My Romeo (4)

Standard

**** 9****
ကၽြန္မ တစ္ပတ္ခန္႔ အနားယူလိုက္ရသည္။ ေသြးေပါင္ေတြက်ၿပီး အားနည္းေနသျဖင့္ ဆရာ၀န္မွ အနားယူရန္ အႀကံေပးသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ အတူေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ကၽြန္မအေပၚတြင္ တစ္ကယ္ေကာင္းၾကပါသည္။ တစ္ေယာက္တစ္လွည့္ ခြင့္ယူကာ ကၽြန္မ အနားေနေပးၾကသည္။ ခင္ရာေဆြမ်ိဳး ဟူေသာစကား၏ အနက္ကို ကၽြန္မ ယခုမွပင္ ေသေသခ်ာခ်ာ သေဘာေပါက္သြားေတာ့သည္။ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္း နည္းပါးေသာကၽြန္မအတြက္ အမွန္တစ္ကယ္ အေရးႀကံဳလာသည့္အခါ အနီးဆံုးရွိေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္သာ အားကိုးရာျဖစ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မ မူးလဲသြားစဥ္တုန္းက ကိုေနသန္႔က ကၽြန္မကို ေပြ႔ကာ ေဆးခန္းလိုက္ပို႔ေပးသည္ဟု ဆိုသည္။ ကၽြန္မ သတိျပန္ရလာသည္အထိ စိုးရိမ္တႀကီးျဖင့္ ကၽြန္မနား ေနေပးခဲ့သည္ဟု သူငယ္ခ်င္းမ်ားက ျပန္ေျပာျပသည္။ ကၽြန္မ ၀မ္းလည္းသာသလို ၀မ္းလည္းနည္းမိပါသည္။ သူ႔ေရွ႕တြင္ ယခုလို ပံုပ်က္ပန္းပ်က္ ျဖစ္သြားခဲ့မိသည့္ အတြက္လည္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္ မဆံုးေတာ့ပါ။ ေနာက္ေန႔မ်ားတြင္ သူအိမ္ကိုေရာက္လာေသာလည္း အိပ္ေနသည္ ဟူေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားျဖင့္ သူ႔ကို ထြက္မေတြ႔ျဖစ္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မနဲ႔ ေတြ႔ျပန္ေတာ့လည္း “အလုပ္ေတြ ပ်က္ေနပါ့မယ္ အကိုရယ္.. ကၽြန္မ ေနေကာင္းပါတယ္” ဟု အသာယာဆံုး ျငင္းဆိုကာ ကၽြန္မအိမ္သို႔ မလာခုိင္းခဲ့ျပန္။ သူ၀ယ္ေပးေသာ အားေဆးမ်ား၊ မုန္႔မ်ားကို ကၽြန္မ အားနာစြာ လက္ခံရင္း ဂရုတစိုက္ရွိလွေသာ သူ႔ကိုလည္း ေက်းဇူးေတြ တင္မိသည္။ ႏွလံုးသားထဲတြင္လည္း ၾကည္ႏူးမႈမ်ားႏွင့္ ၀မ္းနည္းမႈမ်ားက အလွည့္က် ကခုန္ေနၾကေတာ့သည္။ ကၽြန္မ ငယ္ငယ္တုန္းက သူဆင္းရဲနဲ႔ ေရႊမင္းသမီးေလး၏ ပံုျပင္မ်ား၊ မင္းသားေလးႏွင့္ ေတာသူမေလး၏ ပံုျပင္မ်ားကို ေျမာက္မ်ားစြာ ဖတ္ဖူးပါသည္။ အေျခအေနခ်င္းမတူပဲ ေပါင္းစပ္ၾကသည့္ ၀တၳဳစာအုပ္မ်ားကိုလည္း ဖတ္ဖူးသည္။ ကၽြန္မ ေနမေကာင္းေတာ့မွ ကိုေနသန္႔တစ္ေယာက္ ပ်ာယာေတြခတ္ကာ ကၽြန္မအေပၚတြင္ ထားသည့္ သူ႔သေဘာထားမ်ားကိုလည္း ရိပ္မိသည္။ သူ၏ စိတ္ခံစားခ်က္မ်ားသည္လည္း ကၽြန္မ အေပၚတြင္ လယ္ဗယ္တစ္ဆင့္ ျမင့္တက္ေနၿပီျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မသည္ ပံုျပင္ထဲမွ သူဆင္းရဲမေလး မဟုတ္သလို၊ ကိုးရီးယား ဇာတ္ကားမ်ားထဲမွ ဇာတ္လိုက္မ တစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ျပန္ပါ။ လက္ေတြ႔ဘ၀ထဲမွ ရုန္းကန္လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ယုတၱိက်က်ရင္ဆိုင္ေနရသူ တစ္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္။ အေျခအေနခ်င္းမတူညီေသာ ကိုယ့္အျဖစ္ကိုယ္ သနားမိရင္းသာ သူနဲ႔ ခပ္ေ၀းေ၀းေနရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္မိပါေတာ့သည္။

