My Romeo (3)

Standard

**** 7 ****
တနလၤာေန႔တိုင္းသည္ ကၽြန္မတို႔ရံုးရွိလူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအတြက္ အလုပ္မ်ားေနက်ျဖစ္ေသာ ေန႔တစ္ေန႔ျဖစ္သည္။ တယ္လီဖုန္းလိုင္းမ်ား အလုပ္အရႈပ္ဆံုးေန႔တစ္ေန႔ျဖစ္သလို အရင္တစ္ပတ္မွ အလုပ္မ်ားကို ျပန္ဆြဲေခၚကာလုပ္ရေသာေၾကာင့္ စိတ္ေရာ ၊ အလုပ္ေရာ ရႈပ္တတ္ၾကရပါသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ ကိုေနသန္႔လည္း တနလၤာေန႔တိုင္းတြင္ တစ္ပတ္စာႀကိဳတင္လုပ္ရမည့္အလုပ္မ်ား၊ အဂၤါေန႔တြင္ထြက္သည့္ ကၽြန္မတို႔ ဂ်ာနယ္အတြက္ သတင္းစာေၾကာ္ျငာ ကိစၥမ်ား၊ ေၾကာ္ျငာစရိတ္မ်ားကို စုစည္းတင္ျပရျခင္းကိစၥမ်ားအျပင္၊ ၾကားထဲတြင္ မထင္မွတ္ပဲ ေပၚလာတတ္ေသာ ကိစၥမ်ားႏွင့္ ဗ်ာမ်ားရေလ့ရွိသည္။ ယခုတနလၤာေန႔ကလည္း ခါတိုင္းလိုအလုပ္မ်ားသည့္ အျပင္ အလုပ္ကိစၥအသစ္တစ္ခုကိုပါ လုပ္လိုက္ရေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ရံုးဆင္းခ်ိန္ေရာက္သည္ထိ အလုပ္မ်ားမၿပီးျပတ္ႏိုင္ေသးပါ။ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕တြင္ တစ္ကုပ္ကုပ္ႏွင့္ အလုပ္မ်ားဆဲျဖစ္သည္။ ကိုေနသန္႔ကေတာ့ အၿမဲေနာက္က်မွ ျပန္တတ္ေသာေၾကာင့္ ရံုးဆင္းခ်ိန္ ေနာက္က်ျခင္းသည္ အထူးေျပာစရာ ကိစၥတစ္ခု မဟုတ္ပါ။ အခုလည္း မႏၱေလးမွ ျပန္ေရာက္ကာစ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပိုအလုပ္မ်ားေနသည္ထင္သည္။ သူလည္းအလုပ္မ်ား၊ ကၽြန္မလည္း အလုပ္မ်ားျဖင့္ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ စကားမေျပာပဲ တိတ္ဆိတ္ေနလိုက္ၾကသည္မွာ အခန္းထဲရွိ ဖုန္းထျမည္ေတာ့မွသာ ျပန္လည္အသက္၀င္လာခဲ့သည္။ ရံုးဆင္းခ်ိန္အေတာ္လြန္မွ ဘယ္သူကမ်ား ဖုန္းဆက္ပါလိမ့္ဆိုေသာ အေတြးစျဖင့္ ကၽြန္မ ဖုန္းေကာက္ကိုင္လိုက္သည္။

“ဟုတ္ကဲ့ အမိန္႔ရွိပါရွင္”

“ကိုေန႕သန္႔.. ေၾသာ္ ဟုတ္ ခဏကိုင္ထားပါရွင္”

“ကိုေန႔သန္႔.. အကို႔ဖုန္းပါ”

သူ႔ကို ဖုန္းေပးၿပီး နာရီၾကည့္လိုက္မိသည္။ ညေန ခုနစ္နာရီထိုးလုနီးၿပီ။ အေတာ္ေလးေနာက္က်ေနၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ ကြန္ပ်ဴတာ ပိတ္ကာ ျပန္ရင္ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ဖိုင္လ္ေတြကို ေနရာတက်ျပန္စီ၊ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ထားေသာ မီးခလုတ္မ်ားကိုပိတ္လိုက္သည္။ ထိုစဥ္ကိုေနသန္႔က ခဏေနအံုးဆိုေသာ အမူအရာျဖင့္ လက္ကာျပသည္။ ကၽြန္မ သူ ဖုန္းေျပာၿပီးသည္ထိ ေစာင့္ေနလိုက္သည္။

“ေၾသာ္ ဆန္းေဒးလား.. ကၽြန္ေတာ္အားတယ္ေလ.. အိုေက လာခဲ့လိုက္မယ္.”

“ဧည့္သည္တစ္ေယာက္ေခၚလာမယ္ ျဖစ္လားဗ်”

“အိုေက.. ဆန္းေဒးဆံုမယ္ေလ.. see u then”

ဖုန္းေျပာၿပီးသြားၿပီးေနာက္ သူ႔စားပြဲကိုသြားၿပီး စက္ေတြပိတ္ရင္း ကၽြန္မကို စကားလွမ္းေျပာသည္။

“မင္း.. ဘာနဲ႔ျပန္မွာလဲ.”

“ကၽြန္မ ဘတ္စ္ကားပဲ စီးမယ္ေလ..ခုနစ္နာရီဆိုေတာ့ ကားေတြရွိပါေသးတယ္ အကို”

“လွည္းတန္းမွာ ေနတာမဟုတ္လား.. ကိုယ္နဲ႔လိုက္ခဲ့လိုက္ေလ..ကိုယ္လည္း စံရိပ္ၿငိမ္က ဦးေလးတစ္ေယာက္ဆီ သြားစရာရွိတယ္.. လမ္းႀကံဳေနတာပဲ”

“ရပါတယ္အကို.. အားနာစရာႀကီး.. ကၽြန္မ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ပဲ ျပန္လိုက္ပါမယ္”

“ကဲပါ.. စကားမ်ားမေနပါနဲ႔.. လိုက္ခဲ့စမ္းပါ.. လွည္းတန္းမွာ ဆင္းေနခဲ့လိုက္ေလ.. ဟုတ္ၿပီလား.. ေျပာစရာလည္း ရွိလို႔”

