My Romeo (Episode – 1)

Standard

ကြၽန္မ၏ ရိုမီယို (အပိုင္း – ၁)

*****၁*****

“ရိုမီယိုက ဂ်ဴးလိယက္ကို ဘာလို႔ အဲေလာက္ေတာင္ ခ်စ္ရတာလဲ ေမေမ”

“ေၾသာ္.. သူက သိပ္ခ်စ္တာေပါ့ သမီးရဲ႕.. ဒါေၾကာင့္ သူသိပ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႔အတူတူ ေသပြဲ၀င္တာေပါ့.. ေသအတူ ရွင္မကြာ ေနခ်င္တယ္ဆိုတာ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဆႏၵေတြေပါ့ သမီးရယ္”

“သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေသၿပီးရင္ေကာ ဘယ္ေရာက္သြားၾကမွာလဲ မသိဘူးေနာ္.. ဘြားဘြားေျပာဖူးတဲ့ ေနာက္ဘ၀မွာ ေတြ႔ၾကမွာလား”

“သမီးကလည္းကြယ္… ေရစက္ရွိရင္ေတာ့ ေတြ႔ၾကမွာေပါ့ သမီးရဲ႕.. ကဲ အိပ္ေတာ့ အိပ္ေတာ့.. ရိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္အေၾကာင္းေျပာရင္ သမီးက အိပ္ကို မအိပ္ခ်င္ပါလားေနာ္ စိတ္ညစ္ပါတယ္”

“ေမေမ.. ေနပါအံုး… သမီးကိုေရာ ေမေမက ရိုမီယိုက ဂ်ဴးလိယက္ကို ခ်စ္သလို ခ်စ္လား”

“အဲ… ေမေမ့အခ်စ္က သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္တာနဲ႔ မတူဘူးေလ သမီးေလးရယ္.. ေမေမက သမီးကို အမ်ားႀကီး အားႀကီးခ်စ္တာေပါ့.. သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္တာထက္ ပိုခ်စ္တာေပါ့ သမီးေလးရဲ႕.”

“ဒါဆို ေဖေဖကေကာ ေမ့ေမ့ကို အဲ့လို ခ်စ္လား”

“ကဲ…. သမီးေရ.. လြန္ လြန္းေနၿပီ.. အိပ္ေတာ့ေနာ္.. မနက္ေက်ာင္းေနာက္ က်ေနမယ္”

“အာ.. အိပ္ဘူး အိပ္ဘူး.. ေဖေဖက ေမ့ေမ့ကို ခ်စ္လာေျပာ… ေမေမေသရင္ ေဖေဖေကာ လိုက္ေသမွာလားေျပာ”

“အဲ… ေမေမေသရင္ေတာ့ လိုက္ေသမလား မေသဘူးလား မေျပာတတ္ဘူး သမီးေရ.. ဒါေပမယ့္ သမီးမွတ္ထားဖို႔က ေဖေဖနဲ႔ ေမေမက တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ သိပ္ခ်စ္ရံုတင္ မကဘူး.. သိပ္လည္း နားလည္ၾကတာ သမီးေလးရဲ႕.. သမီးကလည္းကြယ္ ေမးခြန္းေတြမ်ားလိုက္တာ.. အိပ္ေတာ့ေနာ္….”

ကၽြန္မ ငယ္ငယ္တုန္းက ေမေမေျပာျပခဲ့ဖူးတဲ့ အိပ္ရာ၀င္ပံုျပင္သည္ ရိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္ျဖစ္သည္။ ခ်စ္သူႏွစ္ဦး၏ တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္ ခ်စ္ၾကပံု၊ သစၥာရွိၾကပံုမ်ားသည္ ကၽြန္မ၏ ႏွလံုးသားထဲတြင္ နက္ရိႈင္းစြာ အျမစ္တြယ္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။ ရုပ္ရွင္ရံုေတြ၊ ဗြီဒီယိုေတြမရွိေသာ ကၽြန္မတို႔ေတာၿမိဳ႕ကေလးတြင္ ရိုမီယိုႏွင့္ ဂ်ဴးလိယက္ဇာတ္လမ္းသည္ ကၽြန္မအတြက္ စိတ္ကူးျဖင့္ ပံုေဖာ္၍သာၾကည့္ရေသာ အရာတစ္ခုသာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ အရြယ္ေရာက္လာေသာအခါ ရွိတ္စပီးယားေရးသားေသာဇတ္လမ္းမ်ားကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ဖတ္ခြင့္ႀကံဳခဲ့သည္။ ရိုမီယိုႏွင့္ ဂ်ဴးလိယက္ဇာတ္လမ္းသည္ ငယ္စဥ္တုန္းကလို လြမ္းေဆြးမႈမ်ားကို ေပးႏိုင္ဆဲ။ ခ်စ္သူႏွစ္ဦး၏အခ်စ္မ်ားကို ကၽြန္မအားက်ဆဲ။ ရိုမီယိုကဲ့ေသာ သစၥာရွိေသာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္မ်ား ကၽြန္မဘ၀ထဲကို ၀င္လာေလမလားဟု ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ေတြးမိေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ဘ၀ေပးအေျခအေနအရ ရုန္ကန္မႈမ်ား ႀကိဳးစားမႈမ်ားျဖင့္သာ နပန္းလံုးရေသာ ကၽြန္မအတြက္ အခ်စ္ဆိုေသာအရာသည္ စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္သာ ျဖစ္ခဲ့သည္။

*****၂*****

မန္ေနဂ်ာ ေခၚေနတယ္လို႔ တစ္ေယာက္ကလာေျပာေတာ့ ကၽြန္မနည္းနည္းလန္႔မိသည္။ ကၽြန္မကို ဘာေတြမ်ား ဆူမလို႔ပါလိမ့္။ မေန႔ကတည္းက ယခုထိလုပ္ခဲ့ေသာ အလုပ္မ်ားကို စိတ္ထဲမွ တစ္ခုခ်င္းျပန္လည္ စစ္ေဆးၾကည့္မိသည္။ ဘာအမွားမွ မေတြ႔ရ။ မန္ေနဂ်ာက အပ်ိဳႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ ဂ်ီးကလည္းမ်ား၊ အျပစ္မရွိ အျပစ္ရွာလည္း လုပ္တတ္ေသာေၾကာင့္ မန္ေနဂ်ာေခၚတာကို ခံရသည့္ ကၽြန္မတို႔ဌာနမွ ၀န္ထမ္းတိုင္း ငါဘာအျပစ္လုပ္ထားသလဲ ဆိုေသာအေတြးက ထိပ္ဆံုးမွ ေပၚလာတတ္ၾကသည္။ အေတြးမ်ားမေနေတာ့ပဲ သူ႔အခန္းရွိရာသို႔ ကၽြန္မအေျပးကေလး သြားမိသည္။

“မမ ေခၚတယ္ဆိုလို႔”

မမမိုး၏ မ်က္ႏွာထားခပ္တင္းတင္းကို ထံုးစံအတိုင္း ရင္ဆိုင္ရသည္။ မ်က္လႊာတစ္ခ်က္ပင့္ကာ ကၽြန္မကို ၾကည့္သည္။

