My Romeo (Last Episode)

Standard

ကြၽန္မ၏ ရိုမီယို (ဇာတ္သိမ္း)

****10****

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ခင္းတြင္ ရင္ခုန္မႈ ျပင္းျပစြာျဖင့္ ကၽြန္မႏိုးထလာခဲ့သည္။ ခပ္ေစာေစာေလးႏိုးေနသျဖင့္ အိမ္ေရွ့၀ရံတာတြင္ ထြက္ရပ္ကာ ပတ္၀န္းက်င္ကို ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္လုပ္မိေသးသည္။ မနက္ခင္းသည္ ေတာက္ပေသာ ေနရာင္ျဖင့္ သာယာေနခဲ့ပါသည္။ လမ္းမကို ျဖတ္သန္းတိုက္ခတ္လာသည့္ ေလညွင္းေတြ ကၽြန္မရဲ႕ ပါးျပင္ေတြကို ကလူက်ီစယ္ၾကသည္။ ႏုညံ့လြန္းသျဖင့္ ေမြးညွင္းေပါက္ေလးမ်ားဆီသို႔ ေလးတိုးသံ သဲ့သဲ့ေလးကိုေတာင္ ကၽြန္မခံစားမိပါသည္။ လမ္းေပၚမွာ လူေတြနဲ႔ စည္ကားစျပဳၿပီ။ လမ္းထိပ္က မုန္႔ဟင္းခါးဆိုင္မွာ လူေတြ တိုးေနၾကၿပီ။ ေဟာ.. ဟိုမွာ ခပ္ငယ္ငယ္ ေကာင္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ကာ မနက္ခင္းကိုခံစားရင္း လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကသည္။ ေကာင္ေလးက သူ႔ေကာင္မေလးကို စကားတစ္ခု လွမ္းေျပာလိုက္ေတာ့ ေကာင္မေလး သေဘာက်စြာၿပံဳးသည္။ ထို႔ေနာက္ ေကာင္မေလးက ေကာင္ေလးကို ရႊန္းရႊန္းစားစားေလး ၾကည့္ကာ ေကာင္ေလး၏ပခံုးကို ေခါင္းကေလး မွီႏႊဲ႔ရင္း ဆက္ေလွ်ာက္သြားၾကသည္။ ကၽြန္မ အလိုလိုေပ်ာ္လာသည္။ ရုတ္တရက္ သူ႔ကို သတိရသည္။ ဘုရားေရ.. ဒီေန႔ သူ႔ကို ကၽြန္မ ဘယ္လိုမ်ား ရင္ဆိုင္ရမွာပါလိမ့္။ မေန႔ညေနက ရည္းစားစကား အေျပာခံထားရသည့္ ကၽြန္မဟာ ဒီေန႔မွာေတာ့ သူ႔ကိုရင္ဆိုင္ရန္ အလြန္ခက္ခဲေနပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မ ရံုးကေန ခြင့္ယူလိုက္လွ်င္ေကာင္းမည္လား။ သည္လိုဆိုလွ်င္ သူ ကၽြန္မအိမ္ကို လို္က္ခ်င္လည္း လိုက္လာႏိုင္ပါေသးသည္။ မျဖစ္ေသးပါဘူး…. မိန္းကေလးက အထာေပးကာ အိမ္ကိုလာခိုင္သည္ဟု ထင္သြားလွ်င္ အခက္ႀကီး ခက္ေနအံုးေတာ့မည္။ ကၽြန္မရံုးသြားဖို႔ ျပင္ဆင္ရပါေတာ့သည္။

တစ္ခါမွ မျဖစ္ဖူးသည့္ အလြဲေတြ ကၽြန္မ ဒီေန႔ျဖစ္သည္။ ေရးခ်ိဳးခန္း၀င္ေတာ့ ဆပ္ျပာခြက္ ေမ့က်န္ခဲ့သျဖင့္ အျပင္တစ္ေခါက္ထြက္ကာ ျပန္ယူရေသးသည္။ သနပ္ခါးလိမ္းၿပီး ေခါင္းဖီးေသာအခါ လက္ထဲမွ ဘီး ခဏ ခဏ လြတ္က်သည္။ ယူနီေဖာင္းကို အေရာင္မွား ၀တ္လာမိသျဖင့္ လမ္းတစ္၀က္ေရာက္မွ အိမ္တစ္ေခါက္ျပန္လာကာ လဲရေသးသည္။ ကၽြန္မ ဘာေတြမ်ားျဖစ္ေနပါလိမ့္။ ေန႔တိုင္းေတြ႔ေနက် သူ႔ကိုေတြ႔ဖို႔ ဒီေန႔မွာမွ ဘာေၾကာင့္မ်ား စိုးထိတ္ေနရတာလဲ။ သူ႔ေရွ့ေရာက္လွ်င္ေကာ ကၽြန္မ ပံုမွန္အတိုင္း ေနႏိုင္ပါ့မလား။ သူကေကာ ကၽြန္မကို ေတြ႔ရင္ ဘယ္လိုမ်ား ျဖစ္ေနလိမ့္မလဲ။ ကၽြန္မဆီက ခ်က္ခ်င္းႀကီး အေျဖေတာင္းလွ်င္ ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရပါမည္လဲ။ ခက္ေတာ့ ေနပါၿပီ ကိုေနသန္႔ရယ္။ ကၽြန္မ ရွင့္ကို ခ်စ္တဲ့ စိတ္ေတြကို တိုးတိတ္က်ိတ္မွိတ္ၿပီး ဖံုးကြယ္တတ္ၿပီ ထင္ခဲ့တာ တစ္ကယ္ေတာ့ အခ်ိန္ေတြၾကာလာသည္နဲ႔ အမွ် ရွင့္ကို ခ်စ္တဲ့ စိတ္ေတြလည္း ပိုမိုလာခဲ့တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မရ႕႕ဲ ဂဏာမၿငိမ္မႈေတြက ေဖာ္ျပေနခ့ဲပါၿပီေကာ။

အလြဲေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုျဖစ္ၿပီးေနာက္ဆံုးတြင္ေတာ့ ကၽြန္မရံုးကိုေရာက္လာခဲ့သည္။ Attendance လက္မွတ္မထိုးပဲ အခန္းထဲ၀င္လာသျဖင့္ ျပန္ထြက္လာကာ လက္မွတ္ထိုးရေသးသည္။ ရံုးတက္ခ်ိန္ထက္ နာရီ၀က္ ေနာက္က်ၿပီးသည္အထိ သူ ရံုးကိုေရာက္မလာေသးပါ။ ကၽြန္မ အလုပ္ေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုလုပ္ရင္း သူ ဒီေန႔မလာလွ်င္ ေကာင္းမည္ဟု ေတြးမိေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ေန႔လည္ ၁၁ နာရီထိုးသည္ထိ သူ တစ္ကယ္ေရာက္မလာေသးေသာအခါ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ မေနႏိုင္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မလိုပဲ သူေကာ ရင္ဆိုင္ဖို႔ ခက္ေနသလား။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ပါ။ ႏိုင္ငံျခားတြင္ ေလးႏွစ္ေလာက္ေနဖူးသည့္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ဟာ သူ ရည္းစားစကားေျပာထားသည့္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ရင္ဆိုင္ဖို႔ ခက္ခဲရေလာက္ေအာင္ေတာ့ ရွက္ရြ႔ံမေနႏိုင္ပါ။ မေန႔ညက ကၽြန္မဆီမွ ျပန္သြားၿပီးေနာက္ လမ္းတြင္ တစ္ခုခုမ်ား ျဖစ္ေသးသလားဆိုသည့္ စိတ္က ကၽြန္မရင္ကို ထပ္မံပူေလာင္ေစခဲ့သည္။ မလာႏိုင္ရင္လည္း ခြင့္ေလးေတာ့ တိုင္လိမ့္မည္ဟု ေတြးမိကာ မမိုးကို ေမးၾကည့္ရန္ သတိရသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိပဲ ကိုေနသန္႔ ရံုးလာ မလာကို ေမးရမည့္ အေရးကို ကၽြန္မ မ၀ံ့မရဲျဖစ္ေနမိျပန္ပါသည္။ တစ္ေယာက္ေယာက္မ်ား တစ္ခုခုထင္သြားခဲ့လွ်င္ဟု ကိုယ့္ဟာကိုယ္ မလံုမလဲ ျဖစ္မိျပန္ပါေသးသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေန႕တစ္၀က္ေတာ့ လာႏိုင္တန္ ေကာင္းပါရဲ႕ဟု ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေျဖသိမ့္ၿပီး အလုပ္ေတြကို ႀကိဳးစားစိတ္ႏွစ္ကာ လုပ္မိျပန္ပါသည္။ သူနဲ႔ ရည္စားမျဖစ္ခင္ကတည္းက ကၽြန္မဒီလိုေတြ စိတ္ေယာက္ယက္ခတ္ေနလွ်င္ သူနဲ႔မ်ား ရည္းစားေတြျဖစ္သြားလို႔ကေတာ့ ဘယ္လိုစိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြကမ်ား ကၽြန္မကို ထပ္ႏွိပ္စက္အံုးမွာ ပါလိမ့္။

တစ္ခုေတာ့ ေကာင္းပါသည္။ ယခင္တုန္းက စိတ္ျဖင့္မွန္းဆ၍သာ စိတ္ကူးယဥ္ရဲေသာ ကၽြန္မ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ေပၚတင္စိတ္ကူးယဥ္စရာ အခြင့္အေရး ရသြားသည္။ သို႔ေသာ္ အေျခအေနေတြ မတူဘူးဆိုသည့္ စိတ္က ကၽြန္မကို ေျခာက္လွန္႔ျပန္ပါသည္။ အခ်စ္ဆိုတာကို ရင္ဆိုင္ဖို႔ရာမွာ အေျခအေနေတြ အခ်ိန္အခါေတြက ဒီေလာက္မ်ားေတာင္ အေရးပါသတဲ့လား။ အသက္ ၂၀ ေက်ာ္မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ဟာ အခ်စ္ကိုဦးစားေပးၿပီး ရူးမိုက္စြာလည္း ေလာကကို ျဖတ္သန္းသင့္ေသးပါရဲ႕။ တစ္ခါတစ္ေလမွာလည္း စိတ္အလိုလုိက္ကာ မတူညီမႈေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈလိုက္ခ်င္ပါေတာ့သည္။ သို႔ေသာ္ ေသေသခ်ာခ်ာျပန္ေတြးၾကည့္လိုက္ျပန္ေသာအခါ ခ်စ္လ်က္နဲ႔ ေ၀းၾကရမည့္ အေရးကို ကၽြန္မမ်က္လံုးထဲ ျမင္ေယာင္လာျပန္ပါသည္။ ခ်စ္ၾကလွ်င္ အတူေနခ်င္ၾကမည္။ အတူေနၾကရဖို႔ ျမန္မာမိန္းကေလး တစ္ေယာက္အေနျဖင့္ တရား၀င္ လက္ထပ္ရမည္။ လက္ထပ္ဖို႔ ဆိုသည့္အေရးတြင္ ႏွစ္ဦးတည္း သေဘာထားမ်ားထက္ မိဘ ေဆြမ်ိဳး ပတ္၀န္းက်င္ ဆိုေသာအရာေတြက ကၽြန္မတို႔ မပါ၀င္ခိုင္းပါပဲ ၀င္ပါၾကျပန္ပါဦးမည္။ အဆင့္အတန္းဆိုသည့္ စကားေတြကို ကၽြန္မတုိ႔ မေျပာခုိင္းပါပဲ သူတို႔ေတြ ေျပာၾကပါလိမ့္မည္။ ထို္အခါ စိတ္ဆင္းရဲမႈဆိုေသာ အရာေတြက ကၽြန္မတို႔ မဖိတ္ေခၚပါပဲ အလိုလိုေရာက္လာပါလိမ့္ဦးမည္။ ေနာင္ခါမွ ၀မ္းနည္းစရာေတြ ႀကံဳခ်င္ႀကံဳပါေစ ေလာေလာဆယ္မွာ ကိုယ္ခ်စ္ခ်င္ေနသည့္ သူကို ခ်စ္လိုက္ရင္ၿပီးတာပါပဲဟုလည္း ကေလးတစ္ေယာက္လို စိတ္ကူးမိျပန္ပါေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ခ်စ္ၾကၿပီးမွ ေ၀းၾကရမည့္ ေၾကကြဲမႈေတြထက္ ဒီအတိုင္းေလး မပတ္သက္ပဲ ေနရျခင္းက ထုထည္ပါးလႊာပါလိမ့္မည္။ ႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္အဆင္ေျပဖို႔ ကၽြန္မ သူ႔ကို ျပန္မခ်စ္မွ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ သူလည္း အခ်ိန္တန္လို႔ အေျဖျပန္မရလွ်င္ ေယာက္်ားမ်ား၏ ထံုးစံအတိုင္း ေနာက္တစ္ေယာက္ဆီ အလိုအေလ်ာက္ကူးေျပာင္းသြားပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မသူ႔ကို မခ်စ္ဖို႔ ထပ္မံဆံုးျဖတ္လိုက္မိပါသည္။