ထိုေန႔က ကၽြန္မ သူ႔ကားျဖင့္ လမ္းႀကံဳလိုက္လာခဲ့သည္။ ကားေပၚတြင္ ဘာစကားမွ မေျပာပဲ ခဏေနေတာ့ သူ သီခ်င္းေခြတစ္ခုဖြင့္သည္။ ခုတေလာေခတ္စားေနသည့္ ေဇာ္ပိုင္၏ လမ္းဆံု သီခ်င္းက ၿငိမ့္ေညာင္းစြာ ထြက္ေပၚလာသည္။ ကိုယ္အႀကိဳက္ဆံုး သီခ်င္းေတြခ်ည္းျဖစ္သည္က တစ္ေၾကာင္း၊ အလုပ္မ်ား၍ ပင္ပန္းသည္က တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ထိုင္ခံုတြင္ မ်က္လံုးေလးမိွတ္ရင္း အသာမွိန္းကာ လိုက္ပါလာခဲ့သည္။ ေျမနီုကုန္း မီးပြိဳင္ကိုေရာက္ေတာ့ ပိြဳင့္နီေနသျဖင့္ ကားခဏရပ္ေတာ့မွ သူ ေျပာစရာရွိသည္ဆိုသည္ကို သတိရကာ ကၽြန္မသူ႔ကို စကားစေမးလိုက္သည္။ “ဗိုက္ဆာေနတယ္.. တစ္ခုခုစားရင္း ေျပာရေအာင္” ဟုဆိုကာ ကားကိ္ု လွည္းတန္းထိဆက္ေမာင္းလာခဲ့သည္။ လွည္းတန္းေရာက္ေတာ့ ၀ိုင္ေကေကအိုတြင္နားတြင္ ကားရပ္လိုက္ကာ ကၽြန္မကို အဲ့သည္မွာပင္ ညေနစာေကၽြးသည္။

“ေၾကးအိုးႀကိဳက္တယ္မလား ထက္မွဴးရွိန္”

“ဟုတ္.. ကၽြန္မ အႀကိဳက္ဆံုး အစားအစာပါပဲ”

“အိုေက.. ဒါဆို ၀က္ေၾကးအိုး ႏွစ္ပြဲမွာလိုက္မယ္ေနာ္.. ဘာေသာက္အံုးမလဲ”

“ေရပဲေသာက္မယ္အကို.. အားနာစရာေတာ့ ေကာင္းေနၿပီ.. လိုက္လည္းပို႔ရေသးတယ္.. ညစာလည္း ေကၽြးေသးတယ္.. ဒီလို စီနီယာမ်ိဳးနဲ႔ အလုပ္လုပ္ရတာ ကၽြန္မေတာ့ အေတာ္ကံေကာင္းတာပဲ”

“အဟား… ကိုယ့္ဂ်ဴနီယာကို ေကၽြးေမြးျပဳစုရတာ ကုသိုလ္ရပါတယ္ဗ်ာ”

“အကို ေျပာစရာရွိတယ္ဆို ေျပာေလ”

“အင္း.. ခုနက ရံုးမွာ ဖုန္းလာတာေလ.. အဲ့ဒါ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ဖုန္းဆက္တာ.. ကိုယ္တို႔က သူငယ္ခ်င္းေတြစုၿပီး.. ပရဟိတေတြလုပ္တဲ့ အဖြဲ႔ေလးတစ္ခု ဖြဲ႔ထားတယ္ေလ.. အဲ့ဒါဒီဆန္းေဒးကို မီတင္ေလ.. မင္းစိတ္၀င္စားရင္ လိုက္ခဲ့ဖို႔ ေခၚမလို႔ပါ”

“ဟားး ျပသနာပဲ.. ကၽြန္မ ဒီဆန္းေဒးကို အမ်ိဳးတစ္ေယာက္အိမ္ကို သြားရမယ္အကိုရယ္.. အရမ္းေတာ့ စိတ္၀င္စားတယ္.. အကိုတို႔က ဘာေတြလုပ္တာလည္း ေနာက္မီတင္ေတြရွိေသးရင္ လိုက္မယ္ေလ ျဖစ္လား”

“ေၾသာ္ ဟုတ္လား.. ကိုယ္က မင္းအားမယ္ထင္လို႔ ဧည့္သည္ေခၚလာမယ္ေတာင္ ေျပာထားခဲ့တာ.. ကိုယ္တို႔က တစ္လတစ္ႀကိမ္ မီတင္လုပ္ၾကတာေလ.. လိုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္လမွပဲ လိုက္လို႔ရေတာ့မယ္ကြ.. ကိုယ္တို႔က မိဘမဲ့ကေလးေက်ာင္းေတြကို တတ္ႏို္င္သေလာက္လွဴတယ္.. အလွဴရွင္ေတြရွာတယ္.. အဖြဲ႔၀င္ေတြအေနနဲ႔လည္း တစ္လကို တစ္ေသာင္းစီစုၾကတယ္.. ႏိုင္ငံျခားက အလွဴရွင္ေတြဆီက အလွဴေငြေတြလည္းရတယ္.. ပိုက္ဆံအျပင္ စာေရး ကိရိယာေတြ၊ အ၀တ္အစားေတြလည္း လွဴတယ္.. လုပ္ေနတာေတာ့ တစ္ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီေပါ့.. ၀ါသနာအရ လုပ္ေနၾကတာရယ္.. လူလည္းအေတာ္နည္းေသးတာရယ္.. အားလံုးကလည္း အလုပ္တစ္ဖက္ ေက်ာင္းတစ္ဖက္ေတြနဲ႔ေၾကာင့္ စနစ္ေတာ့ မက်ေသးဘူးေပါ့.. မင္း စိတ္၀င္စားရင္ အဖြဲ႔၀င္ဖို႔ ဖိတ္ပါတယ္”

“အရမ္းစိတ္၀င္စားတာေပါ့ အကိုရယ္.. ကၽြန္မက အဲ့လို လူမႈေရးလုပ္ငန္းေတြ ပရဟိတအလုပ္ေတြကို သိပ္လုပ္ခ်င္တာ.. အဆက္အစပ္မရွိလို႔ မလုပ္ျဖစ္ေသးတာပါ.. အကိုတို႔နဲ႔ လိုက္လွဴလို႔ရမယ္ အဖြဲ႔လည္း၀င္လို႔ရမယ္ဆိုရင္ မန္ဘာ၀င္ခ်င္ပါတယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက တစ္လကို တစ္ေသာင္း မထည့္ႏိုင္ဘူး အကိုရဲ႕..”