“လာ.. ဒီမွာထိုင္”

သူ႔ေရွ႕မွ ခံုေလးကိုဆြဲကာ ကၽြန္မ မ်က္လႊာေလးခ်ကာ ထိုင္မိသည္။ ရင္ေတြကလည္း တစ္ဒိတ္ဒိတ္ခုန္ဆဲ။ မမမိုးကို တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္မိသည္။ ကြန္ပ်ဴတာေပၚရွိ မျပီးအျပတ္ေသးေသာ စရင္းမ်ားကို ဆက္လက္တြက္ခ်က္ဆဲ။ ဒုကၡပါပဲ.. ကၽြန္မကိုေခၚၿပီး ဒီအတိုင္းထိုင္ခိုင္းထားတာေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ မိနစ္အနည္းငယ္ၾကာသည္အထိ ကၽြန္မကို ဘာစကားမွ မေျပာပဲ ငုတ္တုပ္ထိုင္ခိုင္းထားဆဲ။ ကၽြန္မစိတ္ေတြ အနည္းငယ္ေတာ့ တည္ၿငိမ္လာသည္။ သူ႔စားပြဲေပၚမွ ပစၥည္းမ်ားကို ရည္ရြယ္ခ်က္မဲ့စြာ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ လုပ္မိသည္။ ခံုေထာင့္စြန္းမွာ စာအိတ္အျဖဴေလးတစ္ေစာင္။ ရံုးတြင္းတြင္ တရား၀င္ထုတ္ျပန္သည့္ စာပံုစံမ်ိဳး။

“နီလာေရ အမ ပရင့္တစ္ေစာင္ ထုတ္လိုက္တယ္.. ယူလာၿပီးေပးပါ”

မမ၏ အသံစာစာေၾကာင့္ ကၽြန္မျပန္လည္အသက္၀င္လာသည္။ ထို႔ေနာက္တြင္မွ ကၽြန္မကို စကားစေျပာေတာ့သည္။

“ထက္ ကို အမေျပာစရာရွိလို႔..ေခၚလိုက္တာ”
“ဟုတ္ မမ”
“အခုဆိုရင္ အမတို႔ အလုပ္ေတြ တစ္ျဖည္းျဖည္းက်ယ္ျပန္႔လာတယ္.. သူမ်ားေတြ စီးပြားေရး က်ေနခ်ိန္မွာေတာင္ အမတို႔ေတြက ပံုမွန္အတိုင္း လည္ပတ္ေနတယ္ဆိုေတာ့ အေျခအေနက ေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရတယ္.. ဒီေတာ့ အလုပ္ေတြလည္း အရင္ကထက္ ႀကိဳးစားဖို႔ လိုအပ္လာတယ္ေလ”

အရင္ကထက္ အလုပ္ႀကိဳးစားဖို႔ လိုအပ္လာတယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မ အလုပ္လုပ္တာကို မွားေနတယ္လို႔ ေျပာခ်င္တာမ်ားလားဟု ကၽြန္မထင္မိသည္။ ကၽြန္မ မွားခဲ့တယ္ဆိုရင္လည္း အျပစ္ကိုခံယူဖို႔ အသင့္အေနအထားနဲ႔အတူ ေျဖရွင္းခ်က္တစ္ခုကိုပါ ေပးဖို႔ ကၽြန္မႀကိဳတင္ျပင္ဆင္လိုက္သည္။

“အမတို႔ မားကက္တင္း ဌာနက လူေတြလည္း အသစ္ထပ္ေခၚဖို႔ရွိတယ္.. ၿပီးေတာ့ အေျခအေနအရ ၀န္ထမ္းေတြကိုလည္း ဒီအလုပ္တစ္ခုတည္းကို မဟုတ္ပဲ ဆက္စပ္ေနတဲ့ လုပ္ငန္းေတြကိုပါ ပူးတြဲလုပ္ကိုင္ေစခ်င္တယ္လို႔ အမကို အမ္ဒီက ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြ ေပးလာတယ္.. အခုအခ်ိန္ထိ လုပ္ခဲ့ရတဲ့ အလုပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ထက္ အေနနဲ႔ အဆင္မေျပတာ တစ္ခုခုမ်ား ရွိခဲ့လား”

“မရွိပါဘူး မမ.. အလုပ္စ၀င္တဲ့ အခ်ိန္ကထက္ စာရင္ေတာ့ ထက္ အမွားေတြနည္းလာတယ္လို႔လည္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ထင္မိပါတယ္.. မားကက္တင္းရဲ႕ သေဘာကိုလည္း အရင္ကထက္ နားလည္လာပါၿပီရွင့္.. လက္ရွိမွာလည္း ထက္ ကိုင္ထားတဲ့ Client ေတြလည္း မ်ားလာပါၿပီ.. ေၾကာ္ျငာေတြလည္း တစ္ပတ္ထက္ တစ္ပတ္ ပိုမ်ားလာပါၿပီ မမ”

“အိုေက.. ထက္က လုပ္ႏိုင္ကို္င္ႏိုင္တဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္.. အမတုိ႔ယံုတယ္.. ဘယ္အရာကို မဆို တက္တက္ႀကြႀကြ ရွိတာကိုလည္း အမတို႔ သေဘာက်တယ္.. အခုလည္း ထက္ကို အလုပ္တစ္ခု ထပ္ၿပီးတာ၀န္ေပးခ်င္လို႔ ေခၚလိုက္တာ.. ထက္ကို ဌာနေျပာင္းတယ္လို႔လည္း ေျပာလို႔ရတယ္..”

“ဘုရားေရ.. ထက္ကို ဘယ္ေနရာကိုမ်ား ေျပာင္းမလို႔လဲ အမ.. ထက္ ဒီမွာ လုပ္ရတာ အျပင္သြားရတာ.. ဂ်ာနယ္အတြက္ ေၾကာ္ျငာရွာရတာ အရမ္းကို ေပ်ာ္ေနပါၿပီ အမရယ္.. ေနာက္တစ္ခုေျပာင္းရင္း အသစ္ကေန ထပ္စရမွာဆုိေတာ့ ထက္ ကုိယ့္ဟာကိုယ္ မယံုၾကည္ရဲဘူး အမ..”

