To My Dearests!

Standard

ေဖေဖာ္၀ါရီလဆိုတာ အခ်စ္ရည္၊ အခ်စ္ေသြးတို႔ လႊမ္းၿခံဳေနၿပီး ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ကိုယ္စားျပဳတဲ့ ျပယုဂ္ကာလလို႔ သိထားေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္မွာ လူေတြနားလည္ထားတဲ့ St. Valentine’s Day ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ႀကီးဟာ ေရွးေခတ္ ေရာမရိုးရာနဲ႔ ခရစ္ယာန္ ဘာသာအတြက္ အေလးအျမတ္ ျပဳရတဲ့ အထိမ္းအမွတ္ ေန႔တစ္ေန႔လည္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ဗယ္လင္တိုင္းေဒးဆိုတာ ခ်စ္သူရည္းစားေတြနဲ႔ခ်ည္းပဲ သက္ဆိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္။ ကမၻာေပၚမွာေနထိုင္ၾကတဲ့ ခ်စ္တတ္ၾကတဲ့၊ အခ်စ္ကို တန္ဘိုးထားတတ္ၾကတဲ့ သူေတြအားလံုးနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ကေလး ျဖစ္ပါတယ္ရွင္။ ခ်စ္သူရည္းစားခ်င္း၊ မိသားစုေတြခ်င္း၊ သူငယ္ခ်င္း ေမာင္ႏွမေတြခ်င္း အားလံုး အားလံုးဟာ ဗယ္လင္တိုင္းေဒးကို အတူတူဆင္ႏႊဲႏိုင္ၾကပါတယ္။ လက္ေဆာင္ေလးေတြ အျပန္အလွန္ ေပးအပ္ႏိုင္ၾကပါတယ္။ အခ်စ္ကို ေဖာ္ညႊန္း ဖြင့္ဆိုႏိုင္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူေတြကို သူတို႔ကို ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းကို ဒီလို ဗယ္လင္တိုင္းေန႔မွာ ဖြင့္ဟျပခ်င္တာေပါ့ရွင္။

ကၽြန္မမွာ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြရွိတယ္။ ကၽြန္မတို႔အားလံုးဟာ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေတြ႔ဆံုခဲ့ၾကၿပီး တစ္ကယ့္ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြကို ခ်စ္ခဲ့ၾကတာျဖစ္တယ္။ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ နားလည္ၾကင္နာမႈ ရွိၾကတယ္။ ေန႔တိုင္းလိုလို အဆက္အသြယ္ရွိၾကတယ္။ ေရေျမေတြ ေ၀းေနေပမယ့္ စိတ္ခ်င္းကေတာ့ အၿမဲတမ္း နီးေနခဲ့ၾကတယ္။ ဂ်ီေတာ့ေပၚမွာ မေတြ႔ျဖစ္ၾကရင္ေတာင္ ဖုန္းေတာ့ေခၚျဖစ္ၾကတယ္။ တစ္ရက္ စကားမေျပာရရင္ တစ္ရက္လြမ္းရေလာက္ေအာင္ကို ကၽြန္မတို႔ ခ်စ္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အြန္လိုင္းအခ်စ္ကို ကၽြန္မယံုတယ္။ ပကတိ ျဖဴစင္တယ္၊ ရိုးသားတယ္။ ဘာ ပကာသနမွ မေရာပဲ အသံေလးၾကားရံု၊ ေန႔တုိင္းစကားေျပာျဖစ္ရံု၊ ခံစားခ်က္ေတြ ဖလွယ္ၾကရံုနဲ႔ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ကို အဆံုးစြန္ထိ ညိႈ႕ယူသြားႏိုင္စြမ္းရွိတယ္။ ဟုတ္ကဲ့.. ကၽြန္မွာ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ရွိပါတယ္။

