My Romeo (2)

Standard

**** (5)****

ကၽြန္မတို႔၏ ျပခန္းမွာ Media Conference ျပဳလုပ္ေနစဥ္ကာလာအတြင္း တစ္ကယ္ကိုေအာင္ျမင္ခဲ့ပါသည္။ ကိုေနသန္႔ကေတာ့ “ထက္မွဴးရွိန္” လုပ္တာေလ.. သူ လုပ္တာေပါ့.. ဟု ရံုးတြင္းမွ ၀န္ထမ္းမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာေနပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ စီးပြားေရးအရေရာ၊ Image အရပါ အခြင့္အလမ္းသစ္မ်ားေပၚေပါက္ခဲ့ပါသည္။ ပြဲၿပီးသြားေသာအခါ MD မွ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ဂုဏ္ျပဳေပးသည္။ ကၽြန္မ တစ္ကယ္ကိုေပ်ာ္မိပါသည္။ မားကက္တင္းတြင္ လုပ္ခဲ့စဥ္ကကဲ့သို႔ ေၾကာ္ျငာအေရအတြက္ မ်ားမ်ား၀င္လွ်င္ေပ်ာ္သည့္ အေပ်ာ္မ်ိဳးျဖင့္ကို ေပ်ာ္ပါသည္။

“ကဲ.. မင္းလုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ ေတြ႔ၿပီလား”

“ၾကက္ကန္းဆန္အိုးတိုးသြားတာေကာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား”

“ကဲ.. ေျပာျပန္ၿပီ.. ၾကက္ကန္းက အစီအစဥ္မရွိပဲ ဆန္အိုးကိုတို္က္မိတာ.. မင္းက ေသခ်ာစီစဥ္ၿပီးလုပ္တာ.. ဘာဆိုင္လို႔လဲ”

“အင္းပါ ေပ်ာ္ပါတယ္ရွင့္”

“ဒါေပါ့ ေပ်ာ္ရမွာေပါ့.. မင္းလုပ္တာပဲေလ.. မင္းေပ်ာ္သင့္တာေပါ့.. ဒီေတာ့မွတ္ထား ထက္မွဴးရွိန္. လူတိုင္းမွာ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အစြမ္းအစရွိတယ္.. ဒီ အစြမ္းေတြကို ရဲရဲႀကီးေဖာ္ထုတ္ျပရမယ္.. မွားမွာကို ေၾကာက္စရာမလိုဘူး.. လုပ္ရဲဖို႔လိုတယ္.. မွားေနရင္ မင္းကိုတည့္ေပးမယ့္သူေတြရွိတယ္.. မင္း ဒီထက္မက အလုပ္ေတြလုပ္ႏိုင္ဖို႔ ကိုယ္ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္”

ေက်းဇူးပါ.. ကိုေနသန္႔ရယ္။ တစ္ကယ္ကို ေက်းဇူးပါ။ ရွင့္ရဲ႕အားေပးစကားေတြဟာ ကၽြန္မအတြက္ ခြန္အားေတြပါ။ ရွင္နဲ႔ ကၽြန္မ ႏွစ္ေယာက္တည္းလုပ္ေနတဲ့ ဒီအလုပ္ေတြမွာ ကိုယ့္စီနီယာျဖစ္တဲ့ ရွင္ကသာ အားမေပးခဲ့ရင္ ကၽြန္မဘယ္လို သတၱိမ်ိဳးေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္အလုပ္လုပ္ႏိုင္မွာလဲ။ ရွင့္ ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္စိတ္ဓါတ္ကိုလည္း ကၽြန္မေလးစားပါတယ္။ ကၽြန္မယံုၾကည္ပါတယ္.. ဘယ္ေလာက္အလုပ္မ်ားမ်ား.. ဘယ္ေလာက္ပဲ ပင္ပန္း ပင္ပန္း ရွင့္ရဲ႕ လမ္းညႊန္မႈေတြ၊ အားေပးစကားေတြနဲ႔ ကၽြန္မ အရာရာကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္မွာပါ။ ဒီအေျပာင္းအေရႊ႕ဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ တစ္ကယ့္ကို မွန္ကန္တဲ့ အေျပာင္းအေရႊ႔တစ္ခုပါပဲ။