“အားး ပိုက္ဆံက ျပသနာ မရွိပါဘူးကြ.. အဓိကက ကိုယ္တို႔ အဖြဲ႔၀င္မ်ားလာဖို႔အတြက္ပဲ.. အခုက ဆယ့္ငါးေယာက္ေလာက္ပဲ ရွိတယ္ေလ.. ဒါေၾကာင့္ပါ.. ေရရွည္လုပ္ဖို႔လည္း ရည္ရြယ္တာေၾကာင့္ ေနာက္လေလာက္ကေနစၿပီး အဖြဲ႔၀င္မ်ားမ်ားေခၚၿပီး ေသခ်ာလုပ္ေတာ့မလားလို႔ေလ.. ”

“ဟုတ္.. ကၽြန္မ တစ္လကို ငါးေထာင္ေလာက္ေတာ့ လွဴခ်င္ပါတယ္ အကို.. လုပ္အားလည္းလွဴမယ္.. တစ္ျခားတတ္ႏိုင္တာလည္း လွဴမယ္ေလ.. သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ေခၚလာမယ္ေလ.. ဒီတစ္ပတ္ေတာ့ တစ္ကယ္ကို ေဆာရီးအကိုရယ္.. ေနာက္တစ္ခါလုပ္ရင္ေခၚေနာ္.. မီတင္လည္းလာမယ္.. တစ္ကယ္သြားရင္လည္း လုိက္မယ္ေနာ္..”

“ေကာင္းၿပီဗ်ား.. ကိုယ္ကမင္းကို ကိုယ္နဲ႔အတူ အလုပ္လုပ္ေစခ်င္လို႔ပါ.. ကဲ စားစား.. ေအးကုန္ေတာ့မယ္.. သိလား ထက္မွဴးရွိန္.. ကိုယ္မင္းနဲ႔အလုပ္လုပ္ရတာ တစ္ကယ္ေပ်ာ္တယ္”

ကၽြန္မ မ်က္လႊာတစ္ခ်က္ပင့္ကာ သူ႔ကိုၾကည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္မကိုၾကည့္ကာ စကားေျပာေနသည့္ သူ႔ရုပ္သြင္တြင္ ဟန္ေဆာင္မႈကင္းေသာ အၿပံဳးကိုေတြ႔ရသည္။ ကၽြန္မကိုၾကည့္ေနသည့္ သူ႔မ်က္၀န္းေတြက ၾကည္လင္ေပ်ာ္ရႊင္ေနသည့္ အရိပ္အေယာင္မ်ိဳးျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါသည္။ ကၽြန္မႏွလံုးသားထဲတြင္လည္း ခံစားခ်က္စစ္စစ္ တစ္ခု တစ္မဟုတ္ခ်င္း ေပၚထြန္းလာသည္။ အခ်စ္လားဆိုတာေတာ့ ကၽြန္မ မခြဲျခားတတ္ျပန္ပါ။ မခ်စ္ဖူးေသာ ကၽြန္မသည္ အခ်စ္ဆိုေသာ ခံစားခ်က္မွာ ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးျဖစ္သည္ဆိုတာကိုလည္း မသိတတ္ခဲ့ျပန္ပါ။ ငယ္ငယ္တုန္းကလိုမ်ိဳး ၊ တကၠသိုလ္တက္တုန္းကလိုမ်ိဳး ေယာက်္ားေလးေတြ စကားလိုက္ေျပာလွ်င္ ျဖစ္ေပၚသည့္ ရင္ခုန္မႈမ်ိဳး၊ ေက်နပ္မႈမ်ိဳးထက္ သာလြန္သည္ကိုေတာ့ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ သတိထားမိပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူေပ်ာ္ေနသကဲ့သုိ႔ ကၽြန္မ ေက်နပ္ေနသည္ဆိုတာကို သူ႔ေရွ႕တြင္ ေပၚေပၚထင္ထင္ ခ်မျပရဲခဲ့ပါ။ ကၽြန္မႏွင့္သူသည္ ယခုအခ်ိန္ထိ အလုပ္ကိစၥမ်ားျဖင့္သာ ပတ္သက္ခဲ့ရသည္ကမ်ားၿပီး တစ္ေယာက္အေၾကာင္းကို တစ္ေယာက္ ေစ့ေစ့စံုစံု မသိၾကေသးေသာေၾကာင့္ သူ၏ရိုးသားမႈမ်ားကို ကၽြန္မဘက္မွ မွားယြင္းစြာ ဘာသာျပန္မိမွာကိုလည္း စိုးမိပါေသးသည္။ ကၽြန္မ၏ ရင္ခုန္မႈမ်ားကို သူသိသြားပါကလည္း ေရလာေျမာင္းေပးလုပ္သည္ဆိုေသာ အေတြးမ်ိဳး သူ႔ထံတြင္ မျဖစ္ေပၚေစခ်င္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ သူ႔အား စိတ္၀င္စားေနခဲ့သည္မွာ မွန္ေသာ္လည္း သူေရွ႕တြင္မူကား မိိန္းမတစ္ေယာက္၏ ဟန္ေဆာင္မႈအတတ္ပညာကို ကၽြမ္းက်င္စြာ အသံုးခ်ရင္းနဲ႔သာ ခံစားခ်က္မွန္သမွ်ကို ဖံုးကြယ္ ထိမ္းခ်ဳပ္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။