“ဂ်ဴဂ်ဴး” နဲ႔ ကၽြန္မဟာ ပလန္းနက္ဖိုရမ္မွာ စတင္ေတြ႔ဆံုခဲ့ၾကတာျဖစ္တယ္။ Dungeonsis ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕ Nick Name ေၾကာင့္ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒုန္းၾကမ္းစိ လို႔ေခၚေလ့ရွိၾကတယ္။ ကၽြန္မသာမက ဖိုရမ္ထဲက လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း သူ႔ကို ေတာ္ေတာ္ေလး ခင္ၾကပါတယ္။ ထိုင္းႏိုင္ငံ ABAC မွာ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သလို ထိုင္းမွာ ေရာက္ေနတဲ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သူ႔ကို လူမျမင္ဖူးပဲ နာမည္ကိုေတာ့ သိေနၾကတယ္။ ကၽြန္မက သူ႔အေၾကာင္းေတြ အျမဲေျပာေျပာေနတတ္တာကိုး။ ပလန္းနက္ဖိုရမ္မွာေတာ့ သူနဲ႔ကၽြန္မ သိပ္မရင္းႏွီးခဲ့ၾကဘူး။ “ျမန္မာတီးေရွာ့ပ့္” ဆိုတဲ့ ဖိုရမ္မွာမွ အေတာ္ေလးကို ခင္မင္ရင္းႏွီးၿပီး ဂ်ီေတာ့ေပၚမွာေရာ၊ ဖုန္းဆက္ၿပီးေတာ့ေရာ၊ အီးေမလ္းနဲ႔ေကာ အဆက္အသြယ္ မျပတ္ေနခဲ့ၾကတယ္ေလ။ သူေက်ာင္းပိတ္လုိ႔ ျမန္မာျပည္ ျပန္လာရင္လည္း ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အၿမဲတမ္းေတြ႔ျဖစ္ၾကတယ္။ ကၽြန္မရံုးနဲ႔ သူ႔ဆိုင္နဲ႔ကလည္း နီးတာကိုးရွင္။ ေမလမွာ နာဂစ္ျဖစ္ေတာ့ ကၽြန္မသူ႔အိမ္မွာ လိုက္အိပ္တဲ့ေန႔နဲ႔ ႀကံဳတယ္။ ေၾကာက္လို႔ဆိုၿပီး တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အေသဖက္ထားၾကတာ ေမ့မရႏိုင္ဘူး။ ကၽြန္မသူ႔ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္။

ဂ်ဴဂ်ဴးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေနာက္ထပ္ခ်စ္စရာ ေကာင္းတဲ့သူငယ္ခ်င္း သံုးေယာက္နဲ႔ ကၽြန္မ ထပ္ရင္းႏွီးခြင့္ရခဲ့တယ္။ “ျမန္မာတီးေရွာပ့္” ဖုိရမ္ပ်က္သြားေတာ့ အဲဒီကလူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဘေလာဂ့္ဂါ ျဖစ္ကုန္ၾကတယ္။ ကၽြန္မလည္း အဲဒီကေနတစ္ဆင့္ ဘေလာဂ့္ဂါ ျဖစ္ခဲ့တာပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက MonsterOfRock လို႔ေခၚတဲ့ ကိုမြန္းစတားရဲ႕ ပဒုမၼာဖိုရမ္က နာမည္စရလာတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္တယ္။ ပလန္းနက္မွာ ကတည္းက ခင္မင္ရင္းစြဲရွိခဲ့ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ပလန္းနက္က ယူဇာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ပဒုမၼာမွာ သြားေရးျဖစ္ၾကတယ္။ ကၽြန္မလည္း ေယာင္လည္လည္နဲ႔ ပါသြားတာေပါ့။ ဂ်ဴဂ်ဳးတို႔ကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းအဲဒီမွာ ဖိုရမ္ေတြ ေတာက္ေလွ်ာက္ေရးျဖစ္တယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ဖိုရမ္သိပ္မေရးေတာ့ပဲ ဘေလာဂ့္ေလာကမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္က်င္လည္ျဖစ္တယ္။ ပဒုမၼာကိုလည္းေရာက္ေကာ ပါရမီ လို႔ေခၚတဲ့ ခ်စ္စရာ မမတစ္ေယာက္နဲ႔ ထပ္ခင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ အဲဒီ မမနဲ႔ မခင္ ခင္ကတည္းက ပဒုမၼာရဲ႕ အမာခံ မန္ဘာႀကီး ဂ်ဴဂ်ဴးေၾကာင့္ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ၾကားဖူးေနတာ ၾကာလွၿပီ။ ကၽြန္မတို႔က ဂ်ီေတာ့ေျပာရင္ သူ႔အေၾကာင္း ကိုယ့္အေၾကာင္းကအစ သူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္းပါ အၿမဲထည့္ေျပာတတ္ၾကတာကိုးရွင့္။