ထိုေန႔က တစ္ေနသာ ကုန္၍ ရံုးဆင္းခ်ိန္ကိုသာ ေရာက္လာခဲ့သည္။ သူ႔ကိုေတာ့ အရိပ္ကေလးပင္ မေတြ႔ခဲ့ရပါ။ မမိုးကို သြားေမးၾကည့္ေတာ့လည္း သူ႔ကိုဘာမွ မေျပာထားေၾကာင္း သိရသည္။ HR ကို ေမးၾကည့္ျပန္ေတာ့လည္း ခြင့္မတိုင္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ သူေနမေကာင္းေတြ ဘာေတြမ်ား ျဖစ္လို႔လားဟု စိတ္တစ္ထင့္ထင့္ျဖစ္ေနမိျပန္ပါေသးသည္။ အခန္းထဲျပန္လာကာ ကြန္ပ်ဴတာပိတ္ၿပီး အလုပ္ဆင္းဖို႔ ျပင္သည္။ ထိုစဥ္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ဂ်ီေတာ့ေပၚမွ လွမ္းစကားေျပာသျဖင့္ သူ႔ကိုစကားခဏ ျပန္ေျပာၿပီး ဂ်ီေတာ့ေပၚမွ online friend list ကိုၾကည့္မိသည္။ မထင္မွတ္ပဲ ကိုေနသန္႔၏ အေကာင့္ကို မီးကေလးစိမ္းလ်က္ ေတြ႔ရသည္။ အိုး.. သူ အြန္လိုင္းေပၚကိုေတာင္ ေရာက္လာႏိုင္ေသးမွေတာ့ ဘာမွ မျဖစ္သည္မွာ ေသခ်ာပါေတာ့သည္။ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းကေရာက္ေနလို႔ ဘာေတြမ်ားလုပ္ေနတာပါလိမ့္။ သူ႔ ဂ်ဴနီယာျဖစ္သည့္ ကၽြန္မကို အလုပ္ကိစၥေလး ျဖစ္ျဖစ္ေတာင္ ေျပာစရာမရွိလို႔ သူ ကၽြန္မကို လွမ္းမေခၚတာမ်ားလား။ ဒီေန႔ ရံုးကို မလာရသည့္ အေၾကာင္းရင္းကိုေတာင္ ဘာလို႔ မေျပာရတာမ်ားပါလိမ့္။ ကၽြန္မကို တမင္သက္သက္ေမွ်ာ္ေနေစခ်င္လို႔ အလုပ္မတက္ပဲေနခဲ့တာမ်ားလား။ ကုိေနသန္႔ရယ္… ဒါေတြဟာ ေယာက်္ားေတြရဲ႕ မာယာေတြမ်ားလားကြယ္။

ေနာက္တစ္ေန႔မွာေတာ့ သူ ရံုးကိုေရာက္လာပါသည္။ ရံုးမွန္မွန္တက္ေနလ်က္နဲ႔ေတာင္ အလုပ္မ်ားေသာ သူ႔အတြက္ တစ္ရက္ေလာက္ ရံုးပ်က္လိုက္ျခင္းသည္ အလုပ္မ်ားေတာင္လိုပံုသြားေစပါေတာ့သည္။ ဖုန္းေတြ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုဒိုင္ခံေျပာရသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ ေျပာ၍ မျပတ္သည့္ ကိစၥမ်ားကို သူ လာမွ အၿပီးသတ္ရသည္။ Client မ်ားအတြက္ ကၽြန္မ ျပင္ဆင္ထားေသာ ရီပို႔မ်ားကို စစ္ေဆးရသည္။ ဒီဇိုင္းမ်ားကို တစ္ခုၿပီး တစ္ခု အဆံုးသတ္ရသည္။ သူလည္း အလုပ္မ်ား၊ ကၽြန္မလည္း သူလာမွ လုပ္စရာအလုပ္ေတြ ပိုလာကာ အလုပ္မ်ားျဖင့္ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ စကားမေျပာအားေအာင္ ရွိခဲ့ၾကသည္။ ညေနေစာင္း ေကာ္ဖီေသာက္ခ်ိန္ ေရာက္ေတာ့မွ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အလုပ္ကိစၥ မဟုတ္ေသာ စကားကို ေျပာအားၾကေတာ့သည္။ ဒီေန႔အဖို႔မွာေတာ့ မေန႔ကေလာက္ ရင္ခုန္မႈေတြ ကၽြန္မထံတြင္ မရွိေတာ့ပဲ သူ႔အား ပိုမိုရဲ၀ံ့စြာ ဆက္ဆံႏိုင္ခဲ့သည္။ ဒါေတာင္ မေတာ္တဆမ်ား သူ အေျဖေတာင္းလာလွ်င္ ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့ ဆိုေသာ အေတြးေတြက ကၽြန္မကို အခ်ိန္ျပည့္ စိုးမိုးေနခဲ့ေတာ့သည္။ မေန႔က ဘာေၾကာင့္မလာတာလဲ ဆိုေသာ အေမးကို ကၽြန္မက ေမးစရာမလိုပဲ သူ႔ အလိုလိုကၽြန္မကို ေျပာလာခဲ့ပါေတာ့သည္။

“မေန႔က အေမ ေသြးတိုးေနလို႔ေလ.. ကိုယ့္မွာ ေဆးခန္းနဲ႔ အိမ္ေျပးေနရလို႔ မလာအားတာ”

ဟုတ္ကဲ့.. ကၽြန္မေတာင္ ေမွ်ာ္ေနမိေသးတယ္ အကိုရယ္ ဆိုေသာ စကားကို ျပန္မေျပာမိေစဖို႔ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ သတိထားလိုက္ရသည္။ ေမွ်ာ္ေနတယ္ ဆိုသည့္စကားက ဆိုလိုရင္း ႏွစ္မ်ိဳးကို ေရာက္ေစေသာေၾကာင့္ တစ္ျခားစကားလံုးကိုသာ ကၽြန္မေရြးခ်ယ္ ေျပာဆိုရသည္။

“ဟုတ္လား.. ေတာ္ေတာ္ေနမေကာင္းျဖစ္ေနလား အကို”

“အင္း.. အေမက ေသြးတိုးရွိတယ္ေလ.. အဲ့ဒါ မေန႔က မနက္က အုန္းႏို႔ေခါက္ဆြဲကို မတည့္မွန္းသိရက္နဲ႔ စားတာ ခံလိုက္ရတာေပါ့”
“ဟုတ္.. အခုေရာ သက္သာလား အကို”

“အခုလည္း မသက္သာဘူး.. အလုပ္ေတြ မလုပ္မျဖစ္လို႔သာ ကိုယ္ရံုးကိုလာရတာ.. ဒီတစ္ေခါက္ အေမေသြးတိုးတာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္.. အခု အိမ္မွာ နာ့စ္နဲ႔ ထားခဲ့ရတယ္”

“ဟုတ္.. တစ္ျခားသူေတြေရာ မရွိၾကဘူးလား.. ထက္ေျပာတာက မိသားစုေတြကို ေျပာတာ”

“အင္း ဒီမွာက ကိုယ္ရယ္ အေမရယ္ အိမ္မွာခိုင္းတဲ့ ကေလးမေလးရယ္ပဲရွိတာေလ.. ကိုယ့္ အကိုေတြက ႏိုင္ငံျခားမွာ.. အေမက ျမန္မာျပည္မွာ ေနခ်င္လို႔သာ ကိုယ္ဒီကို ျပန္လာရတာ.. ကိုယ္တို႔ေတြ ဟိုမွာေနဖို႔ စီစဥ္ၿပီးသား နယူးေယာက္မွာ ေျပာတာ”

