ကြၽန္မ၏ ရင္ကြဲနာ (အပိုင္း -၂)

Standard

ကၽြန္မက အိုင္တီ Company တစ္ခုတြင္ အလုပ္လုပ္သည္။ ကၽြန္မတို႔ရံုးတြင္ သူႏွင့္သိေသာ မိတ္ေဆြမ်ားလည္း ရွိသည္။ အိုင္တီေလာကသား အခ်င္းခ်င္း၊ ဒီဇိုင္နာမ်ား အခ်င္းခ်င္း အကၽြမ္းတ၀င္ျဖစ္ၾကသည္ကေတာ့ မဆန္းလွပါ။ သူ ျမန္မာျပည္တြင္ အလုပ္လုပ္စဥ္ အခ်ိန္တုန္းကတည္းက သူဆြဲေသာ Web Design မ်ားသည္ လက္ဖ်ားခါေလာက္သည္ ဆိုတာကိုေတာ့ ဟိုလူေျပာ ဒီလူေျပာျဖင့္ ၾကားဖူးပါသည္။ မင္းသက္ေဆြ ဆိုေသာ နာမည္တစ္လံုးကို တည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ့သည့္ သူ႔ကိုေတာ့ ကၽြန္မ ခ်ီးက်ဴးပါသည္။ သူ႔အေၾကာင္း မေကာင္းေျပာသူမ်ားလည္းရွိသလို အေကာင္းေျပာသူမ်ားလည္း တစ္ပံုတစ္ပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မတို႔ရံုးမွ သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္ သူနဲ႔ ကၽြန္မ ပတ္သက္မႈရွိေၾကာင္းကို မသိၾကပါ။ ကၽြန္မက သူ႔အေၾကာင္းမ်ားကို ေမးႏုိင္ေသာ္လည္း.. ဘယ္သူမွ မသိေစနဲ႔ ဆိုေသာ သူ႔တားျမစ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘာစကားတစ္ခြန္းမွ မဟျဖစ္ခဲ့သည္ကေတာ့ အမွန္တရားတစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ဌာနတြင္ ကၽြန္မထိုင္ရေသာ ေနရာသည္ ဌနအ၀င္၀နားတြင္ရွိၿပီး အမ်ားသူငွာသြားလာေနၾကေသာ လမ္းႏွင့္လည္း နီးပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ၏ LCD Flat ေမာ္နီတာသည္ ဌာနတစ္ခုႏွင့္တစ္ခုၾကား လမ္းတြင္သြားလာေနၾကသူမ်ား အမွတ္တမဲ့ၾကည့္လ်င္ပင္ ကၽြန္မဘာလုပ္ေနသည္ကို အလြယ္တကူသိႏိုင္ေသာ အေနအထားတြင္ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း သူနဲ႔ ကၽြန္မ ပတ္သက္မႈကို ကၽြန္မတို႔ရံုးမွ သူ႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ သတိျပဳမိသြားျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ သတိျပဳမိျခင္းသည္ ကၽြန္မအတြက္ ကံေကာင္းျခင္းတစ္ခု ျဖစ္ခဲ့သလို၊ ကံဆိုးျခင္းတစ္ခုဟု အမည္တပ္လ်င္လည္း ရႏိုင္ပါသည္။ ကၽြန္မခံစားရမည္ျဖစ္ေသာ နာက်င္မႈမ်ားသည္ ထိုေန႔မွ စတင္ျမစ္ဖ်ားခံခဲ့ပါသည္။

“ကိုေရ ကၽြန္မ ထမင္းသြားစားေတာ့မယ္”
“အိုေကဗ်ာ.. ကိုလည္းသြားစားေတာ့မလို႔.. အတူတူစားခ်င္လိုက္တာ.. ေလယဥ္လက္မွတ္၀ယ္ၿပီး ျပန္လာခဲ့ရမလား မသိ”
“အဟားးးးးးးးးး ေကာင္းသားပဲ ကိုရဲ႕.. ဒါေပမယ့္ ကိုမေရာက္မခ်င္း ဗိုက္ဆာဆာနဲ႔ ေစာင့္ရမယ့္ ကၽြန္မ အျဖစ္ေလးကို မသနားဘူး လား ဟင့္..”
“မသနားပါဘူး.. ေစာင့္ေနေပါ့.. ဒီေလာက္ေလးေတာင္ မေစာင့္ႏိုင္ဘူးလား”
“အင္းေလ ေစာင့္ဆ္ိုလည္း ေစာင့္ေနရံုပဲေပါ့.. ဘာမဆိုရပ္ေစာင့္ရတယ္ ရည္းစားထားလည္းကြယ္”
“ဘာတုန္း သီခ်င္းႀကီးလား”
“ဟုတ္ပါ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ေလ.. ဒါေလးေတာင္ မသိဘူးလား.. ပိန္းပါ့ကြာ”

“ကဲ ႀကီးေတာ္ေလး.. ထမင္းစားခန္းထဲက ညည္းကိုမွာလိုက္တယ္.. ထမင္းေတြ ေအးကုန္ေတာ့မယ္ ျမန္ျမန္လာစားေတာ့တဲ့.. ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ လုပ္မေနနဲ႔ေနာ္..”

ရုတ္တရက္ ကၽြန္မေနာက္က အသံထြက္လာေတာ့ ကၽြန္မလန္႔ဖ်တ္ကာ လွည့္ၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မကို ၿပံဳးစိစိနဲ႔ ရပ္ၾကည့္ေနေသာ ကိုႏိုင္ေဇာ္ဆိုေသာ အကိုႀကီးကိုေတြ႔ရသည္။

“အဟီး.. ခ်စ္ကိုႀကီး.. အခုသြားၿပီ ေက်းဇူးပဲ လာေျပာတာ”
“ဘာမွ ဟီးေန ျဖီးမေနနဲ႔ႀကီးေတာ္.. ငါက ကေလးမေလး ဘာသံမွမၾကားမိဘူး ရိုးလွၿပီထင္ေနတာ ခုေတာ့ညည္းေလးလဲ အၿမီးေလးနဲ႔ပဲ”
“ဟာ… အကို.. သမီးကို မစပါနဲ႔ အကိုရာ.. သမီးရွက္လို႔႔ပါ.. အကို ဘာေတြေတြ႔လိုက္လဲဟင္.. ဟား ဟား”
“ဘာမွ မေတြ႔ပါဘူး ေလယဥ္စီးမယ္ဆိုလား သေဘၤာစီးမယ္ဆိုလား.. ဟား ဟား”
“ဟားးးးးးး သြားၿပီ ကိုႏိုင္ေဇာ္ႀကီးေတြ႔မွေတာ့ ေလာ္စပီကာ ငွားစရာလိုေတာ့မယ္ မထင္ဘူး.. အကို မဖြနဲ႔ေနာ္”
“ေအာင္မယ္.. ေအးပါ မဖြပါဘူး ဘီယာေတာ့ တိုက္ရမယ္.. ေနအံုး ညည္းဒီေန႔ ဘယ္အခ်ိန္အားမလဲ”
“ဘာလုပ္ဖို႔လဲ အကို.. ႏွစ္နာရီ မီတင္ေလ.. ေလးနာရီေလာက္ေတာ့ ၿပီးမယ္ထင္တယ္.. အဲ့ဒါၿပီးရင္ တစ္ခ်က္အားမယ္”
“ေအး.. နင့္ကိုေျပာစရာရွိလို႔.. အဲ့အခ်ိန္က်ရင္ ေတြ႔မယ္”

ကိုႏိုင္ေဇာ္ထြက္သြားေတာ့ ကၽြန္မနည္းနည္းေတာ့ အူလည္လည္ျဖစ္က်န္ခဲ့သည္။ သူနဲ႔ ကၽြန္မနဲ႔ အလုပ္ကိစၥမပတ္သက္ၾကပါ။ သူက Web Designer တစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ Website Marketing ဘက္မွ မဟုတ္ေသာ ကၽြန္မႏွင့္ ဘယ္လိုမွ ပတ္သက္စရာအေၾကာင္းမရွိပါ။ သို႔ေသာ္ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ Project ကိစၥမ်ား ေဆြးေႏြးစရာေတြလည္း ေပၚလာႏိုင္ေသးတာပဲေလဟု ကၽြန္မထင္မိသည္။ ထမင္းခပ္ျမန္ျမန္စား၊ မီတင္အတြက္ ျပင္ဆင္၊ မီတင္တြင္ အေျခအတင္ ေဆြးေႏြးရင္း ကၽြန္မ သူ႔ကိုလည္း စကားထပ္မေျပာအားခဲ့ပါ။ ညေနေလာက္က်ေတာ့ ကိုႏိုင္ေဇာ္ေရာက္လာသည္။ မုန္႔စားခ်ိန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူနဲ႔ ကၽြန္မ ထမင္းစားခန္းထဲတြင္ ေကာ္ဖီတူတူေသာက္ျဖစ္ၾကသည္။

“ငါ ေမးမလို႔.. ၿပီးေတာ့ ေျပာစရာရွိလို႔.. ေန႔လည္က နင္နဲ႔ ဂ်ီေတာ့မွာ ေျပာေနတာ နင့္ ရည္းစားလား”
“အင္း.. အကိုက ဘယ္လိုထင္တုန္း”
“ေ၀့လည္ေၾကာင္ပတ္က လုပ္ေနေသးတယ္.. ကိုေရ ခ်စ္ေရ ေခၚေနတာ ေတြ႔လိုက္သားပဲ.. ထားပါ အရွင္းႀကီးကို.. minthetswe1977@gmail.com ဟုတ္တယ္ေနာ္”
“အြန္႔ အကိုကလည္း ေမလ္းကအစ မွတ္မိတယ္ေတာ့ စပ္စုလိုက္တာ သူမ်ားကိစၥကုိ”
“ဟဲ့.. ေျပာစရာ ရွိလုိ႔ေပါ့.. ငါ့အသိမ်ား ျဖစ္ေနမလားလို႔.. စလံုးမွာ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ မင္းသက္ေဆြမ်ားလား.. အရင္တုန္းက …………. Company မွာ လုပ္တယ္ေလ”
“ဟုတ္ပါ့ရွင္.. အကို႔ သူငယ္ခ်င္းလား”
“ေအး.. သိၾကတယ္ေလ.. ေနပါအံုး ညည္းတို႔ႏွစ္ေယာက္က အတည္လား”
“ဟုတ္.. သမီးဘက္က အတည္ပါ အကုိ”
“သူ႔ ဘက္ကေရာ”
“ခ်စ္တယ္လို႔ေတာ့ ေျပာတာပဲေလ.. I don’t know”

ပခံုးႏွစ္ဘက္ကိုတြန္႔ကာ ကၽြန္မ ေျပာလိုက္မိသည္။

“နင္ သူ႔အေၾကာင္း ဘယ္ေလာက္သိလဲ”
“သိပ္ေတာ့ မသိဘူး အကိုရဲ႕ .. သူနဲ႔ သမီးနဲ႔ အျပင္မွာ ခင္ၾကတယ္ဆိုေပမယ့္.. အြန္လိုင္းမွာ ေတြ႔ျဖစ္ၾကတာ ပိုမ်ားတယ္”
“သူ႔အေၾကာင္း ေသခ်ာမသိပဲ ခ်စ္တယ္ေပါ့ေလ.. ဟုတ္လား”
“ခ်စ္တယ္ ဆိုတ့ဲကိစၥမွာ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ေသခ်ာသိဖို႔က အေရးပါသလား အကို.. ဒီအတိုင္းခ်စ္လို႔ မရဘူးလား.. အခ်စ္မွာ ဒါေတြလိုသလား”
“ေအးပါ.. နင္က အတည္ခ်စ္ေနေတာ့လည္း ထားပါေတာ့.. ငါ ေျပာမယ္.. နင္ စိတ္ခိုင္ခိုင္ထား.. ငါ နင့္ကို ညီမတစ္ေယာက္လိုခင္တာ သိတယ္ေနာ္”
“ဟုတ္ အကို.. အကို သမီးကို ေစတနာရွိတာ သိပါတယ္.. သူ႔အေၾကာင္းေျပာမယ္ဆိုလည္း ေျပာပါအကို”
“အင္း.. သူက မိန္းမရဖူးတယ္.. လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္က.. အခုေတာ့ ဘယ္လိုလဲဆိုတာ ငါ မသိေတာ့ဘူး”
“ဘုရားေရ.. အကို လာမေနာက္နဲ႔ေနာ္.. အကို သမီးကို ေနာက္ေနတာ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား”
“ငါနင့္ကို ေနာက္လိုက္လို႔ ငါ့မွာ ဘာေတြမ်ား ထူးျခားသြားမွာမို႔လို႔လည္း .. ငါ့မွာ ဘာအက်ိဳးရွိမွာမို႔လို႔လည္.. ငါ့နင့္ကို ႀကိဳက္ေနတာလည္း မဟုတ္ဘူး”
“ေဆာရီး.. အကို စိတ္ဆိုးသြားရင္ ေဆာရီး.. သမီးက မယံုႏိုင္လို႔ပါ… သူလည္း သမီးကို ဒီအေၾကာင္းေတြ တစ္ခါမွ မေျပာျပဖူးဘူးေလ”
“မေျပာျပဖူးဘူးဆိုရင္ေတာ့ မရိုးသားလို႔ပဲ ငါ့ညီမ.. သြားေတာ့ မေမးနဲ႔ေနာ္.. တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ တစ္ခုခုျဖစ္လာရင္ နင့္အတြက္ ႏိုင္ကြက္တစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္တယ္.. ၀ွက္ဖဲလို သေဘာထားလိုက္ေပါ့”
“အကို.. သူတို႔အခု ကြဲသြားၾကၿပီလား.. ေျပာပါ အကိုရယ္.. အခုထိ အဆက္အသြယ္ ရွိေနၾကတုန္းလား..”
“ကြဲေနတာလား… ခြဲေနတာလား ဆိုတာေတာ့ သူတို႔မွပဲ သိလိမ့္မယ္ ညီမေလးရယ္.. ေယာက်ၤားေတြကို သတိနဲ႔ေတာ့ ဆက္ဆံေပါ့..ေၾသာ္ နာမည္တစ္ခ်က္မွတ္ထားအံုး.. သင္းသင္းျမတ္ တဲ့”