**** 8 ****
ကၽြန္မတို႔ မားကက္တင္းဆင္းထားေသာ Cosmetic Company မွ ကုန္ပစၥည္းသစ္ မိတ္ဆက္ပြဲအတြက္ ကၽြန္မတို႔ကို အလုပ္အပ္သည္။ ကၽြန္မတို႔၏ ပြဲဦးထြက္ ၀န္ေဆာင္မႈျဖစ္သလို ၊ တစ္ဘက္မွလည္း ပြဲဦးထြက္ ကုန္ပစၥည္းမိတ္ဆက္ပြဲျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစဖို႔ ကၽြန္မတို႔ အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားၾကရသည္။ မမိုး၊ ကိုေနသန္႔ႏွင့္ ကၽြန္မတို႔ ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ မီတင္အေသးစားေလးမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီး ပြဲလုပ္မည့္ေနရာ၊ ပြဲအစီအစဥ္မ်ား၊ ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီအစဥ္မ်ား ၊ ေၾကာ္ျငာအစီအစဥ္မ်ားအတြက္ အလုပ္ေတြ သတ္မွတ္ၾကသည္။ မမိုးကေတာ့ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားသာ ေပးႏိုင္ၿပီး တစ္ကယ္တမ္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရသူမွာ ကိုေနသန္႔ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မက သူ႔အေနာက္ကေနလိုက္ၿပီး လိုအပ္သည္မ်ားကို လိုက္လုပ္ေပးရသည္။ Hotel Ball Room ေတြစံုစမ္း၊ performance မ်ားအတြက္ Model Agency မ်ား ၊ Dancer မ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး ေစ်းႏႈန္းေတြစံုစမ္း၊ ဖိတ္စာကိစၥမ်ား အျခား Printing ကိစၥမ်ား ၊ Event Decoration ကိစၥမ်ားအတြက္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္တည္း လံုးခ်ာလည္ေနခဲ့သည္။ အခမ္းအနားအစီအစဥ္မ်ားကို ေရးဆြဲၿပီး Client ဘက္ကိုျပလိုက္ ၊ MD ကိုတင္ျပလိုက္ အစရွိသည့္ အလုပ္မ်ားကို ကၽြန္မက လုပ္ရသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ေတာ့ ပြဲလုပ္မည့္ေနရာအတြက္ Sedona Hotel ကို အတည္ျပဳသတ္မွတ္ၿပီး အျခားလိုအပ္သည့္ ျပင္ဆင္မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ရျပန္ပါသည္။ အလုပ္မ်ားၾကေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ တက္ၾကြၾကပါသည္။ ကၽြန္မကိုလည္း မသိေသး မတတ္ေသးေသာ အရာမ်ားကို ဆရာစားမခ်န္ အမ်ားႀကီးသင္ေပးသည္။ သူ၏ စနစ္က်မႈမ်ား၊ အေကြ႔ေစ့ေစ့ စီစဥ္တတ္မႈမ်ား၊ ကိုယ္လိုခ်င္ေသာ ေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ျပင္ပမွ Supplier မ်ားႏွင့္ ညိႈႏိႈင္းေဆာင္ရြက္တတ္မႈ စြမ္းရည္မ်ားကို ကၽြန္မ အနီးကပ္ ေလ့လာသင္ၾကားခြင့္ရသည္။ ပြဲမစခင္ ရက္ပိုင္းအလိုကတည္းက သူႏွင့္ ကၽြန္မလည္း ရံုးမွာေနရသည္ထက္ အျပင္မွာ ၊ ဟိုတယ္လ္မွာ လုပ္စရာရွိသည္မ်ားကို ျပင္ဆင္ရင္းနဲ႔သာ အခ်ိန္ကုန္ၾကသည္က မ်ားသည္။ အိမ္ျပန္ေနာက္က်သည့္ ရက္ေတြမွာ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ျပန္တာထက္ သူကိုယ္တိုင္ ကၽြန္မ အိမ္ေရွ႕နားထိ လိုက္ပို႔ေပးတတ္သည္။ ေန႔လည္စာ အတူစား၊ သူ႔ကားနဲ႔ အလုပ္ကိစၥမ်ားကို အတူတူသြားလုပ္ၾကရင္း ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္လည္း တစ္ေယာက္အေပၚ တစ္ေယာက္ အရင္ကထက္ ရင္းႏွီးပြင့္လင္းလာခဲ့သည္။

“မင္း ကိုယ္နဲ႔အတူ အလုပ္လုပ္ရတာ ပင္ပန္းလိုက္တာလို႔ မထင္မိဘူးလား..”

“မထင္ပါဘူး.. ကၽြန္မ ၀ါသနာပါတဲ့ အလုပ္ပဲဟာ.. အကို႔ဆီကလည္း ပညာေတြ အမ်ားႀကီးရတယ္ေလ..”

“အမေလး.. ကိုယ့္တပည့္ေလးကို ဆရာႀကီးက သင္ေပးရမွာေပါ့ကြ.. ဒါမွ ကိုယ္မလုပ္ပဲ မင္းကို မ်ားမ်ားခိုင္းလို႔ရမွာ ဘယ္ေလာက္သက္သာတုန္း.. ဟား ဟား”

“အံမယ္. အကိုက လူလည္က်ၿပီး သင္ေပးတာေပါ့ေလ ဟုတ္လား.. ဒါေပမယ့္ အကို႔ကိုေတာ့ တစ္ကယ္ေလးစားတယ္ အကိုရဲ႕.. ကၽြန္မေတြ႔ဖူးတယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြ ကိုယ့္ေအာက္က အငယ္ေတြကို မသင္ေပးခ်င္ၾကဘူး.. ”

“အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူးကြာ.. သင္ေပးၾကတာ မ်ားပါတယ္.. ေနပါအံုး.. မင္းက အဲ့လိုေျပာရေအာင္ မသင္ေပးတဲ့သူမ်ိဳးကို ေတြ႔ဖူးလို႔လား”

“ေၾသာ္ ကၽြန္မကက်ေတာ့ မတူဘူးေလ အကိုရယ္.. မမိုးေရာ အကိုေရာ ကၽြန္မအတြက္ တစ္ကယ္ကို ေလးစားေလာက္တဲ့ လူႀကီးေတြပဲကို.. ကၽြန္မနဲ႔ အတူေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေပါ့.. သူကေတာ္တယ္.. ႀကိဳးစားတယ္.. ဒါကို သူ႔အထက္က အမႀကီးလည္းသိတယ္.. ၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုအလုပ္ေတြခိုင္းၿပီ.. ဒါကို ကၽြန္မလုပ္တာပါဆိုၿပီး.. လူႀကီးကိုတင္ျပတယ္.. သူမလုပ္ခ်င္တာက်ေတာ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကို ခိုင္းၿပီး.. တစ္ကယ္လည္းက်ေရာ သူလုပ္တာျဖစ္ေရာ.. အိမ္ကတစ္ေယာက္ဆို တစ္ရက္ တစ္ရက္ ေဒါသေတြအေတာ္ထြက္ရတာ”

“အင္း.. လူအမ်ိဳးမ်ိဳးေပါ့ကြာ.. ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ေျပာမယ္.. ထက္.. မွတ္ထား.. ကိုယ့္လက္ေအာက္က အငယ္ေတြကို သင္ေပးရတာ.. ကိုယ့္အရည္အေသြးေတြကို ေဖာ္ျပရတာနဲ႔ အတူတူပဲ.. ဒီလူေတာ္ရင္ ကိုယ္သူ႔ကို သင္ေပးတာ ေတာ္လို႔”