ကၽြန္မ ရံုးျပန္တက္ေသာအခါ “ေနေကာင္းၿပီလား.. ရံုးတက္ၿပီလား” ဟု သတင္းေမးသူမ်ားထက္ “ေနသန္႔ တစ္ေယာက္ ေတာ္ေတာ္မွ ဂရုစိုက္ရဲ႕လား” ဟု ေမးသူအေရအတြက္ကသာ ပိုမ်ားခဲ့သည္။ ရံုးတြင္းတြင္ကား ကၽြန္မႏွင့္သူ႔ကို အားလံုးက ခ်စ္သူျဖစ္မည့္သူ ႏွစ္ေယာက္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၾကၿပီျဖစ္မည္ ထင္သည္။ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံရလွ်င္ ကိုယ္သေဘာက်ေနသည့္ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲစျခင္းခံရေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္နဲ႔အညီ ကၽြန္မ ရွက္ရြံ႔ၾကည္ႏူးမိပါသည္။ ရင္တစ္လွပ္လွပ္ျဖစ္ကာ သူ႔အနားကို သြားကာနီးတိုင္း ေျခလွမ္းေတြလည္း မွားတတ္ပါသည္။ သူ႔အေၾကာင္းေတြ စဥ္းစားမိလိုက္တိုင္းလည္း ရင္အစံုက ေႏြးေထြးသြားတတ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ အေျခအေန ကြာျခားမႈကို နားလည္ထားၿပီးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ၏ စိတ္ခံစားခ်က္မ်ားသည္ ႏွလံုးသားထဲမွ အျပင္မေရာက္မီ သိမ္ငယ္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားတတ္ၾကသည္။ ကၽြန္မ ၀မ္းနည္းသည္။ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ေပ်ာက္ဆံုးလု နီးနီးျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ဘ၀ေပး ကုသိုလ္ကံကို အျပစ္တင္မိသည္။ ကၽြန္မ သူနဲ႔ ခပ္ေ၀းေ၀းတြင္ ေနၿပီး ရင္တြင္းျဖစ္မ်ားကို အဆံုးသတ္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရသည္။ ဟုတ္ပါသည္.. ကၽြန္မအရင္လို ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေနျခင္းကို ဆင္ျခင္လိုက္သည္။ အလုပ္ကိစၥမဟုတ္ေသာ ဟိုဟိုဒီဒီ ကိစၥမ်ား ေလွ်ာက္ေျပာျခင္းကို ရပ္နားလိုက္ရသည္။ မလိုအပ္ပဲ ခဏ ခဏ ခိုးၾကည့္တတ္ျခင္းကို ထိမ္းခ်ဳပ္လိုက္ရသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ သူ၏ ဆက္ဆံေရးကို ေဘာင္တစ္ခုထက္ မပိုေစရန္ ကိုယ္ပိုင္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားျဖင့္ ကန္႔သတ္လိုက္ရသည္။ ကၽြန္မ၏ ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ားသည္ မသိသာလြန္းခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္မကို စိတ္၀င္စားေနေသာ သူ႔ အဖို႔ေတာ့ လြယ္လြယ္ကူကူ သတိျပဳမိသြားေစသည္။ သူ႔ကိုလည္း ကၽြန္မႏွင့္ တြဲၿပီး စေနာက္ျခင္းမ်ား ရွိေကာင္းရွိေနႏိုင္ပါသည္။ “လူပ်ိဳႀကီး ရင္ခုန္တတ္ၿပီေပါ့” ဆိုသည့္ စကားမ်ားကို ကၽြန္မေရွ႔တြင္လည္း ေပၚေပၚထင္ထင္ေျပာၾကသည္။ သူသည္လည္း ရင္ခုန္ေကာင္း ခုန္ပါလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္၏ ဇာတ္လမ္းသည္ ရုပ္ရွင္ကားမ်ားထဲကလို ဇာတ္သိမ္းလွလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ရဲခဲ့ပါ။

ကၽြန္မဘက္မွာ ခပ္ခြာခြာေနခဲ့ေသာ္လည္း သူ႔ဘက္မွေတာ့ ကၽြန္မႏွင့္ ပိုမိုနီးစပ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မနဲ႔အတူ ေန႔လည္စာ လိုက္စားသည္။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ မသိမသာ အေရာ၀င္သည္။ ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႔က်ေနလွ်င္ သူလည္း ေရာေယာင္ကာ ၀င္ပါတတ္သည္။ ေယာက်္ားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က်င့္သံုးေသာ ပိုးပန္းနည္း၏ အစပ်ိဳးျခင္းကို သူလည္း က်င့္သံုးခဲ့ပါသည္။ သူ ကၽြန္မကို ခ်စ္သည္ဟုလည္း ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွ အလိုလို နားလည္လာခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ပတ္၀န္းက်င္မွ ၀ိုင္း၀န္းေသြးထိုးမႈေၾကာင့္မ်ား စိတ္ေတြ ေျပာင္းလဲ လာသလားဟု ကၽြန္မ တစ္ထင့္ထင့္လည္း ျဖစ္ရျပန္ပါသည္။ မည္သို႔ပင္ ျဖစ္ေစဦးေတာ့ ကၽြန္မ သူ႔ကို မခ်စ္ရဲခဲ့ပါ။ သူ၏ အေရးေပးမႈမ်ားကို ထပ္မံ လက္မခံရဲခဲ့ေတာ့ပါ။ သူ၏ စာနာ ၾကင္နာမႈမ်ားကို မသာယာရဲခဲ့ေတာ့ပါ။ အိမ္ျပန္ေနာက္က်သည့္ ေန႔မ်ားတြင္ ကၽြန္မကို အရင္လိုမ်ိဳး သူ႔ ကားန႔ဲ လိုက္ပို႔ေပးဖို႔ ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္မ စကားလွလွမ်ားျဖင့္ ၊ အေၾကာင္းတစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုျပကာ ျငင္းဆိုခဲ့သည္ခ်ည္း။ ကၽြန္မအတြက္ လက္ေဆာင္မ်ား ၀ယ္ေပးျပန္ေတာ့လည္း အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ဖယ္ရွားခဲ့သည္ခ်ည္း။ သို႔ေသာ္ အလုပ္ႏွင့္ ပတ္သက္လာသည့္ အခါမ်ိဳးတြင္ေတာ့ ကၽြန္မ မည္သည့္အရာကိုမွ မထိမ္းခ်ဳပ္ခဲ့ျပန္ပါ။ ေမးရာရွိသည္ကို ရဲရဲေမးသည္.. မသိေသာ မတတ္ေသာ အရာမ်ားကို သင္ယူသည္။ အလုပ္ထက္ပိုသည့္ ပတ္သက္မႈမ်ိဳး မျဖစ္ေစရန္သာ ေရွာင္ရွားခဲ့ပါသည္။ တစ္ပတ္…… ႏွစ္ပတ္… တစ္လ ၾကာသည္အထိ သူ႔ဘက္မွလည္း ေရွ႔မတိုးခဲ့ေသာ္လည္း သည္ထက္ နည္းနည္းၾကာလာသည့္ အခါ. သူ ကၽြန္မကို ထုတ္ေဖာ္ေမးျမန္း လာပါေတာ့သည္။