လူတစ္ေယာက္ေအာင္ျမင္လာရင္ ၀ိုင္း၀န္းခ်ီးေျမွာက္မယ့္သူေတြ ရွိသလို.. ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ်မယ့္သူေတြလည္း တစ္ပံုႀကီးေပၚလာတတ္တယ္ ဆိုသည့္စကားဟာ တစ္ကယ္ကို မွန္ကန္ပါသည္။ ရံုးတြင္းမွာလည္း ကၽြန္မကို ဘ၀င္ေလဟပ္ေနတယ္ ဟု ေျပာသည့္သူမ်ားလည္း မနည္းမေနာေပၚေပါက္လာခဲ့ပါသည္။ “ေနသန္႔ကို ကပ္ေနတာေလ.. ေနသန္႔နားရွိရင္ မ်က္ႏွာကတစ္မ်ိဳး.. ငါတို႔နဲ႔ စကားေျပာရင္ မ်က္ႏွာကတစ္မ်ိဳး” လို႔ မနာလိုစိတ္ရွိေသာ သူမ်ားကေျပာၾကသည္။ ကၽြန္မ စိတ္ညစ္လားဆုိေတာ့.. စိတ္ညစ္တာေပါ့။ ကၽြန္မနဲ႔ ကိုေနသန္႔ဟာ ခုခ်ိန္ထိ အရိုးသားဆံုး.. ဆက္ဆံခဲ့ၾကျဖစ္သလို အလုပ္ကိစၥထက္ပိုေသာ ပတ္သက္မႈမရွိေၾကာင္းကို ကၽြန္မလိပ္ျပာလံုလံုေျပာရဲပါသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ကိုယ့္နားနဲ႔ ဆတ္ဆတ္ၾကားရသည့္အခါမ်ိဳးတြင္၊ “ထက္တို႔မ်ား.. အခန္းထဲကကို မထြက္ဘူးေနာ္.. အလုပ္ပဲမ်ားေနတာလား.. အနားမွာရွိေစခ်င္တဲ့သူနဲ႔ ရွိေနရလို႔မ်ားလား” ဆိုေသာ ခနဲ႔စကားမ်ား ၾကားရသည့္အခါမ်ိဳးတြင္ အလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္ မရွိေလာက္ေအာင္ကုိ စိတ္ကုန္မိပါသည္။ ပတ္၀န္းက်င္ဆိုတဲ့အရာႀကီးဟာ၊ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕စကားေတြဟာ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ကို အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ ယိုင္နဲ႔ေစခဲ့တတ္တာပါပဲ။ ဒီလိုအေျပာမ်ိဳးကို ကိုေနသန္႔လည္း ၾကားခ်င္ၾကားပါလိမ့္မည္။ သူလည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ စိတ္ကုန္ျခင္း၊ စိတ္ပ်က္ျခင္းမ်ား ႀကံဳခ်င္ႀကံဳပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မသတိထားမိသေလာက္ေတာ့ ကိုေနသန္႔သည္ ထိုကိစၥအတြက္နဲ႔ အလုပ္ကိုထိခိုက္တာမ်ိဳး မျဖစ္ခဲ့သလို၊ ကၽြန္မကို သတိထားဆက္ဆံခဲ့တာမ်ိဳးလည္း မေပၚေပါက္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မကို ပံုမွန္အတိုင္းသာ အလုပ္ေတြခိုင္းရင္း ျဖဴစင္ရင္းႏွီးစြာ ဆက္ဆံေနခဲ့သည့္အတြက္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ေဘးစကားမ်ားကို လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ဖို႔ အင္အားမ်ား ျဖစ္ေစခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုရက္ပိုင္းအတြင္းတြင္ ကၽြန္မ၏ မသိစိတ္အတြင္းမွလည္း သူနဲ႔အလုပ္လုပ္ရသည္ကို မက္ေမာၾကည္ႏူးလာခဲ့သလို ကိုေနသန္႔တစ္ေယာက္လည္း ကၽြန္မအေပၚတြင္ အေခၚအေ၀ၚမ်ား မသိမသာေျပာင္းလဲ လာခဲ့ပါသည္။

“ထက္ေရ.. ကိုယ္တို႔ အလုပ္သစ္တစ္ခုရတယ္ကြ.. မီဒီယာပြဲမွာ ေ၀ခဲ့တဲ့ flyer ေတြကေန တစ္ဆင့္ဆက္သြယ္လာတာ”

“ဟုတ္.. ဘာမ်ားလဲ ကိုေနသန္႔”

“ပညာေရး၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ ကိုယ္တို႔ Flyer ေတြထုတ္ေပးရမယ္.. သူတို႔က ဒီဇိုင္းပိုင္းကိုလည္း ဒီကိုပဲ အပ္ထားတယ္. ဒါေၾကာင့္ အစအဆံုးလုပ္ေပးရမယ္.. ေဒၚေရႊထက္ေလး.. အလုပ္မ်ားဖို႔သာ ျပင္ေပေတာ့..”

“အံမယ္… ထက္က အလုပ္မ်ားတာကို ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့သူပါေနာ္”

“အင္းပါ.. မင္းအလုပ္ကို စိတ္ႏွစ္ၿပီး လုပ္တတ္တာ ကိုယ္သိတာေပါ့ကြ.. ေၾသာ.. ၿပီးေတာ့ေျပာရအံုးမယ္.. ကိုယ္အခု Event Marketing တစ္ခုလုပ္ခြင့္ရဖို႔ အသဲအသန္ႀကိဳးစားေနတယ္.. အဲ့ဒါက Cosmetic Company တစ္ခုေပါ့”

“ဟုတ္.. ထက္လည္း မသိလိုက္ရပါလား.. အကိုတစ္ေယာက္တည္းခ်ည္းပဲ မလုပ္နဲ႔ေလ.. Information Sharing လုပ္တယ္ဆိုေပမယ့္.. အခုထက္က လုပ္ေတာ့မယ္ေဟ့ဆိုမွ သိရသလိုျဖစ္ေနတယ္.. အကိုနဲ႔ တူတူ အစကေန အဆံုးထိ လိုက္လုပ္ခ်င္တာေပါ့”

“အင္း.. ကိုယ္က မင္းလိုက္မမီမွာ စိုးလို႔ပါ.. ေနာက္ေတာ့ တူတူလုပ္ၾကတာေပါ့.. ေၾသာ.. ဒီၾကားထဲ ခရီးထြက္ရအံုးမယ္.. မႏၱေလးကိုေလ.. ရံုးခြဲဖြင့္ဖို႔ကိစၥနဲ႔.. ၀န္ထမ္းေခၚဖို႔ ကိစၥကို သြားလုပ္ရမွာ.. ကိုယ္ရယ္.. အမ္ဒီရယ္.. မမိုးရယ္.. သံုးေယာက္သြားျဖစ္မယ္”

“ဟားးးး ဒါဆို Flyer ေတြ ထုတ္ဖို႔က ထက္ တစ္ေယာက္တည္းလုပ္ရမွာေပါ့ ဟုတ္လား”

“ကိုယ္ အစ အဆံုး စီစဥ္ေပးခဲ့မွာပါ.. ထက္က ေနာက္ကေန လိုက္ check ေပး ရံုပဲ.. ဒီဇိုင္းၿပီးမယ့္ရက္.. ပံုႏွိပ္တိုက္ကို အပ္မယ့္ရက္.. Client ကိုေပးမယ့္ရက္.. ဒါေတြကိုလိုက္စစ္ေပး ဟုတ္ၿပီလား.. ကိုယ္တို႔ Wednesday သြားမယ္.. Monday မွာရံုးျပန္တက္မယ္…”

“ဟုတ္.. အကို မသြားခင္ေတာ့ အကုန္လုပ္ေပးသြားေနာ္..”