“ႏိုး ႏိုး.. အဲ့လို မဟုတ္ဘူး.. ေျပာင္းတယ္ဆိုတာကတည္း Marketing နဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ Advertising and Promotion ဘက္ကို လုပ္ေစခ်င္တာ.. ဒီဘက္က ထက္ လုပ္ေနက် အလုပ္ေတြကိုလည္း ထက္ ရဲ႕ ဂ်ဴနီယာေတြကို ထက္ လုပ္ႏုိင္သလို သူတို႔ လုပ္တတ္ဖို႔ အခြင့္အေရး ေပးလို္က္ပါ.. အခု မီဒီယာေလာကမွာ ဂ်ာနယ္ေတြလည္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေတြ အရမ္းမ်ားလာတယ္.. အမတို႔က နာမည္ရွိၿပီးသားမို႔လို႔ ေၾကာ္ျငာရွာရတာ အခက္အခဲ မရွိေသးေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ခက္ခဲလာႏိုင္တယ္.. ဒါေၾကာင့္ အမတို႔ ဂ်ာနယ္ကို လူပိုသိေအာင္ လုပ္ဖို႔လိုအပ္လာတယ္.. တစ္ျခားမီဒီယာေတြမွာ ကိုယ့္ဂ်ာနယ္ကို ျပန္ေၾကာ္ျငာရမယ္.. Promotion Item ေတြ လုပ္ေပးရမယ္.. ဒါမွ ကိုယ့္ေနရာကို သူမ်ား၀င္မလာႏိုင္မွာ ျဖစ္တယ္.. ထက္ တစ္ေယာက္တည္း လုပ္ရမွာ မဟုတ္ဘူး.. ေလာေလာဆယ္ အဲ့ဒီဘက္ကို တာ၀န္ယူေနတဲ့ ကိုေနသန္႔နဲ႔ တြဲလုပ္ရမွာ.. သူက လူေတာ္တစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္ေတာ့ ထက္ ပညာေတြ အမ်ားႀကီး ရမယ္လို႔ ယံုၾကည္တယ္..”

“ဟုတ္.. ထက္လည္း လုပ္ခ်င္ပါတယ္မမ.. ေနရာသစ္မွာ အသားမက်မွာ စိုးတာ”

“ဘာမွ ေစာဒက ထပ္မတက္ပါနဲ႔ေတာ့ ထက္မွဴးရွိန္.. ဒါက တာ၀န္ပဲ.. မင္းရဲ႕ မန္ေနဂ်ာ ျဖစ္တဲ့ အမက မင္းကို သင့္ေတာ္မယ္ထင္လို႔ ေပးတဲ့ တာ၀န္ကို မင္း ေဆာင္ရြက္ရမွာပဲ.. အမတို႔ အကုန္လည္း တိုင္ပင္ၿပီးၿပီ.. မင္း မနက္ျဖန္ အဲ့မွာ အလုပ္သြားလုပ္ဖို႔ ျပင္ပါ.. မင္းအတြက္ ကြန္ပ်ဴတာလည္း အသင့္ရွိၿပီးၿပီ.. ဒါက မင္းအတြက္ေျပာင္းေရႊ႔စာ..”

မမမိုး ကမ္းေပးသာ စားပြဲေထာင့္မွ စာအိတ္ေလးကို ယူလာရင္း ကၽြန္မယူလာရင္း စိုးရိမ္တစ္၀က္ အေပ်ာ္တစ္၀က္ျဖင့္ သူ႔အခန္းထဲမွ ထြက္လာခဲ့သည္။ ကိုယ့္ေနရာကို ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ဂ်ဴနီယာ ညီမေလးမ်ားႏွင့္ အျခားလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားကို ဌာနေျပာင္းရမယ္ဆိုတာကို ေျပာျပရင္း အလုပ္ေတြ လႊဲဖို႔ ျပင္သည္။ ကိုယ္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ဖူးေသာ ဌာနမွ ညီမေလးမ်ား သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ ကၽြန္မ မခြဲခ်င္ပါ။ သို႔ေသာ္ အသစ္ အသစ္ေသာအရာမ်ားကိုလည္း တတ္သိနားလည္ခ်င္ျပန္ပါသည္။ မန္ေနဂ်ာ အသစ္နဲ႔ အသားမက်မွာလည္း စိုးပါေသးသည္။ ကိုေနသန္႔ကို ရံုးတြင္းတြင္ ျဖတ္သြား ျဖတ္လာေတြ႔ဖူးသည္မွ လြဲလို႔ ကၽြန္မတို႔ စကားမေျပာဖူးၾကပါ။ ကိစၥရွိလွ်င္လည္း မမမိုးမွ တစ္ဆင့္သာ ေျပာျဖစ္သည္ကမ်ားသည္။ မ်က္မွန္ေလး တစ္၀င္း၀င္းနဲ႔ အၿမဲတမ္း စမတ္က်ေနေသာ၊ တက္ၾကြေသာ အသြင္ရွိသည့္ ကိုေနသန္႔က ကၽြန္မကို ပညာအသစ္ေတြ ထပ္ေပးႏိုင္ဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ရပါသည္။

****3****

မနက္ေစာေစာ ရံုးကိုေရာက္ၿပီး A & P Department ကို ကၽြန္မေရာက္သြားေတာ့ ပိုင္ရွင္ကို ေမွ်ာ္ေနေသာကြန္ပ်ဴတာ ႏွစ္လံုးကိုသာ ကၽြန္မေတြ႔ရသည္။ ကၽြန္မအတြက္ဟု ယူဆရေသာ ကြန္ပ်ဴတာစားပြဲေပၚတြင္ အိတ္ကိုတင္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ တစ္ရံုးတည္းတြင္ရွိၿပီး တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးေသာ အခန္းေလးကို လွည့္ပတ္ၾကည့္မိသည္။ ဂ်ာနယ္ေၾကာ္ျငာဒီဇိုင္းမ်ားကို နံရံေပၚတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည္။ ႏိုင္ငံျခား Magazine ေၾကာ္ျငာ တစ္ခု ႏွစ္ခုကိုလည္း ေတြ႔ရသည္။ ကိုေနသန္႔၏ စားပြဲေနာက္ရွိ နံရံေပၚတြင္ ေရႊတိဂံုဘုရားပံုပါေသာ ျပကၡဒိန္ခပ္ႀကီးႀကီးကို ခ်ိတ္ဆြဲထားသည္။ သူ႔ စားပြဲသည္ ရွင္းလင္းသန္႔ျပန္႔လ်က္ရွိသည္။ Marketing တြင္ရွိစဥ္တုန္းက ဖိုင္လ္မ်ားျဖင့္ ရႈပ္ပြေနေသာ ကၽြန္မစားပြဲကို ျပန္သတိရသည္။ အဲကြန္းစိမ့္စိမ့္ေလးေအးေနေသာ Air Freshener ရနံ႔ျဖင့္ သင္းပ်ံ႕ေနေသာ သည္အခန္းေလးကို ၾကည့္ကာ ကိုေနသန္႔သည္ သူ႔ကိုယ္သူ စမတ္က်က်၀တ္တတ္သေလာက္ အေနအထိုင္ သန္႔ျပန္႔သူတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ေတြးမိသည္။ ဖရို ဖရဲေနတတ္ေသာ ကၽြန္မနဲ႔ေတာ့ ဒုကၡပါပဲ။

ေရေမႊးနံ႔ ခပ္သင္းသင္းကို ရ၍ ကၽြန္မေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္ေသာအခါ ကိုေနသန္႔ကို ေတြ႔ရသည္။

“မဂၤလာပါရွင့္.. ကၽြန္မက ထက္မွဴးရွိန္ပါ.. Marketing က ေျပာင္းလာတာပါ”

“ကိုယ္ သိၿပီးပါၿပီ.. မဂၤလာပါ ထက္မွဴးရွိန္.. ကိုယ္နဲ႔အတူ အလုပ္တြဲလုပ္ဖို႔ေရာက္လာတာ ႀကိဳဆိုပါတယ္.. ကိုယ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီး ဂ်ာနယ္အတြက္ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္”