ကိုႏိုင္ေဇာ္ထြက္သြားေတာ့ ကၽြန္မေက်ာက္ရုပ္တစ္ရုပ္လို ၿငိမ္သက္က်န္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မ ရင္ထဲတြင္ အမ်ိဳးအမည္မသိေသာ ခံစားခ်က္မ်ား ဒီေရလို တရိပ္ရိပ္တက္လာသည္။ ကၽြန္မေခါင္းကို မိုးႀကိဳးပစ္ခ်သလို ခံစားရသည္။ ကၽြန္မ နားရြက္ေတြ ပူထူၿပီး ကၽြန္မ ေျခဖ်ား လက္ဖ်ားေတြ ေအးစက္လာသည္။ ကၽြန္မ အလုပ္စားပြဲကို ျပန္သြားဖုိ႔ အေတာ္ေလးေတာ့ အားယူရပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မ အလုပ္ေတြ လုပ္ဖို႔ စိတ္ၿငိမ္ေအာင္ေတာ့ အရင္ႀကိဳးစားရပါအံုးမည္။ ကိုေရ.. သူေျပာသြားခဲ့တာေတြက တကယ့္အျဖစ္ေတြလားကြယ္။ ကို႔မွာ မိန္းမရွိခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ အမွန္ေတြပဲလား။ မိန္းမရွိတဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ရတာ ဘုရားေဟာတဲ့ ဒု သ န ေသာ ဆိုတာမ်ား ျဖစ္ေနလိမ့္မလား။ ေနပါအံုး.. သူူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကြဲသြားၾကတာေကာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား။ ကၽြန္မအထင္ႀကီးေလးစားခဲ့တဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ဟာ ကၽြန္မအထင္အေသးဆံုး လုပ္ရပ္တစ္ခုကို လုပ္ေနႏို္င္ပါ့မလား။ သူတစ္ကယ္ပဲ လုပ္ပါ့မလား။ သူ႔ကို ကၽြန္မသာမက၊ အျခားမိတ္ေဆြမ်ားလည္း အထင္ႀကီးေလးစားၾကသည္။ အေနအထိုင္တည္ၾကည္တယ္လို႔ နာမည္ႀကီးတဲ့ သူဟာ.. ပလီသည့္လုပ္ရပ္တစ္ခုကိုေတာ့ ဘယ္လိုမွ လုပ္မေနႏိုင္ပါ။ ကၽြန္မကို ခ်စ္တယ္လို႔လည္း ေျပာခဲ့ေသးတာပဲေလ။ ငါ့ရင္မွာ အခ်စ္မရွိတာ ၾကာၿပီ ဆိုတာလည္း ဖြင့္ဟခဲ့ေသးတာပဲ။ ကၽြန္မခ်စ္သူသည္ ခ်စ္တယ္ဆိုသည့္ စကားကို အလြယ္တကူ ေျပာတတ္တဲ့ ေယာက်ၤားမ်ိဳးထဲမွာ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ပါ၀င္မေနႏိုင္ပါ။ မခ်စ္တတ္ေတာ့တ့ဲ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္က ကၽြန္မကိုေတြ႔မွ ခ်စ္တတ္လာတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ ကံေကာင္းတာလား ကံဆိုးတာလား။ သူေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြက အမွန္ေတြလား.. ။ကၽြန္မ အခ်စ္ကိုမ်ား ညာယူဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့တာလား။ ကိုေရ… ရွင္ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြဟာ တစ္ကယ္ပဲ အဆိပ္ေတြျဖစ္ေနၿပီလားကြယ္။

ကၽြန္မအထပ္ထပ္စဥ္းစားၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ခ်စ္ေသးရဲ႕လား ဆိုသည့္ကိစၥကို ကၽြန္မ ထပ္ခါ ထပ္ခါ ေတြးၾကည့္မိသည္။ ကိုယ့္ခ်စ္သူမွာ မိန္းမရွိခဲ့ဖူးတယ္ ဆိုသည့္ ျဖစ္ရပ္မ်ိဳးကို ႀကံဳေတြ႔ရသည့္ မိန္းကေလးတိုင္း ေဆာက္တည္ရာမရ ရူးမတတ္ခံစားၾကရလိမ့္မည္ထင္သည္။ ေဒါသႀကီးလြယ္ေသာ မိန္းကေလးမ်ိဳးဆိုလွ်င္ ခ်က္ခ်င္းစရင္းရွင္းၿပီး ကြဲၾက ျပတ္ၾကသည့္ အေျခအေနထိ ေရာက္သြားႏိုင္ပါသည္။ သူ ဘာႀကီးပဲ ျဖစ္ခဲ့ ျဖစ္ခဲ့.. ကၽြန္မသူ႔အျဖစ္ဆိုးေတြကို သိေနၿပီးတာေတာင္ တစ္ကယ္ကို ခ်စ္ေနႏိုင္ေသးသည္ဆိုတာကို ကၽြန္မေတြ႔ရသည္။ သူကေကာ ကၽြန္မကို ဒီအေၾကာင္းေတြ ဘာလို႔ဖြင့္မေျပာခဲ့တာလည္း။ အခ်ိန္တစ္ခုကို ေစာင့္ေနတာလား။ ဒါမွမဟုတ္ မိန္းမရခဲ့ဖူးတယ္ဆုိတဲ့ အျဖစ္ကို သူကိုယ္တိုင္ ေမ့ေနခ်င္ခဲ့လို႔ ကၽြန္မကို မေျပာျပျဖစ္ေသးတာလား။ ကၽြန္မကိုမ်ား သူ တစ္ကယ္ညာေနတာလား။ ဒီကိစၥႀကီးဟာ သူ႔အတြက္ အမွားတစ္ခုလည္း ျဖစ္ေနႏိုင္ပါေသးသည္။ သူ႔ကို နာက်င္ေစမည့္ အတိတ္က အရိပ္ဆိုးတစ္ခုေကာ ျဖစ္မေနႏုိင္ဘူးလို႔ မေျပာႏိုင္ဘူးလား။ ဒီလိုသာဆို သူကိုယ္တိုင္ေမ့ဖို႔ ႀကိဳးစားေနသည့္ ကိစၥတစ္ခုကို ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မက အစေဖာ္ၿပီး ေမးရမွာလဲ။ ဘာေၾကာင့္မ်ား အတိတ္ကျဖစ္ရပ္ တစ္ခုေၾကာင့္ ကၽြန္မသူ႔ကို နာက်င္ေစရပါ့မလဲ။ ဟင့္အင္း.. ကၽြန္မသူ႔ကို မနာက်င္ေစလိုပါ။ အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မေၾကာင့္ ပို၍မနာက်င္ေစလိုပါ။ သူကုိယ္တိုင္က ေမ့ထားခ်င္သည့္ ကိစၥတစ္ခုဆိုရင္ေတာ့ သူ႔ကို ခ်စ္သည့္ကၽြန္မအတြက္လည္း ေမ့ထားႏိုင္သည့္ ကိစၥတစ္ခု ျဖစ္ေနႏိုင္ရမွာေပါ့။ သူ၏ အတိတ္ျဖစ္ရပ္မ်ားကို ကၽြန္မ၏ သမိုင္းမ်ားအျဖစ္ မွတ္တမ္းမတင္လိုပါ။ ကၽြန္မသည္ သူနဲ႔အတူ ပစၥဳပန္ကို အေကာင္းဆံုးရင္ဆိုင္ၿပီး လွပေသာ အနာဂတ္မ်ားကို တည္ေဆာက္ ခ်င္ခဲ့ပါသည္။ ကိုႏိုင္ေဇာ္ေျပာေတာ့ ရွင့္အတိတ္ေတြဟာ ကၽြန္မရွင့္ကို အႏိုင္ယူႏိုင္မယ့္ ၀ွက္ဖဲတဲ့။ ကၽြန္မအထင္ေတာ့ ဒါဟာ ႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္ အထိမနာေစဖို႔ ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္ရမယ့္ ဖဲတစ္ခ်ပ္သာျဖစ္သည္။ သူသာကၽြန္မကို တစ္ကယ္အေလးထားလွ်င္ တစ္ေန႔ေန႔တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ဒီအေၾကာင္းေတြကို ေျပာရင္လည္း ေျပာလာႏိုင္ပါသည္။ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္လိုက္သည္.. သူ ကၽြန္မကို ဖြင့္ဟမလာမခ်င္း.. ကၽြန္မသူ႔ကို ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တစ္ခြန္းမွ မဟဟူ၍ ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

ကၽြန္မတြင္ ဘယ္လိုမွ မေကာင္းေသာ အက်င့္တစ္ခုရွိသည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္စကားေျပာေနေသာ ေနာက္ေျပာင္ေနေသာအခါမ်ားတြင္ စကားေတြ အရမ္းမ်ားၿပီး ကိုယ့္ထက္အႀကီးမ်ားကို အစ္မလိို အစ္ကိုလို ခၽြဲႏႊ႔ဲတတ္ေသာ္လည္း ခ်စ္စကား ႀကိဳက္စကားမ်ား ေျပာရမည့္အခါမ်ားတြင္ သူမစ မခ်င္း.. ကိုယ္ဘယ္လိုမွ ေျပာမထြက္တတ္ပါ။ “လြမ္းလိုက္တာ.. ကိုရယ္” ဆိုေသာ စကားမွလြဲ၍ သည္ထက္ပိုၾကည္ႏူးစရာ တစ္ဘက္သာ ဘ၀င္ခိုက္စရာ စကားမ်ား မေျပာတတ္ပါ။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း သူက ကၽြန္မကို “မထံုတက္ေတး” ဟု နာမည္ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာၾကသည္ ဆိုရာတြင္လည္း အခ်စ္အေၾကာင္းကို ေျပာျခင္းထက္ ျပင္ပကိစၥအေၾကာင္းမ်ား၊ သူ႔ ေက်ာင္းစာမ်ား၊ ကၽြန္မ အလုပ္အေၾကာင္းမ်ားကိုသာ ေျပာျဖစ္ခဲ့သည္က မ်ားသည္။ ဒီလို မခၽြဲတတ္ျခင္းကလည္း ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကို စိတ္ကုန္သြားေစခဲ့သလား.. ကၽြန္မနဲ႔ အေ၀းကိုတြန္းပို႔ေစလိုက္သလားဟု ကၽြန္မ ျပန္ေတြးၾကည့္ခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မအလုပ္ပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ဆိုက္ဘာကေဖးမ်ားမွတစ္ဆင့္ အြန္လိုင္းေပၚလာရသည္။ သူရွိေနသည္ျဖစ္ေစ မရွိသည္ျဖစ္ေစ ကၽြန္မသူ႔ကို ေန႔တိုင္းေတြ႔ခ်င္ေသာေၾကာင့္ သူရွိတတ္ေသာအခ်ိန္မ်ားေသာ မွန္းဆကာ အင္တာနက္သံုးျဖစ္သည္။ အင္တာနက္ဆိုင္တြင္ ဂ်ီေတာ့မ်ား၊ VZO မ်ားမွတစ္ဆင့္ အီစီကလီရိုက္ေနၾကေသာ အမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားကို ကၽြန္မေတြ႔ရသည္။ စာရိုက္ၿပီး က်ဴေသာသူမ်ား၊ voice ျဖင့္ေျပာၿပီး က်ဴေသာသူမ်ား၊ Web Cam မ်ားမွတဆင့္ က်ဴေသာသူမ်ား.. အိုး.. တစ္ခ်ိဳ႕သူေတြအတြက္ေတာ့ အြန္လိုင္းသည္ မသမာေသာ အသံုးခ်စရာတစ္ခု ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္ေနေလေတာ့သည္။

“ကိုကိုေနာ္ ခ်စ္တယ္ေျပာၿပီး ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲမေနနဲ႕ မီးစိတ္ေကာက္လိုက္ေတာ့မွာ”

“လြမ္းတယ္ ေမာင္ရယ္ ေမာင္နဲ႔အတူ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ခ်င္လိုက္တာေနာ္”

“ကိုေရ မေန႔က ၾကာဆံခ်က္စားေတာ့ ကို႔ကို သတိရတယ္ ကိုက သိပ္ႀကိဳက္တတ္တာ မဟုတ္လား.. ကိုျပန္လာရင္ ခ်က္ေကၽြးမယ္ေနာ္”

“မေန႔ညက အိမ္မွာ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ မရွိပဲ ကို႔ကို သတိရလိုက္တာ.. ကို႔ရင္ခြင္ေလးထဲမွာ မွီေနရရင္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေကာင္းလိမ့္မလဲလို႔ ေတြးမိေသးတယ္”

“ခ်စ္ရယ္ ေမာင္ေလ မင္းကို သတိရတဲ့ စိတ္ေတြ ထိန္းမရဘူး.. မင္းနဲ႔အျမန္ဆံုခ်င္ၿပီကြာ ျမန္ျမန္ျပန္လာခဲ့ပါေတာ့ ခ်စ္ရယ္”