လန္ဒန္မွာေနတဲ့ မမပါရမီကလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ စိတ္ခ်င္းနီးခဲ့တာပါပဲ။ ဂ်ီေတာ့ကေနတစ္ဆင့္ ဖိုရမ္ထဲေနတစ္ဆင့္ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ခင္မင္မႈေတြတိုးခဲ့ရတယ္။ စိတ္ထားေကာင္းလြန္းတဲ့ ပါရမီကို ကၽြန္မ ေလးစားအားက်ခဲ့ရတယ္။ တိုက္ဆိုင္တာ တစ္ခုက သူ႔နာမည္ကလည္း “ထက္ထက္” ပဲျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ တရုပ္လို ထက္က်ဲက်ဲနဲ႔ ထက္ေမ့ေမ့ဆိုၿပီး တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ေခၚၾကတာ။ မမပါရမီနဲ႔ ဂ်ဴဂ်ဴးမွာ သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ေနာက္အမ တစ္ေယာက္ရွိေသးတယ္ ဆိုတာေၾကာင့္ နင္တို႔အမလည္း ငါ့အမပဲေပါ့ဟာ ဆိုၿပီးကၽြန္မ အဲဒီအမတစ္ေယာက္နဲ႔ ထပ္ခင္ခြင့္ ရခဲ့ျပန္တယ္။ Silver လုိ႔ေခၚတဲ့ ခပ္၀၀ မမတစ္ေယာက္ေပါ့။

မမေဆလ္းဗားက ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တယ္။ လူတိုင္းကို ကူညီတတ္တယ္။ တစ္ခါ တစ္ခါ အားလံုးကို ႏႊဲ႔ဆိုး ဆိုးတတ္ေသးတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဆို အႀကီးဆံုးက အငယ္ဆံုးျဖစ္ေနတယ္ဗ်ိဳ႕ဆိုၿပီး သူ႔ကိုေနာက္ေလ့ ရွိၾကတယ္။ စင္ကာပူမွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ မမေဆလ္ဗားကလည္း ကၽြန္မနဲ႔ ဂ်ီေတာ့အေျပာအမ်ားဆံုးသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တာပါပဲ။ ကၽြန္မတို႔ အားလံုးအတြက္လည္း စင္ကာပူကေန လက္ေဆာင္ေတြ ပို႔ေပးတတ္ေသးတယ္။ ကၽြန္မ မွာေတာင္ သူေပးတဲ့အမွတ္တရလက္ေဆာင္ေလးေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္။ သူ ျမန္မာျပည္ ျပန္လာတိုင္း ကၽြန္မနဲ႔ အၿမဲေတြ႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။

ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ အေမရီးကားမွာေနတဲ့ ဆန္းေဒးဆိုတဲ့ အငယ္ဆံုး ေကာင္မေလးေပါ့။ အငယ္ဆံုးျဖစ္လို႔ အေပါဆံုးလည္းျဖစ္တယ္။ (ဂ်စ္ စိတ္ဆိုးရဘူးေနာ္)။ သူ႔ကိုလည္း ဂ်ဴဂ်ဴးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သိခဲ့တာပါပဲ။ ကၽြန္မနဲ႔ မခင္ခင္ ကတည္းက သူက ေနာက္သံုးေယာက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ရင္းႏွီးေနၿပီ။ ကၽြန္မလိုပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ (တစ္ကယ္က ေပါေပါေနတတ္တာ.. ဟီး) ဆန္းေဒးကိုလည္း ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ခဲ့တာပါပဲ။ အခြင့္အေရးရတိုင္း သူတို႔အားလံုးနဲ႔ ကၽြန္မ Yahoo Conference ေျပာျဖစ္ၾကတယ္။ အားလံုးနဲ႔ ဖုန္းေျပာရတာ ဘယ္ေလာက္ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလိမ့္မလဲဆိုတာ ေတြးသာၾကည့္ၾကေတာ့ေပါ့ေနာ္။ ခုဆို ဆန္းေဒးပို႔ေပးတဲ့ ကၽြန္မလည္း သိပ္ႀကိဳက္တဲ့ Beyond Paradise ေရေမႊးပုလင္းကို ျမင္တိုင္း ကၽြန္မ သူ႔ကို သိပ္သတိရတယ္။ ဂ်ဴဂ်ဴးတို႔ ဆန္ေဒးတို႔အားလံုးထဲမွာ ကၽြန္မနဲ႔ေတြ႔ဖူးတာဆိုလို႔ ဂ်ဴဂ်ဳးရယ္ မမေဆလ္ဗားရယ္ပဲ ရွိေသးတယ္။ မမပါရမီနဲ႔ ဆန္းေဒးကိုလည္း ကၽြန္မ တစ္ေန႔ေန႔မွာ ေတြ႔ခြင့္ရလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔အားလံုးက လူခ်င္းေ၀းေနၾကေပမယ့္ ရင္ခုန္းသံခ်င္း အနီးဆံုးမွာ ရွိေနၾကပါတယ္။ ကၽြန္မ သူတို႔အားလံုးကို သိပ္ခ်စ္သလို သူတို႔ကလည္း ကၽြန္မကို ခ်စ္ၾကလိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္တယ္။