“အင္း.. ဟုတ္တယ္ေနာ္”

“တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ရွိၾကတယ္.. မင္းေျပာသလိုေပါ့ကြာ.. ကိုယ့္ေနရာေပ်ာက္မွာေၾကာက္တာတို႔ ဘာတို႔ေပါ့.. တစ္ကယ္က သူတို႔ေတြ အေတြးမွားေနတာ.. ကိုယ့္လက္ေအာက္က အငယ္ကေတာ္လို႔ သူ႔ကို ရာထူးတိုးျမွင့္ေပးရရင္ ကိုယ္လည္း အလိုလို တစ္ဆင့္ျမင့္တာပဲ.. ကိုယ့္အလုပ္ေတြကို သူ႔ကိုလႊဲႏိုင္ၿပီး အျခား အသစ္အသစ္ေသာ အလုပ္ေတြကို တာ၀န္ယူဖို႔ လိုအပ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သူေဌးလုပ္သူကလည္း အႀကီးေတြကို ရာထူးတိုးေပးၾကရတာပဲ”

“အဲ့လိုေတြးတဲ့သူ ရွားတယ္”

“တစ္ကယ္က အဲ့လိုပဲ ထက္ေရ.. မင္းလည္းမွတ္ထား.. ဒီေနရာမွာပဲ ရပ္ေနမွာမဟုတ္ဘူး.. တက္လမ္းေတြ ေလွကားထစ္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိေသးတယ္.. ကိုယ့္ကို သူမ်ားအုပ္ခ်ုဳပ္တာ ခံရသလို.. ကိုယ္လည္း တစ္ေန႔က်ရင္ လူေတြကို ျပန္အုပ္ခ်ုဳပ္ရမွာပဲ.. အေတြ႔အႀကံဳ ပညာ ရင့္သန္သေလာက္ သင္ေပးပါ.. အငယ္ေတြကို သင္ေပးျခင္းဟာ ကိုယ့္ကို အထက္လူႀကီးက ေလးစားရာလည္းေရာက္သလို.. အငယ္ေတြကလည္း အားကိုးရာေရာက္တယ္.. သူတို႔ေတာ္ျခင္းဟာ.. မင္း သူတို႔ကို ဂရုစိုက္လို႔ပဲ.. သူတို႔ ရာထူးအဆင့္ ျမင့္မားလာျခင္းဟာလည္.. မင္းအတြက္ တက္လမ္းပြင့္ျခင္းပဲ.. သူတို႔တစ္ဆင့္တက္တိုင္း မင္းလည္း တစ္ဆင့္တက္ဖို႔ အခြင့္ေတြ သာလာအံုးမွာပဲ.. ”

“ေက်းဇူးပါ အကိုရယ္.. ကၽြန္မ အကိုေျပာတာ မွတ္ားထားပါ့မယ္..”

“ေနပါအံုး.. မင္း ကိုယ္နဲ႔ စကားေျပာရင္ ကၽြန္မလုိ႔ မေျပာလို႔ မရဘူးလား.. သိပ္စိမ္းေနသလားလို႔”

“အဲ.. ဘယ္လိုေျပာမလဲ.. တစ္ကယ္ေတာ့ ေျပာေနက်မို႔ အဲ့လိုျဖစ္သြားတာ.. ဘယ္လိုေျပာရမွာလဲလို႔”

“ကိုယ့္ကို သူစိမ္းကို သေဘာမထားနဲ႔ေလ.. မမိုးတုိ႔နဲ႔ ေျပာသလိုေျပာေပါ့.. မင္းကလည္း”

“ဟဲဟဲ.. ထက္ လို႔ေျပာမယ္ေလ… သူမ်ားေတြကို ေျပာေနက်လို႔”

“အိုေက ထက္ေရ.. မနက္ျဖန္ ပြဲေန႔ေနာ္.. ကိုယ္ေတာ့ သိပ္စိတ္လႈပ္ရွားေနတယ္.. ”

“ထက္တို႔ အေကာင္းဆံုး ျပင္ဆင္ထားၾကတာပဲဟာ.. အဆင္ေျပမွာပါ.. အကို စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္.”

သူနဲ႔ကၽြန္မ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အေၾကာင္းမရွိပဲ ခပ္ၾကာၾကာေလး စိုက္ၾကည့္ျဖစ္ၾကသည္။ ကၽြန္မ ၿပံဳးေနသလို သူလည္း ၿပံဳးေနသည္။ ကၽြန္မ စိတ္ေတြမၿငိမ္မသက္ ျဖစ္ေနသလို သူလည္းျဖစ္ေနလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ အေသအခ်ာသိေနပါသည္။ ကၽြန္မ မ်က္၀န္းေတြ လက္ေနသလို သူ႔ အၾကည့္ေတြကလည္း ႏုညံ့မႈေတြ ျဖစ္ေပၚေနသည္။ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အၾကည့္ေတြလႊဲကာ ဘာရယ္မဟုတ္ ရယ္ျဖစ္ၾကျပန္သည္။ အသက္ ႏွစ္ဆယ့္သံုးႏွစ္အရြယ္ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္နဲ႔ အသက္ ႏွစ္ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္တို႔ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြဟာ ရွက္ရြံ႕မႈမ်ား၊ ရင့္က်က္မႈမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္ကာ ထပ္တူညီၾကေတာ့မည္လား။ ကၽြန္မအတြက္ ႀကီးမားတဲ့ အလွည့္အေျပာင္းတစ္ခု ျဖစ္လာေတာ့မွာလား။ ကၽြန္မအတြက္ ရင္ခုန္ေပ်ာ္ရႊင္ရတဲ့ ေန႔သစ္ေတြ ေရာက္လာေတာ့မွာလား။ ကၽြန္မရဲ႕ ရိုမီယိုကို ကၽြန္မတစ္ကယ္ ရွာေဖြေတြ႔ရွိသြားၿပီလား။ အို…. ေလာကႀကီးရယ္.. ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား မွ်ားနတ္ေမာင္ လိုတယ္ဆိုရင္လည္း အျမန္ဆံုး ဖန္တီးလိုက္ပါေတာ့လားကြယ္………….။