“ထက္.. ကိုယ့္ကို ဆက္ဆံတာ အခ်ိဳးနည္းနည္း ေျပာင္းသြားတယ္”

“အဲ… မဟုတ္ရပါဘူး အကိုရယ္.. အကုိစိတ္ထင္လို႔ပါ”

“မဟုတ္ဘူး.. ကိုယ္သိတယ္.. ထက္ ကိုယ့္ကို ဘာလို႔ ခပ္ေရွာင္ေရွာင္ ျဖစ္တာလဲ ေျပာ”

“အကိုကလည္း ေရွာင္ခ်င္ေတာင္ ေရွာင္လို႔ မရပါဘူးအကိုရယ္ ေန႔တိုင္းအလုပ္ထဲ ေတြ႔ေနရတာပဲကိုမ်ား.. ”

“ထက္ရယ္.. မင္း စကားကပ္မေျပာပါနဲ႔ကြာ.. ကိုယ္ မင္းအေပၚ တစ္ခုခု အမွား လုပ္မိထားတာမ်ား ရွိလား”

“အိုးး မရွိရပါဘူးရွင္.. တစ္ကယ္ဆို ထက္ ေနမေကာင္းတုန္းက အလုပ္ေတြကိုကူလုပ္ေပးတဲ့ အျပင္. ဂရုတစိုက္လည္း ရွိခဲ့တာေၾကာင့္ ထက္က အကို႔ကို ျပန္အားနာေနတာကို..”

“အားနာလို႔ ေရွာင္ေနတယ္ေပါ့.. ဟုတ္လား ထက္.. မင္း အဲ့လို မလုပ္ရဘူးေလ”

“မဟုတ္ဘူး ကိုေနသန္႔.. မေရွာင္ပါဘူး.. ကၽြန္မ ဒီအတိုင္းေလး ေန ေနတာ”

“ဒီအတိုင္းေလး.. ဟုတ္လား..ထက္.. မင္း ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ”

“ေၾသာ္.. ကိုေနသန္႔နဲ႔ ထက္.. အရင္လိုပဲ ေျပာလိုက္ ဆိုလိုက္ အလုပ္ လုပ္လိုက္ေနၾကတယ္ေလ”

“အခု မင္းက အရင္လိုမွ မဟုတ္ေတာ့ပဲ.. မင္းကိုယ့္အေပၚ ဆက္ဆံေရးေတြ ေျပာင္းသြားတာ အသိသာႀကီးကြာ”

ကၽြန္မ သူ႔ကို ရွင္းျပခ်င္ခဲ့ပါသည္။ တစ္ေယာက္ခံစားခ်က္ကို တစ္ေယာက္သိေနၾကသည့္အေလ်ာက္ ကၽြန္မမ်က္လံုးမ်ားမွ အရိပ္အေယာင္မ်ားကိုလည္း သူဖတ္ႏိုင္လိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ ရိႈးတို႔ ရွန္းတန္း အမူအရာမ်ားကိုလည္း ကၽြန္မ ေျပာစရာမလိုေအာင္ သူ႔ဘက္မွ သေဘာေပါက္ပါလိမ့္မည္။ သူ၏ ေရွ႕ဆက္တိုးခ်င္ေသာ အေျခအေနမ်ားကိုလည္း ကၽြန္မ အလိုလိုရိပ္မိပါသည္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ရင္ခုန္သံခ်င္း ကာရံတူႏိုင္ပါလ်က္နဲ႔ မတုိးသာ မဆုတ္သာေသာ အေျခအေနတစ္ခုသို႔ ကၽြန္မလည္း မေရာက္ခ်င္ရိုး အမွန္ပါ။ သူ႔ကိုလည္း တစ္ခုခုကို ျပတ္ျပတ္သားသား ျဖစ္ေစခ်င္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို စိတ္ကုန္သြားေစခ်င္ကာ..အေျခအေနခ်င္းတူေသာ မိန္းကေလးမ်ားကိုသာ စိတ္၀င္စားေစခ်င္ခဲ့ပါသည္။ ပတ္၀န္းက်င္မွ အေရာက္ပို႔ေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္လည္း သူ႔စိတ္မ်ားကို မယိုင္ေစလိုခဲ့ပါ။ ေနာက္ဆံုးတြင္ မိန္းကေလး ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မဘက္မွသာ အရာရာကို ထိန္းခ်ဳပ္ရပါေတာ့မည္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ခ်စ္ခ်င္ေသာလည္း မခ်စ္ႏိုင္သေယာင္ ဆက္လက္ ဟန္ေဆာင္ရပါေတာ့မည္။ ခံစားခ်က္ ခါးခါးသီးသီးမ်ားကို စားသံုးမိေသာကၽြန္မ.. ထို ခါးသက္ေသာအရသာကိုပင္ မိုက္မဲစြာ ဆက္လက္စားသံုးရပါေတာ့မည္။