ဗယ္လင္းတိုင္းေန႔မွာ အခ်စ္အေၾကာင္းကို ဖြင့္ဆိုျပသဖို႔ဆိုရင္ ကၽြန္မခ်စ္သူကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းလည္း ခ်စ္သူသိေအာင္ ေျပာျပရအံုးမွာေပါ့။ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္ ၀တၳဳေတြကို ဖတ္ၿပီး “ကိုယ့္ကိုမ်ား ေစာင္းေရးထားသလား” လို႔ေမးေလ့ရွိတဲ့ ခ်စ္သူအတြက္ သူ႔ကို တုိက္ရိုက္ ရည္ညႊန္းတဲ့စာေလးကိုေတာ့ ကၽြန္မဒီေန႔မွာေရးျပခ်င္ေသးတယ္။ ကၽြန္မ အခ်စ္ေတြကိုလည္း သူ နားလည္ႏိုင္ဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္တယ္။

အင္တာနက္ေခတ္ႀကီးမွာ သူနဲ႕ကၽြန္မ စတင္ေတြ႔ဆံုခဲ့တဲ့ ေနရာကလည္း အြန္လိုင္းရဲ႕ တစ္ေနရာမွာလို႔ ေျပာပါရေစရွင္။ သူ႔ အေျပာေတြအရေတာ့ ကၽြန္မ သူ႔ကို စိတ္မ၀င္စားခင္ အခ်ိန္ကတည္းက သူက ကၽြန္မကို ခ်စ္ေနခဲ့တာဆိုပဲ။ ကၽြန္မထက္ အသက္နည္းနည္းႀကီးတဲ့သူက အခ်စ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ အေတြ႔အႀကံဳေတြ အမ်ားႀကီးရွိခဲ့ဖူးတယ္။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အျပင္မွာ ေတြ႔ဖူးၾကတဲ့ အခ်ိန္ေတြကထိ ကၽြန္မသူ႔ကို လံုး၀ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ေသးတာ ေသခ်ာတယ္။ သူ ကၽြန္မကို ရည္းစားစကား ေျပာခဲ့တုန္းကလည္း ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းမခ်စ္ခဲ့ေသးတာေတာ့ ကၽြန္မ ၀န္ခံရပါလိမ့္မယ္။ ရည္းစား မထားဖူးေပမယ့္ ရည္းစားစကားေျပာတာကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ခံရဖူးတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ သူ႔စကားကို စ ၾကားရတုန္းကလည္း သိပ္ေတာ့ မထူးဆန္းပါဘူး။ ထူးဆန္းတာ တစ္ခုကေတာ့ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မ ရင္ေတြခုန္ေနခဲ့တယ္ေလ။ တစ္ျခား ေကာင္ေလးေတြ အျပင္မွာေကာ အြန္လိုင္းမွာေကာ ကၽြန္မကို လိုက္ႀကိဳက္ဖူးၾကတယ္။ ကၽြန္မ ရင္ကေလးေတာင္ တစ္ခ်က္မခုန္ခဲ့တာေတာ့ အမွန္တရားပါ။ ဒီထက္ ပိုထူးဆန္းတာက သူ ကၽြန္မကို ခ်စ္လိမ့္မယ္လို႔ ဘယ္တုန္းကမွ မေမွ်ာ္လင့္ဖူးခဲ့တာပါပဲ။