“ဟုတ္ကဲ့.. ကၽြန္မလည္း စိတ္၀င္စားပါတယ္.. မသိတာ မတတ္တာ နားမလည္တာေတြကို စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ သင္ယူခ်င္ပါတယ္.. ဒါနဲ႔ အခု ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမလဲဟင္”

“ဒီေန႔ ကိုယ္က မင္းကို ေၾကာ္ျငာနဲ႔ပတ္သက္တာေတြ ရွင္းျပမယ္.. ကိုယ္လက္ရွိ Run ေနတဲ့ ပလန္ေတြ.. ေနာက္လုပ္ဖို႔ ရွိတာေတြကို ေျပာျပမယ္.. မင္းမွာလည္း အိုင္ဒီယာေတြ ရွိမွာပါ.. မင္းမွတ္ထားဖို႔က ကိုယ္က မင္းရဲ႕ မန္ေနဂ်ာမဟုတ္ဘူး.. မင္းထက္ လုပ္သက္နည္းနည္းရင့္တဲ့ စီနီယာတစ္ေယာက္ပဲ.. ကိုယ္တို႔ ရီပို႔ကိုလည္း မမိုးကို တင္ရမွာပဲ.. မင္းေရာ ကိုယ္ေရာ သူ႔ Supervision ေအာက္မွာ ရွိေနၾကတယ္.. အခု ကိုယ္တို႔ ေၾကာ္ျငာမ်ားမ်ား လုပ္ဖို႔ လိုအပ္လာလို႔ အရင္က ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း လုပ္ေနတာေတြ အျပင္ Activities ေတြ ထပ္ခ်ဲ႕ၿပီးလုပ္ဖို႔ မင္းကို ဒီဘက္ကို ေျပာင္းလိုက္တာပဲ”

“ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားသြားမွာပါ..”

“အိုေက ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ေၾကာ္ျငာပိုင္းအေနနဲ႔ သိပ္မရွိေသးဘူး.. City FM ရယ္.. သတင္းစာရယ္မွာ အပတ္စဥ္ေၾကာ္ျငာေတြ ထည့္ေနတာပဲ ရွိေသးတယ္.. ကိုယ္တို႔ ပရိုမိုးရွင္းေတြ လုပ္ရမယ္.. ဂ်ာနယ္ေရာင္းအားတက္ေအာင္ ဘာေတြလုပ္ႏိုင္လဲဆိုတာ ၾကည့္ရမယ္.. ၿပီးေတာ့ ေအဂ်င္စီသေဘာမ်ိဳး လုပ္ငန္းေတြ ထပ္ခ်ဲ႕ဖို႔ရွိတယ္.. ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ကိုယ္ပလန္လုပ္ေနတယ္.. Time Line ဆြဲေနတယ္.. လံုး၀ အေသးစိတ္က်ၿပီဆိုရင္ မင္းကိုေပးသင့္တဲ့ တာ၀န္ေတြ ေပးမယ္.. မင္းအတြက္ ကြန္ပ်ဴတာက ဒီဘက္မွာ…… Spec ေတြကို ေကာင္းေကာင္းေလးထည့္ေပးထားတယ္.. အင္တာနက္လည္း ခ်ိတ္ေပးထားတယ္.. ႏိုင္ငံျခားက Website ေတြကိုၾကည့္ၿပီး ေလ့လာႏိုင္တယ္.. ဒီဇိုင္းေတြကို ကိုယ္တိုင္စဥ္းစားရမယ္.. ”

“မားကက္တင္းလုပ္ရတာေလာက္ေတာ့ အလုပ္မမ်ားႏိုင္ဘူးလို႔ ကၽြန္မထင္တယ္”

“ဟား ဟား မင္း ၾကည့္လိုက္ေလ.. အိုင္ဒီယာေတြ ထုတ္ရတာနဲ႔တင္ မင္းေခါင္းပူၿပီး.. ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ငုတ္တုပ္နဲ႔ လူၿငိမ္ ေခါင္းရႈပ္ ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္.. လူေတြက ထင္ၾကတယ္.. ကိုယ္က အလုပ္မမ်ားဘူးတဲ့.. ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ေအးေဆးေလးထိုင္ၿပီး သက္သာတဲ့ အလုပ္ကေလးကို လုပ္ေနရံုပဲတဲ့.. ေခါင္းမီးေတာက္ေနတာကို သူတို႔မွ မျမင္တာကြ.. မင္းလည္း ေတြ႔လာပါလိမ့္မယ္.. Advertising and Promotion က ရႈပ္ပံုေတြကို.. အိုေက.. မင္းကေတာ့ ေလာေလာဆယ္ အိုင္ဒီယာေတြ သိပ္စဥ္းစားစရာ မလိုေသးဘူး.. ကိုယ္စဥ္းစားထားတာေတြကို အေနာက္ကေန processing လုပ္ေပးရံုပဲ.. ကိုယ္က Monthly, Quarterly, Yearly ပလန္ေတြ လုပ္မယ္.. Budget ေတြ တင္ျပေပးမယ္.. ဒီဇိုင္းေတြ အၾကမ္းဖ်င္း ခ်မွတ္ေပးမယ္.. မင္းက ကိုယ့္ကို Support လုပ္ေပးေပါ့ ဟုတ္ၿပီလား..”

“ေအဂ်င္စီလုပ္မယ္ဆိုတာကေကာ ဘာလဲရွင့္”

“ကိုယ္တို႔က တစ္ျခားလုပ္ငန္းေတြအတြက္ ေၾကာ္ျငာေတြ၊ Event ေတြ၊ ပြဲေတြ စီစဥ္ေပးမယ္.. အခု Today Advertising တို႔ Mac Com တို႔က လုပ္ေနသလိုမ်ိဳးေပါ့”

“အိုေက ကၽြန္မသိၿပီ.. Advertising Media သေဘာမ်ိဳးေပါ့”

“ဟုတ္တယ္.. ဒါေတြသာ တစ္ကယ္လုပ္ျဖစ္ၿပီဆိုရင္ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္လိုမွ မႏိုင္ဘူးေလ.. Organizing လုပ္ရမယ္.. ကိုယ္တို႔ဆီမွာ အလုပ္အပ္ဖို႔ Client ေတြရွာရမယ္.. ဆိုပါေတာ့ကြာ မင္းနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ဌာနက ဒီအဖြဲ႔အစည္းရဲ႕ Business Unit တစ္ခုျဖစ္သြားမယ္”

“ဟုတ္..ကၽြန္မနားလည္ပါၿပီ.. ဒါနဲ႔ ကၽြန္မ ေမးရင္ ရိုင္းရာမ်ား ေရာက္မလား မသိဘူး.. ကိုယ္ေနသန္႔က ဘာေမဂ်ာနဲ႔မ်ား ေက်ာင္းၿပီးခဲ့တာလဲဟင္”