“အိုေကဗ်ား.. က်ဳပ္ ဂ်ဴနီယာက က်ဴပ္ကိုျပန္ခိုင္းေနပါလားဗ်ာ.. ဟား ဟား ဟား”

သူမႏၱေလးကို သြားေနေသာရက္မ်ားသည္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အလုပ္လုပ္ရသည္မွာ ပ်င္းေျခာက္ေျခာက္ႏုိင္လွသည္။ ပိုင္ရွင္မဲ့ေနေသာ သူ႔အလုပ္စားပြဲကို တစ္ခါမွ မသြားဖူး၊ မထိဖူးေသာ္လည္း သူမရွိေသာေန႔ရက္မ်ားတြင္ စိတ္လိုလက္ရ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေပးမိသည္။ သူမ်ားသိလွ်င္ ကၽြန္မကိုအျပစ္ေျပာလိမ့္မည္လား။ စာရြက္စာတမ္းေတြကို ေနရာတက်ျပန္စီ၊ ေမာ္နီတာကို ဖုန္သုတ္ေပးရင္း သူ႔စားပြဲထက္တြင္ ေထာင္ထားေသာ သူ႔ဓါတ္ပံုေလးကို တစ္သသၾကည့္ေနမိသည္။ အိုးးးးးးးးး ဘာဆိုင္လို႔လဲ.. ကၽြန္မဘာလို႔ ဒီလိုျဖစ္ေနရတာလဲ။ ထက္မွဴးရွိန္ေရ.. သူက နင့္ဆရာ.. နင့္စီနီယာ.. မေကာင္းတဲ့စိတ္ေတြ မ၀င္ရဘူးေနာ္ဟု ကိုယ့္စိတ္ကို ျပန္ျပန္ထိန္းရသည္။ ရံုးတြင္းမွ အပ်ိဳႀကီးမမမ်ားက “ထက္မွဴးရွိန္ တစ္ေယာက္ေတာ့ အလုပ္လုပ္ရတာ အထီးက်န္ေနတယ္ ထင္ပါရဲ႕” ဟု ခနဲ႔သလိုလို ရြဲ႔သလိုလို ေျပာသည့္စကားမ်ားကိုလည္း “ဘာလဲ အမတို႔က မနာလိုျဖစ္ေနတာလား” ဟု ခပ္ဆတ္ဆတ္ေမးကာ ျပန္လည္တုန္႔ျပန္တတ္ခဲ့ၿပီ။ တစ္ရက္တစ္ေလတြင္ ကၽြန္မ သူ႔ Name Card ေလးကို ကိုင္ၾကည့္မိသည္.. Nay Thant ၊ Business Development Executive ဆိုေသာစာလံုးမ်ားက ကၽြန္မကို အားငယ္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေစျပန္ပါသည္။ သူက.. ႏိုင္ငံျခားတကၠသိုလ္ကေန အမ္ဘီေအ ဘြဲ႔ရလာတဲ့သူ၊ မိသားစု အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြလည္း ေတာင့္တင္းခ်င္ တင္းမွာေပါ့။ Marketing Assistant တစ္ေယာက္သာျဖစ္ေသာ.. ျမန္မာႏိုင္ငံက မျဖစ္စေလာက္ဘြဲ႔ေလးတစ္ခုကို ရထားေသာ၊ အလယ္အလတ္တန္းစားထက္ အနည္းငယ္နိမ့္ေသာ မိသားစုမွ ေပါက္ဖြားလာသည့္ ကၽြန္မနဲ႔ ျပန္လည္းႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္မိျပန္ပါသည္။ အိုးးး ကိုေနသန္႔ရယ္.. ရွင္ဟာ ကၽြန္မထက္ အစစ အရာရာ သာလြန္းေနပါလားကြယ္။ သူနဲ႔ အလုပ္လုပ္ရသည္ကို ရင္ခုန္ေနမိသည္ဆိုလွ်င္ေတာင္ ကၽြန္မ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ထိမ္းခ်ဳပ္ရပါလိမ့္မည္။ ဒီအသက္ဒီအရြယ္ကို ေရာက္ေနတဲ့ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ဟာ ရည္ရြယ္ထားတဲ့သူလည္း ရွိေနႏိုင္တာပါပဲ။ ဟုတ္တာေပါ့.. သူ႔မွာ ေသခ်ာေပါက္ ခ်စ္သူရွိမွာပါ။ ႏိုင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းတက္ေနတာလည္း ျဖစ္ေနႏိုင္တာပါပဲ။ ကၽြန္မကို Guide Line မ်ားေပးတတ္တာ၊ အလုပ္ကိစၥမ်ားကို နည္းလမ္းမွန္မွန္ လမ္းညႊန္ေပးတတ္တာ၊ တစ္ဌာနတည္း လုပ္ေနသူအခ်င္းခ်င္း ေဖးမတတ္တာေတြကို ကၽြန္မဘက္က မွားယြင္းစြာ ရင္ခုန္မိလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မအျပစ္သာ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ အကိုတစ္ေယာက္ထက္ပိုေသာ၊ စီနီယာတစ္ေယာက္ထက္ပိုေသာ သံေယာဇဥ္မ်ား မတြယ္မိေစရန္.. ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မသာ သတိထားရပါလိမ့္မည္။ သူခိုင္းခဲ့ေသာအလုပ္မ်ားကိုလည္း ကၽြန္မေစ့စပ္ေသခ်ာေအာင္၊ အမွားကင္းေအာင္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ လုပ္သည္။ ဒါမွသာ သူျပန္လာရင္ ကၽြန္မကိုခ်ီးက်ဴးမွာ မဟုတ္လား။ သူ၏ ခ်ီးက်ဴးစကားမ်ား၊ အားေပးစကားမ်ားသည္ ကၽြန္မကို စြမ္းအားေတြျပည့္ေစတတ္ပါသည္။