သမားရိုးက် လူေတြနဲ႔ နည္းနည္းကြဲထြက္တဲ့၊ ထူးဆန္းတဲ့ အေတြးအေခၚေတြရွိတဲ့၊ မာန နည္းနည္းႀကီးတဲ့၊ လူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းနဲ႔ နည္းနည္း အံမ၀င္တဲ့ သူ႔ကိုခ်စ္ရတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ပင္ပန္းလြန္းလွပါတယ္။ ကၽြန္မသူ႔ကို ေတာ္ေတာ္ႀကီးခ်စ္မွန္း သိသြားရတာကေတာ့ သူနဲ႔ ကၽြန္မၾကားမွာ နတ္ဆိုးမ တစ္ေယာက္၀င္ေမႊတဲ့ အခ်ိန္မွာေပါ့။ အဲဒီေတာ့မွ ကၽြန္မသူ႔ကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ဆံုးရံႈးလို႔ မျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိလိုက္ရတာပါ။ သူ႔အတြက္နဲ႔ က်ရတဲ့ မ်က္ရည္ေတြဟာ ဘယ္သူမွ မသိႏိုင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္မ အိပ္ရာထဲက ေခါင္းအံုးေလးကေတာ့ သိလိမ့္မယ္ထင္တယ္။ ဟုတ္တယ္.. အဲဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ငိုခဲ့ရတယ္။

သူနဲ႔သက္ဆိုင္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ အတိတ္ကအေၾကာင္းေတြဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ရင္နာစရာ ေကာင္းလြန္းလွတဲ့ အျဖစ္ေတြျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက အတိတ္ကို ျပန္ေတြးၿပီး အစေဖာ္ ရစ္တတ္တဲ့ လူစားမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးေလ။ အတိတ္ကို အတိတ္မွာပဲ ထားခဲ့ခ်င္ၿပီး ပစၥဳပန္နဲ႔ အနာဂတ္ကိုသာ သူ႔နဲ႔အတူ အေကာင္းဆံုး ရင္ဆိုင္သြားခ်င္တာ။ သူပဲ ဘာပဲ ျဖစ္ခဲ့၊ ျဖစ္ခဲ့ ကၽြန္မသူ႔ကို သိပ္ခ်စ္တဲ့အတြက္ သူ႔ကို ခြင့္လြတ္ႏိုင္ပါတယ္။ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ျပသနာ နည္းနည္းႀကံဳလာရျပန္ေတာ့လည္း ကၽြန္မ ဒါေတြကိုေမ့ထားၿပီး ေနတတ္ေအာင္ႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ ကၽြန္မအတြက္ေၾကာင့္ သူ စိတ္ညစ္မွာကို ကၽြန္မ မလိုလားဘူးေလ။ ကၽြန္မက သိပ္ခ်စ္တာကိုးရွင့္။

အလုပ္နဲ႔ စာေရးျခင္းႏွင့္ အရက္ကို ကၽြန္မထက္ ပိုအေလးေပးတဲ့၊ ကၽြန္မထက္ ပိုဂရုစိုက္တဲ့ သူ႔ကို ကၽြန္မ တစ္ခါ တစ္ေလ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္တိုခ်င္ေသးတယ္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မသည္ သူ႔ကို ခ်စ္တဲ့အတြက္ သူနဲ႔ပတ္သက္ေသာ၊ သူစိတ္၀င္စားေသာ အရာအားလံုးကိုလည္း ခ်စ္ႏိုင္ရမယ္လို႔ ေတြးလိုက္တဲ့အခါ ကၽြန္မ အလိုလိုစိတ္ခ်မ္းသာသြားရျပန္တယ္။ ကၽြန္မကို ေမ့ထားၿပီး သူ႔အလုပ္မွာ၊ သူစိတ္၀င္စားတဲ့ အႏုပညာေတြမွာ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ သူေပ်ာ္ေနရင္ ကၽြန္မလည္း ေပ်ာ္ရတာေပါ့ရွင္။ မိန္းမတို႔ သဘာ၀ ကိုယ့္ကိုဂရုစိုက္တာ မခံခ်င္ဘူးလားလို႔ ေမးေတာ့ အရမ္းကို ခံခ်င္တာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မဆိုတဲ့ မိန္းမကလည္း နည္းနည္း မာနႀကီးေလေတာ့ သူ႔ကို ဒါေလးဖြင့္ေျပာရမွာ ၀န္ေလးေနခဲ့မိတာကေတာ့ အမွန္တရားတစ္ခုလို႔ ေျပာရမွာျဖစ္တယ္။

