Broken Hearted Tree – အသဲကြဲသစ္ပင္

Standard

(၁)

ေဆာင္းရာသီျဖစ္ေသာ္လည္း မႏၱေလးမွာ သိပ္မခ်မ္းလွ။ ညအခ်ိန္မ်ားတြင္သာ အနည္းငယ္ေအးသေယာင္ရွိေသာ္လည္း ေန႔လည္ဘက္တြင္ေတာ့ ပူၿမဲတိုင္း ပူဆဲသာ။ အခ်ဳပ္တန္းဆရာေဖ၏ မန္းတုန္ေအာင္ လမ္းဆံုက ဟစ္ခ်င္ေတာ့ ဆိုသည့္ ကဗ်ာကလည္း ခုခ်ိန္တြင္ေတာ့ ယံုတမ္းစကားတစ္ခုလိုသာ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။ အခ်ဳပ္တန္းဆရာေဖတို႔ လက္ထက္က ရာသီဥတုေတြမွ မေဖာက္ျပန္ေသးတာ။ ဒီဘက္ေခတ္မွာေတာ့ ရာသီဥတုေတြလည္း မမွန္ေတာ့သည္မို႔ မႏၱေလးေဆာင္းသည္လည္း အခ်မ္းမပီျပင္ႏိုင္ေတာ့။ သို႔ေသာ္ မႏၱေလးကေတာ့ လွၿမဲ လွဆဲသာ ရွိခဲ့သည္။ ဆိုင္ကယ္ေတြ ေပါသည့္ၿမိဳ႕၊ ရဟန္း သံဃာေတာ္ေတြ အမ်ားအျပားရွိသည့္ၿမိဳ႕၊ သမိုင္းတြင္သည့္ၿမိဳ႕.. ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ အမွတ္တရေတြ မ်ားစြာရွိခဲ့သည့္ၿမိဳ႕။ မႏၱေလးကေတာ့ ကၽြန္မ၏ သမိုင္းတြင္ အေရးပါေသာ ေနရာတစ္ခုမွ ပါ၀င္ခဲ့ေလၿပီ။

 

(၂)

“ေမာတယ္ ေမာင္ရဲ႕.. ခဏေလးျဖစ္ျဖစ္ နားရေအာင္ေနာ္”

ႏြမ္းလ်လ်ကၽြန္မအသံကိုၾကားေတာ့ ကၽြန္မေရွ႕မွ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည့္ ေမာင္ ကၽြန္မကိုလွည့္ၾကည့္သည္။ ေမာင့္မွာေတာ့ ကင္မရာတစ္လံုးနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ကာ ေမာဖို႔ကို သတိရပံုမေပၚ။ Canon နဲ႔ ခ်စ္သူ ဘယ္သူ႔ကိုေရြးမလဲဟု ေမးလွ်င္ေတာင္ ေမာင္က ခ်စ္သူသည္ ဒုတိယဦးစားေပးဟု ေျဖလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။ ခုလည္း ကၽြန္မကိုေနာက္မွာ ခ်န္ခဲ့ကာ သူလိုခ်င္သည့္ ပံုေတြကိုသာ မရ အရရိုက္ေနေတာ့သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ေတာ့ ေမာင့္အဖို႔မွာ ဦးပိန္တံတားသည္ သူ႔ခ်စ္သူျဖစ္ေသာ ကၽြန္မထက္ ပိုစိတ္၀င္စားဖို႔ ေကာင္းေနမည္ျဖစ္ပါသည္။

“အိုးေက နားမယ္ေလ သဲ ရဲ႕… ဟိုနားက ခံုေလးနားေရာက္ရင္ ခဏထိုင္မယ္ေနာ္..”