**** 6 ****

ညက လေရာင္ေၾကာင့္ ေအးျမေနသည္။ ညည့္နက္ၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုး တိတ္ဆိတ္ကာ တိရစၦာန္ေလးမ်ား၏ ေအာ္ျမည္သံမ်ားကိုသာ ၾကားေနရသည္။ ေလျပည္ကေလးက ေသြးေသြးနဲ႔ ၾကယ္တာရာမ်ား ထြန္းလင္းေသာညသည္ သဘာ၀တရား၏ လွပမႈကို အျပည့္အ၀ေဖာ္ျပေပးေနသည္။ ျပဴတင္းတံခါးမွေန၍ အျပင္ဘက္ကို ေငးေနေသာ ကၽြန္မ ည၏ ေအးျမမႈအရသာကို ခံစားရင္း ရင္ထဲမယ္လည္း ေဆြးေျမ့သလိုခံစားေနရသည္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္မ၏ မသိစိတ္မွ တစ္ေယာက္ေယာက္ေရာက္လာမည္ကို သိေသာေၾကာင့္ ေမွ်ာ္လင့္ေနျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ျပဴတင္းေပါက္မွ၍ ေအာက္ဘက္ကို ငံု႔ၾကည့္လိုက္မိသည္။ လေရာင္သည္ သစ္ရြက္ သစ္ခက္မ်ားကုိ ေရႊရည္လူးေနသည္။ အရြက္ဖားဖားသစ္ပင္ႀကီးမ်ားေၾကာင့္ ေမွာင္ရိပ္သန္းကာ ေအာက္ဘက္ကို ေကာင္းေကာင္းမျမင္ရ။ တစ္ေယာက္ေယာက္၏ လႈပ္ရွားမႈဟု ထင္ရေသာ အရိပ္အေယာင္ကိုေတာ့ လွစ္ခနျဲမင္လိုက္ရသလိုရွိသည္။ ေသခ်ာေအာင္ထပ္ၿပီး စူးစိုက္ၾကည့္မိေတာ့ ဘာကိုမွ မေတြ႔ရျပန္။ ျပဴတင္းတံခါးေဘးနံရံမွ လႈပ္ရွားသံတစ္ခုကို ကၽြန္မ သတိထားလိုက္မိသည္။ လန္႔ဖ်တ္ကာ ကၽြန္မၾကည့္မိေတာ့ နံရံကိုတြယ္တာလာေသာ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္.. ကၽြန္မရွိရာ ျပဴတင္းေပါက္နားသို႔ပင္ ေရာက္လုနီးၿပီ.. ။ ကၽြန္မ ထိတ္ခနဲျဖစ္ကာ ေၾကာက္ရြံ႔သြားမိသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ၏ ခႏၵာကိုယ္ကေတာ့ လက္ရွိရပ္ေနရာ ေနရာမွ နည္းနည္းမွ မေရြ႔လ်ားမိ။ ထိုစဥ္.. ထိုအမ်ိဳးသားက ကၽြန္မအနီးကို တစ္ျဖည္းျဖည္းေရာက္လာကာ.. ကၽြန္မလက္ကို ဖ်တ္ခနဲ ဆြဲကိုင္လိုက္သည္။ ကၽြန္မ ရုန္းထြက္ဖို႔သတိမရပဲ မွင္သက္ကာ သူ႔ကိုေငးၾကည့္မိသည္။ “ကိုယ္မင္းကို သိပ္ခ်စ္တယ္ အခ်စ္ရယ္.. ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္မင္းဆီကို အသက္စြန္႔ၿပီး လာခဲ့တာေပါ့” ဟု သူကေျပာသည္။ အံ့အားတစ္ႀကီးျဖင့္ ကၽြန္မၾကည့္မိေတာ့.. သူ႔ရုပ္သြင္ေၾကာင့္ ပိုမုိမွင္သက္သြားရသည္။ ဘုရားေရ.. ကိုေနသန္႔ပါလား။

“ခ်လြမ္း… ဂြမ္း”

အသံမ်ားေၾကာင့္ အိပ္မက္မွ ကၽြန္မလန္႔ႏိုးလာခဲ့သည္။ ေနာက္ေဖးမီးဖိုေခ်ာင္မွ ထမင္းခ်က္ေနေသာ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း၏ ပန္းကန္ျပား လြတ္က်သံျဖစ္သည္။ နာရီကိုၾကည့္မိေတာ့ ခုနစ္နာရီခြဲ။ ေသစမ္း…………. ရံုးသြားဖို႔ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ေနာက္က်ေနၿပီ။ ကၽြန္မရံုးက ရွစ္နာရီခြဲအမီ တက္ရေသာေၾကာင့္ ရွစ္နာရီထိုးရန္ ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ အလိုမွ အိမ္ကထြက္မွ အခ်ိန္မီသည္။ ခုေတာ့ ခုနစ္နာရီခြဲၿပီ.. မေန႔ညက အေတြးလြန္သြားၿပီး ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္သည့္အျပင္ မနက္ေရာက္ေတာ့ အိပ္မက္ကလည္း မက္လိုက္ေသးသည္။ မက္မယ္မက္ေတာ့လည္း ရွက္စရာေတြ။ ျပန္ေတြးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္မရွက္စိတ္ေၾကာင့္ ရင္ခုန္ရွိန္းဖိန္းသြားသည္။ သို႔ေသာ္ အခ်ိန္ၾကာၾကာ ၾကည္ႏူးခ်ိန္မရပါ.. ရံုးသြားရန္အျမန္ဆံုး ျပင္ဆင္ရပါေတာ့သည္။ သည္ေန႔ တနလၤာေန႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကိုေနသန္႔လည္း မႏၱေလးမွ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ရံုးတက္ပါလိ္မ့္မည္။ သူ႔အတြက္ ရီပို႔ေတြ ျပင္ဆင္ရမွာမို႔ ကၽြန္မေနာက္က်၍ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ပါ။ ၀ုန္း၀ုန္းဒိုင္းဒိုင္းနဲ႔ ေရခ်ိဳး.. အ၀တ္အစားလဲၿပီး အိမ္ကထြက္ေတာ့ ရွစ္နာရီအတိ။ ကၽြန္မရံုးကိုေရာက္ေတာ့ ဆယ္မိနစ္ခန္႔ ေနာက္က်ေနၿပီ။ ကၽြန္မ စိုးစိုးထိတ္ထိတ္ျဖင့္ အခန္းထဲ၀င္လိုက္သည္။

“ေနာက္က်လိုက္တာ”