“အင္း.. မင္းရဲ႕ စီနီယာတစ္ေယာက္ကို ေလးစားတဲ့စိတ္၀င္ဖို႔ မင္းေမးသင့္ပါတယ္.. ကိုယ္က ဘန္ေကာက္မွာရွိတဲ့ Assumption University ကေန MBA (General Management) နဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးခဲ့တာပါ.. မင္း ရဲ႕ ပရိုဖိုင္လ္းကိုေတာ့ မင္း CV ကတစ္ဆင့္ ကိုယ္သိထားပါတယ္.. မင္း ေတာ္တယ္လို႔လည္း ကိုယ္ၾကားထားပါတယ္.. အိုေက အလုပ္ စလုပ္ရေအာင္”

ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းမ်ားသည္ မားကက္တင္းသမားျဖစ္ေသာ ကၽြန္မအတြက္ မခက္ခဲလွပါ။ ကိုေနသန္႔၏ သင္ျပမႈမ်ား၊ လမ္းညႊန္မႈမ်ားေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မအတတ္ျမန္ခဲ့သည္။ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ သင္ၾကားေပးေသာ ကၽြန္မ၏ စီနီယာကို ေက်းဇူးလည္းတင္ အားလည္းကိုးမိသည္။ သူေျပာခဲ့သလိုမ်ိဳး Public Awareness ရေအာင္ ဘယ္လိုုလုပ္ရမလဲဆိုေသာ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို စဥ္းစားရင္း အိုင္ဒီယာေတြထုတ္.. ဒီဇိုင္းေတြ အၾကမ္းခ်ရင္း ကၽြန္မ အလုပ္မ်ားမွန္း မသိမ်ားခဲ့ရသည္။ ႏိုင္ငံျခားေၾကာ္ျငာမ်ားကို အတုယူၿပီး. ျမန္မာ့မ်က္စိ.. ျမန္မာ့အျမင္နဲ႔ ကိုက္ေအာင္ ျပန္လည္ဆန္းသစ္တာမ်ိဳးေတြ၊ ထိေရာက္ေသာ ေၾကာ္ျငာစာသားေတြ၊ စိတ္၀င္စားမႈ ပိုေစေသာ ဒီဇိုင္းအျပင္အဆင္ေတြၾကားမွာ ကၽြန္မေပ်ာ္ေမြ႔တတ္ခဲ့ၿပီ။ တစ္ခါတစ္ရံ ကိုယ္ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားမရေတာ့ေသာအခါ ကြန္ပ်ဴတာ ေရွ႕တြင္ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ား တစ္ခုၿပီး တစ္ခုဖြင့္ၾကည့္ရင္း ေလ့လာရသည္မွာ စိတ္လႈပ္ရွားစရာ ေကာင္းလွပါေတာ့သည္။ မားကက္တင္းတြင္ သင္ခဲ့ရေသာ 4 P.. 7 P မ်ားကို ကၽြန္မ ထိေရာက္စြာ အသံုးခ်ခြင့္ရသည္။ သူ၏ ထက္ျမက္ေသာ အိုင္ဒီယာမ်ားကိုလည္း ကၽြန္မ သင္ယူခြင့္ရခဲ့သည္။ “ေၾကာ္ျငာသမားက ေၾကာ္ျငာနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ Sense ကို ရွိေနရမယ္..” ဆိုေသာစကားမ်ား အၿမဲေျပာေလ့ရွိသည္။ ဟုတ္ပါရဲ႕.. မမမိုး ေျပာခဲ့သလိုမ်ိဳး ပညာအသစ္ေတြ ရမွာပါ ဆိုတာ ခုေတာ့ ဒက္ထိမွန္ကန္ေနေပသည္။ မမမိုးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္မိသည္.. ကိုေနသန္႔ကိုလည္း ေလးစားမိသည္။ လက္ရွိလုပ္ကိုင္ သင္ၾကားေနရေသာ ပညာရပ္မ်ားသည္ ကၽြန္မ၏ ဘ၀ေရွ႕ေရးအတြက္လည္း ပိုေကာင္းေသာ အခြင့္အလမ္းမ်ား ရႏိုင္ေတာ့မည္ဟု ခိုင္မာေသခ်ာေနခဲ့ပါေတာ့သည္။

****4****

ေၾကာ္ျငာဌာနတြင္ အလုပ္ေျပာင္းသြားေသာ္လည္း မားကက္တင္းမွ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ညီမေလးမ်ားႏွင့္ ကၽြန္မတို႔ ေန႔လည္စာ အတူစားၾကဆဲျဖစ္သည္။ သူတို႔ေတြက ထမင္းစားရင္း ကၽြန္မအလုပ္သစ္အေၾကာင္းေတြသာမက ကိုေနသန္႔ အေၾကာင္းကိုလည္း ေမးၾကသည္။ “ကိုေနသန္႔က လူပ်ိဳႀကီးတဲ့ေနာ္.. သူ႔မွာ ဇာတ္လမ္းေတြ ဘာေတြေကာ မရွိဘူးလား” ဟု ေမးတတ္ၾကသည္။ ကၽြန္မ သတိထားမိသေလာက္လည္း သူ႔တြင္ မိန္းကေလးမိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ေရာေထြးမေနတတ္သည္ကို ေတြ႔ရသည္။ အၿမဲတမ္း အလုပ္မ်ားျဖင့္ ရႈပ္ေနေသာသူသည္ ရံုးဆင္းခ်ိန္လည္း အၿမဲေနာက္က်သည္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကလည္း အလုပ္မ်ားျဖင့္ ရႈပ္ေနတာကတစ္ေၾကာင္း၊ ကၽြန္မ ေရာက္ၿပီးသည့္ေနာက္တြင္ ဂ်ာနယ္အတြက္ Promotion Item မ်ားတိုးခ်ဲ႕လုပ္ရသည္က တစ္ေၾကာင္း၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကလည္း သူမ်ားအေၾကာင္းမ်ားကို စိတ္မ၀င္စားတတ္ေသာေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္၏ ပါစင္နယ္ကို မစပ္စုမိျခင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ သူနဲ႔ကၽြန္မမွာလည္း အလုပ္ကိစၥမ်ားတိုင္ပင္ရင္းနဲ႔သာ အခ်ိန္ကုန္တတ္ၾကသည္။ ကိုေနသန္႔ဆိုေသာ သူသည္ အလုပ္ကို တိတိက်က်ႏွင့္ ေသေသသပ္သပ္ လုပ္မွသေဘာက်တတ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ သူ႔ထံတြင္ မၾကာခဏလည္း အဆူခံရဖူးသည္။ သူကိုယ္တိုင္ကလည္း တစ္ခ်ိန္လံုး တစ္ခုခုကို ေတြးေနတတ္သလို ကၽြန္မကိုလည္း အားလွ်င္အားသလို Brain Storming လုပ္တတ္သျဖင့္ ကၽြန္မမွာ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ အသက္ပင္ေကာင္းေကာင္းမရႈႏိုင္ေလာက္ေအာင္ စိတ္ပင္ပန္းပါသည္။