Sedona Hotel Ball Room တြင္ ဧည့္ပရိတ္သတ္မ်ားျဖင့္ စည္ကားေနသည္။ အခမ္းအနားအျပင္အဆင္မ်ားကို မေန႔ကတည္းက အလွဆံုးျပင္ဆင္ထားခဲ့ၿပီးၿပီ။ ေမာ္ဒယ္လ္မ်ား Dancer မ်ားလည္း စံုစံုလင္လင္ေရာက္ရွိလာသည္။ Company မွ တာ၀န္ရွိေသာ လူႀကီးမ်ားမွာေတာ့ ပရိတ္သတ္မ်ားကို ဧည့္ခံရင္း အလုပ္မ်ားေနသည္။ အေရာင္းသမား မိန္းကေလးမ်ားက ကုန္ပစၥည္းသစ္မ်ားကို ဆြဲေဆာင္ေရာင္းခ်ေနၾကသည္။ Sound box မွာလာေသာ ဒီေဂ်တီးလံုးမ်ားက ျမဴးၾကြသေလာက္ ကၽြန္မတို႔မွာလည္း ပြဲမၿပီးမခ်င္း ရင္တစ္ထိတ္ထိတ္ႏွင့္ ေစာင့္စားေနရအံုးမည္ျဖစ္သည္။ အမွားမရွိေအာင္ အခ်ိန္ယူျပင္ဆင္ခဲ့ေသာ္လည္း တစ္ခုခုအဆင္ေျပျဖစ္လွ်င္ ခ်က္ခ်င္းေျဖရွင္းႏိုင္ေအာင္ အသင့္အေနအထားျဖင့္ ရွိေနရသည္။ အခမ္းအနားစရန္ ဆယ္မိနစ္ေလာက္လိုသည္အထိ ကိုေနသန္႔ႏွင့္ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာခ်င္း မဆိုင္ျဖစ္ၾကေသးပါ။ ကၽြန္မကလည္း ေနာက္ဘက္တြင္ ေမာ္ဒယ္လ္မ်ား ၊ Dancer မ်ားကို အလွည့္က်လွ်င္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေစရန္ စီစဥ္ေပးေနရသကဲ့သို႔ သူ႔မွာလည္း အခမ္းအနားမွဴးႏွင့္ တိုင္ပင္ေတြကိုက္ေနရသည္။ တစ္ဘက္မွ Product Manager ႏွင့္လည္း အတူလိုက္ကာ ဧည့္ခံေနရေသးသည္။ ကၽြန္မသတိထားမိသည္ကေတာ့ ကိုေနသန္႔တစ္ေယာက္ ခါတိုင္းထက္ကို သန္႔ျပန္႔ေခ်ာေမာေနသည္။ အရပ္ျမင့္ေသာ ၊ အသားခပ္လတ္လတ္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားေသာ၊ အၿမဲတမ္း စမတ္ျဖစ္ေနတတ္ေသာ သူသည္ ဒီေန႔လို ပြဲမ်ိဳးတြင္ ပိုလို႔ပင္ ၾကည့္ေကာင္းေနပါေသးသည္။ စတိုင္လ္ပန္ အနက္ေရာင္ ၊ ရွပ္အက်ၤ ီပန္းႏုေရာင္.. အနက္ေရာင္ေပၚတြင္ ပန္းႏုေဖ်ာ့ေရာင္ အစင္းကေလးမ်ားပါေသာ နက္ခ္တုိင္ျဖင့္ လိုက္ဖက္လြန္းလွပါသည္။ တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ကၽြန္မဘက္က သူ႔ကို ခိုးကာ ေငးေမာမိေသာ္လည္း သူကေတာ့ ကၽြန္မကို သတိရပံုပင္ မေပၚ.. ခမ္းမအတြင္း၌သာ အစီအစဥ္တစ္ခုၿပီး တစ္ခုကို ေဆာင္ရြက္ကာေနသည္။ အခမ္းအနားမွာလည္း အမွားအယြင္းမရွိ ၿပီးဆံုးခဲ့သည္။ အလုပ္အပ္သူဘက္မွလည္း စိတ္ေက်နပ္သည္။ ကၽြန္မတို႔လည္း ေပ်ာ္ရသည္။ မီဒီယာမ်ား ၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား ၊ ပရိတ္သတ္မ်ားအလယ္တြင္ ကုန္ပစၥည္းသစ္တစ္ခုလည္း အေတာ္အသင့္ ေပါက္ေရာက္သြားခဲ့ၿပီ။ ပရိတ္သတ္မ်ား အားလံုးျပန္သြားေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႔မွာ မျပန္အားေသးပါ။ သိမ္းဆည္းစရာမ်ား ၊ ျပင္ပမွ ငွားထားေသာ ပစၥည္မ်ားကို စရင္းကိုက္ရပါေသးသည္။ ဟိုတယ္မွလူမ်ားႏွင့္ ရွင္းလင္းစရာ ကိစၥမ်ားကို ရွင္းရပါေသးသည္။ ဟိုတယ္နံရံတြင္ ကပ္ထားေသာ Vinyl မ်ားကို ၀န္ထမ္းမ်ားက ျဖဳတ္ေပးေနသည္ကို ကၽြန္မ စစ္ေဆးေနစဥ္ သူ ကၽြန္မအနားေရာက္လာသည္။

“မင္း သိပ္ပင္ပန္းေနၿပီလား”

“ေၾသာ္ ကိုေနသန္႔ ခုမွပဲ ထက္ အနားေရာက္လာေတာ့တယ္.. ဒီမွာ ထက္ တစ္ေယာက္တည္း ေသေတာ့မယ္…”

“ေဆာရီးထက္ရယ္.. ကိုယ္လည္း အလုပ္ရႈပ္ေနတာ မင္းအသိပဲ.. ေတာ္ေသးတာေပါ့ ပြဲေလးက ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ျဖစ္သြားလို႔”

“ဟုတ္တယ္ေနာ္ ကၽြန္မတို႔ ပြဲဦးထြက္မွာ ေအာင္ျမင္သြားတာ အရမ္းေပ်ာ္တာပဲ”

“ရက္စ္.. ကိုယ္တို႔ေတြ ေနာက္ပိုင္းမွာ အလုပ္ေတြဆက္တိုက္ လက္ခံရေတာ့မယ္ထင္တယ္.. စကားမစပ္… မင္း ဒီေန႔ သိပ္လွေနတယ္.. အနက္ေရာင္ ဂါ၀န္နဲ႔ မင္း သိပ္လိုက္တယ္”

“အံမယ္. ဒါေတာ့ သတိထားမိေသးတယ္ေပါ့.. မသိပါဘူး. ထက္က အလုပ္မ်ားၿပီး ထက္ကို သတိေတာင္ ထားမိရဲ႕လားလို႔”