အိပ္မက္ မက္ေနလို႔ ဟု ကၽြန္မ ေျပာလို႔ဘယ္ျဖစ္ပါ့မလဲေနာ္။ အေၾကာင္းတစ္ခုခုျပမွ သင့္ေတာ္ပါလိမ့္မည္။ လက္ခံလြယ္ေသာ White Lie တစ္ခုကို ကၽြန္မ ေျပာလိုက္ရသည္။

“ဘတ္စ္ကားေတြ အရမ္းၾကပ္ေနလို႔.. ၿပီးေတာ့ မီးပြိဳင့္မွာလည္း ၾကာေနလို႔ပါ”

“ထားပါေတာ့.. ေနာက္တစ္ခါ ေနာက္မက်ပါေစနဲ႔.. ကိုယ္ခိုင္းထားတဲ့ အလုပ္ေတြ ၿပီးလား.. အဆင္ေျပလား”
“ဟုတ္.. အကုန္အဆင္ေျပပါတယ္ရွင့္.. အေျခအေနေတြကို ကၽြန္မ ရီပို႔တင္ပါ့မယ္”

“တစ္ကယ္ဆို.. ကိုယ္ရံုးေရာက္လို႔ ကြန္ပ်ဴတာဖြင့္ ေမလ္းစစ္တာနဲ႔ မင္းရီပို႔ကို အသင့္ေတြ႔ေနၿပီးသား ျဖစ္ရမွာ”

“ဟုတ္.. ကၽြန္မမွားသြားပါတယ္ ကိုေနသန္႔ ေနာက္တစ္ခါ မျဖစ္ေစရပါဘူးရွင့္.. ေသာၾကာေန႔ကလည္း ပို႔ေနတုန္း မီးျပတ္လို႔ စက္က်သြားတာနဲ႔ ထပ္မပို႔ျဖစ္ခဲ့ဘူး”

“ေနာက္တစ္ခါဆိုတာ ကိုယ္မၾကားခ်င္ေတာ့ဘူး.. အခုခ်က္ခ်င္း ျပင္ဆင္ပါ”

အမေလးေလး.. ကၽြန္မေတာ့ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းကို ေဆာက္နဲ႔ထြင္းခံရေတာ့တာပါပဲ။ အိပ္မက္ထဲက ကိုေနသန္႔နဲ႔မ်ား ကြာလိုက္တာေနာ္။ ကၽြန္မ အလုပ္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ရီပို႔ေတြကို ခ်က္ခ်င္းျပင္ဆင္ၿပီး ေမလ္းပို႔လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ hard copy မ်ားထုတ္.. ဖိုင္လ္တြဲကာ သူ႔စားပြဲထက္တြင္ သြားတင္ထားလိုက္သည္။ သူ႔စားပြဲကို ကၽြန္မရွင္းထားတာ သတိမမူမိေသးဘူး ထင္ပါရဲ႕။ ဒါေၾကာင့္ ဘာသံမွမၾကားရေသးတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ သူ႔မ်က္ႏွာ ခပ္တည္တည္ကို ခိုးၾကည့္မိရင္း “ကိုယ္မင္းကို သိပ္ခ်စ္တယ္ အခ်စ္ရယ္.. ဒါေၾကာင့္ အသက္စြန္႔လာခဲ့တာေပါ့” ဟုအိပ္မက္ထဲကမွ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေျပာခဲ့ေသာစကားမ်ားကို သတိရမိကာ ၿပံဳးစိစိပင္ျဖစ္သြားရေတာ့သည္။ ရိုမီယိုက ဂ်ဴးလိယက္ဆီကို ေရာက္လာတဲ့ အတိုင္းပါပဲလား..။

“ဘာေတြ ၿပံဳးေနတာတုန္း.. ဒီေန႔ ေနာက္က်တဲ့အတြက္ မင္းကို အျပစ္ေပးရမယ္”

“ရွင္… ဟုတ္.. အျပစ္ေပးမယ္ဆိုလည္း ကၽြန္မခံယူရမွာေပါ့ေလ”

“ကိုယ္မႏၱေလးမသြားခင္တုန္းက Event Marketing တစ္ခုလုပ္ခြင့္ရဖို႔အတြက္ လိုက္ေနတယ္လို႔ မင္းကိုေျပာခဲ့ဖူးတယ္ေနာ္.. အဲ့ဒါ ဒီေန႔ Appointment ရွိတယ္.. မင္းတစ္ေယာက္တည္း သြားေတြ႔ပါ.. ကိုယ္မလာဘူးလား ေမးရင္ ၾကည့္ေျဖလိုက္ေပါ့.. မင္း ရေအာင္လုိက္ခဲ့ရမယ္..”

“ေၾသာ္. ကိုေနသန္႔ရယ္ ဒါကအျပစ္မွမဟုတ္တာ Marketing ဆင္းတာ ကၽြန္မလုပ္ေနက်ပဲဟာ.. ကၽြန္မကို အဲ့ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး.. ဘာေတြလုပ္ရမလဲဆိုတာ သင္ေပးလိုက္ေလ.. ကၽြန္မရေအာင္ ေျပာမွာေပါ့”

“ေအး.. အဲ့ဒါပဲေပါ့.. ကိုယ္မေျပာဘူး.. မင္း ကိုယ္တိုင္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ႀကိဳးစားၿပီးေျပာခဲ့”

“အား… ကိုေနသန္႔… အဲ့လိုလုပ္လို႔ မေကာင္းဘူးထင္တယ္ေနာ္.. ကၽြန္မေျပာတာ တစ္ခုခုမွားသြားခ့ဲရင္ ကိုေနသန္႔ေရာ ကၽြန္မေရာ Company ေရာ အရွက္ကြဲမွာေပါ့”

“အရွက္မကြဲေအာင္ မင္းႀကိဳးစားေပါ့ကြ”