ဦးပိန္တံတား၏ ဟိုနား သည္နားတြင္ လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ား နားေနႏိုင္ရန္ နားေနေဆာင္ပံုစံမ်ိဳး အမိုးေလးေတြနဲ႔ ခံုတန္းရွည္ေလးေတြ သံုး ေလးခုေလာက္ေတာ့ ရွိပါလိမ့္မည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ လည္ပတ္သူမ်ား နားေနသည္ထက္   ေစ်းသည္မ်ားကသာ   ေပါမ်ားေနသည္ကို   ေတြ႔ရသည္။ ၀မ္းေရးအတြက္ သူတို႔သည္လည္း ရုန္းရပါလိမ့္မည္။ ေရသန္႔တစ္ဗူး၀ယ္ၿပီး ကၽြန္မအနားကို ေမာင္ေရာက္လာသည္။ ထို႔ေနာက္ ပုလင္းအဖံုးကို ဖြင့္ကာ ကၽြန္မကို ေရသန္႔ဗူး ကမ္းေပးသည္။ ေရခဲစိမ္ထားေသာ ေရေအးေအးေလးေသာက္ၿပီးေနာက္တြင္ေတာ့ ကၽြန္မ အနည္းငယ္ အေမာေျပသလို ရွိသြားေတာ့သည္။

“ရာသီဥတုကလည္း ပူလိုက္တာ ေမာင္ရယ္.. ေဆာင္းရာသီမွ ဟုတ္ရဲ႕လား မသိဘူး.. ေတာ္ေသးတယ္ ဦးပိန္တံတားမွာ ေလေအးေအးေတြ တိုက္ေနလို႔”

“ေတာင္သမန္အင္းေၾကာင့္လည္း ပါတာေပါ့ သဲ ရဲ႕.. ေရျပင္ကိုျဖတ္တိုက္လာတဲ့ ေလေတြက ေအးတယ္ေလ..”

“ေမာင္ ဓါတ္ပံု ေကာင္းေကာင္းေကာ ရရဲ႕လား”

“အား.. ရပါ့ဗ်ာ.. ဒီပံုေတြထဲမွာ ေမာင္အႀကိဳက္ဆံုးကေတာ့ ဟိုးနားက သစ္ပင္ႀကီးပဲ”

ေမာင္ လက္ညိႈးညႊန္ရာကို ကၽြန္မၾကည့္မိေတာ့ သစ္ပင္ေသႀကီးတစ္ပင္ကို ေတြ႔ရသည္။ ပင္စည္လံုးပတ္ႀကီးမားသည္။ အကိုင္းအခက္ေတြ ျဖာထြက္ေနပံုက ကဗ်ာဆန္သည္။ သို႔ေသာ သစ္ေျခာက္ပင္ႀကီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အရြက္ေတြ တစ္ရြက္မွ မရွိ။ အရိုးၿပိဳင္းၿပိဳင္းနဲ႔ ေနပူက်ဲေတာက္ ေကာင္းကင္ေအာက္တြင္ ထီးထီးႀကီး ရွိေနပံုက သနားစရာပင္ ေကာင္ေနေသးေတာ့သည္။

“အဲ့ဒါ ဘာအပင္လည္း ေမာင္.. အရြက္ေတြလည္း မရွိဘူး.. သူက အရြက္ေရာ ထြက္သလား”

“ဘာပင္မွန္းေတာ့ ေမာင္လည္း မသိဘူးေလ.. ဒါေပမယ့္ ေမာင့္ဓါတ္ပံုမွာ ထိုးမယ့္ Caption ကိုေတာ့ စဥ္းစားၿပီးေသား.. အသဲကြဲ သစ္ပင္ တဲ့.. သဲ ႀကိဳက္ရဲ႕လား”

“ေမာင္ကလည္းေနာ္.. အသဲကြဲသစ္ပင္ပဲ ျဖစ္ရေသးတယ္.. သစ္ပင္ကေတာ့ အသဲကြဲမလား ေမာင္ရဲ႕”

“သဲကလည္း ကဗ်ာ မဆန္လိုက္တာကြာ.. ၾကည့္ေလ.. သူ ရပ္တည္ေနပံုက အထီးက်န္တယ္.. အကိုင္းအခက္ေတြ ျဖာထြက္ေနပံုက ကြဲအက္အက္ သ႑န္ေပၚေနတယ္.. သူ႔ဟာ အင္းေဘးမွာ ရွိေနတယ္ .. ဒါေပမယ့္ ေနမင္းရဲ႕ အပူရွိန္က သူ႔ကို မေအးျမေစႏိုင္ဘူး.. ကြဲအက္ ပူျပင္းေနတဲ့ သစ္ပင္ဟာ အသဲကြဲ သမားတစ္ေယာက္နဲ႔တူတယ္..”