“အကို စိတ္ထင္လို႔ပါ အကိုရယ္… ကၽြန္မ ပံုမွန္ပါပဲ… အကိုက ကၽြန္မရဲ႔ စီနီယာပါပဲ.. အကိုက ကၽြန္မရဲ႕ အကိုပါပဲ..ကၽြန္မ တစ္ကယ္ကို အရင္အတိုင္းပါပဲ အကိုရယ္… ကဲ.. ကၽြန္မ ဒီေန႔ Client တစ္ေယာက္နဲ႔ ခ်ိန္းထားလို႔ သြားလိုက္ပါအံုးမယ္ရွင့္”

“အိုေက အိုေက… မင္းမွာ ကိုယ္နဲ႔စကားေျပာစရာကလည္း အလုပ္ကိစၥအျပင္ မရွိေတာ့သလိုပဲေနာ္”
ကၽြန္မ.. သူ႕ကို ၿပံဳးရံုသာ ျပႏိုင္ပါေတာ့သည္။ ထို႔ေနာက္ ရံုးမွာလည္း ဆက္မေနခ်င္ေတာ့သည္ႏွင့္ ျပင္ပမွ Customer မ်ားႏွင့္ မီတင္ေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုသြားကာ မားကက္တင္း ဆင္းေနလိုက္ေတာ့သည္။ ကၽြန္မရံုးကို ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေျခာက္နာရီထိုးလုနီးၿပီ။ Out Pass Record တြင္ လက္မွတ္ထိုးၿပီး အခန္းထဲ၀င္လိုက္ေတာ့ သူ႔ကို အလုပ္လုပ္ေနေသးတာကို ေတြ႔သည္။ မနက္က သူေမးထားခဲ့ေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မသူ႔ကို မ်က္ႏွာခ်င္း မဆိုင္ရဲခဲ့ပါ။ တစ္ခုခု ထပ္ေမးလွ်င္ ကၽြန္မခံစားခ်က္မ်ား အလိမ္ေပၚပါေတာ့မည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူ႔ကို “ျပန္ေတာ့မယ္” ဟုသာ ေျပာကာ ရံုးဆင္းလာခဲ့ေတာ့သည္။

ကၽြန္မတို႔ရံုးတြင္ ရံုးတြင္း၀န္ထမ္းတိုင္း ယူနီေဖာင္း၀တ္ရသည္။ စကတ္အတို ၊ ရွပ္လက္ရွည္ကို မိန္းကေလး ၀န္ထမ္းတိုင္း ၀တ္ၾကရသည္။ ေယာက်္ားေလးမ်ား၏ ယူနီေဖာင္းက စတိုင္လ္ပန္၊ ရွပ္လက္ရွည္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က ေဒါက္ဖိနပ္ႀကိဳက္သည္က တစ္ေၾကာင္း၊ ယူနီေဖာင္းနဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစရန္က တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ေဒါက္ခၽြန္ခၽြန္ဖိနပ္မ်ားကိုသာ အစီးမ်ားခဲ့သည္။ ကၽြန္မရံုးဆင္းလာေသာအခါ ပတ္၀န္းက်င္တြင္ ေမွာင္ရိပ္သန္းစျပဳၿပီ။ မီးျပတ္ေသာေန႔လည္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပိုေမွာင္ေနသည္ဟု ထင္မွတ္ရသည္။ ကားဂိတ္ဆီသို႔ ကၽြန္မ ခပ္သုတ္သုတ္ေလွ်ာက္သည္။ ကားမရမွာ စိုးရိမ္ေသာစိတ္က ေစာေနသျဖင့္ ကၽြန္မ အေျပးတစ္ပိုင္းျဖင့္ ေလွ်ာက္လာခဲ့မိသည္။ လမ္းေဘး ပလက္ေဖာင္းမ်ား မညီမညာျဖစ္ေနသည့္အျပင္ ဖိနပ္ေဒါက္ကလည္း ခၽြန္ေနေသးေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ယိုင္နဲ႔နဲ႔ပင္ ျဖစ္သြားရေတာ့သည္။

“ဂၽြပ္”

ဟား.. သြားၿပီ။ လမ္းေဘးပလက္ေဖာင္းေပၚရွိ လြတ္ေနေသာၾကားေလးမ်ားထဲကို ကၽြန္မေဒါက္ကေလး စိုက္၀င္သြားခဲ့သည္။ ကၽြန္မလည္း လဲက်လုလုျဖစ္သြားခဲ့ရေတာ့သည္။ အရွိန္ျဖင့္ေလွ်ာက္လာေသာေၾကာင့္ထင္သည္…. ေဒါက္ကေလးမွာ ခပ္နက္နက္စိုက္၀င္ကာ ညွပ္သြားေတာ့သည္။ ကၽြန္မ ပတ္၀န္းက်င္ကို မရွက္အားေတာ့ပဲ ထိုင္ခ်ကာ ေဒါက္ကို ဆြဲျဖဳတ္ရေတာ့သည္။ ထိုစဥ္ ကၽြန္မ ဖိနပ္ကို တစ္ေယာက္ေယာက္က ၀င္ေကာက္ေပးလိုက္သျဖင့္ ကၽြန္မ အံအားသင့္ကာ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. ကိုေနသန္႔။ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မျဖစ္ပ်က္ေနပံုကို ျမင္ေနသည္ မသိ။ ၿပံဳးစိစိမ်က္ႏွာ အမူအရာကို ေတြ႔ေနရေသးသည္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာေတြ ထူပူသြားကာ သူေကာက္ေပးေသာ ဖိနပ္ေလးကိုပင္ မယူမိျပန္မယူမိ။

“ကဲ.. စင္ဒရဲလား.. ဖိနပ္ကၽြတ္ရတယ္လို႔ကြာ”

“အားနာလိုက္တာ အကိုရယ္.. အကိုက ဘယ္လိုေရာက္လာတာတုန္း..”