“ကုိယ့္ကို ဘာလို႔ မခ်ဳပ္ခ်ယ္တာလဲ.. ဘာလို႔ မၾကပ္တာလဲ” လို႔ သူက ကၽြန္မကို ေမးခဲ့ဖူးတယ္။ ေယာက်ၤားဆိုတဲ့ အမ်ိဳးေတြက သူတို႔ကို သံသယမ်ားၿပီး ခ်ဳပ္ခ်ယ္လြန္းရင္ ရြဲ႕ၿပီး ပိုမခံခ်င္ေအာင္ လုပ္ျပတတ္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကိုေတာ့ ကၽြန္မ နည္းနည္း နားလည္ပါတယ္။ ယံုၾကည္ၾကလြန္းရင္လည္း ေျခတစ္ဖက္က ေနာက္တစ္ေနရာကို ခုန္ေက်ာ္တတ္တာမ်ိဳးကိုလည္း ကၽြန္မ သတိရွိပါေသးတယ္။ အဲဒီ အစြန္းႏွစ္ဘက္ၾကား မွ်ေအာင္ ေနရတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ သိပ္ပင္ပန္းလြန္းလွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ ေနတတ္သလို၊ ေနခ်င္သလို ေနခြင့္ျပဳထားတာဟာ ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းခ်စ္လို႔ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ သူ႔ကို သိေစခ်င္ေသးတယ္။

သူ႔ရဲ႕ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေျမာက္ ရည္းစားမွန္း မသိတဲ့ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ သူသည္သာလွ်င္ ပထမဆံုး ခ်စ္ရတဲ့သူ ျဖစ္တယ္။ သူ႔အျပင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ေျပာင္းခ်စ္ဖို႔ ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ တစ္သက္စာ ဆိုတဲ့အခ်ိန္တစ္ခုေတာ့ လိုလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ခ်စ္သူ ရည္းစားေတြၾကားမွာ အမွတ္တရ တစ္ခုခုဆိုတာကေတာ့ အၿမဲရွိေနတတ္ၾကတယ္။ သူနဲ႔ ကၽြန္မၾကားက အမွတ္တရ ဆိုတာကေတာ့ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပဖို႔ ေတာ္ေတာ္ခဲယဥ္းတဲ့ အရာတစ္ခုျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူနဲ႔ စကားေျပာေနရတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း၊ သူ႔ကို လြမ္းေနရတဲ့ အခ်ိန္တိုင္းဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ သူနဲ႔ ပတ္သက္သမွ် အမွတ္တရေတြ ျဖစ္တယ္။

ကၽြန္မွာ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြရွိသလို၊ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္လည္း ရွိေနပါတယ္။

15 responses »

  1. အိမ္း….ဂ်စ္တစ္ေယာက္ ငါတုိ႔မ်က္စိေရွ ႔မွာတင္ ခ်စ္ခ်စ္တစ္ေယာက္ထပ္တုိးသြားသကိုးကြဲ ႔ ။
    ေနာက္ပုိင္းက် ငါရစ္ရမယ့္ list ထဲ နင္ပါသြားၿပီ။ ဒီေန႔တင္ မမထက္တစ္ေယာက္ေပ်ာ္ေနတာကို သြားရစ္ၿပီးၿပီ။
    ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ (၁၅၀၀) မွာ ဆႏၵေတြထပ္တူညီပါေစ ဂ်စ္ေရ။