အား.. ဒီလူႀကီးေတာ့ ညစ္ေနၿပီထင္တယ္။ ကၽြန္မကို တမင္ေခ်ာက္ခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားတာမ်ားလား.. Event Marketing မွာ ဘာေတြလုပ္ရမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မတစ္ခါမွ မေလ့လာဖူးပါ။ သူ႔မ်က္ႏွာၾကည့္ျပန္ေတာ့လည္း ၿပံဳးစိစိနဲ႔ မေကာင္းတဲ့ အရိပ္အေယာင္ကို မေတြ႔ရ။ ကၽြန္မကို တမင္လုပ္ေနတာေတာ့ ေသခ်ာေနပါၿပီ။ ေၾသာ္ ေယာက်္ားေတြလည္း ညစ္တတ္တာပါပဲလားေနာ္။ ကၽြန္မအထင္ႀကီးေလးစားသည့္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ေတာင္ သူ႔ထက္ငယ္သည့္ သူ႔လက္ေအာက္မွ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ဒီလိုလုပ္ရင္ တစ္ျခားေယာက်္ားေတြလည္း ဒီလိုပဲ ျဖစ္ေနမွာပါေလဟု မဆီမဆိုင္ေတြးမိေသးသည္။ ဒီပြဲမွာ ကၽြန္မရံႈးလို႔မျဖစ္ပါ။ အတတ္ႏုိင္ဆံုး အစြမ္းျပႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရပါမည္။ ကၽြန္မကို အထင္ေသးသည့္ ေယာက်္ား အံ့အားသင့္သြားေအာင္ကို လုပ္ျပႏိုင္မွ ေတာ္ကာက်ပါလိမ့္မည္။ သူမေျပာလဲ ဘာအေရးလဲ။ Appointment မသြားခင္ အင္တာနက္ေပၚမွာ အခ်က္အလက္ေတြ ရွာေဖြလို႔ရႏိုင္တာပဲ။ ကၽြန္မသူ႔အနားမွ စူစူပုပ္ပုပ္ထြက္လာခဲ့မိသည္ထင္သည္။

ရႏိုင္သမွ် အခ်က္အလက္ေတြကို စုၿပီး ကၽြန္မ ခ်ိန္းဆိုထားေသာ Company သို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္။ Client မ်ားကို ပါးနပ္စြာကိုင္တြယ္ေနက်ျဖစ္ေသာ ကၽြန္အတြက္ အသစ္တစ္ေယာက္နဲ႔ ဆံုေတြ႔ရျခင္းသည္ ဘယ္လုိမွ စိတ္လႈပ္ရွားစရာ မေကာင္းပါ။ သို႔ေသာ္ ကိုယ္မကၽြမ္းက်င္ေသးသည့္အလုပ္ကိစၥတစ္ခုအတြက္ လာေရာက္ေတြ႔ဆံုရသည့္အခါ အနည္းငယ္ေတာ့ ထိတ္လန္႔မိပါသည္။ ကၽြန္မလုပ္ႏုိင္မွ ျဖစ္မည္ဟူေသာ စိတ္ကလည္းရွိေသာေၾကာင့္ စိုးရိမ္စိတ္ကလည္း ရွိေနပါသည္။ ကၽြန္မစိတ္ကို ၿငိမ္ေအာင္ထားၿပီး Korea Cosmetic Company မွ Product Manager ဆိုသူနဲ႔ ေတြ႔ဆံုလိုက္ပါသည္။ သူေမးသည့္ေမးခြန္ေတြကို အရင္ဆံုးေျဖသည္။ သူလုပ္ခ်င္သည့္ပံုစံကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး မ်က္လံုးထဲ ျမင္ေအာင္ႀကိဳးစားသည္။ ကၽြန္မတို႔ လုပ္ငန္းသစ္အေၾကာင္းကို မိတ္ဆက္တင္ျပသည္။ Advertising Media တစ္ခုအျဖစ္ စတင္လုပ္ေဆာင္သည့္အေၾကာင္းပါ တစ္ပါတည္းေျပာသည္။ သူေမးသမွ် ရစ္သမွ်ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး အဆင္ေျပေျပေျဖႏို္င္ဖို႔ ျပင္ဆင္ပါသည္။

“ကၽြန္မတို႔မွာ အုိင္ဒီယာ အသစ္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္.. အကိုတို႔လုပ္ခ်င္တဲ့ ပံုစံနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အိုင္ဒီယာေတြ ေပါင္းစပ္ၿပီး အခမ္းနားဆံုး လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္ဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္”

“တစ္ျခား မီဒီယာေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္.. ဘယ္သူနဲ႔လုပ္မယ္ဆိုတာ အကိုတို႔ရဲ႕ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ပါ.. အကိုလည္း သူတို႔ေတြ တာ၀န္ယူလုပ္ေနတဲ့ ပြဲေတြကို တက္ဖူးမွာပါ.. ပံုစံေတြကို ျမင္ဖူးမွာပါ.. လုပ္ေနက် Company ေတြရဲ႕ လုပ္ေနက်ပံုစံေတြဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ Target Customer ေတြဆီကို သမားရိုးက် ပံုစံနဲ႔ပဲ ေရာက္သြားႏိုင္ပါတယ္”

“ကၽြန္မတို႔ Service Fees ကိုလည္း သူမ်ားေတြထက္ ေလွ်ာ့ယူထားပါတယ္.. လက္ရွိမွာ 20% ယူေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတို႔က 15% ပဲယူထားပါတယ္အကို.. ဒါေၾကာင့္ အကိုတို႔အေနနဲ႔ ကုန္က်စရိတ္ေတြကို အမ်ားႀကီး ကာမိမွာပါ”

“အခုမွစလုပ္မယ့္ လုပ္ငန္းအသစ္ဟာ အခုမွ ျပည္တြင္းကို ထိုးေဖာက့္မယ့္ ကုန္ပစၥည္းအသစ္ကို တင္ဆက္မႈ အသစ္ေတြနဲ႔ တစ္ဟုန္ထိုးနာမည္ႀကီးသြားရေစမယ္လို႔ အာမခံႏိုင္ေပမယ့္.. ဘယ္မွာမွ မလုပ္ဖူးေသးတဲ့.. ဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း ၀န္ေဆာင္မႈ မေပးရေသးတဲ့ အိုင္ဒီယာေတြနဲ႔ အကုိတို႔ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းသစ္ မိတ္ဆက္ပြဲကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္မယ္လို႔ အာမခံပါတယ္”