“မင္းေနာက္က လိုက္လာတာေလ..”

သူ ေျပာေတာ့ ကၽြန္မ တစ္ခ်က္ရင္ဖိုမိပါသည္။ ဖိနပ္ကို လွမ္းယူကာ စီးရင္း လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ဖို႔ ျပင္ေတာ့ သူပါ ကၽြန္မေဘးမွ ယွဥ္လ်က္လို္က္လာသည္။

“အကို.. ဘယ္သြားမွာလဲ.. ကား မပါဘူးလား”

“ထက္ကို လိုက္ပို႔မွာေလ”

“အာ.. အကိုကလည္း မဟုတ္တာႀကီးကို.. ထက္က ေန႔တိုင္း တစ္ေယာက္တည္း ျပန္ေနက်ပဲဟာ”

“ေနာက္က်ေနၿပီေလ.. ေမွာင္ေနၿပီ.. မင္းက ကိုယ့္ကားနဲ႔ လိုက္ပို႔မယ္ဆိုလည္း ရပါတယ္ ဘာ ညာ ေျပာအံုးမွာ မဟုတ္လား.. ဒါေၾကာင့္ မင္းကို အခုလို လိုက္ပို႔တာဗ်ာ.. ကဲ”

“မဟုတ္ဘူးေလ အကိုရယ္.. ထက္ က ကေလးလည္း မဟုတ္ဘူး.. မသြားတတ္ မလာတတ္လည္း မဟုတ္ဘူး.. ၿပီးေတာ့ အရမ္းအားနာဖို႔ေကာင္းတယ္”

“ကဲပါ.. ကားဂိတ္ေရာက္ကာနီးၿပီ စကားမမ်ားပါနဲ႔ေတာ့.. မင္းနဲ႔တူတူ ဘတ္စ္ကား လိုက္စီးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား”

ဘယ္လိုမွ ေျပာမရေတာ့သည့္ အဆံုး သူ႔ လိုက္ပို႔သည္ကုိ လက္ခံလိုက္ရေတာ့သည္။ သူေဌးသား တစ္ေယာက္က ဘတ္စ္ကား စီးႏိုင္လိမ့္မည္ မဟုတ္ဟု ကၽြန္မ ေတြးထားခဲ့ေသာ္လည္း ဘတ္စ္ကားေပၚတြင္ သူ ငယ္ငယ္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔တူ ဘတ္စ္ကားစီးရင္း က်ဴရွင္တက္ ေက်ာင္းတက္လုပ္ခဲ့ရတာ သတိျပန္ရသည့္အေၾကာင္းေတြ ေျပာျပသည္။ ဆယ္တန္းေအာင္လို႔ ဘန္ေကာက္မွာ ေက်ာင္းသြားတက္ေတာ့လည္း ဘတ္စ္ကား၊ တုပ္တုပ္ စသည္မ်ားကို စီးရသည့္အေၾကာင္းမ်ားကို ေျပာျပပါေသးသည္။ ဘတ္စ္ကားေပၚတြင္လည္း ကၽြန္မ၏ ထမင္းခ်ိဳင့္ႏွင့္ စာအုပ္တစ္ခ်ိဳ႕ကို အတင္းကိုင္ေပးေသးသည္။ နာရီ၀က္ခန္႔ ကားစီးၿပီးသည့္ေနာက္ ကၽြန္မဆင္းရမည့္ ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္ကို ေရာက္လာသည္။ ကားေပၚမွဆင္းလိုက္ၿပီး ကၽြန္မက တစ္ေယာက္တည္းသာ သြားေတာ့မည္ဟု ေျပာလိုက္သည္။

“ဟား ဒီထိေတာင္ ေရာက္လာၿပီေလ.. မင္းအိမ္ထိ လိုက္ပို႔ေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္မွာ မို႔လို႔လဲကြာ”

“ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြ တစ္မ်ိဳးထင္မွာ စိုးလို႔ပါ”

“မင္းကလည္း.. အခုမွ ဘာျဖစ္ေနတာတုန္း.. အရင္တုန္းကလည္း ကုိယ္မင္းကို လိုက္ပို႔ဖူးတာပဲဟာ”

“မဟုတ္ပါဘူး သူမ်ားေတြ တစ္မ်ိဳးထင္ၾကရင္ ကိုေနသန္႔အတြက္ မေကာင္းဘူးေလ”