စေသာ စေသာ စကားမ်ားကို ကၽြန္မ နားရွက္စြာ ၾကားရသည္။ ကၽြန္မဆိုရင္ေကာ… အိုး ႏိုး…. ထိုကဲ့ေသာ ရွက္စရာေကာင္းေသာ စကားမ်ားကို ကၽြန္မႏုတ္ဖ်ားမွ မထြက္ရဲပါ။ ရည္းစားကိစၥမ်ားျဖင့္ အေတြ႔အႀကံဳ မရွိေသာ ကၽြန္မသည္ ပလီပလာေျပာျခင္း အတတ္ပညာမ်ားကိုလည္း မတတ္ေျမာက္ခဲ့ျပန္ပါ။ ေယာက်ၤားေတာ္တာ္မ်ားမ်ားဟာ ဒီလိုစကားေတြေပၚမွာ သာယာေလ့ရွိသလား။ အသံၾကားရံုနဲ႔ ရင္ခုန္တယ္ဆိုတာမ်ိဳး ကၽြန္မ အႀကိမ္ႀကိမ္ၾကားဖူးသည္။ ခ်စ္သူ႔အသံေလးၾကားၿပီး တစ္သိမ့္သိမ့္ၾကည္ႏူးရသည္ ဆိုသည့္ စကားမ်ိဳး သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံမွ ကၽြန္မၾကားဖူးသည္။ ခ်စ္သူအခ်င္းခ်င္းတြင္ ထိုကဲ့သို႔ ကိစၥမ်ားရွိေနၾကမည္မွာလည္း အမွန္အကန္ပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မရွက္ပါသည္။ သူကေကာ ၾကားခ်င္သလား၊ ကၽြန္မဆီက ဒီလိုစကားေတြ ၾကားရဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္သလား။ သူကိုယ္တိုင္ေကာ ခၽြဲႏႊဲ႕ျခင္း အေပၚမွာ သာယာတတ္သလား။ ေနပါအံုး အခ်စ္မွာ အရွက္ဆိုတာ လိုအပ္သလား။ သူသည္ စကားလံုးမ်ားျဖင့္ ရစ္ျခင္းဒဏ္ကို ဘယ္လိုမွ မခံႏိုင္ပါ။ တစ္ခါ တစ္ရံ ကၽြန္မ အလုပ္ထဲစိတ္ညစ္စရာမ်ား ႀကံဳလာေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ သူ႔ကို စကားေတြမ်ားမ်ားေျပာကာ တစ္မ်ိဳးၿပီး တစ္မ်ိဳးရစ္ခဲ့သည္မ်ား ရွိသည္။ ကၽြန္မ သတိထားမိသည္က ထိုအခါမ်ိဳးတြင္ သူသည္ log out လုပ္ၿပီး ထြက္္ေျပးတတ္သည္က မ်ားသည္။ ကၽြန္မကို ခ်စ္တယ္ ခ်စ္တယ္ ေျပာၿပီး တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မ စိတ္ညစ္ေနသည့္အခ်ိန္ေလးတြင္ေတာင္ ကၽြန္မအနားတြင္ ရွိမေနေပးတတ္ေသာ သူ႔ကို ကၽြန္မ စိတ္ထဲတြင္ ခုလု ခုလုေတာ့ ျဖစ္မိပါေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ဤအေသးအဖြဲမ်ားသည္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ ဘယ္လိုျပသနာကိုမွလည္း မဖန္တီးခဲ့ျပန္။

“ကိုယ္က မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ကို ရုပ္ေခ်ာတာထက္.. ေတာ္မွ ထက္မွ သေဘာက်တာ” ဟု သူအၿမဲေျပာေလ့ရွိသည္။

“ဒါဆို ကၽြန္မကေကာ.. ကၽြန္မက ရွင္သေဘာက်တဲ့ မိန္းမမ်ိဳးမွ မဟုတ္ပဲ.. ကၽြန္မက ေတာ္မွ မေတာ္တာ”

“မင္း.. မသိတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္.. ကိုယ္သိတာေပါ့ကြ.. မင္းေတာ္တယ္ ဆိုတာကို.. ကိုယ္က မင္းကို ေဖာက္ထြင္းျမင္ရတယ္ေလ”
“ျမတ္စြာဘုရား.. ေဖာက္ထြင္းေတာင္ ျမင္သတဲ့လား ကၽြန္မက အဲ့ေလာက္ေတာင္ Transparent ျဖစ္သလား”
“ဒါေပမယ့္ အဲ့လို မိန္းကေလးေတြက ကိုယ္နဲ႔ ဘယ္လိုမွ မၿမဲဘူးကြ.. သိလား.. ကိုယ္ အရင္ရည္းစားေတြနဲ႔ ျပတ္ခဲ့တာ အဲ့ဒါေၾကာင့္”
“သူတို႔က ကို႔ကို ဘာလုပ္လို႔လဲ.. ဘာလို႔ ျပတ္သြားၾကတာလဲ”
“ေတာ္တဲ့ ေယာက်္ားနဲ႔ ထက္တဲ့ မိန္းမက ဘယ္လိုမွ ေပါင္းစပ္လို႔ မရဘူးေလ.. ႏွစ္ေယာက္သားက အႏိုင္လိုခ်င္ေနတာ မ်ားတယ္.. ကိုယ္ဆိုလည္း ဘို လုပ္ရမွ ေက်နပ္တာပဲ.. စစ္ဗိုလ္ေတာ့ မလုပ္ဘူးေပါ့ကြာ”
“ဟား ဟား.. ဒါဆို ရွင္က တစ္ကယ္မွ အခ်စ္မခံဖူးေသးပဲ.. ရွင္က တစ္ကယ္ထက္တဲ့ မိန္းမမွ မေတြ႔ဖူးေသးပဲ”
“ဟုတ္လို႔လား.. မင္းက ဘာလို႔ အဲလိုေျပာရတာတုန္း”

“မိန္းမတစ္ေယာက္ တစ္ကယ္ခ်စ္တတ္လာၿပီဆိုရင္ သူ႔မွာ အတၱေတြ၊ မာနေတြ မရွိေတာ့ဘူး ကို.. သူခ်စ္တဲ့ ေယာကၤ်ားအတြက္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေပးဆပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားတတ္ၾကတယ္.. အခ်စ္နဲ႔ပတ္သက္လာရင္ မိန္းမေတြက ပိုရင္ဆိုင္ရဲၾကတယ္.. သူ႔မွာ လိုအင္ဆႏၵေတြ ရွိေကာင္းရွိလိမ့္မယ္.. ဒါေပမယ့္ သူခ်စ္တဲ့ ေယာက်္ားအတြက္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ခ်ိဳးႏွိမ္တတ္ၾကတယ္.. ၿပီးေတာ့ တစ္ကယ္ထက္တဲ့ ေတာ္တဲ့ မိန္းမေတြက သူတို႔ ခ်စ္သူေတြကို ဘယ္လိုေနရာေပးရမယ္ ဆိုတာ သိတတ္ၾကတယ္.. သူတို႔ခ်စ္သူေတြကို အရမ္းကို နားလည္တတ္ၾကတယ္.. တစ္ကယ္ထက္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ရထားတဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ဟာ ဘယ္လိုမွ အခ်စ္ကံဆိုးႏိုင္စရာ မရွိေတာ့ဘူး… ကို ေတြ႔ခဲ့ဖူးတယ္ ဆိုတဲ့ မိန္းမေတြက ေတာ္ေကာင္းေတာ္လိမ့္မယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အကဲခတ္ရသေလာက္ သူတို႔ေတြ မထက္ၾကဘူး.. သူတို႔ေတြ အတၱႀကီးၾကတယ္.. သူတို႔ေတြ အႏိုင္လိုခ်င္ၾကတာ.. ဒါေၾကာင့္လည္း ရွင့္လို လူမ်ိဳးနဲ႔ အံမကိုက္တာ ျဖစ္မွာေပါ့.. တစ္ကယ္ ထက္တဲ့ မိန္းမက ကိုယ့္ခ်စ္သူ ကိုယ့္ေယာက်္ား ဘာလိုအပ္ေနလဲ အကုန္သိၾကတယ္”

“ဒါဆို.. ခ်စ္ ကေကာ ဘယ္လို မိန္းမမ်ိဳးလည္း”

“ဒါကေတာ့ ကၽြန္မ ေျပာရမွာထက္.. ကို ေစာင့္ၾကည့္ရမွာေလ..ေသခ်ာတာကေတာ့ ကၽြန္မက ေတာ္တဲ့ ထက္တဲ့ မိန္းမ မဟုတ္ဘူး. ရွင္ကေတာင္ ကၽြန္မကို ျပဳျပင္ေပးရအံုးမွာ.. ေနာက္ၿပီး ရွင္က ကၽြန္မနဲ႔ အေ၀းမွာ ဆိုေတာ့.. ကၽြန္မရွင့္ကို တစ္ခုခု လုပ္ေပးခ်င္ရင္ေတာင္ ကၽြန္မမွာ ဘာအခြင့္အေရးမွ မရွိေသးတဲ့ အျဖစ္ပါ.. ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီးလိုေသးတယ္ ကိုရဲ႕႕.. ကို ကၽြန္မကို အဲ့ဒီအခ်ိန္ထိ ခ်စ္ႏိုင္ပါ့မလား”

“ခ်စ္ႏိုင္မယ္ ထင္တာပဲေလ.. ”

“အင္း.. ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ ေျပာရဲတယ္.. ရွင့္အျပင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ဆိုတာ ရွိလာမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး”

တစ္ကယ္လည္း ကၽြန္မအတြက္ သူႏွင့္မေတာ္တဆ ေ၀းသြားခဲ့လွ်င္ေတာင္ သူ႔အျပင္ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ခ်စ္လာႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ၏စိတ္မ်ားကို အခ်ိန္ျပည့္စိုးမိုးေနသည္မွာ သူသာလွ်င္ျဖစ္ေတာ့သည္။ တစ္ခါ တစ္ခါ ကၽြန္မသူ႔ကို အရမ္းစိတ္ေတြပူမိသည္။ ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ တစ္ေယာက္တည္းေနရတာ သူ အစားအေသာက္မွ မွန္ပါ့မလား၊ ေနမေကာင္းရင္ ဘယ္သူမ်ား လာျပဳစုမွာလဲ၊ အ၀တ္ေတြေကာ ပံုမွန္ေလွ်ာ္ရဲ႕လား၊ ထမင္းေကာင္း ဟင္းေကာင္းမွ စားရရဲ႕လား.. ဆိုတာမ်ိဳးေတြက ကၽြန္မကို ဒုကၡေပးေလ့ရွိသည္။ “မင္းကလည္းကြာ.. အ၀တ္မ်ား ေလွ်ာ္စရာေတာင္မလိုဘူး.. အေၾကြေစ့နဲ႔ေလွ်ာ္လို႕ရတဲ့ စက္ေတြရွိတယ္ေလ.. သြားေလွ်ာ္လိုက္တာ မီးပူတိုက္ၿပီးသားေတာင္ ရေသးတယ္ကြ” ဟု ျပန္ေျပာတတ္သည္။ တစ္ခါတုန္းကလည္း ၾကက္ဥမေၾကာ္တတ္ဘူးဆို၍ ကၽြန္မ ဂ်ီေတာ့ကေန တစ္ဆင့္ ဘာေတြလုပ္ ဘာေတြလုပ္ ဆိုတာကို ေျပာျပရေသးသည္။ “ၾကက္ဥကို ဓါးနဲ႔ခြဲရမွာလား ကက္ေၾကးနဲ႔ ခြဲရမွာလားကြ” လို႔ေမးတုန္းက ကၽြန္မမွာ ရီခ်င္လိုက္တာေလ..။ “ၾကက္ဥခြဲနည္းေလးေတာင္ မသိရေအာင္ အရင္တုန္းက ရွင္ရန္ကုန္မွာ တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္လိုမ်ား ေနခဲ့လဲ” လို႔ ကၽြန္မေမးေတာ့ “ျပဳတ္စားတယ္ေလ” တဲ့။ အဲ့လိုေတာ္သည့္ ကၽြန္မ ခ်စ္သူပါ။

ရက္ေတြလေတြ ရွည္ၾကာခဲ့သည္ႏွင့္အမွ် ကၽြန္မအခ်စ္ေတြလည္း ခိုင္မာခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ခ်စ္သထက္ခ်စ္ဖို႔ တတ္္ႏိုင္သေလာက္ ေပးဆပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတုန္းမွာပင္ ေနာက္ထပ္အျဖစ္ဆိုး တစ္ခုကို ကၽြန္မႀကံဳေတြ႔ရသည္။ ကၽြန္မ အလုပ္လုပ္ေသာ ရံုးသည္ သူအရင္က အလုပ္လုပ္ခဲ့ေသာ ရံုးႏွင့္ အနည္းငယ္နီးပါသည္။ သြားရမည့္လမ္းေၾကာင္းလည္း တူသည္။ တစ္ရက္ ကၽြန္မ ရံုးသြားရန္ တကၠစီငွားေနတုန္း အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ကၽြန္မအနားေရာက္လာသည္။

“ညီမေလး.. ကိုႏိုင္ေဇာ္တို႔ ရံုးက မဟုတ္လား.. အမ ညီမရဲ႕ ယူနီေဖာင္းကို မွတ္မိေနတယ္.. တကၠစီတူတူ ငွားရေအာင္ေနာ္.. လမ္းသင့္ေနတာပဲ”

“ေၾသာ္.. ဟုတ္ပါတယ္ အမက ဘယ္သြားမွာတုန္း”

“….. Company ကို သြားမွာေလ.. ညီမတို႔ နားမွာပဲေလ.. အမနာမည္က ခင္သီတာပါ”

“အိုေက မမ သြားၾကတာေပါ့”

သို႔ႏွင့္ ထိုအမ်ိဳးသမီးနဲ႔ ကၽြန္မ ကားအတူတူ ငွားစီးျဖစ္ၾကသည္။ ျဖဴျဖဴေခ်ာေခ်ာ ထိုအမႀကီးကို ကၽြန္မၾကည့္ရင္း ကို နဲ႔မ်ား သိေနမလားဟု ေတြးၾကည့္သည္။ “အမတို႔ဆီမွာ အလုပ္လုပ္ဖူးတဲ့ ကိုမင္းသက္ေဆြနဲ႔ သိလား” ဟု ေမးၾကည့္ခဲ့မိသည္။