“ကၽြန္မတို႔နဲ႔ လက္တြဲလုပ္ၾကည့္လိုက္ပါအကို… အစစ အရာရာ စိတ္ေက်နပ္ေစရပါမယ္လို႔ ကၽြန္မယံုၾကည္ပါတယ္”

တတ္သေလာက္ မွတ္သေလာက္ နည္းဗ်ဴဟာေတြသံုးၿပီး.. ကိုယ့္ကို အလုပ္အပ္လာေအာင္ ကၽြန္မဆြဲေဆာင္ၾကည့္သည္။ အစီအစဥ္ေတြကို အၾကမ္းဖ်င္းတင္ျပသည္။ လုပ္ႏုိင္သည့္ ပံုစံေတြကို အႀကံေပးသည္။ တစ္နာရီခန္႔ မီတင္လုပ္ၿပီး ကၽြန္မစိတ္ေမာ လူေမာျဖင့္ ရံုးသို႔ျပန္လာခဲ့သည္။ Product Manager ကေတာ့ အေၾကာင္းျပန္ေပးပါမည္.. သူေဌးကိုတင္ျပၾကည့္ပါအံုးမည္ဟု ေျပာလိုက္သည္။ ကၽြန္မရံုးကိုျပန္ေရာက္လွ်င္ အေျခအေနေတြကို ကိုေနသန္႔ကို တင္ျပရပါအံုးမည္။ တစ္ဘက္လုပ္ငန္းမွ အလုပ္အပ္ပါမည္ဆိုေသာ အေျဖကို တစ္ခါတည္း ရမလာခဲ့သည့္အတြက္ သူကၽြန္မကို အျပစ္ေျပာေနအံုးမည္လားဟု ေတြးမိျပန္သည္။ မတတ္ႏိုင္ပါ.. ကိုယ္အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားခဲ့ၿပီးၿပီပဲ။ တစ္ဘက္မွလည္း အေၾကာင္းျပန္မည္ဟု ေျပာလိုက္ၿပီးၿပီပဲ။ အေျဖကိုေစာင့္ရမည္သာ ျဖစ္သည္။ သူ႔ဘက္မွ ေနာက္က်မေနေအာင္လည္း ကိုယ့္ဘက္မွ ဖုန္းဆက္ကာ Follow Up လုပ္ေပးရမည္သာ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ အခန္းထဲကို၀င္လိုက္ေတာ့ သူ႔ကို Commerce Journal ဖတ္ေနတာ ေတြ႔ရသည္။

“ျပန္ေရာက္ၿပီလား ေဒၚေရႊထက္.. အဆင္ေျပခဲ့လား”

“ဟုတ္.. အေျဖေတာ့ မေပးလိုက္ေသးပါဘူးရွင့္.. သူ အေၾကာင္းျပန္မယ္လို႔ ေျပာပါတယ္.. ဒီၾကားထဲမွာလည္း ဖုန္ဆက္ၿပီး Follow Up လုပ္ပါမယ္.. မီတင္မွာ ေဆြးေႏြးခဲ့တာေတြကိုေတာ့ ကုိေနသန္႔ကို အခုခ်က္ခ်င္း စာရိုက္ၿပီး ရီပို႔တင္ပါ့မယ္.. မမိုး ဆီကိုလည္း ပို႔ပါမယ္ရွင့္”

“အိုေကေလ.. မင္း အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားခဲ့မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္.. ကိုယ္လည္း ကိုယ္တိုင္မသြားႏုိင္တဲ့အတြက္ ဖုန္းထပ္ဆက္ရင္း.. ထပ္ေျပာပါအံုးမယ္.. ေနပါအံုး.. မင္းက မနက္က စိတ္ေကာက္သြားတာလား”

“မေကာက္ပါဘူး ကိုေနသန္႔.. ကၽြန္မ ကိုယ့္အထက္လူႀကီးကို စိတ္မေကာက္ရဲပါဘူးရွင္”

“ဟား ဟား စိတ္ဆိုးမေျပေသးတဲ့ ေလသံႀကီးနဲ႔. ကိုယ္က ရံုးေရာက္ေရာက္ခ်င္း မင္းကိုမေတြ႔ရေတာ့ နည္းနည္းစိတ္တို သြားမိတာပါ..”

“ဟုတ္ကဲ့ပါ.. ကၽြန္မလည္း မနက္ကလမ္းမွာ အဆင္မေျပျဖစ္သြားလို႔ပါ.. ေနာက္တစ္ခါ မျဖစ္ေစရပါဘူးရွင္..”

“ေအးပါ.. ဒါေၾကာင့္မင္းကို စိတ္တုိတိုနဲ႔ တမင္ကိုတစ္ေယာက္တည္း သြားခိုင္းလိုက္တာ.. ေနာက္ေတာ့မွ ကိုယ္စဥ္းစားမိတယ္.. ကိုယ္က အဲ့လိုမွ မလုပ္သင့္တာပါ.. မင္းကိုေတြ႔ခ်င္တာကို ေဒါသနဲ႔မွ မေရာေထြး သင့္တာေနာ္”

“ရွင္”

“အဲ.. ဘာမွ မဟုတ္ဘူး.. ေရာ့ မင္းအတြက္၀ယ္လာတဲ့ မုန္႔ေတြ.. ထိုးမုန္႔ရယ္.. ပူတင္းဂ်ယ္လီရယ္.. ဂ်ယ္လီက ခုခ်က္ခ်င္းစားရမွာေနာ္.. မဟုတ္ရင္ေနာက္ေန႔ ခံမွာမဟုတ္ဘူး.. ဒါက ေဒၚသီသနပ္ခါး.. ဒါက ဘုရားႀကီးက၀ယ္လာတဲ့ ယြန္းထည္ေတြ.. ယူေနာ္”

“အား.. အမ်ားႀကီးပဲ.. အားနာစရာေတာင္ ေကာင္းေနၿပီ.. မုန္႔၀ယ္လာေတာ္ေရာေပါ့.. သနပ္ခါးေတြက ဘာလို႔၀ယ္လာတာတုန္း”

“ေၾသာ မင္းသနပ္ခါးႀကိဳက္တာ သတိထားမိလို႔ပါ..”

“ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္မအတြက္.. ၀ယ္လာခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့”

“အဲ. ဟို.. အေမ့အတြက္ ၀ယ္ရင္းကေန မင္းအတြက္ပါ ၀ယ္လာခဲ့တာပါ.. အေမက သနပ္ခါးႀကိဳက္တယ္ေလ.. ကဲ.. လုပ္လုပ္ အလုပ္ဆက္လုပ္”

ကၽြန္မ ေမးလိုက္ေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာ တစ္ခ်က္ရဲကနဲ ျဖစ္ကာ အခန္းထဲမွ ထြက္သြားသည္။ ဘယ္လိုပါလိမ့္.. မနက္က်ေတာ့လည္း စိတ္တိုေနလိုက္တာ။ ခုက်ေတာ့လည္း လိုက္ေလ်ာေနလိုက္တာ သူမဟုတ္သလိုပဲ။ ဒါနဲ႔ ဘာလို႔မ်ား မ်က္ႏွာေတြ ရဲသြားတာပါလိမ့္။ မနက္ကလည္းေရာက္ေရာက္ခ်င္း ကၽြန္မကို မေတြ႔ရလို႔ စိတ္တိုေနသတဲ့။ ၀ယ္လာသည့္ လက္ေဆာင္ေတြကလည္း မိန္းကေလးႀကိဳက္တတ္သည့္ ပစၥည္းမ်ိဳးေတြ။ ကၽြန္မနားမလည္စြာ စဥ္းစားရင္း.. ရင္ထဲမွာလည္း အေပ်ာ္ေတြျဖစ္ေပၚလာပါသည္။ မနက္က အိပ္မက္ကို သတိထပ္ရေတာ့ ရင္ေတြခုန္မိသည္။ ကၽြန္မသူ႔ကို စိတ္၀င္စားေနမိသလို သူလည္း ကၽြန္မကို အဲ့လိုေတြ ျဖစ္ေနၿပီလား။ ဒီအတိုင္းရိုးရိုးသားသား လက္ေဆာင္ေပးခ်င္လို႔ ၀ယ္လာတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တာပါပဲ။ ဘာပဲေျပာေျပာ ကၽြန္မအတြက္ သတိတရ လက္ေဆာင္ေတြ၀ယ္လာရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မက သူ႔စိတ္ထဲတြင္ ရွိေနသည္ကိုေတာ့ ေက်နပ္မိပါသည္။ ခဏေနေတာ့ သူ အခန္းထဲျပန္၀င္လာသည္။ ကၽြန္မကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ သူ႔အလုပ္စားပြဲကို သြားသည္။ သူ႔အၾကည့္ေတြက ကၽြန္မေပ်ာ္ေနတာကို ေက်နပ္ေနသည့္ ပံုစံမ်ိဳး၊ သူ ေပသည့္လက္ေဆာင္ေတြကို ကၽြန္မလက္ခံသည့္အတြက္ ၀မ္းသာသြားသည့္ အၾကည့္မ်ိဳး၊ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မ နားမလည္တတ္သည့္ အရိပ္အေယာင္ေတြ ပါေနသည့္အၾကည့္မ်ိဳး။ ဘာေတြလဲ ကၽြန္မ မသိပါ။ ကၽြန္မသိတာကေတာ့ ကၽြန္မဒီေန႔ ေပ်ာ္ပါသည္။ လက္ေဆာင္ေတြရလို႔ ေပ်ာ္သည္။ သူ႔ရဲ႕ ဂရုစိုက္မႈေတြကို ရလို႔ေပ်ာ္သည္။ ခရီးသြားေနတုန္း အလုပ္ကိစၥတင္မဟုတ္ပဲ ကၽြန္မကိုပါ သတိရေပးသည့္အတြက္ ေပ်ာ္သည္။ ကိုေနသန္႔ရယ္.. ရွင္ဟာ ကၽြန္မကို ရင္ခုန္ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ေပးတတ္ခဲ့ျပန္ပါၿပီေကာ။

(Pls go to My Romeo 3)

12 responses »

  1. ဖတ္လို႕တအားေကာင္းပါသည္။ ေနာက္ထပ္ဆက္ရန္ကုိလဲ ေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနပါသည္။

  2. စာအုပ္ထုတ္စားလို႕ရေနပီ… ဒါနဲ႕ ကိုေနသန္႕တစ္ေယာက္ေကာ ဒီစာကိုဖတ္ျပီးျပီလား… မဖတ္ရေသးရင္ ကသစ္ ျပလိုက္မလို႕.. ကသစ္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်တယ္… အရမ္းေကာင္းတယ္…

  3. ဘယ္ႏွပိုင္း က်န္ေသးလဲ မသိ၊
    ဘယ္ေလာက္က်န္က်န္ စိတ္ရွည္လက္လက္ ေစာင့္ဖတ္ပါ႔မယ္ဗ်ာ။
    romance ဇာတ္လမ္းဆိုေတာ့ ေလာလို႕မေကာင္းဘူးေလ🙂

    • အပိုင္း သံုး ဆိုရင္ ၿပီးပါၿပီ ထက္ေအာင္ရယ္.. နည္းနည္းေစာင့္ေပးေနာ္. ေရေနတယ္ သိလား

  4. Pingback: My Romeo (Episode – 1) « The World of Pinkgold

  5. ရုိမီယုိက ဂ်ဴးလိယက္ေလးကို ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာေတာ႔မွာလားဟင္… ထက္မွဴးရွိန္ ဆုိတဲ႔ ထက္နဲ႔တူတူ ရင္ခုန္ေနၿပီေနာ္…

  6. တကယ့္အျဖစ္အပ်က္ထင္တယ္ေနာ္ ညေလး ။ ဇာတ္လမ္းထဲကိုေမ််ာပါသြားတယ္ ။ အပိုင္း3 ကိုသြားလုိက္အံုးမယ္ ။

Leave a Reply