ကၽြန္မေျပာေတာ့ သူတစ္ခ်က္ရယ္ပါသည္။ “မင္းက ပတ္၀န္းက်င္က စကားေတြေၾကာင့္ အခုလိုျဖစ္ေနတာလား” ဟု ေျပာကာ ကၽြန္မေရွ႕မွ ကၽြန္မ ထမင္းခ်ိုဳင့္ကိုဆြဲကာ ေလွ်ာက္သြားေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မလည္း ဘာမွထပ္မေျပာအားေတာ့ပဲ သူ႔ေနာက္ကလိုက္ရသည္။ ဘတ္စ္ကားဂိတ္မွ ကၽြန္မေနေသာအိမ္သို႔ ငါးမိနစ္ခန္႔ လမ္းေလွ်ာက္ရပါေသးသည္။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္လည္း မုန္႔ဆိုင္မ်ား၊ အသုတ္ဆိုင္မ်ား၊ စတုိးဆိုင္မ်ား က်ဴရွင္မ်ားျဖင့္ လွည္းတန္းသည္ စည္ကားေနပါေတာ့သည္။ ၀က္သားဒုတ္ထိုးစားခ်င္သည္ဟု ေျပာၿပီး ၀က္သားဒုတ္ထိုးဆိုင္ ၀င္ထိုင္သျဖင့္ ကၽြန္မလည္း သူ႔ေနာက္မွ လိုက္ထုိင္ကာ စားရသည္။ ကၽြန္မ၏ အသိစိတ္မွ သူ႔ကို ဟန္ေဆာင္ျငင္းဆိုေနေသာ္လည္း သူန႔ဲ အခုလိုမ်ိဳး အတူသြား၊ အတူတူမုန္႔စားရသည္မ်ားကို ကၽြန္မ ပီတိျဖစ္ကာ သာယာမိပါသည္။ သူ ကၽြန္မကို ဂရုတစ္စိုက္ရွိျခင္းကိုလည္း မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ ေက်နပ္မိပါသည္။ သူ႔အေပၚ တိမ္းညြတ္သည့္စိတ္မ်ားက အလိုအေလ်ာက္ျဖစ္ေပၚလာကာ စိတ္အလိုကို လိုက္လိုက္ရေတာ့မည္လားဟုလည္း ေတြးမိလိုက္ပါေသးသည္။ စားၿပီးသြားေတာ့ သူ ဘာစကားမွ မေျပာပါပဲ ကၽြန္မအိမ္နားထိ ဆက္ေလွ်ာက္လာကာ ေလွကား၀ထိလိုက္လာခ့ဲသည္။ အိမ္ေပၚတက္ကာနီး သူ႔ကို ႏုတ္ဆက္ေတာ့ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ေသာ္လည္း မေမွ်ာ္မွန္းရဲေသာ စကားမ်ားကို ကၽြန္မကို ေျပာပါေတာ့သည္။

“ေက်းဇူးပဲ အကို.. လိုက္လာေပးတာ.. အကို ဘယ္လိုျပန္မွာလဲ”

“တကၠစီ ငွားသြားမယ္ေလ.. ထက္.. ကိုယ့္ကို လိုက္ပို႔ခြင့္ျပဳတာ ေက်းဇူးတင္တယ္ေနာ္”

“ထက္က ျပန္ေက်းဇူးတင္ရမွာပါ အကိုရယ္.. ဂရုစိုက္ၿပီးျပန္ေနာ္”

“ထက္.. သိလား. ကိုယ္ေလ.. ကုိယ္တို႔ရံုးက လူေတြကို သိပ္ေက်းဇူးတင္မိတယ္.. ကိုယ္ မေျပာရဲခဲ့တာေတြကို သူတို႔ေတြက သတၱိေတြထည့္ေပးလိုက္တယ္”

“ဘာရယ္.. အကို.. ဘာကိုဆိုလိုတာလဲဟင္”

“ကိုယ္ မင္းကို ခ်စ္ေနတာ ၾကာၿပီေလ ထက္ရဲ႕.. မင္း အေနအထိုင္ တတ္လြန္းခဲ့တာရယ္.. ကိုယ္က မင္းရဲ႕ အထက္လူႀကီး ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ရယ္.. ကိုယ္ ဘယ္လိုဖြင့္ေျပာရမယ္မွန္းလည္း မသိဘူူး… ကိုယ္.. အခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီး ေစာင့္ခဲ့တယ္ကြာ.. ထက္ မ်က္၀န္းထဲက အရိပ္ေတြလည္း.. ကိုယ္သိေနခဲ့တယ္.. ဒါေပမယ့္.. ထက္ ေနတတ္လြန္းခဲ့တယ္”
ကၽြန္မသူ႔စကားေတြကို ၿငိမ္သက္စြာ ရပ္ကာနားေထာင္ေနမိသည္။ ဘာ စကားမွလည္း ျပန္မေျပာမိ။ ရင္ခုန္ရလြန္းသျဖင့္ ျပန္ေျပာဖို႔လည္း သတိမရမိ။ သူ႔ ႏုတ္ခမ္းေလးေတြ ၊ သူ႔မ်က္၀န္းေလးေတြကိုသာ မွင္သက္ေငးေမာ ေနခဲ့မိေတာ့သည္။

“ကိုယ္..နဲ႔မင္း အသက္ နည္းနည္းကြာရင္ ကြာလိမ့္မယ္.. ဒါေပမယ့္ အခ်စ္က အသက္နဲ႔ မဆိုင္ဘူးေလ.. ကိုယ္.. မင္းရဲ႕ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ကို သေဘာက်တယ္.. ကိုယ္ မင္းရဲ႕ စိတ္ေန စိတ္ထားကို ခ်စ္တယ္.. မင္း စကားေျပာတဲ့ အမူအရာေတြ.. မင္း ကိုယ့္ကို ၾကည့္တဲ့ အၾကည့္ေတြ. မင္း ကိုယ့္ကို ၿပံဳးျပတာေတြ အကုန္လံုးကို ျမတ္ႏုိးတယ္.. ရင္ခုန္တယ္ကြာ.. တစ္ကယ္ပါ.. ကိုယ္မင္းကို သိပ္ခ်စ္ေနခ့ဲတာ..”