“သိတယ္ေလ ညီမရဲ႕… ညီမနဲ႔သိလား”
“ဟုတ္ သမီး သူငယ္ခ်င္းပါ မမ”
“ဘာလို႔ ေမးတာလဲ ညီမေလး”
“ေၾသာ္ မဟုတ္ပါဘူး အမရယ္.. သမီး ဒီအတိုင္းေမးၾကည့္မိတာပါ”
“အင္း.. သူကေတာ့ ရည္းစား ခပ္မ်ားမ်ားပဲကြ.. အမနဲ႔ စသိတုန္းကဆို သူ႔မွာ ရည္းစား ခုနစ္ေယာက္ေတာင္ရွိတယ္ေလ.. ”
“ဘုရားေရ.. ခုနစ္ေယာက္.. တစ္ၿပိဳင္နက္တည္းမွာေလ”
“အင္း.. သိလား ညီမေလးရဲ႕ His heart is always available ေလ.. သူ႔ေၾကာင့္ အသဲကြဲခဲ့ရတဲ့ မိန္းကေလးေတြလည္း မနည္းဘူးပဲ”
“အိုးးး မိန္းမေတြကေကာ ဒီအေၾကာင္းကို မသိၾကဘူးလား မမ.. သူ႔ ရည္းစားေတြကေလ”
“သိတဲ့သူလည္း ရွိတယ္.. မသိတဲ့သူလည္း ရွိတယ္.. သူ႔ရဲ႕ သားေကာင္ျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ မိန္းကေလးေတြလည္း မ်ားတယ္.. သူက ေတာ့ ေအးေဆးပဲေလ ရည္းစားကို အေပ်ာ္ထားေနတာ.. သိလို႔လည္း သူ႔ကို အမိဖမ္းတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေတာင္ ရွိခဲ့ဖူးတာပဲ”
“ေဟာေတာ္.. သိတဲ့ မိန္းကေလးေတြကေကာ ဘာမွ မတုန္႔ျပန္ၾကဘူးလား”
“ေၾသာ္ ဘယ္ေျပာေကာင္းမလဲ.. ဒါေပမယ့္ သိလား သူက ဒါမ်ိဳးေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Immune ျဖစ္ၿပီးသားေလ.. ဂရုမစိုက္ဘူးပဲ.. ဒီလိုပါပဲ ညီမေလးရယ္.. ေလာကမွာ လူေတာ္ လူေကာင္းဆိုတာရွားတယ္.. သူက ေတာ္ေတာ့ ေတာ္တယ္ေနာ္… မေကာင္းဘူး.. ေကာင္းတဲ့ ေယာက္်ားေတြ က်ျပန္ေတာ့လည္း မေတာ္ၾကပါဘူးကြယ္..”
“စိတ္ရင္းကေတာ့ ေကာင္းရွာပါတယ္ အမရယ္”
“အင္း.. သူက အကိုလို ခင္ဖို႔ေတာ့ အေတာ္ေလးေကာင္းတယ္.. ရည္းစားလုပ္ဖို႔ပဲ မေကာင္းတာ.. သူ႔ ရည္းစားေတြလည္း ထားခဲ့ခံရတာပါပဲ..”

ဘုရားေရ.. သူ႔ရည္းစားေတြဟာ ထားခဲ့ခံရသတဲ့လား။ အေပ်ာ္ရည္းစားေတြကို တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ တြဲေနသတဲ့လား။ ထိုအမႀကီး၏ စကားမ်ားကို နားေထာင္ရင္း ကၽြန္မရင္ထဲ ဆို႔တက္လာသည္။ ၀မ္းနည္းမႈမ်ားကို ဘယ္အရာကမွ မတားဆီးႏိုင္ခဲ့ပါ။ မ်က္ရည္၀ဲလုလုျဖစ္ေနေသာ ကၽြန္မကို ထိုအမႀကီးက ျမင္ျဖစ္ေအာင္ကို ျမင္သြားေသးသည္။

“ညီမ ဘာျဖစ္လို႔လဲ.. ညီမေလး နာမည္ဘယ္သူလဲ”

“ေၾသာ္ ဘာမွ မျဖစ္ဘူး မမ… ညက အိပ္ပ်က္လို႔ပါ.. ေဟာ သမီးရံုးေရာက္ကာနီးၿပီ.. ရၿပီ ဦးေရ.. ဒီနားမွာပဲ ဆင္းလိုက္ေတာ့မယ္.. အမ တာ့တာေနာ္..”

တကၠစီသမားကို ပိုက္ဆံေပး ထိုအမႀကီးကိုလည္း ႏုတ္ဆက္ကာ ကားေပၚမွ ကၽြန္မေျပးဆင္းလာခဲ့သည္။ “ထားခဲ့ခံရမယ္” ဆိုေသာ စကားသံမ်ားသည္ ကၽြန္မနားထဲမွ မထြက္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ “မိန္းမေတြကို ထည္လဲတြဲတယ္” ဆိုေသာ စကားမ်ားသည္ ကၽြန္မက မေတြးပါပဲ ကၽြန္မစိတ္ထဲကို ေရာက္ေရာက္လာသည္။ ဒါဆို သူ ကၽြန္မကိုေကာ အေပ်ာ္တြဲေနတာပဲလား။ တစ္ေန႔မွာ ကၽြန္မကို ထားခဲ့ဖို႔ စိတ္ကူးၿပီးသားလား။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္မနဲ႔ ရည္းစားျဖစ္ေနသည့္ ေန႔ရက္ေတြက ကၽြန္မကို စိတ္မကုန္ခင္ေလး.. ကၽြန္မအနားမွာ ရွိေနေပးသည့္ သေဘာလား။ အျပင္မွာေတာင္ ရည္းစားမ်ားခဲ့ဖူးသည့္ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ဟာ အြန္လို္င္းေပၚမွာေကာ ရည္းစားေတြ မိႈလိုေပါက္ေအာင္ ထားေနႏိုင္မလား။ ခ်စ္ပါတယ္ ႀကိဳက္ပါတယ္ လြမ္းပါတယ္ ေျပာေနသည့္ စကားမ်ားဟာ ပါးစပ္အရသာခံခ်င္ရံု သက္သက္ပဲလား။ လူတစ္ေယာက္ကို သူ႔ရဲ႕ အတိတ္က အမဲစက္တစ္ခုေၾကာင့္ လက္ရွိမွာေကာ ဒါမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ေနလိမ့္မည္လို႔ ထစ္ထစ္ခ် ေတြးယူသင့္သလား။ အားးးးးးးးးးးးး ကၽြန္မ မေတြးခ်င္ပါ။ ကၽြန္မ ဒီလူကို ခ်စ္ခဲ့မိမွေတာ့ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းဟု ခံယူရန္သာ ရွိပါေတာ့သည္။ ထိုေန႔အဖို႔ ကၽြန္မအလုပ္ကိုလည္း ေကာင္းေကာင္း မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ အလြဲလြဲ အမွားမွားမ်ားကို အထပ္ထပ္ျပဳလုပ္မိကာ GM ေအာ္သမွ် ေငါက္သမွ်ကို ခံရသည့္ ေန႔တစ္ေန႔ ျဖစ္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မစိတ္ထဲ တစ္ထင့္ထင့္ျဖစ္ေနေသာ ကိစၥမ်ားကို သူ႔ကို ေသခ်ာေမးမွ ျဖစ္မည္ဟု ေတြးကာ သူ႔ကို တစ္ခုခုေတာ့ ေမးၾကည့္ရန္ ဆံုးျဖတ္မိသည္။ ထိုေန႔က ညေနပိုင္းေလာက္မွ သူအြန္လိုင္းတက္လာသည္။

“ေဆာရီးကြာ.. ဒီေန႔ တစ္ေနကုန္ ေက်ာင္းေလွ်ာက္ဖို႔ဟာေတြ လုပ္ေနရတယ္”
“ကိုက ဘာေတြမ်ား ထပ္တက္အံုးမလို႔လဲ..”
“မာစတာ တစ္ခု ထပ္တက္ခ်င္လို႔ကြ.. အခုတက္ေနတာက ၿပီးေတာ့မယ္ေလ.. အလုပ္လည္း လုပ္ရအံုးမယ္”
“ေကာင္းတာေပါ့ ကိုရယ္.. ကၽြန္မတို႔ ဘ၀ေတြက ဆက္တုိက္ႀကိဳးစားေနမွ ျဖစ္မွာ မဟုတ္လား.. ကၽြန္မ ကူညီေပးႏိုင္တာရွိလည္း ေျပာေနာ္ လုပ္ေပးဖို႔ အဆင္သင့္ပဲ”
“၀ိုးးးးးးးးးး ေက်းဇူး ေက်းဇူး.. ကိုယ္ Proposal တစ္ခုေတာ့ တင္ရအံုးမယ္ကြ.. ဗမာလိုေရးထားတာ ရွိတယ္.. အဂၤလိပ္လိုျပန္ေရးရမွာ နည္းနည္းမ်ားတယ္.. ခ်စ္ ကူေပးႏိုင္ရင္ ကိုယ္ေမလ္းပို႔ေပးမယ္ေလ”
“ရတာေပါ့ ကို႔ရဲ႕.. ကိုယ္ဘယ္ေန႔လိုခ်င္လဲသာ ေျပာလိုက္.. ကၽြန္မရေအာင္ လုပ္ေပးမယ္.. ကိုလည္း က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ေနာ္”
“အင္းပါ.. ခ်စ္က ကိုယ့္ထက္ အဂၤလစ္ရွ္ ေကာင္းပံုပဲ”
“အင္း.. ဒါကေတာ့ ၿပိဳင္ၾကည့္မွ သိမယ္ေလ.. ေၾသာ္ မနက္ကေတာင္ ကို႔ရဲ႕ အရင္အလုပ္က အမႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ရံုးတူတူ လာေသးတယ္.. ဘာတဲ့ မခင္သီတာ ဆိုလား.. သူ႔ကို သိလား”
“ေၾသာ္ ခင္သီတာ လား.. အင္း.. ကိုယ့္ရည္းစားေဟာင္းပါ”
“ေဟာေတာ္… ကိုကလည္းေနာ္”
“ေဆာရီး ခ်စ္ရယ္. စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားလား”

ကၽြန္မစိတ္ေကာင္းျဖစ္သြားတာေပါ့ကိုရယ္. ရွင့္ရဲ႕အရင္ရည္းစားေဟာင္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ကားတူတူစီးခဲ့ရတဲ့ ကၽြန္မအျဖစ္က ကိုယ့္ဟာကိုယ္ မသကၤာခ်င္စရာ ေကာင္းေနခဲ့ပါရဲ႕။ အင္း.. သူ ဖြင့္ေျပာေနမွေတာ့ မထူးပါဘူး.. ဟို ကိစၥပါ တစ္ခါတည္း ေမးလိုက္ေတာ့မယ္။

“စိတ္မေကာင္း မျဖစ္ပါဘူး ကိုရယ္.. အရင္တုန္းက ရည္းစားပဲဟာ.. အခု ရည္းစားက ကၽြန္မပဲ မဟုတ္လား.. ဟင္ ကို”
“ဟုတ္ပါ့ဗ်ားးးးးးးး ခ်စ္က လဲြၿပီး ဘယ္မိန္းမကိုမွ စိတ္မ၀င္စားဘူးေနာ္ သိလား”
“ဟိုေလ.. တစ္ခုေလာက္ ေမးခ်င္ေသးလို႔ သင္းသင္းျမတ္ ကိုေကာ သိလား”
“အဲ…. ဟို..”
“သိလားဆို…..”
“ခိုးေျပးခဲ့ဖူးတယ္ ခ်စ္… ကိုယ့္ သူနဲ႔ညားခဲ့ဖူးတယ္”
“ရွင္ ကၽြန္မကို ညာတယ္… ရွင့္အေၾကာင္းေတြကို လိမ္ထားခဲ့တယ္.. ကၽြန္မက ဘာမွမသိဘူး ထင္ေနလို႔လား”
“မဟုတ္ဘူး.. ကိုယ္ေျပာသင့္တယ္ဆိုတာ သိတယ္.. မင္း ငိုမွာစိုးလို႔.. မင္း ခံစားရမွာစိုးလို႔”
“သူနဲ႔ အခု ကြဲသြားၾကၿပီလား.. ကၽြန္မကို မညာနဲ႔ေနာ္.. ကိုတို႔ ပတ္သက္ေနၾကတုန္းလား”
“မဟုတ္ဘူး.. သူနဲ႔ကိုယ္ ခဏပဲေနခဲ့ဖူးတယ္… ဇာတ္လမ္းက ၿပီးၿပီေလ.. တစ္ကယ္မွ မခ်စ္ႏိုင္ခဲ့ပဲ”
“ကၽြန္မ ကို႔ေနာက္ေၾကာင္းေတြကို မလိုက္ရပါပဲ.. သတင္းေတြက ကၽြန္မဆီ ေရာက္ေရာက္လာတယ္ ကိုရယ္”
“မင္း ငိုေနမွာ စုိးလို႔ ကိုယ္မေျပာပဲ ေနခဲ့တာပါ.. သက္ထား၀င္ေႏွာင့္ယွက္တုန္းကေတာင္ ဘာမွမဟုတ္ပဲ ငို ခဲ့ေသးတယ္ မဟုတ္လား”
“ကၽြန္မ ငိုမွာစိုးလို႔ ဆိုတာက ကုိယ့္ရဲ႕အျဖစ္မွန္ကို ေဖာ္ျပဖို႔ထက္ အေရးႀကီးေနလား.. ဟုတ္လား”
“ဟုတ္တယ္.. မင္းကို သနားလို႔.. မင္း ခံစားရမွာစုိးလို႔.. မင္းကို ခ်စ္လို႔ ကိုယ္မေျပာပဲ ေနခဲ့မိတာ”