“ေၾသာ္.. ထက္လည္း ျမန္မာျပည္ကို သိပ္ခ်စ္တာ အကိုရဲ႕.. ျမန္မာျပည္ ဘာပဲ ျဖစ္ေနပါေစ ဒီမွာပဲ ေနခ်င္တယ္”

ကၽြန္မ စကားေတြက သူ႔ကုိ ဘယ္လိုခံစားမႈမ်ိဳးေတြ ျဖစ္သြားေစသလဲေတာ့ မသိပါ။ “ကိုယ္လည္း ျမန္မာျပည္ကို ခ်စ္တယ္.. အရင္က အေမ့ကို မရမကေခၚၿပီး ဟိုမွာေနဖို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးသား ေပမယ့္ ခုေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ ေနခ်င္တဲ့သူ ေနာက္တစ္ေယာက္ရွိေနတာ သိရလို႔ ဒီမွာပဲ ေနေတာ့မယ္” ဆိုတာကို ကၽြန္မကို ေျပာသည္။ အမွန္အတိုင္းေျပာရလွ်င္ ကၽြန္မ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေဒါသထြက္မိသြားပါသည္။ စကားကို သတိထားေျပာေနလ်က္နဲ႔ သူ႔ကို ကၽြန္မအေပၚ သံေယာဇဥ္မျပတ္ေစမည့္ စကားတစ္ခြန္းကို ေျပာထြက္သြားျပန္ပါၿပီ။ ကၽြန္မ သူ႔ကို မ်က္လံုးအ၀ိုင္းသားနဲ႔သာ ၾကည့္မိပါေတာ့သည္။ သူလည္း ကၽြန္မကို ၿပံဳးၾကည့္ရင္း စကားထပ္ေျပာသည္။

“ထက္.. ကို ကိုယ့္အိမ္ တစ္ေခါက္ေတာ့ ေခၚရမယ္”

“အို… ဘာလုပ္ဖို႔လဲ.. မလိုက္ပါဘူး”

“အဲ… ျငင္းတာကလည္း ေျဖးေျဖးျငင္းလို႔ရပါတယ္ကြယ္.. မင္း ဟာက အလန္႔တၾကား”

“အဲ.. မဟုတ္ဘူးေလ.. ထက္ ေျပာတာက. ကိုေနသန္႔အိမ္ကို လိုက္လည္ရေလာက္ေအာင္ ကိုေနသန္႔နဲ႔ ထက္က မရင္းႏွီးဘူး ေျပာတာပါ”

“ႏိုး မရဘူး.. မင္း ေနမေကာင္းတုန္းက ကိုယ္ မင္းကို သတင္းလာေမးရတယ္.. ဒီေတာ့ ကိုယ့္အေမေနမေကာင္းေတာ့ မင္းလည္း ကိုယ့္အိမ္ကို လိုက္ၿပီး သတင္းလိုက္ေမးေပါ့ကြ မဟုတ္ဘူးလား”

“အလို.. အတံု႔ အလွည့္ႀကီးန႔ဲလား.. ထက္က ကိုေနသန္႔ ထက္ကို ေစတနာရွိလို႔ လာၾကည့္တယ္ ထင္ေနတာ”

ေျပာၿပီးမွ ကၽြန္မစကားေတြ မွားသြားမွန္း သိလိုက္ရျပန္ပါသည္။ သူ႔ကို ရြဲ႕သလိုျဖစ္သြား ေစရံုသာမက ကၽြန္မက သူ႔ကို စိတ္၀င္စားေနခဲ့ပါသည္ ဆိုသည့္သေဘာသက္ေရာက္ေသာ စကားကို ကၽြန္မေျပာမိျပန္ပါသည္။ ကၽြန္မ အျဖစ္က ေနာက္ဆုတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားရင္း ေရွ့တိုးမိ ဆိုသည့္ သီခ်င္းထဲကလို ျဖစ္ေနျပန္ပါေတာ့သည္။ စကားကို ထိမ္းေျပာေနရင္းက တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ လြတ္လြတ္ထြက္သြားတတ္တာဟာ သူ႕လိုအင္မတန္ပါးနပ္သည့္ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ကၽြန္မရင္ထဲကို ထိုးေဖာက္ျမင္ႏိုင္စြမ္း ရွိပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မကို ဘာမွ ျပန္မေျပာပဲ အလိုက္သင့္ ၿပံဳးျပရင္း တစ္ဘက္ကို လွည့္သြားခဲ့သည့္အတြက္ ကၽြန္မကို အက်ပ္မရိုက္ေစခဲ့ပါ။ ဒါဟာလည္း ေတာ္သည့္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္၏ မိန္းကေလးေတြဘက္ကို ညွာတာတတ္တဲ့ စိတ္ထားမ်ား ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္မသူ႔ကို ဘာမွထပ္ေျပာဖို႔ မစဥ္းစားေတာ့ပဲ အလုပ္စားပြဲဆီသို႔ ျပန္လာကာ အလုပ္ကိုသာ သဲႀကီး မဲႀကီး လုပ္ေနမိပါေတာ့သည္။ ထိုေန႔က ရံုးဆင္းသည္အထိ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ထပ္ၿပီး မ်က္ႏွာခ်င္း မဆိုင္မိၾကသလို၊ စကားေတြလည္း ထပ္မမ်ားမိၾကေတာ့ပါ။ အေမေနမေကာင္းလို႔ အိမ္ေစာေစာျပန္ရမည္ဟုဆိုကာ ရံုးေစာေစာဆင္းသြားသည့္အတြက္ ကၽြန္မ ေနရထိုင္ရတာ သက္ေတာင့္သက္သာ ရွိသြားပါေတာ့သည္။ သို႔ေသာ္ ရုတ္တရက္လည္း သူဟာ အေမခ်စ္ေသာ သားတစ္ေယာက္မ်ားျဖစ္မည္လားဟု သူ႔အေၾကာင္းေတြက စိတ္ထဲေရာက္ရွိလာျပန္ပါသည္။ အေျခအေနခ်င္း မတူညီသည့္ အေမခ်စ္သည့္ သားတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မ ရည္းစားေတာ္ဖို႔ ပို၍ပင္ ခက္ခဲသြားပါေတာ့သည္။

