ လုပ္ၾကည့္ခ်င္တယ္။ သူမ်ားေတြကို နိဗၺာန္ေရာက္ဖို႔ေတာ့ မၾကိဳးစားဘူး။ ၀ိညာဥ္ေလး အေနနဲ႔ ေလွ်ာက္လိုက္သြားၾကည့္ခ်င္တာ။ ကၽြန္မ သရဲျဖစ္ခ်င္တယ္။ သရဲကမွ ကြန္ပ်ဴတာ သရဲမ ျဖစ္ခ်င္တာ။ စစခ်င္းလုပ္မယ့္ အလုပ္က ဘေလာဂ့္ေတြကို ေလွ်ာက္ဖတ္မယ္။ ျပီးေတာ့ comment ေတြေလွ်ာက္ပြတ္၊ စီေဘာက္ေတြမွာ လိုက္ေအာ္၊ အားး လူေတြကလန္႔.. ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမယ္ထင္တယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ ၀ိညာဥ္က ဘန္ေကာက္ကိုသြားမယ္.. ဘန္ေကာက္ကို။ အဲဒီမွာ ေျခာက္လေလာက္ ဆက္တိုက္ငိုမယ့္ မိန္းမရွိတယ္။ သူတစ္ကယ္မ်ား ငိုေနမလား။ ကၽြန္မကို လြမ္းေနလိမ့္မလား။ သာမန္ကိစၥေလးကိုေတာင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္တတ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ့ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း၊ ကၽြန္မေသသြားရင္ ဘယ္လိုမ်ား ေနမလဲ။ ကၽြန္မ သြားအားေပးခ်င္တယ္။ ငါနင့္အနားမွာ သရဲမအျဖစ္ ရွိေနပါတယ္ ခ်စ္ဆံုးရယ္ မငိုပါနဲ႔လို႔။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ အဂၤလန္ကိုသြားမယ္.. ဒီအတိုင္းပဲ ဘန္ေကာက္က ေလယာဥ္တစ္စင္းကို တိတ္တိတ္ကေလး လိုက္စီးသြားမယ္။ ၀ိညာဥ္ဆိုေတာ့ ဘယ္သူကမွလည္း ျမင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဂၤလန္မွာလည္း ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ့ ေနာက္တစ္ေယာက္ ရွိေသးတယ္။ သူေရာ ဘယ္လိုေနမလဲ။ ကၽြန္မကို ေမ့ထားျပီး သူ႔အလုပ္ေတြပဲ ဆက္တိုက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့လား ေသဖို႔သာျပင္… လံုး၀ကို ေျခာက္မွာ။ ေျခာက္တာကမွ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ လန္႔ေအာင္ လုပ္မွာ။ ကြန္ပ်ဴတာမွာ စာေရးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ကီးဘုတ္ကို သူေတာင္ မရိုက္ရေသးဘူး ေမာ္နီတာေပၚမွာ စာလံုးေတြေပၚလာေအာင္ ကၽြန္မက ၾကိဳရိုက္တာမ်ိဳး၊ ပါ၀ါေတြကို ပိတ္ပစ္လိုက္တာမ်ိဳး၊ လမ္းသြားရင္ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ ေရ့ွမေရာက္ေအာင္ လုပ္တာမ်ိဳး၊ အစားေတြကို လုစားတာမ်ိဳး..ေျခာက္မွာ အဲလိုကို ေျခာက္အံုးမွာ။ ကၽြန္မအတြက္ ယူၾကံဳးမရ အပူလံုးၾကြျပီး ၀မ္းနည္းေနရင္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ ၀ိညာဥ္းေလးက ဒီလိုခ်စ္ျခင္းေတြကို ကၽြန္မခံရတဲ့အတြက္၊ ကၽြန္မကို ခ်စ္တဲ့သူေတြ ရွိေနတဲ့အတြက္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ၀မ္းသာလိမ့္မယ္။

ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မေလ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ အမ်ားဆံုးရွိတဲ့ စင္ကာပူကို လာမယ္။ စင္ကာပူက ဘေလာဂ့္ဂါေတြ၊ Padonma Forum က သူငယ္ခ်င္းေတြ မ်က္ခံုးေတာ့ လႈပ္ေနေတာ့မွာပဲ။ မလန္႔ၾကပါနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ။ နင္တို႔ ဘယ္လို ေနထိုင္စားေသာက္ၾကလဲ ငါသိခ်င္ရံုပါ။ ငါ့အတြက္ ၀မ္းမနည္းၾကပါနဲ႔။ ေၾကြခ်ိန္တန္လို႔ ေၾကြတယ္ပဲ မွတ္လိုက္ပါလို႔ အိပ္မက္ေလးအျဖစ္ ေပးရံု သက္သက္ကေလးပါ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မက ရိုးရိုးသရဲမ မဟုတ္ဘူး.. တန္ခိုးရွိတဲ့ လူေတြကို ကူညီႏိုင္တဲ့ သရဲမ ျဖစ္ခ်င္တာ။ အဆင္မေျပတဲ့ သူေတြကို အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးမယ့္။ မတရားတဲ့ သူေတြကို ဖယ္ရွားေပးမယ္။ ကၽြန္မသာ ေသသြားျပီး ဒီလိုမ်ိဳး မတရားတဲ့ သူေတြကို သုတ္သင္ရွင္းလင္းႏိုင္တဲ့ သရဲမမ်ိဳး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ခုေတာင္ ေသသြားခ်င္မိပါရဲ့။ တစ္ကယ္ေျပာတာ။ ကၽြန္မရဲ့ စာကို ဖတ္ျပီး ရူးေနတယ္လို႔ ထင္တဲ့ သူေတြလည္း ရွိခ်င္ရွိၾကပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကေတာ့ တစ္ကယ့္ကို အဲလိုေတြ ေတြးမိေနတာရွင့္။ လုပ္စရာမရွိလို႔ စိတ္ေလတာလည္း ပါမွာေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္မက လူေတြကိုလည္း ခ်စ္တတ္သလို ကၽြန္ကို ခ်စ္တာလည္း သိပ္ခံခ်င္တာ။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ တစ္ခုခုအဆင္မေျပျဖစ္တိုင္း အသဲနင့္ေအာင္ ခံစား တတ္သလို၊ ကၽြန္မအတြက္လည္း အဲလိုခံစား ေစခ်င္တာ ကၽြန္မအတၱၾကီးတာပဲလား။ ကၽြန္မေသဆံုးျခင္းအတြက္ ၀မ္းနည္းျခင္း အထိမ္းအမွတ္ အျဖစ္ ပိုစ့္ေတြတင္၊ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ ေတြ၀ိုင္းလုပ္ေပး၊ ယူက်ံဳးမရ ႏွေျမာတသေတြ ျဖစ္ေနၾကရင္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ ၀ိညာဥ္က ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနမွာ။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ အဆင္ေျပေစဖို႔၊ အေကာင္းေတြပဲ ျဖစ္လာေစဖို႔ တန္ခိုးရွိတဲ့ သရဲမပင့္ဂိုလ္းက တတ္ႏိုင္သေလာက္ လုပ္ေပးအံုးမွာ။

ဒါေပမယ့္ ဒီသရဲမက စိတ္ပုတ္တယ္ေနာ္။ ကၽြန္မကို ဖုတ္ေလသည့္ ငပိရွိသည္ေတာင္ မထင္ဘူး၊ ေသရင္လည္းေသေတာ့ကြာလို႔ မွတ္ျပီး ဘယ္လိုမွ မခံစားပဲ ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ အထူးသျဖင့္ ဂ်ီေတာ့ထဲမွာရွိတဲ့သူေတြကိုေတာ့ ေျခာက္မွာ။ ေလာကမွာ မေနႏိုင္ေအာင္ကို အေပၚမွာ ေျပာခဲ့သလို နည္းမ်ိဳးစံုးနဲ႔ ေျခာက္မွာ။ ဟြင္း ဟြင္း ေသဖို႔သာျပင္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ့ ဘေလာဂ့္ကို ဆက္ေရးႏိုင္ဖို႔အတြက္ ကၽြန္မကေတာ့ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို Admin Grant ေပးခဲ့အံုးမွာရွင့္. ဒါမွ လူသာေသသည္ ဘေလာဂ့္ မေသျဖစ္မွာေလ။ မေကာင္းဘူးလား။ ဘယ္သူယူမွာလဲ Admin ေပးမယ္။ ခုကတည္းက ၾကိဳစာရင္းေပးထားေနာ္။ လုပ္ခ်င္ရင္ ေျပာပါတယ္။ အဲဒီ လူကလည္း ကၽြန္မကို ခ်စ္ခင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရမယ္။ ပိုစ့္ေတြ အမ်ားၾကီးတင္ေပးစရာ မလိုပါဘူး။ တစ္လကို ႏွစ္ၾကိမ္ေလာက္ပဲ Update လုပ္ေပးရင္ရပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ သူလည္း အလုပ္ရႈပ္ေနမွာေပါ့။ မဟုတ္ဘူးလား..။