ေဟာ…. ကၽြန္မကို သူက ခ်စ္တယ္တဲ့။ ကၽြန္မငိုမွာစိုးလို႔ မေျပာပဲေနခဲ့တာတဲ့။ အမွန္ေတြ ျဖစ္ပါေစ။ သူေျပာတာေတြဟာ အမွန္တရားေတြပဲ ျဖစ္ေနပါေစ။ ဒီလိုသာဆို ကၽြန္မ သိပ္ေပ်ာ္မွာေပါ့ ကိုရယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မသူ႔ကို အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ ဆက္လက္ယံုၾကည္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္မိပါသည္။ ကၽြန္မေနာက္ကြယ္မွာ၊ ကၽြန္မနဲ႔ မေတြ႔ခင္ ကာလေတြမွာ သူဘာပဲ ျဖစ္ခဲ့ ျဖစ္ခဲ့.. လက္ရွိမွာ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေနဖို႔က အေရးႀကီးပါသည္။ ကိုယ့္ခ်စ္သူက အမွန္တစ္ကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို သိလိုက္ရသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္အဖုိ႔ ထိုထက္ႀကီးမား ေက်နပ္စရာေကာင္းေသာ အရာ ဤေလာကတြင္ ရွိေတာ့မည္ မထင္ပါ။ လူတစ္ေယာက္ကို အတိတ္မွာ အမွားေတြ က်ဴးလြန္ခဲ့ရံုနဲ႔ အခုလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ဆိုေသာ ခံယူခ်က္မ်ားသည္ လြဲမွားလြန္းလွပါသည္။ အခ်စ္ဆိုေသာအရာကို ကၽြန္မတို႔ တန္ဘိုးထားတတ္ရမည္ျဖစ္သည္။ သံသယမ်ား၊ နားမလည္မႈမ်ားသည္ အခ်စ္ကိုသတ္ေနေသာ သားသတ္ေကာင္မ်ားျဖစ္သည္။ ယံုၾကည္မႈမ်ားႏွင့္ အျပန္အလွန္ ေလးစားမႈမ်ားသည္ ခ်စ္သူမ်ားၾကားတြင္ မျဖစ္မေနလိုအပ္သည္။ ေနာက္ၿပီး ယေန႔ေခတ္ႀကီးတြင္ စင္းလံုးေခ်ာဆိုေသာ ေယက္်ားမ်ားလည္း အေရအတြက္ နည္းနည္းသာ ရွိေတာ့မည္ထင္သည္။ ေယာက်္ားအေတာ္မ်ားမ်ားတို႔သည္ တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ လက္တည့္စမ္းသည္ ဆိုေသာ ကိစၥမ်ားႏွင့္ေတာ့ အေတာ္မ်ားမ်ား ရင္းႏွီးၿပီးၾကသည့္ သူမ်ားျဖစ္သည္။ ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္သာမက ျမန္မာျပည္တြင္ပင္ လက္မထပ္ပဲ အတူေနၾကသည့္ စံုတြဲမ်ား မ်ားျပားလာေသာ အေျခအေနတြင္ တစ္ခ်ိဳ႕ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ကိစၥမ်ားအတြက္ ေယာက်္ားမ်ားကို ထိမ္းခ်ဳပ္၍ မရႏိုင္ပါ။

စစ္မွန္ေသာ ခ်င္ျခင္းတရားဆိုတာ ဘာလဲလို႔ ရွင္တို႔ ေတြးဖူးၾကရဲ႕လား။ အမွန္တစ္ကယ္ခ်စ္တတ္ပါက အခ်စ္၏ အျပစ္မ်ားကိုလည္း လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ရမည္ျဖစ္သည္။ အခ်စ္တြင္ ပိုင္ဆိုင္ရယူလိုျခင္းသည္ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းအားျဖင့္ ပါ၀င္ေနေသာ္လည္း ထိုအရာသည္ အမွားမ်ားကို ျဖစ္ေစဖို႔ တြန္းအားေပးေနေသာအရာျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲတြင္ ဖတ္ဖူးသည္။ မရင့္က်က္ေသာ သူမ်ားအတြက္ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ လိုအပ္ခ်က္ တစ္ခုျဖစ္ၿပီး ရင့္က်က္ေသာသူမ်ားအတြက္ အခ်စ္ဆိုေသာအရာသည္ အခ်စ္ပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္တဲ့။ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ ရယူျခင္းျဖစ္သည္၊ ေပးဆပ္ျခင္းျဖစ္သည္ စသည္ျဖင့္ ကၽြန္မ ဖြင့္ဆိုခ်က္မ်ား မေပးလိုပါ။ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ အခ်စ္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ခ်စ္သူကို ခ်စ္ေနရရံုျဖင့္ ကၽြန္မ ေက်နပ္ႏိုင္ပါသည္။ သူက ကၽြန္မကို အလိုလိုက္ေသာအခါမ်ားတြင္ ကၽြန္မေပ်ာ္မည္။ သူ ကၽြန္မကို အလိုမက်ေသာ အခါမ်ားတြင္ သူ႔စိတ္တိုင္းက် ကၽြန္မေနေပးမည္.. သူ စိတ္ေကာက္ေသာ အခါမ်ားတြင္ ကၽြန္မသူ႔ကို စရင္း ေနာက္ရင္း ရွင္းျပရင္း ေခ်ာ့မည္။ သူ ကၽြန္မကို အႏိုင္ယူေသာ၊ အမိန္႕ေပးေသာ အခါမ်ားတြင္ ငါခ်စ္တဲ့ ေယာက်္ား စိတ္ေက်နပ္ေစဖို႔၊ သူ ေပ်ာ္ေနေစဖို႔ ျဖည့္ဆည္းေပးရသည္ ဆိုေသာ စိတ္မ်ားျဖင့္ ေက်နပ္ေေနမည္သာ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မထက္ ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ ကၽြန္မထက္ သူ႔ကို ခ်စ္တတ္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို သူ ေတြ႔သြား၍ ကၽြန္မကို ထားခဲ့မည္ ဆိုပါကလည္း ခ်စ္သူ ေကာင္းစားဖို႔ ဆိုသည့္စိတ္ျဖင့္ ကၽြန္မ ဘာအေႏွာင့္အယွက္မွ မေပးပဲ ႀကိဳးစားၿပံဳးျပကာ ခ်န္ေနခဲ့မည္သာ ျဖစ္ပါသည္။ လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္သည္ဆိုေသာအခါ သူႏွင့္ပတ္သက္ေသာ အရာမ်ားကိုလည္း ခ်စ္တတ္ေအာင္ အလိုလိုႀကိဳးစားတတ္လာၾကသည္။ သူ ေနသားက်ေသာ အရာမ်ားႏွင့္ သူ က်င္လည္ေနေသာ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစဖို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပဳျပင္တတ္လာၾကသည္။ ကၽြန္မလည္း သူ႔ကို ခ်စ္သည့္အတြက္ သူဘာျဖစ္ျဖစ္လက္ခံဖို႔ ဆိုေသာအရာသည္ ႀကိဳးစားစရာ မလိုပဲ အလိုလိုျဖစ္တည္လာေသာ အရာတစ္ခုသာ ျဖစ္ေတာ့သည္။ သိလား.. ကို… ရွင့္ဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္မကို ဘာနဲ႔မွ ႏိႈင္းမရတဲ့ အင္အားေတြ ျဖစ္ေစခဲ့တာပါ။

သူ ေက်ာင္းၿပီးကာနီးေသာေၾကာင့္ ခါတိုင္းထက္ပို၍ ေက်ာင္းစာကို အားရံုစိုက္လာရသည္ ထင္သည္။ ကၽြန္မနဲ႔ အရင္ကေလာက္ စကားမေျပာအားခဲ့သည္ကိုေတာ့ ကၽြန္မ သတိထားခဲ့မိသည္။ တစ္ခါ တစ္ရံေတာ့လည္း သူ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေန႔စဥ္ ရက္ဆက္ ေသာက္စားေပ်ာ္ပါးသည္ ဆိုတာကို ကၽြန္မၾကားသိခဲ့ရေသးသည္။ စိတ္ထြက္ေပါက္တစ္ခု ျဖစ္မွာေပါ့ေလဟု ေျဖေတြး ေတြးရင္း သူ ခဏေလး စကားလာေျပာတာကိုေတာင္ ေက်နပ္ရသည္။ အလုပ္ရွာေနသည္ ဆိုသည့္ သတင္းကိုလည္း ၾကားရသည္။ ကၽြန္မကို အရင္ကလို တိုင္တိုင္ပင္ပင္ မလုပ္ခဲ့သလို ကၽြန္မကိုလည္း အရင္ကေလာက္ စကားေတြ လာမေျပာျဖစ္တာကေတာ့ ေသခ်ာပါသည္။ ကၽြန္မ အလုပ္ပ်က္မွာ၊ ကၽြန္မ အလုပ္မ်ားေနတာကို နားလည္လို႔ သူ မေႏွာင့္ယွက္တာ ျဖစ္မွာပါ ဟု ေျဖေတြးေတြ ထပ္ေတြးမိျပန္သည္။ ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ဖုန္းေတြတစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္နဲ႔ ေျပာသည္၊ အြန္လိုင္းမွာလည္း ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ စကားေတြမ်ားသည္ စေသာစကားမ်ားကို သူ႔ႏွင့္ အတူေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ၾကားရျပန္သည္။ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ စကားေျပာတာျဖစ္မွာ ဆိုၿပီး သူ႔ကို နားလည္ရသည္။ လူတိုင္းမွာ ခင္မင္မႈ ဆိုတာရွိတာပဲ။ အကန္႔ဆိုတာလည္း လူတိုင္းအတြက္ လိုအပ္တာပဲ။ သူ႔ သတင္းမ်ားအတြက္ ကၽြန္မ အနည္းငယ္ သ၀န္တိုမိေသာ္လည္း ဘာမလုပ္ရ ညာမလုပ္ရဆိုေသာ တားျမစ္ခ်က္မ်ားကိုေတာ့ မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါ။ တစ္ခါ တစ္ရံ အီးေမလ္းမ်ားကို ေဖာက္စစ္ခ်င္ခဲ့ေသးေသာ္လည္း.. “ကိုယ့္ကို မယံုဘူးလား” ဆိုသည့္ ေမးခြန္းကို ေျဖရခက္မွာ စိုးေသာေၾကာင့္ မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါ။

အြန္လိုင္းေပၚမွ တစ္ခ်ိဳ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္ တစ္ႏိုင္ငံတည္းေတြ မေနၾကေသာ္လည္း အရမ္းကို ရင္းႏွီးၾကသည့္သူမ်ား ရွိပါသည္။ ကၽြန္မနဲ႔ ခင္သည့္သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္လည္း သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားသာ ျဖစ္ၾကသည္။ သူအြန္လိုင္းမွာ ရွိေနသည့္ အခ်ိန္ေတြ အရင္ကထက္ ပိုမ်ားလာေသာ္လည္း ကၽြန္မကိုအရင္ကေလာက္ စကားလာမေျပာသည့္ အခါ ကၽြန္မ ရင္ေတြေမာရင္း ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို ကိုယ့္ဟာကိုယ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ေမးမိသည္။ ကၽြန္မအတြက္ေကာ့ ရံုးတြင္ အလုပ္ေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုလုပ္မည္။ သူ လာေခၚမည့္ အခ်ိန္ကို ေမွ်ာ္လင့္ရင္း ေစာင့္သည္။ နည္းနည္းအားေနသည့္အခါ အျခားသူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ဟိုအေၾကာင္း ဒီအေၾကာင္းမ်ား ေျပာသည္။ တစ္ျခားသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စကားေတြ မ်ားရင္း မ်ားရင္း ကၽြန္မ မၾကားခ်င္ မသိခ်င္ေသာ ေနာက္ထပ္အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကို ထပ္သိရျပန္ပါသည္။ အဲ့သည္ေန႔က သူ အြန္လိုင္းေပၚတြင္ ေတာက္ေလွ်ာက္ရွိေနခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို လာမႏုတ္ဆက္ခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ ဂ်ီေတာ့က စေတးတပ္ မက္ေဆ့ခ်္ေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုေျပာင္းေနသည္ကိုေတာ့ သတိျပဳမိခဲ့သည္။ ဘယ္သူနဲ႔ ဘာမ်ား ျဖစ္ေနပါလိမ့္ ဆိုၿပီး ေတြးမိခဲ့ေသာ္လည္း ၀င္ေရာက္မေႏွာက္ယွက္ခ်င္ေသာေၾကာင့္ နီရဲေနေသာ သူ႔အိုင္ဒီေလးကို ဒီအတိုင္းသာ ထိုင္ၾကည့္ေနျဖစ္ခဲ့သည္။ ထိုစဥ္ ကၽြန္မႏွင့္ခင္ေသာ အကိုႀကီးတစ္ေယာက္ စကားလာေျပာသည္။

“ဟိတ္ ေကာင္မေလး အလုပ္ေတြ မ်ားေနလား”
“သိပ္ မမ်ားဘူး အကို… ေနေကာင္းရဲ႕လား”
“ေကာင္းတယ္.. ညည္းရည္းစား ရေနၿပီလား”
“ေအာင္မယ္… လူကိုမ်ား ေမးရတယ္ရွိေသး.. အကိုသာ အရင္ရေအာင္လုပ္.. သမီးတို႔က အခ်ိန္တန္ရင္ နပိန္ကန္မွာ”
“ေအးဟာ.. ငါလည္း ႀကိဳးစားတာပဲ မစြံေတာ့လည္း ခက္တယ္ဟ.. ငါ့ သူငယ္ခ်င္း ကိုမင္းမ်ား စြံတယ္ကြာ”
“အယ္.. ကိုမင္းသက္ေဆြလား.. သူက ဘာေတြစြံတာတုန္း အကိုရယ္ မ်က္စိလား.. အဟိ”
“အင္း.. ေလွ်ာက္ေတာ့ မေျပာနဲ႔ေနာ္ ႀကီးေတာ္ေလး.. သူက စြံတယ္ဟ.. စလံုးမွာလည္း အတူတူေနတဲ့ ေကာင္မေလး ရွိတယ္ေလ.. အြန္လိုင္းမွာလည္း ေပါတယ္ဆိုပဲ”
“ဘာ ဘာ ဘာ… အကို ဘာေျပာလိုက္တယ္.. အတူတူေနတဲ့ ေကာင္မေလးဆိုတာ… ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ အကို”
“ေၾသာ္ ႏိုင္ငံျခားသူေလး တစ္ေယာက္နဲ႔ တူတူေနၾကတာပါ.. သူ႔ရည္းစားေလ”
“ေအာင္မာ.. မေသခ်ာပဲ သူမ်ားအေၾကာင္းကို ေလွ်ာက္ေျပာရလား.. မဟုတ္ရင္ အသတ္ခံရအံံုးမယ္”
“ညည္းကလည္း ခက္တယ္.. မႏွစ္က စလံုးသႀကၤန္မွာေတာင္ အဲ့ေကာင္မေလးနဲ႔သူ တြဲေနတာ တူတူရွိေနတာကို ေတြ႔တဲ့သူေတြမွ မနည္းပဲ.. နင္ကလည္း ဒါအထူးအဆန္း မဟုတ္ပါဘူးဟာ.. သူမ်ားႏိုင္ငံမွာက မိန္းကေလးဘက္ကပါရင္ ေယာက္်ားေလးကေတာ့ ယူမွာပါပဲ.. အဆန္းမွ မဟုတ္တာ”
“ဘုရားေရ.. အဆန္းမဟုတ္ဘူးတဲ့လား”