တနဂၤေႏြတစ္ရက္မွာေတာ့ သူလုပ္ေနသည့္ ပရဟိတအသင္းကေလး၏ မီတင္ကိုတက္ရန္ ကၽြန္မအား ဖိတ္သည္။ အစကတည္းက စိတ္၀င္စားကာ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ေပးပါမည္ဟု ကတိေပးထားသည့္ ကၽြန္မ သူ႔ ဖိတ္ေခၚခ်က္ကို မျငင္းဆိုႏို္င္ပဲ သြားတက္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း တစ္ကယ္စိတ္၀င္စားသည့္အတြက္ သြားခ်င္ခဲ့ပါသည္။ ထိုေန႔က Moon Bakery တြင္လုပ္ေသာ သူတို႔မီတင္သို႔ လူအေယာက္ ႏွစ္ဆယ္ခန္႔ လာေရာက္ၾကပါသည္။ လက္ရွိ လွဴေနသည့္ မိဘမဲ့ကေလးေက်ာင္းမ်ား၊ ေနာက္ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သြားမည့္ အေၾကာင္းမ်ားကို အဖြဲ႔၀င္ေတြ ေဆြးေႏြးၾကသည္။ ကၽြန္မမွာေတာ့ အေတြ႔အႀကံဳမရွိသူပီပီ သူတို႔ေျပာသမွ်ကို ပါးစပ္အေဟာင္းသားေလးနဲ႔သာ ေငးကာ နားေထာင္ရသည္။ သူတို႔ေျပာသည့္ Project Cycle Management ဆိုတာေတြ၊ မိဘမဲ့ကေလးမ်ားကို knowledge မ်ားသာမက skill မ်ားပါ ထည့္သြင္းေပးရမည္ဆိုတာေတြ၊ psychological training မ်ားကို ဆရာႀကီးမ်ားမွတစ္ဆင့္ ေပးရမည္ဆိုေသာအရာေတြက ကၽြန္မနားနဲ႔ အစိမ္းသက္သက္ႀကီး ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္။ ကိုေနသန္႔ တစ္ေယာက္ကေတာ့ အေတြ႔အႀကံဳေရာ အရည္အခ်င္းပါရွိသည့္ သူတစ္ေယာက္ပီပီ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္မည့္ အရာမ်ားကို သူ႔ အဖြဲ႔၀င္သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ တိုင္ပင္ကာ ခ်မွတ္ေနပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မကိုေတာင္ သူနဲ႔အတူ filed ဆင္းမည့္သူမ်ား စာရင္းထဲ မေမးမျမန္း ထည့္ထားလိုက္ေသးသည္။ ႏွစ္နာရီေလာက္ ေဆြးေႏြးၿပီးေတာ့ မီတင္ၿပီးသြားသျဖင့္ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြ ျပန္ကုန္ၾကသည္။ ကၽြန္မလည္း ျပန္ေတာ့မလိုလုပ္ေတာ့ သူက ခဏေနပါအံုးဆိုကာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးသည္။

“သူက.. မင္းေဇာ္ MPA တက္ေနတာ.. ခုေတာ့ NGO တစ္ခုမွာ လုပ္ေနတယ္.. ဟိုဘက္က ရုပ္ဆိုးဆိုးနဲ႔ေကာင္က မ်ိဳးကို.. အင္တာနက္ဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္.. အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေကာင္မေလးေတြကို ေလွ်ာက္က်ဴေနတာ.. ဟီးဟီး.. ဒီဘက္ကေတာ့ ေမသီရိ.. ကိုယ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းပဲ.. အပ်ိဳႀကီးေပါ့ကြာ ႀကိဳက္မယ့္သူမရွိလို႔ ငွက္ေပ်ာတံုးဖက္ၿပီး ေသရေတာ့မွာ.. သူကေတာ့ Accountant လုပ္ေနေလရဲ႕.. ကိုယ္တို႔အဖြဲ႔ရဲ႕ အလွဴေငြေတြကို ထိမ္းသိမ္းသူႀကီးေပါ့.. ေဟ့ေကာင္ေတြ ဒါက ငါ့အလုပ္က ငါနဲ႔ တစ္ဌာနတည္းလုပ္တဲ့ ထက္မွဴးရွိန္”

“ဟား ဟား တစ္ဌာနတည္းမွာ ႏွစ္ေယာက္တည္း လုပ္တာလားကြ”

“ညီမေလး.. သူ႔ကို သတိနဲ႔သာေပါင္းသိလား.. အလုပ္ေတြကို ညီမေလးကိုခ်ည္း ခိုင္းေနလိမ့္မယ္ လူလည္ ဒီေကာင္က”

“ညီမေလး အေၾကာင္းကိုေတာ့ အမတို႔ကို ေျပာျပဖူးပါတယ္. သူ႔ တပည့္ေကာင္မေလးက ေတာ္တယ္ဆိုၿပီးေတာ့ေလ”

“ေဟ့ေကာင္ေတြ.. မင္းတို႔ ၾကည့္လည္းစပါကြာ.. ေနာက္ၿပီး ငါ့တပည့္မဟုတ္ပါဘူဟ သီရိရ. ငါကလည္း ဆရာမဟုတ္ပါဘူး.. ထက္ ဒီေကာင္ေတြက ငေလာင္ေတြသိလား.. ကိုယ္တို႔ ခင္ေနတာၾကာၿပီ”

သူတို႔ေတြ တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ေျပာသည္ကို ကၽြန္မၿပံဳးကာသာ နားေထာင္ေနရသည္။ ခုမွ ကိုေနသန္႔တစ္ေယာက္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေျပာဆိုေနသည္မွာ တစ္ကယ့္ကို ရံုးတြင္းက အသြင္နဲ႔ ျခားနားေနပါေတာ့သည္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္စလိုက္၊ ကၽြန္မကို စလိုက္နဲ႔ သူတို႔အဖြဲ႔နဲ႔အတူ ကၽြန္မလည္း ေပ်ာ္လာပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မ သတိထားမိသည္က သူတို႔အားလံုးသည္ ကိုေနသန္႔ကို ကၽြန္မဆီ မသိမသာ တြန္းပို႔ေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ သူ ကၽြန္မကို စိတ္၀င္စားေနတယ္ဆိုတာကို သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ေျပာျပထားဟန္ရွိသည္။ မ်ိဳးကိုဆိုသည့္ တစ္ေယာက္ကပို၍ ပင္ဆိုးသည္။ “ညီမေလး နာမည္ကို ၾကားဖူးေနတာၾကာၿပီ.. ေနသန္႔ႀကီး ေျပာေျပာေနတာေလ.. ေၾသာ္ သူ႔မွာလည္း တစ္ဌာနတည္းမွာ ႏွစ္ေယာက္တည္းရွိေတာ့ ညီမေလးအေၾကာင္းပဲ ေျပာစရာရွိလို႔ေနမွာေပါ့ေနာ္” ဟု ဆိုကာ စျပန္သည္။ ကၽြန္မ ဘာမွေတာ့ ျပန္မေျပာမိပါ။ သူတို႔ စေနသျဖင့္ မေနတတ္မထိုင္တတ္ေတာ့ပဲ ျပန္ခ်င္စိတ္သာ ျဖစ္လာပါေတာ့သည္။ ထိုစဥ္ တစ္ေယာက္က “ညီမေလး ေနသန္႔ကို ရည္းစားမ်ား မေတာ္ခ်င္ဘူးလား. ဒီေကာင္ သနားပါတယ္.. ႏိုင္ငံျခားမွာကတည္းက တစ္ေယာက္မွ မရခဲ့ဘူး” ဟု ဆိုသျဖင့္ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာေတြ ထူပူၿပီး..“အို မေတာ္ခ်င္ပါဘူး” ဟု ေျပာမိေျပာရာ ျပန္ေျပာၿပီး အိမ္မွာလုပ္စရာေတြ ရွိသျဖင့္ ျပန္ခ်င္သည္ဟု အေၾကာင္းျပကာ ျပန္ရန္ျပင္သည္။ သူက လိုက္ပို႔ေပးမည္ဟု ေျပာသည္။ ကၽြန္မက ျငင္းေသာ္လည္း သူ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက လိုက္သြားပါညီမေလးရယ္ဟု အတင္းေျပာသျဖင့္ သူ႔ကားနဲ႔ ကၽြန္မ လိုက္လာခဲ့သည္။ ကားေပၚတြင္လည္း ရွက္စိတ္မ်ားေၾကာင့္ သူ႔ကို ဘာစကားမွ ထပ္မေျပာမိ။ ကားမွန္မ်ားမွ တစ္ဆင့္သာ အျပင္ကို ေငးကာလိုက္ပါလာခဲ့ေတာ့သည္။