“မင္း ဟိုတယ္ေရာက္ကတည္းက ကိုယ္သတိထားမိပါတယ္ကြ.. အလုပ္မ်ားေနေတာ့ စိတ္ေရာက္ေပမယ့္ ကိုယ္မေရာက္ႏိုင္ဘူးေလ.. ”

“အမေလး.. ေတာ္ေသးတာေပါ့.. ထက္က ဒီေန႔ အလွျပင္လာတာ ဘယ္သူမွ လွတယ္မေျပာေသးလို႔ ငိုခ်င္စိတ္ေတြ ေပါက္ေနေရာ”

ကၽြန္မ ႏုတ္ခမ္းေလးစူကာ ရႊတ္ေနာက္ေနာက္ကေလး ေျပာေတာ့ သူရီပါသည္။ ထိုေန႔က ကိစၥေတြအားလံုးျပတ္ကာ အိမ္ျပန္ေတာ့ ည ရွစ္နာရီခြဲၿပီ။ ကၽြန္မကို သူကုိယ္တိုင္ အိမ္ေရွ႔ထိ လိုက္ပို႔ေပးပါသည္။ အိမ္ေပၚျပန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လံုး နာက်င္ကိုက္ခဲေနသျဖင့္ ေရခပ္ျမန္ျမန္ခ်ိဳးကာ ေဆးေသာက္ၿပီး အိပ္ရသည္။ ညလယ္ဘက္ေရာက္ေသာအခါ ပြဲမတိုင္မီ ပင္ပန္းမႈ ဒဏ္မ်ား၊ ပြဲအတြင္း ပင္ပန္းမႈ ဒဏ္မ်ားေၾကာင့္သာမက စိတ္ပင္ပန္းမႈမ်ား၍ ထင္သည္.. ကၽြန္မ ကိုယ္အပူရွိန္ေတြ တစ္ရိပ္ရိပ္တက္လာပါေတာ့သည္။ တစ္အိမ္တည္းေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း အိပ္ေမာက်ေနေသာေၾကာင့္ ဒုကၡမေပးခ်င္သျဖင့္ မႏိႈးေတာ့ပဲ တစ္ေယာက္တည္းသာ အဖ်ားတက္ေသာဒဏ္ကို က်ိတ္မွိတ္ ခံစားရေတာ့သည္။ မနက္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မ ေမွးကနဲ တစ္ခ်က္အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္။ အရင္တုန္းက အတူေနသူငယ္ခ်င္းမ်ား အိပ္ရာထသံ ၊ ထမင္းဟင္းခ်က္သံမ်ားေၾကာင့္ ႏိုးေနက်ျဖစ္ေသာ္လည္း အဖ်ားရွိန္ေၾကာင့္ အိပ္ေမာက်ေနသျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ အတင္းလႈပ္ႏိႈးမွသာ ႏိုးလာခဲ့သည္။ သူတို႔ေတြ ကၽြန္အတြက္ ေဆး၀ယ္ေပးၾက၊ ဆန္ျပဳတ္ေတြ ျပဳတ္ေပးၾကနဲ႔ ကၽြန္မအတြက္ နံနက္စာ ေန႔လည္စာ စီစဥ္ေပးခဲ့ၿပီး တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းသြား အလုပ္သြား ထြက္သြားၾကသည္။ ရံုးကိုလည္း ခြင့္တိုင္ခိုင္းလိုက္ရသည္။ ရံုးမွာ ကိုေနသန္႔တစ္ေယာက္မ်ား ကၽြန္မကို ေမွ်ာ္ေနေလမလားဟု ေတြးမိေသးသည္။ အလုပ္ေတြ တစ္ေယာက္တည္း ႏိုင္ပါ့မလားဟုလည္း စိတ္ပူမိေသးသည္။ ကိုယ္တိုင္ကလည္း ေနမေကာင္းသျဖင့္ စိတ္ပူေပးရံု ၊ သတိရေပးရံုသာ တတ္ႏိုင္ပါေတာ့သည္။

ေန႔လည္ေဆးေသာက္ခ်ိန္ေရာက္၍ ေဆးမေသာက္မီ ဆန္ျပဳတ္ေသာက္ေနစဥ္ အိမ္ေရွ႕မွ တံခါးေခါက္သံကိုၾကားရသည္။ သင္တန္းတက္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္း ျပန္လာခ်ိန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အိပ္ရာထဲမွ အားယူထကာ တံခါးဖြင့္ေပးရန္သြားသည္။ ကၽြန္မ အံ့ၾသတစ္ႀကီးျဖစ္ကာ ဆြံအသြားရသည္က ဘယ္လိုမွ မေမွ်ာ္လင့္ထားေသာ ကိုေနသန္႔ကို အိမ္ေရွ႔တံခါး၀တြင္ ေတြ႔လိုက္ရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘုေရားေရ.. သူ လိုက္လာပါလား။ ကၽြန္မ အံ့ၾသလြန္းသျဖင့္ စကားလည္းမေျပာႏိုင္ တံခါးလည္း မဖြင့္ေပးမိပဲ ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ရပ္ကာ ေငးၾကည့္ေနမိေတာ့သည္။

“ကဲ.. ဧည့္သည္ကို ဒီအတိုင္း ရပ္ခိုင္းထားေတာ့မွာလား”