ကၽြန္မ သူ႔ကို ဘာမ်ားျပန္ေျပာလိုက္ရမွာလဲ။ သူ ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းေတြကိုသာ တရစပ္ေျပာသြားၿပီး ျပန္သြားခဲ့သည္။ ကၽြန္မကေကာ သူ႔ကို ခ်စ္ေနခဲ့လား.. အနည္းဆံုးေတာ့ စဥ္းစားေပးပါအံုးလားဆိုတာကို သူဘာလို႔ မေျပာခဲ့တာပါလိမ့္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က သူ႔ကို စိတ္၀င္စားေနတယ္ဆိုတာကို ေသခ်ာေပါက္သိလို႔ ကၽြန္မဆီက အေျဖမေတာင္းခဲ့တာလား။ ဒါမွ မဟုတ္.. ကၽြန္မသူ႔ကို ေရွာင္ေနခဲ့တာကို ရိပ္မိလို႔ ညွာတာသည့္သေဘာနဲ႔ ဘာမွ မေမးခဲ့တာလား။ သူကိုယ္တိုင္ကေကာ သူနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ အေျခအေနေတြကို နားလည္သေဘာေပါက္ထားသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္သား ခ်စ္ေနေပမယ့္ ခ်စ္သူမလုပ္ၾကဘူးဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြမ်ား ရွိေနခဲ့တာလား။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ကၽြန္မျငင္းလိုက္မွာကိုမ်ား စိုးလို႔လားဆိုသည့္ မွန္းဆမရႏိုင္ေသာ အရာမ်ားစြာနဲ႔အတူ အူလည္လည္ျဖင့္ အိမ္ေပၚကို တက္လာခဲ့မိသည္။ သူ႔ဘက္မွလည္း ဖြင့္ေျပာလာခဲ့ၿပီ.. ကၽြန္မဘက္ကေတာ့သူ႔ကို ခ်စ္ေနခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ရည္းစားစကားသာအေျပာခံရၿပီး အေျဖေတာင္းျခင္းမခံရေသာအခါ ကၽြန္မစိတ္ထဲ နည္းနည္းေတာ့ ဘ၀င္မက်ျဖစ္မိပါသည္။ ဒါမွမဟုတ္.. သူဟာ ခ်စ္ၾကဖို႕ရာကို အလုပ္လိုပဲ သေဘာထားၿပီ.. အေျဖေတာင္းဖို႔ကိုေတာင္ ပလန္ေတြ ဆြဲေနခဲ့သလားကြယ္ဟု စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔လည္း ေတြးမိေသးသည္။

ကၽြန္မ အိမ္ေပၚေရာက္လာေတာ့.. ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ကၽြန္မအတြက္ ပါဆယ္ထုပ္ေရာက္ေနသည္ဟု ဆိုကာ အထုပ္တစ္ထုပ္လာေပးသည္။ ကၽြန္မ အနည္းငယ္ေတာ့ အံ့ၾသမိပါသည္။ နယ္မွာေနေသာ ကၽြန္မ မိဘေတြ ကၽြန္မကို စာတိုက္မ်ားမွ ပါဆယ္မ်ား ၊ စာမ်ားပို႔ေလ့မရွိပါ။ လူႀကံဳျဖင့္သာ စားစရာမ်ားထည့္ေပးေလ့ရွိပါသည္။ အေ၀းမွ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္တစ္ေလမ်ား တစ္ခုခုပို႔ေပးၾကသလားဟု ေတြးရေအာင္လည္း ကၽြန္မကို စာတိုက္မွတစ္ဆင့္ လက္ေဆာင္ပို႔ေပးရေလာက္ေအာင္ ခင္မင္ေသာသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္တစ္ေလမွ ရပ္ေ၀းတြင္ မေနၾကပါ။ ကၽြန္မအဖို႔မွာ သည္ေန႔ေတာ့ ထူးဆန္းၿပီးရင္း ထူးဆန္းေနေတာ့သည္။ ကိုေနသန္႔က ရည္းစားစကားေျပာသည္.. အခု ပါဆယ္တစ္ထုပ္ကို ေတြ႔ရသည္။ ကၽြန္မဆက္မေတြးအားေတာ့ပဲ.. ဗိုက္ဆာေနေသာေၾကာင့္ ေရခ်ိဳးကာ ညေနစာ စားဖို႔ျပင္သည္။ ပါဆယ္ထုပ္ကိုလည္း ေအးေအးေဆးေဆးမွ ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့မည္ဟု စိတ္ကူးေသာေၾကာင့္ အိပ္ရာထက္တြင္ ခဏတင္ထားခဲ့သည္။

ညအိပ္ရာ၀င္ကာနီးေတာ့ ကၽြန္မ အထုပ္ကိုဖြင့္ၾကည့္မိသည္။ လီယိုနာဒိုနဲ႔ ရိုက္ထားေသာ ရိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္.. ဇာတ္ကားအေခြ တစ္ေခြ.. ရွိတ္စပီးယား၀တၳဳမ်ား စာအုပ္တစ္အုပ္.. ၿပီးေတာ့ အသဲပံုေဖာ္ထားေသာ ဒိုင္ယာရီ ပန္ေရာင္ေလးတစ္ခုနဲ႔ ကတ္ကေလးတစ္ခု။ ကတ္ေပၚမွာ ေရးထးေသာစာမ်ားကို ဖတ္ရန္ျပင္ေနတုန္း.. ကၽြန္မအတြက္ ဖုန္းလာေနသည္ဟု ေဘးအိမ္မွ အမႀကီးလာေျပာသျဖင့္.. အေျပးကေလး ဖုန္းသြားကိုင္ရသည္။

“ထက္လား.. ကိုယ္ပါ ေနသန္႔..”