ကၽြန္မရင္ေတြ တစ္ဒိတ္ဒိတ္ခုုန္လာသည္။ စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြနဲ႔အတူ ရင္ဘတ္ထဲမွ နာက်င္လာသည္။ ဘာစကားမွထပ္ မေျပာမိေအာင္ ထိန္းထားရင္းကေန ေဒါသေတြလည္း ထြက္မိသည္။ သူ႔ကိုလည္း ေဒါသထြက္သည္။ ကၽြန္မကို စကားလာေျပာေသာ ထိုအကိုႀကီးကိုလည္း ေဒါသထြက္သည္။

“ေတာ္ ေတာ္ အကိုရာ.. သူမ်ားအေၾကာင္း စိတ္မ၀င္စားဘူး.. လာမေျပာနဲ႔ေတာ့”
“အယ္.. ညည္းက ရုတ္တရက္ႀကီး ဘာျဖစ္သြားရျပန္တာတုန္.. မစြံလို႔ စိတ္ညစ္ရတဲ့ အထဲေနာ္”
“အကို႔ဟာ အကို လူပ်ိဳသိုးႀကီးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သမီးကို လာမေျပာနဲ႔.. သူမ်ားအေၾကာင္းလည္း လာမေျပာနဲ႔ မၾကားခ်င္ဘူး.. သမီး အလုပ္လုပ္ေတာ့မယ္ ဒါပဲ”
“တစ္မ်ိဳးပဲ အရူးမေလး”
“အကို ေနအံုး.. အကို သူ႔အေၾကာင္း ဘာေတြ ထပ္သိထားေသးလဲ”
“သူက စြံေတာ့ စြံတယ္ဟ… ခက္တယ္.. ဒါေပမယ့္ သိလား.. သူနဲ႔ စကားေျပာမိတဲ့ ေကာင္မေလးတိုင္းကို သူ႔ကို ႀကိဳက္ေနတာပါ ဆိုၿပီး ေမာင္းခတ္တတ္တာ တစ္ခုေတာ့ နည္းနည္းဆိုးတယ္ဟာ”

ေနာက္ထပ္ဘယ္လိုေမးခြန္းမ်ိဳးကိုမွ ကၽြန္မထပ္ေမးႏုိင္စြမ္း မရွိခဲ့ေတာ့ပါ။ စကားစကို ခ်က္ခ်င္းျဖတ္ၿပီး ကၽြန္မအလုပ္စားပြဲမွ ထေျပးမိသည္။ အိမ္သာထဲတြင္ အၾကာႀကီးငိုသည္။ ရံုးခန္းေထာင့္ တစ္ေနရာတြင္ ရည္ရြယ္ခ်က္ မရွိ ငူငူႀကီး ထိုင္မိသည္။ အလုပ္ေတြလည္း ဆက္မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မ ေခါင္းေတြ တစ္စစ္စစ္ကိုက္လာသည္။ ေျခဖ်ား လက္ဖ်ားေတြ ခ်က္ခ်င္းေအးစက္လာကာ.. အဖ်ားေတြတက္လာသည္။ ဘုရားေရ စိတ္ဆင္းရဲမႈဆိုသည့္ ဒဏ္ကို ကၽြန္မဘယ္လိုမွ မခံႏုိင္ပါလား။ ကၽြန္မ ဘာဆိုဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့သည့္အဆံုး ရံုးမွ ေန႔တစ္၀က္ခြင့္ယူကာ အိမ္ျပန္ဖို႔ ျပင္ရသည္။ ရံုးမွာေနလည္း ထိုေန႔အဖို႔ ကၽြန္မ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ မသြားခင္ေလးေတာ့ သူ႔ကို တစ္ခ်က္ႏုတ္ဆက္လိုက္မိသည္။

“ကၽြန္မ အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္”

နည္းနည္းၾကာေတာ့မွ သူ ရီပလိုင္း ျပန္လာသည္။

“ေၾသာ္.. အင္း.. ေစာသလားလို႔”
“ဟုတ္တယ္.. ေနမေကာင္းလို႔”
“အိုေက အိုေက..”

ကၽြန္မကို အရင္လို ဘာျဖစ္တာလဲ၊ ေဆးေသာက္ရဲ႕လား၊ က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ဆိုတာမ်ိဳးေတြေတာင္ မေျပာေတာ့ပါလား ကိုရယ္။ ကၽြန္မ လက္မခံခ်င္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္ေတြကို ကၽြန္မ လက္ခံရေတာ့မွာလား။ ဒါမွ မဟုတ္ ကိုမ်ား အလုပ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားေနလို႔လား။ ဒါဆိုလည္း အြန္လိုင္းမွာ ဘာလို႔ တစ္ခ်ိန္လံုး ေနေနေသးတာလဲကြယ္။ ဘာလို႔ တစ္ျခားသူေတြနဲ႔ စကားေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာလည္း။ ကၽြန္္မ log out မလုပ္ပဲ သူ႔အိုင္ဒီကို ထပ္ၾကည့္မိသည္။ တစ္ျခားေကာင္မေလးေတြနဲ႔မ်ား စကားေတြ ေျပာေနေလသလား။ လူေတြေျပာသလို ကုိ ရည္းစားေတြ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ထားေနသလား။ ေက်ာင္းစာနဲ႔ အလုပ္မ်ားတယ္လို႔ ကၽြန္မကို အေၾကာင္းျပၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ တစ္ျခားေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္မေရွ႕မွာတင္ စကားေတြ ေျပာေနသလား။ ကၽြန္မကို စိတ္ကုန္သြားၿပီလားကြယ္။ ကၽြန္မႀကိဳသိခဲ့တဲ့ အရာတစ္ခုကို ရင္ဆိုင္ဖို႔ အခ်ိန္က်ေရာက္လာၿပီလား။ ကို ကၽြန္မကို တစ္ကယ္ပဲ ထားခဲ့ေတာ့မွာလား ကိုရယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ မဆံုျဖစ္တဲ့ ညဘက္ေတြမွာ ကို ဘာလုပ္ေနခဲ့လဲ ကၽြန္မ မသိပါ။ ကၽြန္မနဲ႔ မေျပာျဖစ္တဲ့ ညေနခင္းေတြမွာ ကို႔နဲ႔ အတူေနတဲ့ ေကာင္မေလးဆီကို ကို သြားေနသလား ကၽြန္မ မေတြးခ်င္ပါ။ ကၽြန္မ မယံုခ်င္ဘူး ကို..။ သူမ်ားေတြ ေျပာတာကို ကၽြန္မ မယံုခ်င္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကို႔ရဲ႕ အတိတ္က ျဖစ္ရပ္ေတြက ကို႔ရဲ႕ လက္ရွိျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို ယံုၾကည္ဖို႔ ကၽြန္မကို တြန္းအားေပးေနျပန္တယ္။ ကၽြန္မ ရင္ဘတ္ေတြ နာလို္က္တာ။ ကၽြန္မ အရင္ဘ၀တုန္းက ဘာ အကုသိုလ္ေတြမ်ား လုပ္ခဲ့လို႔ ၊ ဒါမွ မဟုတ္.. ကိုမ်ား ကၽြန္မကို မေက်နပ္တာ တစ္ခုခုရွိလို႔ ကၽြန္မကို ခံစားရေအာင္ လုပ္ေနၾကသလား။ ကံတရားက ကၽြန္မကို ဘာေၾကာင့္ ဒီအျဖစ္ဆိုးေတြကို ခံစားေစရတာလဲ။

စိတ္ဒဏ္ရာေတြနဲ႔အတူ ကၽြန္မ အျပင္းအထန္ေနမေကာင္းျဖစ္သည္။ ထမင္းလည္း ေကာင္းေကာင္း မစားႏိုင္ခဲ့လို.. ညဘက္လည္း ေကာင္းေကာင္း အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ၏ မနက္ခင္းမ်ားသည္ မ်က္ရည္မ်ားျဖင့္ ေပက်ံေနၿပီး ကၽြန္မ၏ ညအိပ္မက္မ်ားသည္ ေျခာက္ျခားစရာမ်ား ျဖစ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မေနမေကာင္းျဖစ္ေန၍ အြန္လိုင္းမလာႏိုင္ေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ သူ႔မွာေတာ့ အျခားမိန္းကေလးမ်ားျဖင့္ ေပ်ာ္ေနပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မကို ေမွ်ာ္ခ်င္လည္း ေမွ်ာ္မွာေပါ့ေလ။ ကၽြန္မႏွလံုးသားေတြ နာက်င္ေနခ်ိန္တြင္ သူကေတာ့ သူ႔ ေကာင္မေလး၏ ရင္ခြင္မွာ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ရွိေနပါလိမ့္မည္။ ေျပာခ်င္ေသာ္လည္း ေျပာမထြက္ခဲ့သည့္ စကားမ်ားကို ထိန္းထားရလို႔ ကၽြန္မႏုတ္ခမ္းေတြ ဆတ္ဆတ္တုန္ေနခ်ိန္တြင္ သူကေတာ့ သူ႔ေကာင္မေလး၏ ႏုတ္ခမ္းေတြ အနမ္းေတြမွာ သာယာေနပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မကို အြန္လိုင္းမွာ သတင္းအေမွာင္ခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့တာလား ကို။ ဒါမွ မဟုတ္.. ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို ကို မျမင္ႏိုင္ေသးလို႔ ေပါ့ပ်က္ပ်က္ေတြးၿပီး ကၽြန္မကို ေပါ့ပ်က္ပ်က္မ်ား တစ္ကယ္ သေဘာထားေနခဲ့သလား။ ကၽြန္မရဲ႕ social network အရမ္းႀကီးမားျခင္းသည္ အားသာခ်က္ ျဖစ္ခဲ့သလို.. ကၽြန္မ မၾကားခ်င္တဲ့ သတင္းေတြကိုလည္း ဆက္တိုက္ၾကားေနခဲ့ရပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕ ကံတရားပဲေပါ့။ အခ်စ္ကံ ေခတယ္ဆိုရင္လည္း ကၽြန္မဒါကို ေကာင္းေကင္းႀကီး လက္ခံဖို႔သာ ရွိပါေတာ့သည္။

ကၽြန္မ ေနေကာင္း၍ ရံုးျပန္တက္ေသာအခါ ရံုးေရာက္ေရာက္ခ်င္း ကြန္ပ်ဴတာဖြင့္ၿပီး အီးေမလ္းစစ္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မႏွင့္ မေတြ႔ရသည့္ ရက္မ်ားတြင္ သူမ်ား အီးေမလ္းတစ္ေစာင္တစ္ေလ ပို႔ထားေလမလားဆိုၿပီး ေမွ်ာ္လင့္တစ္ႀကီး ဂ်ီေမလ္းကို စစ္ၾကည့္ျဖစ္သည္။ Facebook မွာလာေသာ Notification Mail မ်ားႏွင့္ အျခားသူငယ္ခ်င္းမ်ားထံမွ ပို႔ထားေသာ ေမလ္းမ်ားမွ လြဲ၍ သူ႔စာကို ကၽြန္မ အစအနေတာင္ ရွာမေတြ႔ခဲ့ပါ။ အလုပ္ေတြကို အားတင္းလုပ္ရင္း ႏွလံုးသားထဲမွ စူးေအာင့္မႈမ်ားကို သည္းခံထိန္းခ်ဳပ္ရင္း မၾကာခင္ ႀကံဳရေတာ့မည့္ အျဖစ္ဆိုး တစ္ခုကို ကၽြန္မ ရင္ဆိုင္ဖို႔ျပင္သည္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ဘာနဲ႔မွ ႏိႈင္းမရေအာင္ ခ်စ္မိပါသည္။ အခ်စ္ဦးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရူးမတတ္ တန္ဘိုးထားမိပါသည္။ သူ မေကာင္းတာကုိ သိသိႀကီးနဲ႔ အခ်စ္မ်ားကို တားဆီးမရႏိုင္ခဲ့ပါ။ မိန္းမရဖူးေသာ၊ လက္ရွိတြင္လည္း လစ္ဗင္းတူဂဲသား ေနသည့္ မိန္းကေလးရွိေသာ၊ အြန္လိုင္းေပၚတြင္ တစ္ေယာက္မကေသာ ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ရည္းစားျဖစ္ေနေသာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္က ကၽြန္မကို ဘာေကာင္းက်ိဳးေတြမ်ားေပးလို႔ ကၽြန္မ မစြန္႔ခြာႏိုင္ရတာပါလိမ့္။ သူ ကၽြန္မကို လမ္းခြဲစကား ေျပာမလာခင္ ကၽြန္မသူ႔ကို စေျပာလိုက္ရမည္လား ဟု ကၽြန္မစဥ္းစားၾကည့္မိသည္။ သူကေကာ ကၽြန္မကို လမ္းခြဲစကားေျပာမည္တဲ့လား။ ဒီအတိုင္းေလး မတင္မက်ေနရင္း ရည္းစားအေရအတြက္ မ်ားျပားမႈကို ဂုဏ္ယူေနလိမ့္မလား။ ဘယ္လိုအၿငိဳးေတြရွိလို႔မ်ား ကၽြန္မကို ရက္စက္ရတာလဲ ကိုရယ္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ေပေတကာ ဆက္ခ်စ္ရပါအံုးမည္။