လွည္းတန္းနားအေရာက္တြင္ ကားက ရုတ္တရက္ ကၽြန္မေနသည့္ အင္းစိန္လမ္းဘက္သို႔ မဟုတ္ပဲ ျပည္လမ္းဘက္ကို ေမာင္းသြားသျဖင့္ “ကိုေနသန္႔ ဘယ္သြားမလို႔လဲ” ဟု အလန္႔တၾကား ေမးမိေသးသည္။ သူ ကၽြန္မကို ဘာစကားမွ မေျပာပဲ ဆက္ေမာင္းၿပီးေနာက္ မာလာေဆာင္နားေရာက္ေတာ့မွ ကားရပ္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ အဆက္အစပ္မရွိေသာ စကားမ်ား ကၽြန္မကိုေျပာသည္။

“ထက္.. မင္း ကိုယ့္ကို တစ္ကယ္ျပန္ခ်စ္ဖို႔ စိတ္ကူးမရွိဘူးလား”

“အာ ဘာျဖစ္တာလဲ.. ဘာမွလည္းမဆိုင္ပဲနဲ႔”

“မဟုတ္ဘူးေလ.. မင္း ခုနက မ်ိဳးကို ကို ေျပာခဲ့တာေၾကာင့္ပါ.. ကိုယ့္ကို တစ္ကယ္မခ်စ္ဘူးလား.. ကိုယ့္ကို တစ္ကယ္ရည္းစား မေတာ္ခ်င္ဘူးလား”

ကၽြန္မရင္ထဲတြင္ ေျပာစရာ စကားမ်ား ေပ်ာက္ဆံုးကုန္သည္။ သူ႔မ်က္၀န္းေတြက စိတ္မေကာင္းျခင္း အရိပ္ေတြ ထင္ဟပ္ေနသည္။ ကၽြန္မရင္ထဲလည္း မြန္းက်ပ္လာသည္။ ကၽြန္မ အလိုလိုငိုခ်င္လာသည္။ သို႕ေသာ္ စကားသံေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ပံုမွန္ျဖစ္ေအာင္ထိမ္းရင္း ျပန္ေျပာသည္။

“ထက္နဲ႔ ကိုေနသန္႔ ခ်စ္လို႔ မျဖစ္ပါဘူး.. အေျခအေနေတြက အကြာၾကီး ကြာပါတယ္”

“ေနပါအံုး.. အေျခအေနဆိုတာ ဘာကုိေျပာတာလဲ.. ကိုယ္ မင္းကို ခ်စ္တယ္ေလ.. မင္း ေကာ ကိုယ့္ကို မခ်စ္ဘူးလား ထက္.. ေျပာ.. မင္းကိုယ့္ကို မခ်စ္ဘူးလား”

“လမ္းမႀကီးမွာ ကားရပ္ၿပီးေျပာတာ မေကာင္းပါဘူး အကိုရယ္.. ေနာက္မွ ဆက္ေျပာၾကတာေပါ့.. ကၽြန္မကို အိမ္ျပန္ပို႔ေပးေနာ္”

“ႏိုး.. မင္း ဆီက အေျဖရမွ ကိုယ္မင္းကို အိမ္ျပန္ပို႔ေပးမယ္.. မင္း ေျဖပါ”

ကၽြန္မ ဘာေတြမ်ား ျပန္ေျပာလိုက္ရမည္လဲ။ ကၽြန္မႏွလံုးသားထဲတြင္ သူ႔ကို ခ်စ္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ မခ်စ္ဖို႔ အားတင္းကာ ဆံုးျဖတ္ၿပီး ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မႏုတ္ခမ္းမ်ားမွေတာ့ “ရွင့္ကို မခ်စ္ဘူး” ဆိုသည့္ စကားေတြ မထြက္က်လာခဲ့ပါ။ သူ႔ကိုလည္း ထိုကဲ့သို႔ မေျပာရက္ခဲ့ျပန္ပါ။

“ကၽြန္မတို႔ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါေသးတယ္ အကိုရယ္.. ေနာက္ စဥ္းစားလို႔ရပါေသးတယ္.. ေနာက္ၿပီး ထက္နဲ႔ ကိုေနသန္႔ ခ်စ္လို႔ မျဖစ္ပါဘူး”

“ထက္.. မင္း ဘာကိုေျပာတာလဲ.. မင္းက ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကို ႀကိဳးရွည္ရွည္နဲ႔ လန္ထားတတ္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္လား.. ဟုတ္လား.. ကိုယ့္ကို အခ်ိန္ေတြ ဆြဲထားမွာလား”

“အာ… မဟုတ္ဘူး.. ထက္ကို အဲ့လို မေျပာနဲ႕.. ထက္ အဲ့လို မိန္းမ မဟုတ္ဘူး.. အခုဟာက ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္လို႔”

“ဘာလဲ.. ထက္.. မင္းဟာက ဘာလဲ.. မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ဘာလို႔လဲ.. ကိုယ္က ေပြေနလို႔လား.. ကိုယ္က မိန္းမရႈပ္ေနလို႔လား.. ဒါမွ မဟုတ္.. ကိုယ္က မင္းနဲ႔ မတန္လို႔လား ဟုတ္လား ေျပာစမ္းပါ”