သူ ေျပာေတာ့မွ ကၽြန္မသတိျပန္လည္လာကာ ကမန္းကတန္း တံခါးဖြင့္ေပးရသည္။ အခန္းထဲ ၀င္ေတာ့လည္း ထိုင္ပါေတြ ဘာေတြ မေျပာမိ။ သူ႕ကိုျမင္မွ ေခါင္းကလည္း တစ္စစ္စစ္ကိုက္လာသည္။ ကၽြန္မသူ႔ကို ဧည့္ခန္းထဲတြင္ စကားေျပာရမည္လား။ တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္မ အိပ္ရာထဲတြင္ လွဲေနခ်င္ေသးသည္။ စာအုပ္မ်ား၊ ပစၥည္း ပစၥယမ်ားႏွင့္ ရႈပ္ေနေသာ ဧည့္ခန္းတြင္ သူ႔ကိုထိုင္ခိုင္းရသည္မွာလည္း တစ္ကယ္ကို အားနာပါသည္။ မိန္းကေလးမ်ားခ်ည္းသာ စုကာ ငွားေနၾကေသာအိိမ္တစ္အိမ္သို႔ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ရွိေနခိုက္ ေယာက်္ားေလး ဧည့္သည္တစ္ေယာက္ ေရာက္လာေသာေၾကာင့္လည္း ရိႈးတို႔ ရွန္းတန္းျဖစ္မိေသးသည္။ တစ္ဆက္တည္းမွာပင္ ျပည့္စံုေသာ၊ စီးပြားဥစၥာ အေတာ္အတန္ေတာင့္တင္းေသာ မိသားစုမွ ေပါက္ဖြားလာသူတစ္ေယာက္က အိမ္ေထာင္ပရိေဘာဂ မေျပာနဲ႔ အိမ္ေရွ႕တြင္ တီဗီြေလးတစ္လံုးပင္ ျပည့္စံုစြာမရွိေသာ အိမ္သို႔ေရာက္လာသျဖင့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ရွက္ရြံ႕အားငယ္စိတ္လည္း ၀င္မိသည္။ သူ႔ေရွ႕တြင္ ကုိယ့္ကိုကိုယ္ သိမ္ငယ္သလို ခံစားရသည္။ မိေ၀း ဖေ၀းေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မိဘအေထာက္အပံ့ကို မယူပဲ ကိုယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ႀကိဳးစားရပ္တည္ေနႏိုင္ခဲ့သည္ကို ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ အၿမဲဂုဏ္ယူေနတတ္ကာ ရွက္စရာ သိမ္ငယ္စရာ အားငယ္စရာမျဖစ္ ဘယ္ေသာအခါမွ မမွတ္ယူခဲ့ဖူးပါ။ ကိုယ့္ထက္ အဆင့္အတန္းျမင့္ေသာ၊ ခ်မ္းသာေသာ မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းေပါင္း မ်ားစြာနဲ႔လည္း ဤအိမ္တြင္ပင္ စာတူူတူလုပ္ျခင္း၊ ထမင္းတူတူ ခ်က္စားၾကျခင္းကို အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ျပဳလုပ္ခဲ့ဖူးၿပီ။ အိမ္မ်ား ၊ ကားမ်ား ကိုယ္စီပိုင္ဆိုင္ၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ကိုယ့္လုပ္အားခႏွင့္ကိုယ္ ေျခာက္လစာ၊ တစ္ႏွစ္စာ စာခ်ဳပ္မ်ားျဖင့္သာ နယ္မွလာသူအခ်င္းခ်င္း ေပါင္းကာစုကာ တိုက္ခန္းငွားေနရေသာ ကိုယ့္အျဖစ္ကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ကာ အားငယ္စိတ္မ်ားလည္း တစ္ခါမွ မျဖစ္ေပၚခဲ့ဖူးပါ။ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ ကိုယ္ယံုၾကည္ရာကို လက္ကိုင္ထားရင္း ရည္မွန္းခ်က္ေရာက္ေအာင္ ေလွ်ာက္လွမ္းေနရသည္ကို အၿမဲေက်နပ္ေနခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က စိတ္၀င္စားေနေသာ သူ႔ဘက္မွလည္း ကၽြန္မကို စိတ္၀င္စားသေယာင္ရွိေသာ ကၽြန္မထက္ အစစအရာရာ သာလြန္ေသာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္က မထင္မွတ္ပဲ ကၽြန္မ၏အိမ္စုတ္စုတ္ေလးထဲကို ေရာက္လာေသာအခါ တစ္ခါမွ မျဖစ္ဖူးေသာ ၀မ္းနည္းမႈမ်ား ရင္ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚလာသည္။ သူ႔ဘ၀နဲ႔ ကိုယ့္ဘ၀ကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ကာ အကြာႀကီး ကြာျခားေနသည္ဟု ခံစားမိသည္။ အေျခအေနခ်င္း မတူၾကသည္ကို ေမ့ထားကာ စိတ္ကူးေတြ ယဥ္ခဲ့ဖူးသည့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း အျပစ္ေတြ တင္မိသည္။ ပင္ပန္းမႈဒဏ္ေတြေၾကာင့္ ကိုယ္အပူရွိန္ေတြတက္တာ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနေသာ ကၽြန္မ.. ရွက္ရြ႔ံမႈ၊ ၀မ္းနည္း အားငယ္မႈ၊ ေသးႏုပ္သိမ္ငယ္မႈမ်ားကို မထိမ္းခ်ဳပ္ႏိုင္ပဲ သူ႕ေရွ႔တြင္ပင္ အရုပ္ႀကိဳးျပတ္ကာ ပံုလ်က္သား လဲက်သြားမိပါေတာ့သည္။

(Pls go to My Romeo – 4)

10 responses »

  1. ဒီအပိုင္းက်မွဖတ္မိတယ္။ ေရွ႕အပိုင္းေတြလည္း ရွာဖတ္ၿပီးၿပီ။ ေကာင္းလိုက္တာ။ နင္လည္း လြန္းထားထားလို မင္းသားနဲ႕ မင္းသမီးကို မခြဲပစ္လိုက္နဲ႕ေနာ္။😉

  2. အန္…. ျပီးသြားျပီလား???
    မျပီးေသးဘူးေလ။ ဘာဆက္ျဖစ္လဲ။
    Romeo 4 ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္။ ဆက္ေရးပါအံုး။😀

    ဒါနဲ႕ magazine ေတြဘာေတြ မပို႕ဘူးလား၊ လက္ရာက professional ျဖစ္ေနျပီေနာ္

    ခင္မင္လ်က္

  3. ဖတ္လုိ႕ အရိုန္ေတြတက္ေနျပီးေနာ္ ထက္ …ျမန္ျမန္ေရးေတာ႔ေနာ္…

  4. အေရး အသား ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္
    ကၽြန္ေတာ္က story ဆို တစ္ခါမွ ဖတ္တာမဟုတ္ဘူး
    ဒီဇာတ္လမ္းကို နဲနဲ စဖတ္မိတာနဲ႕ အဆုံးထိ ေရာက္သြားတယ္
    ဆက္ဖတ္ဖို႕ ေမွ်ာေနပါတယ္။

  5. Pingback: My Romeo (2) « The World of Pinkgold

  6. ဟာ ဒီေန့ေတာ့ ပီးေအာင္ဖတ္ရမယ္ အရမ္းစိတ္၀င္စားေနပီ

Leave a Reply