ကၽြန္မကို သူက ေက်ာင္းစာႏွင့္ပတ္သက္ေသာ အရာတစ္ခုကို ဘာသာျပန္ခိုင္းသည္။ ကၽြန္မလိုက္ေလ်ာစြာ လုပ္ေပးမိပါသည္။ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေရးေပးေနရင္းကကို သူ႔ႏွင့္ မကင္းမရွင္း ျဖစ္ေနေသာ ေနာက္ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကိုပါ စာေတြလုပ္ခိုင္းေနသည္ကို ကၽြန္မနည္း ကၽြန္မဟန္ျဖင့္ သိရသည္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ခြင့္လြတ္စြာ၊ သေဘာက်စြာ ၿပံဳးမိသည္။ ဟုတ္တာေပါ့… ဒီေလာက္မ်ားတဲ့ ရည္းစားေတြကို ေနရာအလိုက္အသံုးမခ်ရင္ မင္းသက္ေဆြ ဘယ္ဟုတ္ပါေတာ့မလဲ။ အျခားေသာ မိန္းကေလးမ်ားကိုလည္း အျခားေနရာမ်ားတြင္ သူ အသံုးခ်ေနပါလိမ့္မည္။ ထိုရက္ေတြမွာ သူႏွင့္ကၽြန္မ အတူရွိေသာ Social Networking ဆိုဒ္ေတြေပၚမွာလည္း မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္ သာမန္ထက္ပိုေသာ ရင္းႏွီးမႈမ်ားကို ကၽြန္မျမင္ေနရသည္။ မမမ်ား၊ ညီမေလးမ်ား၊ သက္တူ ရြယ္တူမ်ား စေသာ မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္ သူ႔ခ်စ္သူ အမည္ခံ ကၽြန္မေရွ႕တြင္ သူမို႔လို႔ ေပၚေပၚထင္ထင္ အီစီကလီ ရိုက္ရဲလိုက္တာ။ ကၽြန္မကိုေတာ့ ခ်စ္ပါတယ္ ဆိုသည့္စကားမ်ား အေျပာမပ်က္ခဲ့ပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္မစိတ္တိုလြန္းေနေသာအခါ

“ရွင္ ဘာလို႔ မိန္းမေတြနဲ႔ ရႈပ္ေနတာလဲ.. ရွင္ ကၽြန္မကို လိမ္ေန ညာေနတယ္.. ကၽြန္မကို စိတ္ကုန္သြားၿပီဆိုလည္း ထားခဲ့ပါေတာ့လား.. ကၽြန္မ ေနခဲ့ေပးဖို႔ အဆင္သင့္ပဲ”
“ဟ. မင္းဘာေတြ လာေျပာေနတာတုန္း.. မင္းကို ခ်စ္လို႔ ခ်စ္ခဲ့တာပဲေလ.. မင္း စကားက စိန္ေခၚေနသလိုပဲေနာ္”
“ရွင့္ အေၾကာင္းေတြကို ကၽြန္မသိတယ္.. မေျပာခ်င္လို႔ မေျပာပဲေနတာ”
“ေအး.. ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေနေနတာ.. မိန္းမေတြက ငါ့ကို လာပလူးတာေတာ့ ငါလည္း မတတ္ႏိုင္ဘူး.. မင္းကိုက ေတြ႔ဖူးလို႔ အျပင္မွာလည္း ခင္ေနလို႔ ခ်စ္တာ.. အြန္လိုင္းေပၚမွာ ရည္းစားထားရတာ ငါ မုန္းတယ္”

ဘုရားေရ… သူ ဒီလိုစကားေတြ ေျပာထြက္လိုက္တာ။ ကၽြန္မကို ငတံုးမ်ားမွတ္ေနလို႔.. ကၽြန္မ ဘာမွ မသိဘူးလို႔ ထင္ေနလို႔မ်ား.. ကၽြန္မကို ဆက္ၿပီး လိမ္ေန ညာေနတာလား။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ သူ႔ကို မစြပ္စြဲရက္ပါ။ သူ ဖံုးကြယ္ထားသည့္ ကိစၥေတြကို ကၽြန္မက သိေနခဲ့တယ္ဆိုတာကို ခ်မျပရဲပါ။ “မိန္းမေတြက ငါ့ကိုလာႀကိဳက္ၾကတာ” ဆိုသည့္ စကားမ်ားကို သူမို႔လို႔ ႏွမခ်င္း မစာမနာ ေျပာရက္လိုက္တာ။

“မင္း.. ငါ့ ေနာက္ေၾကာင္းေတြကို စံုစမ္းေနတယ္ မဟုတ္လား.. ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ငါ့နဲ႔ကို တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္စြပ္စြဲခ်င္ေနတယ္ မဟုတ္လား.. သူတို႔ေတြနဲ႔ မင္း စကားေတြမ်ားေနတယ္ မဟုတ္လား”

“ဘုရားေရ.. ကၽြန္မက ရွင့္ေနာက္ေၾကာင္းကို လိုက္တယ္.. ဟုတ္လား.. ရွင္ ဆိုလိုတာက ကၽြန္မက ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္ေနတဲ့ မိန္းမေတြနဲ႔ ရွင့္ေၾကာင့္ ျပသနာေတြ ျဖစ္ေနတယ္ေပါ့ ဟုတ္လား”

“ေအးေလ… က်ဳပ္ဘာမွ မလုပ္ပဲနဲ႔ကို မင္း မယံုသကၤာျဖစ္ေနတယ္ မဟုတ္လား”

“ဒီမွာ ကၽြန္မေျပာမယ္.. သတင္းေတြကေလ ကၽြန္မ လိုက္ေနစရာ မလိုေအာင္ကို ကၽြန္မဆီ ေရာက္လာတာ သိရဲ႕လား.. ရွင့္ သူငယ္ခ်ငး္ မိန္းကေလးေတြနဲ႔လည္း ကၽြန္မ စကားမမ်ားခဲ့ဘူး.. စကားလည္း သြား မေျပာခဲ့ဘူး.. ရွင့္ ဟာ ရွင္ တစ္ေယာက္တည္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္ေနတာ သိရဲ႕လား”

“ဟ.. ငါ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ရႈပ္တယ္ ထားအံုး ဘာျဖစ္ေသးလဲ.. မင္းနဲ႔ ယူရင္ မင္း ငါ့ကို ဘာမွ မပြန္း မပဲ့ပဲ အေကာင္းအတိုင္းရမွာေလ.. မင္းသ၀န္တိုတာ သိပ္မ်ားေနၿပီ.. ေတာ္ေတာ္အေၾကာမာတဲ့ ေကာင္မေလး.. ငါ မင္းကို မျဖစ္ ျဖစ္တဲ့နည္းနဲ႔ ယူလိုက္ခ်င္ေသးတယ္”

ျမတ္စြာဘုရား…. ကၽြန္မ သူနဲ႔ဘယ္လိုမွ စကားဆက္မေျပာရဲေတာ့ပါ။ ကၽြန္မက သူ႔ကိုလိုခ်င္ေနတယ္တဲ့လား။ ကၽြန္မက သ၀န္တုိစိတ္ေတြ သိပ္မ်ားေနတယ္တဲ့လား။ သူ ေျပာေသာစကားမ်ားကို ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မေၾကကြဲမိသည္။ ကၽြန္မ၏ ေစတနာမ်ားကို သူနားမလည္ခဲ့ပါ။ ခ်စ္သူကို စိတ္မခ်ျဖစ္ေနေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို သ၀န္တိုလြန္းတယ္ဟု သူမို႔လို႔ စြပ္စြဲရက္ပါသည္။ သူထားခဲ့ရင္ ေနခဲ့ဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို သူမို႔လို႔ အျပင္းထန္ဆံုး စကားလံုးေတြနဲ႔ ရင့္ရင့္သီးသီး ထိုးႏွက္ရက္သည္။ တစ္ျခားလူေတြနဲ႔ ျပသနာျဖစ္ဖို႔ မဆိုထားနဲ႔ ကိုယ့္အလုပ္နဲ႔ကို မအားရေအာင္ ျဖစ္ေနတာကို သိေနရက္နဲ႔ သူမို႔လို႔ ကၽြန္မကို အျပစ္တင္ရက္သည္။ ကၽြန္မသေဘာေပါက္လိုက္ပါသည္။ သူဟာ ကၽြန္မကို ပါးစပ္ဖ်ားက ခ်စ္ေနခဲ့တာ ျဖစ္သလို.. ကၽြန္မကို နားလည္ဖို႔ မႀကိဳးစားခဲ့ေသာ ေယက်္ားတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မွာသာ တစ္ဘက္သတ္ႀကီး ခံစားလ်က္ သူေျပာသမွ် မဟုတ္ေတြထင္၊ သူ႔ကို အရာရာနားလည္ေပးခဲ့ကာ အခ်စ္ရူး ရူးေနေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့ေသာ စကားမ်ားကဲ့သို႔ “ကၽြန္မက သူ႔ကိုႀကိဳက္ေနခဲ့တာ” ဆိုေသာစကားမ်ားကိုလည္း တစ္ျခားသူမ်ားကို ေျပာေကာင္းေျပာေပလိမ့္မည္။ တစ္ကယ္လည္း ေျပာခဲ့သည္ကို ကၽြန္မေတြ႔ရေသာအခါ တစ္ခါမွ မျဖစ္ဖူးေသာ ေဒါသမ်ား ကၽြန္မျဖစ္ရသည္။ တစ္ကုိယ္လံုး ဆတ္ဆတ္တုန္လ်က္ သူသာ အနားမွာ ရွိေနခဲ့ပါ ကၽြန္မသူ႔ကို တစ္ခုခုလုပ္မိပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို အကုန္ယူရတာ မေက်နပ္ေသးလို႔၊ ကၽြန္မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ နားလည္မႈေတြကို အကုန္ယူရတာ မေက်နပ္ေသးလို႔ ကၽြန္မရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကိုပါ အကုန္ယူသြားဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့တာပါလား။ အတၱမ်ားႏွင့္ မာနမ်ားကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ခ်ိဳးႏွိမ္ထားခ့ဲေသာ္လည္း သိကၡာတရားကို ထိပါးလာေသာအခါ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ မေနႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ သူ႔ကုိ အဆက္ျဖတ္ရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္။

“ကိုမင္းသက္ေဆြနဲ႔ ကၽြန္မ မဆိုင္သလိုပဲ ေနလိုက္ရေအာင္ေနာ္… တစ္ေယာက္ထက္ပိုမ်ားတဲ့့ ပတ္သက္မႈေတြကို ကၽြန္မ လက္မခံႏိုင္လို႔ပါ“

အီးေမလ္းပို႔ရန္ စာရိုက္ေနေသာ ကၽြန္မလက္မ်ား တစ္ဆတ္ဆတ္တုန္ေနသည္. ကၽြန္မရင္ေတြ အတိုင္းအဆမရွိ ခုန္ေနသည္။ ကၽြန္မကို သူ ရည္းစား စကားေျပာတုန္းက “ရင္ေတြလည္းခုန္ လက္ေတြလည္း တုန္ေနတယ္” ဆိုေသာ စကားမ်ားကို ကၽြန္မအမွတ္ရသည္။ ခုေတာ့ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ဒီအျဖစ္ေတြ ႀကံဳေနရပါလား ကိုရယ္..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက ရွင့္ထက္သာတာ တစ္ခုရွိတယ္ ကိုရဲ႕။ အဲ့ဒါ ေၾကကြဲမႈေတြေလ.. ရည္းစားနဲ႔ျပတ္ဖူးတဲ့ကိုဟာ.. အခ်စ္ဦးနဲ႔ လြဲဖူးတဲ့ ကိုဟာ.. ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္နာက်င္ခံစားေနရတယ္ ဆိုတာကို စာနာမိမွာပါ။ ကၽြန္မေလ.. ကို႔ကို မခ်စ္လို႔ ဒီလို လုပ္ရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကို႔ကို နာက်ည္းသြားလို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မ ကို နဲ႔ ဆက္ပတ္သက္ေနခဲ့ရင္ ကုိ႔ကို ထိမ္းခ်ဳပ္မိမွာစိုးလို႔၊ ကို႔လြတ္လပ္ခြင့္ေတြကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ပိတ္ပင္မိမွာစိုးလို႔၊ ကို႔အျဖစ္ေတြကို သိေနတဲ့ ကၽြန္မေရွ႔မွာ ကို လုပ္ခ်င္တာေတြကို လိပ္ျပာလံုလံုနဲ႔ မလုပ္ရမွာ စိုးလို႔ ကို နဲ႔ အေ၀းကိုေျပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္မိတာ.. ကို နားလည္ေအာင္လည္း ရွင္းမျပခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ Send button ကို ႏွပ္မည့္ ကၽြန္မလက္ေတြ ႏွိပ္ရမည့္ေနရာဆီကို အေတာ္ၾကာၾကာ မေရာက္ႏိုင္ပါ။ ကြန္ပ်ဴတာကို ေန႔တိုင္းထိေတြ႔ေနရတဲ့ ကၽြန္မဟာ ခုေတာ့လည္း mouse ေလးတစ္ခုကိုေတာင္ ႏိုင္ေအာင္ မထိန္းႏိုင္ခ့ဲပါလား။ သူ႔ ရီပလိုင္း ျပန္လာေအာင္လည္း မေစာင့္ခဲ့ပါ။ “ေကာင္းၿပီေလ မင္းလမ္းခြဲဆိုလည္း ခြဲၾကတာေပါ့” ဆိုသည့္ အေျဖတစ္ခုကို ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ၿပီးသားျဖစ္သည္။ Offline ျဖစ္ေနေသာ သူ႔ အေကာင့္ေလးကို နာနာက်င္က်င္ ၾကည့္ရင္း ကြန္ပ်ဴတာ ဆီမွအျမန္ဆံုး ခြာမိသည္။