“မဟုတ္ဘူး.. ထက္က အကိုနဲ႔ မတန္တာ.. ထက္က ဆင္းရဲတယ္.. အကိုတို႔ အသိုင္းအ၀ိုင္းနဲ႔ ဘယ္လိုမွ အဟပ္စပ္ဘူး. ခ်မ္းသာတဲ့ လူေတြနဲ႔ ထက္ ဘယ္လိုမွ အသင့္ေတာ္ပါဘူး.. အကိုလည္း စိ္တ္ကူးေတြ မယဥ္ပါနဲ႔.. ထက္ နဲ႔ အကိုခ်စ္ရင္ အကို႔ အေမဘာေျပာမလဲ.. အကို႔ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြက အထင္ေသးတာကို ထက္က ခံရမွာလား ေျပာပါအံုး”

ကၽြန္မ ႏုတ္ခမ္းေတြ တဆတ္ဆတ္တုန္ကာ ရင္ထဲမွ စကားမ်ား အံထြက္ကုန္သည္။ အေျခအေနေတြ မတူညီဘူး၊ ေပါင္းစပ္လို႔ မရႏိုင္ဘူးဆိုသည့္ စကားေတြကို တရစပ္ေျပာမိသည္။ ကၽြန္မ အလိုလိုငိုမိသည္။ ခ်စ္ေနလ်က္နဲ႔ လေပါင္းမ်ားစြာ ထိမ္းခ်ဳပ္ခဲ့ရသည့္ ခံစားခ်က္ေတြက မ်က္ရည္မ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲစီးက်သည္။ သူ ကၽြန္မကို ကရုဏာသက္စြာ ၾကည့္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကၽြန္မေခါင္းကို တစ္ခ်က္ ခပ္ဖြဖြထုကာ “အရူးမေလး” ဟု ေျပာသည္။ ကၽြန္မလက္ႏွစ္ဘက္ကို ညင္သာစြာ ဆုပ္ကိုင္သည္။ ကၽြန္မ ရုန္းထြက္ဖို႔ ေမ့ေနခဲ့တာလား.. ရုန္းမထြက္မိတာလားဆိုတာ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ မေသခ်ာေတာ့ပါ။

“မင္းက မဆိုင္တာေတြကို စဥ္းစားေနတာကိုးကြ.. အဲ့ဒါေတြက ဘာမွ မဆိုင္ဘူးေလ ထက္ရဲ႕.. အဓိက က ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္တယ္.. မင္းလည္း ကိုယ့္ကို ခ်စ္ဖို႔လိုတယ္. ဒါပဲေလ.. မင္း မာနႀကီးလြန္းတယ္”

“ကၽြန္မ မာနႀကီးတာ မဟုတ္ဘူး.. ခ်စ္ေနတာနဲ႔ မၿပီးတဲ့ ကိစၥေတြ ရွိလို႔ေပါ့”

“ကဲ.. မင္းက ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လိမ္ေနတာပဲကြ… ကိုယ္ေျပာမယ္ နားေထာင္၊ ကိုယ္တို႔ အသိုင္းအ၀ိုင္းက အဆင့္တန္းဆိုတာကို ထည့္တြက္ၾကတာ မဟုတ္ဘူး.. လူမွာ ရိုးသားဖို႔၊ စိတ္ေကာင္းရွိဖို႔ ဆိုတာကိုပဲ အေရးႀကီးတယ္လို႔ သတ္မွတ္ၾကတာ.. ကိုယ့္အေမဆိုလည္း သားေတြကို ကို္ယ္ေလွ်ာက္ခ်င္တဲ့လမ္းကို လြတ္လပ္စြာ ေလွ်ာက္ခြင္ေ့ပးထားတာ.. ထက္.. ဒါေတြ ေဘးဖယ္ထားလိုက္ကြာ.. မင္း မဆိုးနဲ႔ေတာ့.. မင္း မညာနဲ႔ေတာ့.. မင္း ကိုယ့္ကို ခ်စ္လား ဒါပဲေျဖ”

“အာ.. ရွင္ကလည္း By force ႀကီးနဲ႔.. ကၽြန္မက ရွင့္လက္ေအာက္ကလူဆိုၿပီး အႏိုင္က်င့္လို႔ ရမယ္မ်ား ထင္ေနလား”

ကၽြန္မ ကေလးဆန္စြာေျပာေတာ့ သူ ရီပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ဘာမွ မေျပာေတာ့ပဲ ကၽြန္မကို နားလည္စြာၾကည့္ရင္း ျပည္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ကားဆက္ေမာင္းလာခဲ့သည္။ သူ ဘယ္ကိုသြားလဲ ကၽြန္မ မေမးမိ။ ဤတစ္ဒဂၤသည္ ကၽြန္မကို ေပ်ာ္ရြင္ စိတ္လႈပ္ရွားေစပါသည္။ ကားေမာင္းေနေသာ သူ႔ ရုပ္သြင္ကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္မိသည္။ ယခုမွပင္ ကၽြန္မသူ႔ကို ေသခ်ာၾကည့္မိပါေတာ့သည္။ ခိုးေငးခဲ့ရေသာ သူ႔မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မ အတားအဆီးမဲ့စြာ ၾကည့္မိသည္။ အသားခပ္လတ္လတ္နဲ႔ အလြန္ၾကည့္ေကာင္းပါသည္။ ေလးေထာင့္ပံု မ်က္မွန္နဲ႔ သူ႔ မ်က္ႏွာက်ပံုက လိုက္ဖက္လြန္းလွပါသည္။ မဲနက္သည့္ မ်က္ခံုးေတြေၾကာင့္ သူ ပို၍ ခန္႔ညားပါသည္။ နဖူးေပၚ၀ဲက်ေနေသာ ဆံပင္ေပ်ာ့ေပ်ာ့အိအိေတြကို ကၽြန္မကို ခ်စ္ပါသည္။ ခ်စ္စကားေတြ ေျပာတတ္သည့္ ႏုတ္ခမ္းေတြကို ကၽြန္မခ်စ္ပါသည္။ ကၽြန္မကို ရင္ခုန္ေစေသာ မ်က္၀န္းေတြကို ခ်စ္ပါသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ကၽြန္မ ကိုေနသန္႔ကို ခ်စ္ပါသည္။ ကၽြန္မ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ညာရသည္မွာ ေမာပါသည္။ ကိုယ္ခ်စ္ေနေသာသူကို ညာရသည္ကိုလည္း ေမာပါသည္။ ကၽြန္မႏွလံုးသားမွ ခံစားခ်က္ေတြ ကၽြန္မ ႏုတ္ခမ္းဖ်ားဆီသို႔ အလိုလိုေရာက္ရွိလာပါေတာ့သည္။

“ကိုေနသန္႔ကို ကၽြန္မခ်စ္တယ္.. ဟုတ္တယ္.. ကို႔ကို ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ေနခဲ့တာ”