“ကိုယ္တို႔ ဂ်ာနယ္ေကာင္းေအာင္ လုပ္ဖို႔က အယ္ဒီတာေတြရဲ႕ တာ၀န္ပဲ.. ေကာင္းပါတယ္ဆိုတာကို လူသိေအာင္ ခ်ုျပဖို႔က ကိုယ္တို႔ တာ၀န္ပဲ.. ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ ဘယ္လိုလူေတြကို သိေအာင္လုပ္မွာလည္း ဆိုတာ ကိုယ္တို႔ အၿမဲဆန္းသစ္ ေတြးေခၚေနရမယ္”

Phillip Kotler ရဲ႕ Marketing and Advertising နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ စာအုပ္ေတြကို သူအၿမဲဖတ္ေလ့ရွိသည္။ Martin Roll, Michel Potter, Steven R Covey အစရွိသူမ်ား၏ စာအုပ္မ်ားကိုလည္း သူ႔စားပြဲထက္တြင္ ေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္မကိုေတာ့ ေပးမဖတ္ပါဘူး။ သူ႔ဘာသာသူပဲ ဖတ္၊ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ေခါင္းကုတ္ၿပီး စဥ္စား၊ တစ္ခါတစ္ေလ မမမိုးနဲ႔ မီတင္ေတြလုပ္၊ စတိုင္လ္ႀကီးတစ္ခြဲသားနဲ႔ သူ႔ကိုတစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း ႀကီးက်ယ္လိုက္တာဟု ထင္မိေသးသည္။ ကၽြန္မက သူခိုင္းေသာ အလုပ္မ်ားကိုသာ လုပ္ရသည္။ အက္ဖ္အမ္မွာလႊင့္ဖို႔ အသံရီေကာဒင္း လုပ္တာေတြ၊ လစဥ္ေၾကာ္ျငာကုန္က်စရိတ္ တြက္ခ်က္တာေတြ၊ ေၾကာ္ျငာဒီဇိုင္းအၾကမ္းခ်တာမ်ိဳးေတြကိုေတာ့ ကၽြန္မလုပ္တတ္ေနခဲ့ၿပီ။ အလုပ္နည္းနည္းပါးသည့္အခါ အြန္လိုင္းေပၚတြင္ ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္လုပ္သည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ ဂ်ီေတာ့ခ္ ေျပာသည္။ ဂ်ီေတာ့ခ္.. အိုး.. ကိုေနသန္႔ရဲ႕ ဂ်ီေမလ္းက ဘာပါလိမ့္ေနာ္။ သူနဲ႔ ကၽြန္မအလုပ္တြဲလုပ္တာ တစ္လခန္႔ရွိၿပီ။ သူ႔ေမလ္းကို ကၽြန္မ မသိရေသးပါ။ ဖိုင္လ္မ်ားပို႔စရာရွိပါက ရံုးတြင္းသံုး Intranet ျဖစ္ေသာ Internal Information System မွသာ စာေပး စာယူလုပ္ၾကသည္။ ကၽြန္မ သူ႔ေမလ္းကိုေတာ့ ေမးၾကည့္မွ ျဖစ္မွာပါေလ။ သူလည္း တစ္ခါ တစ္ခါ ခ်က္တင္၀င္ေနတာ ကၽြန္မေတြ႔သားပဲ။ ဒီလိုႀကီးက်ယ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ဆီက ေမလ္းေတာင္းရင္ ဘာျဖစ္သြားႏိုင္မလဲ။ ကၽြန္မက သေဘာရိုးနဲ႔ေတာင္းတာပဲ.. ဘာျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။

MICT Hall တြင္ျပဳလုပ္ေသာ Media Conference တစ္ခုတြင္ ကၽြန္မတို႔ဂ်ာနယ္မွ စပြန္စာေပးရမည္ဟု မမိုးမွေျပာသည္။ သူနဲ႔ကၽြန္မ စပြန္စာကိစၥမ်ားႏွင့္ အလုပ္မ်ားရေတာ့သည္။ အျခားေသာမီဒီယာေတြမွလည္း စပြန္စာေပးထားသည္ဟု သတင္းမ်ားၾကားရသည္။ မီဒီယာေပါင္းစံု စုေ၀းၾကမည့္ သည္ပြဲတြင္ ကိုယ့္ဂ်ာနယ္မွလည္း Image ေကာင္းေကာင္းရႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူနဲ႔ကၽြန္မ ႏွစ္ေယာက္လံုး အလုပ္ေတြမ်ားၾကရပါသည္။ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုးတြင္ရွိၾကေသာ ဂ်ာနယ္မ်ား၊ မဂၢဇင္းမ်ားမွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ႀကီးမ်ားတက္ေရာက္ဟာ ေဟာေျပာပြဲမ်ားျပဳလုပ္ၾကမည့္အျပင္၊ အသစ္ အသစ္ေသာ ဂ်ာနယ္မ်ားကို ပြဲထုတ္သည့္ပြဲလည္း ျဖစ္သည္။ ကံစမ္းမဲမ်ား၊ ပေဟဠိက႑မ်ားႏွင့္ အျခားစိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ အစီအစဥ္မ်ားကိုလည္း က်င္းပျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ဂ်ာနယ္လစ္ဇင္ဆိုင္ရာ ေဟာေျပာပြဲမ်ားက်င္းပျပဳလုပ္မည့္ ပြဲျဖစ္သည့္အျပင္ ဂ်ာနယ္မ်ား၊ မဂၢဇင္းမ်ားအလိုက္ မိမိတို႔အသားေပးေဖာ္ျပေနေသာ က႑အသီးသီးကို ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ား၊ အနာဂတ္လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားျဖင့္ ေဖာ္ျပၾကမည္ျဖစ္သည္။ မီဒီယာေလာကသားမ်ား၊ ျပည္သူမ်ားအလယ္တြင္ မိမိတို႔လုပ္ငန္းကို ၀င့္ထယ္ေစႏိုင္မည့္အျပင္၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားကုိလည္း မိတ္ဆက္တင္ျပေပးႏိုင္မည္ျဖစ္သျဖင့္ အခြင့္အလမ္းေကာင္းမ်ားလည္း ေပၚေပါက္လာႏိုင္ပါသည္။ ကၽြန္မအလြန္စိတ္၀င္စားပါသည္။ စပြန္စာက႑အတြက္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ပလန္တစ္ခုဆြဲခ်င္စိတ္လည္း ေပၚလာပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကိုေနသန္႔ကို အရဲစြန္႔ကာ ေျပာၾကည့္မိသည္။

“ဒီပြဲမွာ ကၽြန္မကို ဘာေတြလုပ္ႏိုင္မလဲ ကိုေနသန္႔.. ရလာမယ့္ အခြင့္အေရးေတြကေတာ့ မ်ားတယ္ေနာ္”

“ဟုတ္တာေပါ့ ထက္မွဴးရွိန္.. ကိုယ္တို႔ရဲ႕ Image ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုးေဖာ္ထုတ္ျပသရမယ္.. ဆရာတို႔ကလည္း ေဟာေျပာမယ့္ေခါင္းစဥ္ေတြကို တိုင္ပင္ေနၾကသလို အယ္ဒီတာေတြကလည္း အသားေပးေဖာ္ျပမယ့္ အစီအစဥ္ေတြကို ေဆြးေႏြးေနၾကၿပီ.. ကိုယ္တို႔ရဲ႕ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ကိုလည္း အထူးဧည့္သည္အျဖစ္ ဖိတ္ၾကားခံထားရတဲ့အျပင္ ေဟာေျပာေပးမယ့္ သူတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္ ကိုယ္တို႔ မညံ့ေအာင္အမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားရမယ္”

“ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္က ဘာေတြ စီစဥ္ရမွာလဲဟင္”

“အဲ့ဒီမွာ စပြန္စာေတြအတြက္ Show Room တစ္ခန္းစီရမယ္.. ကိုယ္တို႔ေတြ Decoration လုပ္ရမယ္.. Flyers ေတြထုတ္ရမယ္.. Vinyl Printing အတြက္ ဒီဇိုင္းေတြ စဥ္းစားရမယ္”

“အိုးေက ကိုေနသန္႔.. Marketing Collaterals ေတြထုတ္ဖို႔ကိစၥ၊ press release လုပ္မွာရယ္၊ Decoration ပိုင္းရယ္.. ကိုယ္ပိုင္ျပခန္းမွာ လုပ္မယ့္ Quiz Program ေတြရယ္.. တစ္ေန႔လံုးအတြက္ Agenda ေတြရယ္ကို ကၽြန္မ စီစဥ္ပါရေစ.. ကၽြန္မတို႔အတြက္ အခ်ိန္ႏွစ္ပတ္ရေသးတယ္ဆိုေတာ့ ကိုေနသန္႔ကို Time Line ဆြဲၿပီးတင္ေပးပါ့မယ္”

“ကိုယ္အၾကားခ်င္ဆံုးစကားကို မင္းေျပာလိုက္တာပဲ ထက္မွဴးရွိန္.. ကိုယ္လည္း မင္းကို ဒီတာ၀န္ေတြေပးဖို႔ စိတ္ကူးၿပီးသားပါ.. မင္းတက္ၾကြတာ ကိုယ္သိပ္၀မ္းသာတယ္.. မွားမွာကို မစိုးရိမ္ပါနဲ႔.. မင္းေနာက္မွာ ကိုယ္တစ္ေယာက္လံုး ရွိတယ္ ဟုတ္ၿပီလား”

“ဟုတ္.. ကၽြန္မပထမဆံုး စီစဥ္တဲ့ဒီပြဲကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး စနစ္က်ေအာင္လုပ္ပါ့မယ္”

“အိုေကဗ်ား.. ဟားး ေန႔လည္ ၁ နာရီေတာင္ထိုးၿပီ မင္း သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ထမင္းသြားမစားဘူးလား”

“မနက္က မီးျပတ္ေနလို႔ ထမင္းမခ်က္ခဲ့ရဘူး.. ထမင္းဗူးမပါလာဘူးေလ.. ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မဒီေန႔၀ယ္စားရမွာမို႔ အတူမစားလိုက္ေတာ့ဘူး ကိုေနသန္႔.. ဒီမွာလည္း မျပတ္ေသးတာနဲ႔ေလ..”

“မင္းကိုယ္တိုင္ခ်က္တာလား ထမင္းကိုေလ”

“ဟုတ္.. ကၽြန္မက အေဆာင္ေနေတာ့ ကိုယ္တို္င္ပဲ ခ်က္ရတာေပါ့ ကိုေနသန္႔ရယ္.. မိဘေတြက နယ္မွာကို”

“ေၾသာ.. ေတာ္လိုက္တာဗ်ာ.. ကိုယ္လည္း ဘန္ေကာက္မွာေနတုန္းက တစ္ေယာက္တည္းကြ.. ေနရတဲ့ ဘ၀ကို ကိုယ္နားလည္ပါတယ္.. ဒီလိုလုပ္ေလ.. ကိုယ္လည္းမစားရေသးဘူး.. ကိုယ္နဲ႔လိုက္စားေပါ့.. ေအာက္မွာ ကိုယ္စားေနက်ဆိုင္ရွိပါတယ္.. ကိုယ္ေကၽြးမွာပါ”

အလဲ့.. ကိုႀကီးက်ယ္က ကၽြန္မကို ေန႔လည္စာေကၽြးမယ္ဆိုပါလား။ ဒီလိုဆိုေတာ့လည္း ဘယ္ဆိုးလို႔လည္းကြယ္။

“၀ိုးးးးးးး ေက်းဇူး ကိုေနသန္႔.. ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ကိုေနသန္႔ရဲ႕ ဂ်ီေမလ္းကို ကၽြန္မသိလို႔ရလား”

“ရတာေပါ့.. thesun1981@gmail.com”

“၁၉၈၁ မွာေမြးတာလား ကိုေနသန္႔.. ဒါဆို ၂၈ ေလာက္ပဲရွိအံုးမွာေပါ့.. အိုး.. ကၽြန္မက ၃၀ ေက်ာ္ၿပီထင္တာ”

“အား.. ေဒၚထက္မွဴးရွိန္ မင္း မားကက္တင္းက လာတာမွ ဟုတ္ရဲ႕လား.. သူတစ္ပါး နား၀င္ခ်ိဳတဲ့စကား ေျပာတတ္ပါေပ့ဗ်ာ”

“အား ေဆာရီး ကိုေနသန္႔.. ဟီး ဟုတ္သားေနာ္ ကိုေနသန္႔က ကၽြန္မကို ထမင္းလည္းေကၽြးအံုးမွာဆိုေတာ ကၽြန္မေျမွာက္ေျပာသင့္တာေပါ့.. ဟဲ ဟဲ”

ကၽြန္မနဲ႔သူ ေန႔လည္စာအတူစားၾကသည္။ ကိုေနသန္႔ဟာ ကၽြန္မထင္ထားတာထက္ ပိုခင္ဖို႔ေကာင္းတ့ဲ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္မွန္း ကၽြန္မသိရသည္။ ရံုးတြင္းမွာ အိေျႏၵနဲ႔ေနတတ္သည့္သူဟာ အျပင္မွာက်ေတာ့လည္း တစ္ကယ့္လူငယ္တစ္ေယာက္လို လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနတတ္ကာ ကၽြန္မကိုပင္ ရီစရာေတြေျပာလိုက္ေသးသည္။

ပြဲအတြက္ စီစဥ္စရာမ်ားကို ႏွစ္ရက္အတြင္းကၽြန္မ ပလန္အျပတ္ဆြဲသည္။ Production Time Line, Event Agenda မ်ားကို ကၽြန္မႀကိဳးစားၿပီး အကြက္ေစ့ေအာင္လုပ္သည္။ ဒီဇိုင္းအိုင္ဒီယာေတြထုတ္သည္။ ကၽြန္မဆြဲထားေသာ ပလန္ေလးကို ကိုေနသန္႔ကို ခ်ျပေတာ့ သူ သေဘာက်သည္။ မမိုးကိုသာမက အမ္ဒီကိုလည္းတင္ျပရပါအံုးမည္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ တင္ျပဖို႔ သူကေျပာေတာ့ ကၽြန္မ မ၀ံ့ရဲပါ။ သူ႔ကိုေက်ာ္ကာလုပ္သည္ဟု ထင္မွာကိုလည္း စိုးျပန္ပါေသးသည္။ သူကေတာ့ ကၽြန္မကို အားေပးကာ ကိုယ့္အရည္အခ်င္းကို လူႀကီးေတြကို ခ်ျပရမွ ၀န္ထမ္းေကာင္းပီသသည္ဟု ေျပာသည္။