“ေၾသာ.. ကိုေနသန္႔.. ဟုတ္က့ဲ”

“မင္းကို ကိုယ္စာတိုက္ကေန ပို႔ထားတဲ့ လက္ေဆာင္ေတြ ရၿပီးေရာေပါ့.. မင္း သေဘာက်ရဲ႕လား”

“ရွင္.. အဲ့ဒါ. အကိုပို႔တာလား.. ဘယ္တုန္းက ပို႔လိုက္တာလဲ”

“ကိုယ္.. တမင္စီစဥ္ၿပီး ပို႔ခဲ့တာပါ.. မင္းက ရိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္ကို သိပ္ႀကိဳက္တယ္ဆိုလို႔ေလ.. ထက္.. ကိုယ္ေပးတာ သေဘာက်ရဲ႕လား”

“ေၾသာ္.. ဟုတ္ သေဘာက်ပါတယ္ အကို”

“ကိုယ္.. ကတ္ထဲမွာလည္း စာေရးထားတယ္.. ကိုယ္မင္းကို ရိုမီယိုက ဂ်ဴးလိယက္ကို ခ်စ္သလို ခ်စ္ပါရေစလို႔.. မင္းလည္း ကိုယ့္ကို မင္းရဲ႕ ရိုမီယိုလို႔ ျပန္သေဘာထားေပးပါလို႔.. ထက္ ဖတ္ၿပီးၿပီလား”

“ဟင့္အင္းး. မဖတ္ရေသးဘူး.. ထက္.. ဖုန္းလာကိုင္တာ”

“ထက္.. ကိုယ္ထပ္ေျပာမယ္.. မင္းကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္.. မင္းလည္းကိုယ့္ကို ျပန္ခ်စ္လာေစခ်င္တယ္.. မင္း ကိုယ့္ကို အေျဖေပးပါေနာ္.. ခ်က္ခ်င္းေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး.. ကိုယ္ဟာ မင္းခ်စ္သင့္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါလို႔.. မင္းကိုယ္တိုင္ သေဘာေပါက္လာတဲ့ တစ္ေန႔မွာေပါ့.. ကိုယ္ ေစာင့္ႏိုင္တယ္.. ကိုယ္.. မင္းရဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ပါေရေစ. ဂြဒ္ႏိုက္ေနာ္…”

တစ္ဘက္မွ ဖုန္းခ်သြားေသာအခါ ကၽြန္မရင္ထဲတြင္ အတိုင္းမသိလႈပ္ရွားေနေတာ့သည္။ ကၽြန္မအိမ္ကို အေျပးကေလး ျပန္သြားကာ. သူပို႔ေပးသည္ဆိုေသာ ကတ္မွ စာေတြကိုဖတ္မိသည္။ “ကိုယ္မင္းကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္.. ရိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္လို ခ်စ္ၾကမယ္.. ကိုယ့္ကို မင္းရဲ႕ ရိုမီယို ျဖစ္ခြင့္ေပးပါ” ဆိုသည့္ စာသားေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မ မ်က္ရည္မ်ားပင္ လည္ရပါသည္။ ကိုေနသန္႔ရယ္.. ရွင္ဟာ ဒီလိုစိတ္ကူးယဥ္ဆန္တတ္လိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမ်ား ေတြးမိမွာလဲကြယ္။ ေသခ်ာပါသည္.. ကၽြန္မ၏ ညအိပ္မက္မ်ားသည္ ဒီညအဖို႔ သာယာလွပလြန္းေနပါေတာ့မည္။

(Pls go to the last Episode)

12 responses »

  1. ရုိမီယုိနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္ ဘယ္လိုဆက္ျဖစ္ၾကမွာလဲ
    ထက္ဆိုတာေလးကို သေဘာက်တယ္ း)

  2. ဇာတ္လမ္း ကေတာ႔ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းေနျပီဗ်။ အစကေတာ႔ ျမန္ျမန္ ျပီးေအာင္ ေရးေစခ်င္တယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ ဖတ္ရင္း နဲ႔ အခုလို ဇာတ္လမ္း ရွည္ရွည္ ကို ေစာင္႔ဖတ္ရတာ သေဘာက်လာတယ္။ ဇာတ္လမ္း ကို ခ်ံုဳ႕ပစ္လိုက္လို႔ မေကာင္းဘူးေလ၊ စာေရးဆရာ စိတ္ထဲမွာ ဇာတ္ကြက္ေတြ အမ်ားၾကီး က်န္ေသးတယ္ မလား။
    ကဲ ဘယ္ႏွပိုင္း က်န္က်န္ ၊ ေျဖးေျဖးသာ ေရးပါဗ်ိဳ႕၊ စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ ေစာင္႕ဖတ္ျပီ ။🙂
    ခင္မင္လ်က္

  3. ထက္ေရ… ဒီည အိပ္မက္ေလးထဲမွာ ထက္ရဲ႕ ရုိမီယုိကို ထည္႔မက္မိေတာ႔မယ္ ထင္တယ္… အခ်စ္အေၾကာင္းကို သိမ္ေမြ႔ သပ္ရပ္စြာ ေရးျပထားႏုိင္တယ္ေနာ္… ဟုတ္တယ္… စိတ္ရွည္လက္ရွည္ကို ေစာင္႔ၿပီးဖတ္မွာ… ။

  4. hey fri,ku ma sa read ya pay mal a yan kyite tal.fri yae yin hte ko myin nay ya tha lo pae .naut htet yay lar mal words tway ko fri nae htet tu khan sar mal.kyo sar htar par fri lay.

  5. အားေပးတယ္။ ေရလည္ အားေပးတယ္။ ဒီလိုဒီလို ဥာဏ္ေကာင္းလြန္းတဲ့ အတြက္ ထပ္ဆင့္ ခ်ီးက်ဴးတယ္… ဒီပို႕စ္ကို ေရးတဲ့ အတြက္. (အေၾကာင္းရင္းကို သိခ်င္ အြန္လိုင္းမွာ ေမးႏိုင္သည္🙂 )

  6. Pingback: My Romeo (3) « The World of Pinkgold

  7. ဒီေန့ေတာ့ စာပဲထိုင္ဖတ္ေတာ့ မယ္ အရမ္းေကာင္းလြမ္းလို့

Leave a Reply