ရုတ္တရက္ သူ ကားရပ္လိုက္သျဖင့္ ကၽြန္မကိုယ္ေလး ေရွ႕သို႔ပင္ ယိုင္သြားရေတာ့သည္။ ႏုညံ့လင္းလက္သည့္ အၾကည့္ရဲရဲေတြကို ကၽြန္မရင္ဆိုင္ရသည္။ ကၽြန္မကို သူ႔ရင္ခြင္ဆီသို႔ ဆြဲယူလိုက္သည္။ ကၽြန္မ အလိုက္သင့္တိုးေ၀ွ႔ရင္း သူ႔ကို ခ်စ္ခင္အားကိုးစိတ္ျဖင့္ ျပန္လည္ဖက္တြယ္မိသည္။ အခ်စ္ေငြ႔မ်ားေၾကာင့္ ေႏြးေထြးေနေသာ ရင္ခြင္ဆီမွတစ္ဆင့္ သူ႔ ႏွလံုးခုန္သံေတြကို ကၽြန္မၾကားေနရသည္။ ကၽြန္မရင္ခုန္သံေတြကို သူလည္းခံစားမိလိမ့္မည္ထင္သည္။

“ကိုယ္က ထက္ ရဲ႔ ရိုမီယိုေပါ့.. ဟုတ္လား ကိုယ့္ရဲ႕ ဂ်ဴးလိယက္ေလး”
“ဟင့္အင္း.. ထက္က သူတို႔အခ်စ္ကို ေလးစားေပမယ့္ သူတို႔လို ေသကြဲ မကြဲခ်င္ပါဘူး.. ထက္က ကို႔ကို တစ္သက္လံုး မခြဲမခြာခ်စ္မွာ”
“ဟုတ္ပါၿပီဗ်ား.. ကိုယ္လည္း ကတိေပးတယ္.. ထက္ကို အသက္ထက္ဆံုး ခ်စ္မွာ”
ခ်စ္သူ႔ရင္ခြင္သည္ ကၽြန္မကို အရာရာကို ရင္ဆိုင္ရဲေသာ ခြန္အားမ်ားကို ေပးသနားခဲ့သည္။ အခ်စ္ျဖင့္ျပြမ္းေသာ ညေနခင္းသည္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ သာယာလွပလြန္းေနခဲ့ပါေတာ့သည္။ အခ်စ္သည္ တားဆီးထိမ္းခ်ဳပ္ျခင္းမ်ားကို အလိုအေလ်ာက္ေက်ာ္ျဖတ္သည္။ အခ်စ္သည္ ပတ္၀န္းက်င္အား ေမ့ေလ်ာေစခဲ့သည္။ ကမၻာေပၚတြင္ အခ်စ္ဆိုေသာအရာေၾကာင့္ လူသားတို႔ သာယာေပ်ာ္ရႊင္ၾကရသည္။ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မခ်စ္ေသာ ခ်စ္သူနဲ႔အတူ ေပ်ာ္ရႊင္စရာမ်ားကို ရရွိလာလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ရင္း အခ်စ္ကို မိုက္မဲစြာ စားသံုးမိပါေတာ့သည္။

19 responses »

  1. လာဖတ္သြားတယ္.. ေကာင္းတယ္.. ဒီတစ္ေတာ့ စိတ္ခ်မ္းသာစရာေလး

  2. အားေပးတယ္ေနာ္….
    တကယ္ေကာင္းတယ္ ဆယ္လက္ခ်ီတက္ႏိုင္ပါေစ

  3. ဇာတ္သိမ္းေလး ေကာင္းလို႔ ၀မ္းသာလိုက္တာဗ်ာ။ ဖတ္သာဖတ္ရတာ၊ ရင္တမမ နဲ႔ ဖတ္ေနရတာ သိလား၊ တခုခု ျဖစ္မွာဆိုးလို႔ေလ။
    အခုလို ညားၾကေလ သတည္းဆိုေတာ႔ ဖတ္ရတဲ႔ သူလည္း စိတ္ခ်မ္းသာတာေပါ႕ …ဟဲဟဲ။

    ေနာက္ထပ္ အမ်ားၾကီး ဆက္လက္ေရးသားႏိုင္ပါေစဗ်ာ။
    ခင္မင္လ်က္

  4. အခ်စ္ေၾကာင့္ေက်ာ္လြားႏိုင္ေတာ့မွာေပါ့ ဟုတ္လား း)

  5. ေကာင္းတယ္သူငယ္ခ်င္းဆက္လုပ္ ငါပုိက္ဆံရွိရင္ ထုတ္ေ၀သူလုပ္မယ္ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ျမတ္မွာ. စီးပြားေရးကလူေတြက စီးပြားေရးတြက္ဘဲတြက္တယ္ဟ

  6. ဒီလိုေလး ဇာတ္သိမ္းတာကိုးး
    ေရးဖြဲ႕ပံုေလးေတြ သိပ္လွပါတယ္။

  7. oh.. finally..
    nice ending.. You have taken the reader all the way thru to the end. You should acknowledge you have great abilities as a good writer.. sis..🙂

  8. အရမ္းေကာင္းတယ္…အားေပးေနတယ္ေနာ္…
    ေနာက္ story ေတြေမ်ွာ္ေနမယ္..

  9. ekkkk ေရးႏိုင္လိုက္တာ၊ ေတာ္ပါေသးရဲ့ မင္းသားနဲ႔မင္းသမီး ေပါင္းသြားေပလို႔၊ အေဟး………

  10. ဖတ္သြားပါတယ္ဗ်ား..။ မဆုိးဘူးပဲဗ် အေတြးအေရးေလးေကာင္းပါေပတယ္ဗ်ာ..။

  11. ေကာင္းပါတယ္၊ ဆဲြေဆာင္မႈရွိတဲ့ စာညြန္႔ေလးေပါ့။ ၀တၳဳလို႔ ေျပာရင္ ေမာ္ဒန္ဆိုတဲ့စာရင္းထဲ ထည့္ရမွာပါ။ ဇာတ္လမ္းမရွိဘူးေလ။

  12. ဖြားပင့္ေရ… ေနေကာင္းလား။ မေတြ႔တာၾကာလုိ႔ လာလည္တာဗ်။ အခုတေလ အလုပ္တဖက္ ေက်ာင္းတဖက္နဲ႔ မအားတဲ့ၾကားက ယုတ္ညံ့တဲ့မြတ္ဆလင္၀ါဒကုိ အျမစ္ျဖဳတ္ဖုိ႔ လုပ္ေနတာဗ်။ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ေအာင္ျမင္တယ္။ ဘယ္ကုလားကမွ သူတုိ႔ကုိသူတုိ႔ မြတ္ဆလင္လုိ႔မ၀န္ခံရဲေတာ့ဘူး။ တေျဖးေျဖးနဲ႔ အျပင္ဘက္အထိ မြတ္ဆလင္ကုိ လုိက္လံအျမစ္ျဖဳတ္ဖုိ႔ စဥ္းစားထားပါတယ္။

    လွပတဲ့ဖြားပင့္ေနေကာင္းပါေစဗ်ာ
    ေဇာ္မ်ဳိး

    • လာအားေပးတာ ေက်းဇူးပါ မေနာ္… ေ၀ဖန္ပါ အႀကံေပးပါ

  13. Pingback: My Romeo (4) « The World of Pinkgold

Leave a Reply