အဲ.ကၽြန္မရဲ့ ေယာင္လည္လည္ အေတြးမ်ားကို လာေရာက္ ဖတ္ရႈၾကေသာသူမ်ားကို ေက်းဇူး အထူးတင္ပါတယ္ရွင္။ ေၾသာ္ ကၽြန္မ ရူးေနတာေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးေနာ္။ ေတာ္ၾကာေန ကၽြန္မကို ရူးတယ္ ထင္ၾကမွာစိုးလို႔……..ဟိ။

အေမရီးကားက သူငယ္ခ်င္းေတြကေမးတယ္.. သူတို႔ဆီက်ေတာ့ မလာဘူးေပါ့ေလ.. သူတို႔ကို မခ်စ္ဘူးေပါ့ေလတဲ့.. မဟုတ္ပါဘူး ခ်စ္ခ်စ္တို႔ရယ္.. အဲဒီတုန္းက ေကာ္နက္ရွင္ က်ေနေတာ့ ပိုစ့္ျမန္ျမန္ ျပီးေအာင္ အေမရီးကားကို ေျခဆန္႔မယ့္ ခရီးကို မထည့္လိုက္ရတာပါ.. တစ္ကယ္က ေနာက္ဆံုးမွ လာျပီး ေသအလဲ Suprise Check ၀င္ဖို႔ အစီစအစဥ္ရွိပါ့ရွင္.. လာမယ္ လာမယ္ LA ကို တန္းလာမယ္ ဆန္ဖရန္စစၥကို၊ ဆန္ဟိုေဆး အဲဒီကိုလည္းလာမယ္.. ေနာက္ေတာ့မွ ေၾကာက္ပါျပီ မေအာ္ရ၀ူးေနာ္..

8 responses »

  1. Happy Ghost လုပ္မယ္ဆိုပဲ။ ေကာင္းတယ္။ ျမန္ျမန္ခ်။😀

  2. ၀ိုးး…အေတြးကလဲ၀င္တတ္ပါေပ့ဗ်ာ ေၾကာက္စရာၾကီး ဖန္ဆင္နိုင္တံဲ့ သူရဲမေလးဆိုေကာင္းမယ္ဗ် ဒုကၡေရာက္ေနတဲ့သူေတြကို ကယ္နိုင္တဲ့ သူေလးေလ..
    က်ေနာ္လဲ မေသဆံုးခင္ေတာ့ တစ္ခုခုေလးအက်ိဳးျပဳခ်င္တယ္…..
    ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ

  3. လာမွာ လာမွာ ဘာညာ့ဆီ အရင္လာမယ္
    ဒီမိုဆီေတာ့ ေနာက္မွသြားမယ္
    ကိုေကာင္းကင္ကိုတို့ ေမာင္မ်ိဳးတို႔လည္း ဘုရားသာ တထား

  4. ဟဲ့ ငါ့ဆီကိုလာ သိလား။ ငါက သရဲေမြးမွာ။ ျပီးရင္ ငါမေက်နပ္တဲ့သူေတြ မၾကိဳက္တဲ့သူေတြကို ေျခာက္ခုိင္းမွာ။ ဟိ

  5. အင္းးး … သူငယ္ခ်င္းေတြကို တစ္ခုခု အရင္ လုပ္ေပး ခဲ့ပါလား မေသခင္😛 က်န္တာေနာက္မွ🙂

  6. ေအာင္းမယ္ေရး…. ဖ်ား..ဖ်ား… အေနာ့္ကိုေတာ့ဘာမွလုပ္နဲ ့ေနာ္.. လုပ္ခ်င္ရင္လည္းအျမဲ Ban Ban ေနတဲ့ Server ၾကီးသာဒုတ္နဲ ့ထိုးျပစ္…😛

  7. အဲဒီလိုမ်ိဳး စဥ္းစားဖူးတယ္။ တူတူသြားမယ္ေလ။ အေဖာ္ရတာေပါ့။ ေခၚလိုက္ေနာ္။

Leave a Reply