  2. Happy Valentine’s Day….. my beloved mai mai lay :* :* :*
    we all miss u so much n❤ u so much, too.
    ေ၀့… ေခ်ာကက္ေကၽြးမယ္ဆို ဘယ္မွာလဲ…? ဘားမွလည္းရွိ၀ူးးး…. ပံုေျပာတြားတယ္…

    မိုင္စစ္စတားေမ့ေမ့ေလး V.dayေလးမွာ ခ်စ္သူ.. ခင္သူေတြန႔ဲ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႔ပါေစ…. ဂ်စ္ဂ်စ္န႔ဲ အားလံုးအဆင္ေျပၿပီး စိတ္တူ ကိုယ္တူ နားလည္းၿပီး ခ်စ္ႏိုင္ပါေစလို႔… :* ;;).

    က်႔ဲက်႔ဲ

    • က်ဲက်ဲေရ.. ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အကိုေလးကိုေတာ့ လက္မလႊတ္ႏိုင္ေသးဘူးေနာ္… အကိုေလးက မီးတို႔အားလံုးရဲ႕ ဘံုဆိုင္ ႀကီးဆိုေတာ့… ဂ်ဴးၾကားရင္ ဘယ္လိုမ်ား ေနမလဲ မသိဘူး ဟီးဟီး… ဆန္းေဒးကိုလည္း ေျပာၿပီးသား.. ကိုေလးကိုေတာ့ ဆိုင္ခ်င္ေသးတယ္လို႔…

  3. ဖတ္သြားတယ္ေဟ့ အေတာ္ေရးသားႏုိင္တယ္ကြာ

    အရွည္ၾကီးပဲ

    ေရ တုိက္အုံး

    ယာက်ၤားဆိုတဲ့ အမ်ိဳးေတြက သူတို႔ကို သံသယမ်ားၿပီး ခ်ဳပ္ခ်ယ္လြန္းရင္ ရြဲ႕ၿပီး ပိုမခံခ်င္ေအာင္ လုပ္ျပတတ္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကိုေတာ့ ကၽြန္မ နည္းနည္း နားလည္ပါတယ္။ ယံုၾကည္ၾကလြန္းရင္လည္း ေျခတစ္ဖက္က ေနာက္တစ္ေနရာကို ခုန္ေက်ာ္တတ္တာမ်ိဳးကိုလည္း ကၽြန္မ သတိရွိပါေသးတယ္။ အဲဒီ အစြန္းႏွစ္ဘက္ၾကား မွ်ေအာင္ ေနရတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ သိပ္ပင္ပန္းလြန္းလွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ ေနတတ္သလို၊ ေနခ်င္သလို ေနခြင့္ျပဳထားတာဟာ ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းခ်စ္လို႔ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ သူ႔ကို သိေစခ်င္ေသးတယ္

    ဟီး ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္လမင္းလဲတူတူပဲ

    မွန္တာသိပ္ေရးတာပဲ

  4. ေၾသာ္..လဒ လဒ ငါ့အစ္ကိုကိုမ်ား ဘံုဆိုင္ၾကီးဆိုပဲ..။ >..< (ကိုေလးနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔ ဂြင္ဆင္ၿပီး လက္ဗလာနဲ႔ နာ့ဆိုင္ကိုသြားတယ္…။)😛

  5. အေပၚမွာေပ်ာ္စရာေတြ ဖတ္လာျပီး ေအာက္က်ေတာ႕ တစ္မ်ိဳးျဖစ္သြားတယ္….
    သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ေရာ ခ်စ္သူနဲ႕ေရာ ေပ်ာ္ႏုိင္ပါေစေနာ္…🙂

  6. အင္း … ဒီလိုပါပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ထင္တာ ေျပာရရင္ ဒီစာပုိဒ္ေလးထဲကလို PinkGold က သူ႔အေပၚမွာ ဆက္ဆံတာက ဆြဲေဆာင္မႈ ျဖစ္ေနမယ္ထင္ပါတယ္။ မပင္ပမ္းပါနဲ႔၊ အဆင္ေျပမွာပါ။ အဲဒီနားလည္မႈနဲ႔ ေရွ႕ဆက္ရင္ အဆင္ေျပမွာပါ။ ဒါေပမယ္႔ ေဝးလြန္းရင္ ေအးေတာ႔ ေအးတတ္တာေပါ႔။ ျပန္,ျပန္ ေႏြးေပးေလ… ဘယ္လိုေႏြးရသလဲ ဆိုတာေတာ႔ မသိဘူး…ဟား ဟား.. အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ

    “ကုိယ့္ကို ဘာလို႔ မခ်ဳပ္ခ်ယ္တာလဲ.. ဘာလို႔ မၾကပ္တာလဲ” လို႔ သူက ကၽြန္မကို ေမးခဲ့ဖူးတယ္။ ေယာက်ၤားဆိုတဲ့ အမ်ိဳးေတြက သူတို႔ကို သံသယမ်ားၿပီး ခ်ဳပ္ခ်ယ္လြန္းရင္ ရြဲ႕ၿပီး ပိုမခံခ်င္ေအာင္ လုပ္ျပတတ္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကိုေတာ့ ကၽြန္မ နည္းနည္း နားလည္ပါတယ္။ ယံုၾကည္ၾကလြန္းရင္လည္း ေျခတစ္ဖက္က ေနာက္တစ္ေနရာကို ခုန္ေက်ာ္တတ္တာမ်ိဳးကိုလည္း ကၽြန္မ သတိရွိပါေသးတယ္။ အဲဒီ အစြန္းႏွစ္ဘက္ၾကား မွ်ေအာင္ ေနရတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ သိပ္ပင္ပန္းလြန္းလွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ ေနတတ္သလို၊ ေနခ်င္သလို ေနခြင့္ျပဳထားတာဟာ ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းခ်စ္လို႔ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ သူ႔ကို သိေစခ်င္ေသးတယ္။

    • ဟုတ္ပါ့ ေႏႊးေပးရမွာေပါ့ ရွင္။ နည္းလမ္းေတာ့ ရွာလိုက္အံုးမယ္.. မဟုတ္ရင္လည္း တိုက္ရိုက္ပဲ ေမးလိုက္ေတာ့မယ္ ဘယ္လို ေႏႊးရမလဲလို႔..😛

  7. လဒေရ.. ငါေရးထားတဲ့ comment ကဘာလို႔အၿပည့္မေပၚပဲနဲ႔ အေပၚဆံုးနဲ႔ ေအာက္ဆံုးစားေၾကာင္းေလးပဲေပၚေနရတာတုန္းဟ..။ ၾကားထဲမွာ ေရးထားတဲ့ စာေတြဘယ္ေရာက္သြားလဲဟင္..။ :O ငါေရးထားတာအမ်ားၾကီးပါ..။😦
    စာလံုးေရ ဘယ္ႏွစ္လံုးပဲေရးရမယ္တို႔ စာေၾကာင္းေရ ဘယ္ႏွစ္ေၾကာင္း ပဲေရးရ မယ္လို႔မ်ားရွိသလားကြယ္..။😛

    • လဒေရ. သူမ်ားေတြေတာ့ အမ်ားႀကီးေရးၾကတာပဲဟ.. စာလံုးေရ ကန္႔သတ္ထားတာမ်ိဳး မရွိပါဘူး။ ငါက နင္ ႏွစ္ေၾကာင္းပဲ ေရးထားတယ္ ထင္တာ.. ေျပာတတ္ေတာ့၀ူး…😦

  8. ကြၽန္ေတာ္လည္း အြန္လိုင္းအခ်စ္ကို ယံုတယ္… ကုိယ္ဘက္က မွန္ကန္ရင္ေပါ့…🙂

  9. Pingback: 10 Persons Who I wanna meet most! « The World of Pinkgold

  10. သိပ္ ခ်စ္လြန္းတာ ၊ သိပ္ အားစိုက္လြန္းတာ ၊ သိပ္ေမွ်ာ္လင့္လြန္းတာ ၊

    သိပ္ ႀကိဳးစားလြန္းတာ … အလြန္အကၽြံ ျဖစ္တာေတြ ထက္ စာရင္

    မဇၥ်ိမ အလယ္အလတ္ ဆိုတာက ပိုေကာင္းလိမ္႔မယ္ ထင္မိပါတယ္ မပင့္ဂိုးလ္ ေရ …

Leave a Reply