ကၽြန္မ ျပည္လမ္းမႀကီးကို ဦးတည္ရာမဲ့စြာ ေလွ်ာက္မိသည္။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ေပါက္ေရာက္ေနသည့္ အပင္မ်ားမွ ရြက္ေၾကြေတြ ေလနဲ႔အတူ ကၽြန္မကို လာေရာက္ထိေတြ႔ၾကသည္။ လမ္းေပၚမွာ သြားလာေနၾကသည့္ ကားေတြဆီမွ တ၀ူး၀ူးအသံေတြက ကၽြန္မရင္ေတြနဲ႕ ၿပိဳင္တူ ေပါက္ကြဲထြက္ၾကသည္။ အိမ္ျပန္ေနာက္က်သည့္ ေန႔မ်ားတြင္ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေတြးရင္း.. သူ႔ကို တမ္းတရင္း.. ရင္ခုန္စြာ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးသည္ကို သတိရသည္။ လူခ်င္းေ၀းေနေပမယ့္ စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္နီးစပ္ကာ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကသည့္ ေန႔ရက္ေတြကို ျပန္တမ္းတသည္။ ကၽြန္မပါးျပင္ေပၚသို႔ မ်က္ရည္ ပူပူေႏြးေႏြးမ်ား အတားအဆီးမဲ့စြာ စီးက်သည္။ ကၽြန္မ စိတ္ေတြက ေလထဲမွာ၀ဲေနသည့္ ကၽြန္မဆံပင္ေတြနဲ႔ အတူ ဗရမ္းဗတာ လြင့္ေမ်ာသည္။ ခုေတာ့လည္း.. ကၽြန္မ တစ္ကယ္ကို တစ္ေယာက္တည္း ပါလား ကိုရယ္။

ကၽြန္မ ခ်စ္ခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ စခ်စ္ခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွာပင္ ခ်စ္သူသည္ အေ၀းမွာ ေရာက္ေနခဲ့သည္။

ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးသည္။ ယခုတိုင္လည္း သူ႔ကို ခ်စ္ေနဆဲ ျဖစ္သည္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ေနၾကမွ ခ်စ္ၾကရမွာတဲ့လား။ မပတ္သက္ပဲ ဒီအတိုင္းေနလို႔လည္း ခ်စ္လို႔ရေနတာပဲ။

ကၽြန္မသည္ ခ်စ္သူကို အႀကိမ္ႀကိမ္ တမ္းတခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္၏ ရင္ခုန္မႈေတြ ေပးစြမ္းႏိုင္ေသာ အထိအေတြ႔မ်ားကို ကၽြန္မ မခံစားခဲ့ဖူးပါ။ ကၽြန္မ ခ်စ္ေသာ အခ်စ္သည္ အေတြ႔အထိကင္းေသာ အေငြ႔သက္သက္သာ ျဖစ္သည္။

အခ်စ္ေၾကာင့္ နာက်င္မႈမ်ား ၾကည္ႏူးမႈမ်ား အင္အားမ်ားကို ကၽြန္မ ရခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ မ်က္ရည္စေတြ တြဲခိုေနေသာ မ်က္၀န္းမ်ား၊ ၾကည္ႏူးမႈမ်ားေၾကာင့္ ရႊင္လန္းခဲ့ဖူးေသာ အၿပံဳးမ်ားကို ခ်စ္သူျမင္ေအာင္ ျပသခြင့္ မႀကံဳခဲ့ပါ။

ေနာက္ဆံုးတြင္ေတာ့.. အခ်စ္ ဆိုေသာအရာသည္ ကၽြန္မအတြက္ “ရင္ကြဲနာ” တစ္ခုသာ ျဖစ္ခဲ့ပါေတာ့သည္။

အပုိင္း (1) ကိုဖတ္ရန္

20 responses »

  1. Pingback: ကြၽန္မ၏ ရင္ကြဲနာ.. « The World of Pinkgold

  2. ဖတ္လိုု႔ေကာင္းတယ္.. ဆက္ေရးပါဦး.. အားေပးတယ္..

    တစ္ခုုပဲေျပာခ်င္တယ္..
    ေယာက္်ားေတြ မိန္းမရႈပ္တာ မဆန္းဘူး.. ေယာက်္ားေတြ ေယာက်္ားခ်င္းရႈပ္ရင္သာ ပိုုဆိုုးတာ။

    ေယာက်္ားတကာနဲ႔ ပါတ္သက္ဘူးတဲ႔ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ကိုု ေယာက္်ားအျဖစ္ေတာ္ဖိုု႔ မိန္းမတစ္ေယာက္အတြက္ နည္းနည္း စိုုးရိမ္စရာရွိတယ္.. ဟဲဟဲ

  3. ဒီလိုပါပဲပင့္ကူရယ္..
    ဘယ္ေလာက္ေခတ္မီတိုးတက္တဲ့ေခတ္ျဖစ္ျဖစ္
    ခ်စ္မိသြားပီဆိုရင္ေတာ့..ခ်စ္မိတဲ့သူက ခံစားရစျမဲပဲဆိုတဲ့
    နိယာမေတာ့မေျပာင္းလဲလာေသးဘူးေလ..။
    ဒိထက္ဆုိးတာက မိန္းကေလးေတြရဲ႕အခ်စ္ပဲ..
    မိန္းကေလးဆိုတာ ကိုယ္တစ္ကယ္ခ်စ္မိပီဆိုရင္..
    ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ ခ်စ္သူအေပၚမွာ…သားလိုတစ္မ်ိဳး ခ်စ္သူလိုတစ္ဖံု၊ သူငယ္ခ်င္းလိုတစ္သြယ္၊ ဖခင္လိုတစ္မ်ိဳး၊ အစ္ကိုလိုဦးေလးလုိတစ္ဖံု..
    ခ်စ္မိသြားၾကတာၾကည့္ပဲ..။ ေပခရမ္းေတာ့ ဒီလိုခ်စ္မိတဲ့အတြက္ ရင္တစ္ခုလံုးလည္း မြမြေၾကေအာင္ေပးဆပ္ဖူးပီ.. ပင့္ကူလိုလည္းခံစားဖူးပီ..။ ခုခ်ိန္ထိလည္း ဒီအခ်စ္ေၾကာင့္ ပူေလာင္ေနတုန္းေပါ့..။
    အခ်စ္ဆုိတာကိုက ေအးခ်မ္းျခင္းအသြင္ကိုမေဆာင္ဘူးေလ..။
    အခ်စ္ဆိုတာမွာ ေမတၱာဆုိတာေလးပါ ေပါင္းဆပ္ေပးလိုက္ရင္..
    ပူေလာင္မႈဆုိတာ အနည္းနဲ႕အမ်ားေလ်ာ့နည္းသြားလိမ့္မယ္..။
    ခုထိေတာ့ ေအးျမေအာင္ ၾကိဳးစားေနဆဲပါ..။
    ပင့္ကူလည္း ဒါဟာ အမွတ္တရခံစားမႈတစ္ခုလို႕သေဘာပိုက္ျပီး..
    ျပီးသြားတဲ့အခ်စ္အေပၚမွာ ထပ္မခံစားေစခ်င္ဘူး..။
    ပင့္ကူရဲ့ ခံစားမႈကိုနားလည္ပါတယ္ကြာ..
    ခ်စ္တဲ့
    ေပခရမ္း

  4. (ဇတ္လမ္းကို ခံစားၿပီး ေျပာရရင္)
    အေကာင္းဖက္က လည့္ေတြးရရင္ ေစာစာသိလိုက္တာပဲ ကံေကာင္းတယ္လို႔ ဆိုရမွာပါပဲ။
    ေယာက္က်ားျဖစ္ျဖစ္ မိန္းမ ျဖစ္ျဖစ္ ကုိယ့္ဖက္က တကယ္ခ်စ္မိၿပီဆိုရင္ ပူေလာင္ ခံစားရတာခ်ည္းပါပဲ။ ကြာတယ္လို႔ က်ေနာ္ေတာ့ မထင္ဘူးဗ်။ ခံစားပံုခ်င္း နဲနဲေတာ့ ကြာမေပါ့။

  5. ခ်စ္ရတာပူေလာင္တာေတာ့အမွန္ပဲ ငါလဲအဲ႔ဒီအပူေတာထဲကေနကိုရုန္းမထြက္နိုင္ေသးဘူး
    ဘာျဖစ္ျဖစ္ ျပီးသြားျပီးဆိုမွေတာ့ ေမ့နိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားေပါ့ကြားေနာ္
    စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔အပ်ိဳၾကီးေတာ့မလုပ္နဲ႔ေနာ္ ဖြားသီလရွင္၀တ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္လဲေျပာ အလွဴေလးဘာေလးထည့္ရေအာင္

  6. ဖတ္လို႔ အေတာ္ေကာင္းတယ္။ သမၻာလက္ပဲ။ ေနာက္ထပ္ ရသ လက္ရာေကာင္းေတြ ဖတ္ရဦးမယ္လို႔ ေစာင့္ဖတ္ေနမယ္။

    • သမၼာလက္ဆိုေတာ့ အာဇီ၀ လက္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္အံုးမယ္ မမ.. ဟီး

      • ငါ့အမေတာ္ကလည္း ဒုကၡ.. သမာၻနဲ႔ သမၼာနဲ႔ မွားဖတ္ရတယ္လို႔.. အမဟနက သမာၻလို႔ေျပာတာ.. သူကတလြဲဖတ္ၿပီး အာဇီဝေတြဘာေတြ ေလွ်ာက္ေရးေန.. ဝတၳဳတစ္ပုဒ္လံုးေကာင္းလြန္းလို႔ ခ်ီးက်ဴးမို႔ဟာ ဒီေနရာေလးမွာ မ်က္လံုးထဲ ကိုးလို႔ကန္႔လန္႔လာျဖစ္ေနတယ္..😛 ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆက္လုပ္.. အားေပးေနတယ္.. ဒါနဲ႔ ဒီအျဖစ္ပ်က္ေလးက ကိုယ္ေတြ႔ဆိုရင္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းပါဘူး..😀

      • အယ္ ညည္းကလဲ မသိပဲ ေနမလားေအ့.. တမင္ တကာ စလို႔ ေနာက္လို႔ ေရးထားတာကို.. အြန္႕

  7. ညီမေရ ဟန္ေဆာင္ေကာက္က်စ္တတ္တဲ့ သူေတြ ေယာက်္းေရာ

    မိန္းမေရာေပါ့ေလ ရွိေနသမွ် ..အင္း..အသဲေတြကေတာ့ခဏခဏ

    ကြဲေနဦးမွာပါေလ။

    ျငိမ္းခ်မ္းပါေစ

  8. ပင့္ေလးက စာေရးအရမ္းေကာင္းတယ္ေနာ္
    စာဖတ္တာဆံုးသြားေတာ့ သက္ျပင္းေမာကိုခ်မိတယ္
    စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ေနေနာ္
    ခ်စ္ခင္လ်က္

  9. ဒါမ်ဳိးကေတာ့ က်ေနာ္သာဆို ၀မ္းသာမွာ ထေတာင္ခံလိုက္ခ်င္ေသး တသက္လံုး ခံစားရမယ့္ ဒုကၡေန ေစာေစာစီးစီး ၀ဋ္ၾကြတ္တာ..🙂

  10. ဖတ္ျပီးျပီးသြားခ်င္း ရုတ္တရက္ ဘာစကားလုံးမွ ထြက္မက်လာေလာက္ေအာင္ကုိ ဆြံ႔အသြားေစတယ္. ရင္ဘတ္ထဲကုိ အရမ္း ထိရွသြားေစပါတယ္…

    အေရးအသား သိပ္ေကာင္းတယ္ဗ်ာ. အေရးအသားဆုိတာထက္ ခံစားခ်က္ကုိ ပီျပင္ေအာင္ ခ်ျပသြားတာေလးကလည္း သိပ္ကုိ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ဆန္ပါတယ္.

    ဒီ၀တၳဳေလးကုိ စာအုပ္အျဖစ္ရုိက္ႏုိင္ရင္ သိပ္ေကာင္းမယ္. တစ္ေန႔ေတာ႔ စာအုပ္ေလးအျဖစ္ ထြက္လာႏုိင္ပါေစလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ဆႏၵျပဳလုိက္ပါတယ္.

    ေနာက္ေနာင္ ဒါမ်ိဳး ေရးရင္ေတာင္ ဒီေလာက္ေကာင္းတဲ႔ ရသစာေပမ်ိဳး ထြက္လာမယ္မထင္ေတာ႔ဘူး Masterpiece ဆုိတာ တစ္ခုတည္းပဲ ရွိတတ္တဲ႔ အရာမ်ိဳးမဟုတ္လား..


    ကၽြန္မ ျပည္လမ္းမႀကီးကို ဦးတည္ရာမဲ့စြာ ေလွ်ာက္မိသည္။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ေပါက္ေရာက္ေနသည့္ အပင္မ်ားမွ ရြက္ေၾကြေတြ ေလနဲ႔အတူ ကၽြန္မကို လာေရာက္ထိေတြ႔ၾကသည္။ လမ္းေပၚမွာ သြားလာေနၾကသည့္ ကားေတြဆီမွ တ၀ူး၀ူးအသံေတြက ကၽြန္မရင္ေတြနဲ႕ ၿပိဳင္တူ ေပါက္ကြဲထြက္ၾကသည္။ အိမ္ျပန္ေနာက္က်သည့္ ေန႔မ်ားတြင္ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေတြးရင္း.. သူ႔ကို တမ္းတရင္း.. ရင္ခုန္စြာ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးသည္ကို သတိရသည္။ လူခ်င္းေ၀းေနေပမယ့္ စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္နီးစပ္ကာ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကသည့္ ေန႔ရက္ေတြကို ျပန္တမ္းတသည္။ ကၽြန္မပါးျပင္ေပၚသို႔ မ်က္ရည္ ပူပူေႏြးေႏြးမ်ား အတားအဆီးမဲ့စြာ စီးက်သည္။ ကၽြန္မ စိတ္ေတြက ေလထဲမွာ၀ဲေနသည့္ ကၽြန္မဆံပင္ေတြနဲ႔ အတူ ဗရမ္းဗတာ လြင့္ေမ်ာသည္။

    အဲဒီ႔စာပုိဒ္ေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းၾကိဳက္တာပဲ…
    ေနာက္ေနာင္လည္း လက္ရည္ဒီထက္ပုိမုိ ထက္ျမက္တုိးတက္လာႏုိင္ပါေစဗ်ာ….

    ခင္မင္စြာျဖင္႔…

    ရန္ေအာင္

Leave a Reply