“ကၽြန္မမွားရင္ ကၽြန္မကို ဆူမွာေပါ့”

“ႏိုး.. မင္းေရးတာကို ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ၿပီးပါၿပီ.. ကိုယ္လုပ္ႏုိင္သလို မင္း လုပ္ႏိုင္တာပဲ.. အမွားပါလဲ ဘာျဖစ္လဲကြာ.. မင္းရဲ႔စီနီယာ ကိုယ္တစ္ေယာက္လံုးရွိတာပဲ.. ကိုယ္ေျပာေပးမွာေပါ့”

“ကၽြန္မ လုပ္လိုက္တာတစ္ခုေၾကာင့္ ကိုေနသန္႔ကို အဆူခံရတာမ်ိဳး မျဖစ္ေစခ်င္ဘူးေလ”

သူ႔ႏုတ္ခမ္းေလးေတြ ေကြးရံုၿပံဳးပါသည္။ ကၽြန္မကို အားေပးသည့္အၿပံဳး ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္မ လက္ေကာက္၀တ္ကို သူ႔လက္ဖ၀ါးမ်ားျဖင့္ အသာအယာဆုပ္ကိုင္သည္။ ကၽြန္မ ပါးေလးေတြ ေႏြးကနဲ ခံစားလိုက္ရသလိုရွိသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္မမ်က္လံုးေတြကို စိုက္ၾကည့္ကာ သူေျပာသည္။

“ထက္.. ဘာမွ အားငယ္စရာ စိုးရိမ္စရာမလိုဘူး.. ဒီဌာနမွာ မင္းနဲ႔ကိုယ္ ႏွစ္ေယာက္ပဲရွိတာ.. မွားလည္း ကိုယ္တို႔ခံရမွာပဲ.. မွန္လည္းကိုယ္တို႔ ခ်ီးက်ဴးခံရမွာပဲ.. ကိုယ္က ေခါင္းေရွာင္လည္း လုပ္မွာမဟုတ္ဘူး.. ကိုယ့္ဂ်ဴနီယာမွားတ့ဲ အမွားဟာ ကိုယ့္အမွားပဲ.. ဒီေတာ့ မင္းက အခုဒီပလန္ကိုလုပ္တယ္.. ကိုယ္ကစစ္ေပးတယ္.. ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္မွာလည္း တာ၀န္ရွိတယ္.. မင္းခ်ည္းပဲမွားတာမဟုတ္ဘူး ကိုယ္တို႔ရင္ဆိုင္ၾကမယ္ ဟုတ္ၿပီလား.. မင္း အေကာင့္ကေန အမ္ဒီဆီကို တိုက္ရိုက္ ရီပို႔တင္ေပးလိုက္ပါ”

ကၽြန္မ အင္အားေတြျပည့္လာပါသည္။ သူ႔ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္စြာ အားကိုးစြာ ျပန္ၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မကို စကားေျပာၿပီး သူထြက္သြားေသာအခါ ကၽြန္မရင္ထဲတြင္ အမ်ိဳးအမည္မသိေတာ့ ခံစားခ်က္တစ္ခု ေပါက္ဖြားလာသည္။ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားကို ႏုညံ့ေသာေလေျပညွင္းကေလး ျဖတ္သန္းတိုက္ခိုက္သြားသလို ၾကည္ႏူးမိသည္။ ေယာက်္ားေလးအေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္ေနဖူးတဲ့ ကၽြန္မဟာ သူရဲ႕ အားေပးတဲ့ လက္ကိုင္မႈေလးတစ္ခုေၾကာင့္ ဒီလိုခံစားသြားရတာကေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါ။ သူ႔ရဲ႕ အၾကည့္ေၾကာင့္လား.. သူ႔ရဲ႕ အားေပးအၿပံဳးေၾကာင့္လား..။ အို မသိဘူးကြယ္.. ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္မလုပ္ထားတာေတြ အမ္ဒီဆီေရာက္ဖို႔က အေရးႀကီးပါသည္။ ကၽြန္မ Intranet ေလးကိုဖြင့္ကာ အမ္ဒီႏွင့္ မမိုးကို to တြင္ထားၿပီး ကိုေနသန္႔ကို cc လုပ္ကာ ဖိုင္လ္ကို တင္ျပေပးလိုက္ပါေတာ့သည္။

(ဆက္ရန္)

13 responses »

  1. အင္း …ရုိမီယိုေနသန္႔ေပ့ါေနာ္..ေနာက္တစ္ပိုင္း ျမန္ျမန္ေရးပါဗိ်ဴး

  2. အဲ..နာ႕ကို ဆန္႕တငင္ငင္ထားခဲ႕ျပန္ေပါ႕..ပိုးဂင္႕ အစုတ္ပလုတ္တုတ္..
    ျမန္ျမန္ေရးျပီးတင္ခ်င္တင္ မတင္ရင္ဖုန္းဆက္ျပီးေတာ႕ ေမးမွာေနာ္…:P

  3. ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါလားကြ..ဟမ္..ပင့္ကူ ေတာ္လယ္..နာနဲ႕တူလို႕ျဖစ္မယ္..ဟိဟိ
    ဆက္ေရးျမန္န္

  4. အမေရ .. ဆက္ေရးပါဗ်ိဳ႕ .. ျမန္ျမန္ ..
    ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါ၏ ..

  5. ကိုယ့္မမကို ေဝဖန္ေလကန္လိုက္အံုးမယ္.. မီးမီးေလးက Why လုပ္တာကို မာမီက ဘာလို႕ Because ျပန္မလုပ္ရတာတုန္း.. အဲ့ဒီ အစေလး သိပ္မႀကိဳက္ဘူး.. က်န္တာအားလံုး ဂြတ္ရွယ္.. ရဲေဘာ္ ဆက္လုပ္..😛

  6. ဆက္ေရးထက္ေရ ဖတ္လုိ႕ေကာင္းလုိက္တာ…တအားပဲ…

  7. ထက္ေရ… ဖတ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဖတ္ေနလိုက္တာ ဆက္ရန္… ဆုိေတာ႔မွပဲ အရွိန္ကုန္သြားေတာ႔တယ္… ဟီးးး

    ျမန္ျမန္ေလးေနာ္…

  8. ဖတ္လို႔ အရမ္းေကာင္းတယ္။ ဒုတိယပိုင္း သြားမဖတ္ခင္ အရင္ ေကာမန္႔ ေရးလိုက္တာ။ လုပ္ငန္းခြင္ထဲ marketing & promotion အေၾကာင္းကို ဇာတ္လမ္းထဲ ထဲထဲဝင္ဝင္ ေရးထားတာကို သေဘာက်မိတယ္။🙂

  9. ဖတ္လို႕ေကာင္းပါတယ္ အေရးေကာင္းမွ မီးကပ်က္သြားတယ္

Leave a Reply