ေျပာေျပာဆိုဆို ေမာင္က ကင္မရာျဖင့္ခ်ိန္ကာ သူေျပာသည့္ အသဲကြဲ သစ္ပင္ႀကီးကို ဓါတ္ပံုရိုက္ဖို႔ လုပ္ေနျပန္သည္။ ကၽြန္မ ေမာင့္မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မိသည္။ သစ္ပင္ႀကီးကို ဓါတ္ပံုရိုက္ေနေသာ ေမာင့္မွာ ခံစားမႈ တစ္ခုတစ္ေလမ်ား ရွိေနလိမ့္မလား။ ကၽြန္မကို မေျပာျပခ်င္သည့္ အေၾကာင္းအရာေတြ ေမာင့္ေနာက္ကြယ္မွာ ျဖစ္ခဲ့ဖူးသလား။ ကၽြန္မကေကာ ေမာင့္အတြက္ ဘယ္ေလာက္ထိ အေရးပါသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္လဲ။

“ေမာင္.. ေမာင္ အသဲကြဲဖူးလားဟင္”

ရုတ္တရက္ေမးလိုက္သည့္ ကၽြန္မ ေမးခြန္းကို ေမာင္ နည္းနည္းေတာ့ အံ့ၾသသြားသည္ ထင္ပါသည္။ ေမာင့္ မ်က္လံုးေတြ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို အေရာင္ေျပာင္းသြားသည္။ ေမာင့္မ်က္ႏွာမွာ ထင္ဟပ္သြားသည့္ အရိပ္တစ္ခုက အေဆြးရိပ္ဆိုသည့္ အရာမ်ားလား။

“ဘာျဖစ္လို႔လဲ သဲ”

“ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး.. ကၽြန္မ သိခ်င္လို႔ပါေမာင္”

“ဒါေတြကို  သိလို႔လည္း ဘာမွမထူးပါဘူးကြာ.. ၾကားရင္ သဲေတာင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္အံုးမယ္”

“ဒါဆို ေမာင္ အသဲကြဲဖူးတယ္ေပါ့..”

“မေျပာခ်င္ပါဘူးဆိုကြာ”

“အိုး.. ကၽြန္မ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေမာင္ရယ္.. ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီသစ္ပင္ႀကီးကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မရင္ထဲ တစ္ခုခံစားရတယ္.. ကၽြန္မ အသဲကြဲရမွာ ေၾကာက္တယ္ေမာင္”

“သဲကလည္း ဘာေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာလဲကြာ.. ကဲ အေမာေျပရင္လည္း ျပန္ၾကမယ္ေနာ္.. သဲ ဒီေန႔ညေန ရန္ကုန္ျပန္ဆင္းရမွာေလ.. ကားမမီပဲ ေနလိမ့္မယ္.. ေမာင္လည္း မႏၱေလးမွာ လုပ္စရာ နည္းနည္းက်န္ေသးတယ္”

ဦးပိန္တံတားကေနျပန္လာေတာ့ ကၽြန္မရင္ထဲ အသဲကြဲမွာ ေၾကာက္သည့္ ခံစားခ်က္က မသိမသာ ကပ္ပါလာခဲ့သည္။ ေမာင္ ေျပာသည့္ သစ္ပင္ႀကီးကေတာ့ အရာရာကို လ်စ္လ်ဴရႈထားသေယာင္ မတ္မတ္ႀကီးရပ္လို႔။ ညေနက်ေတာ့ ကၽြန္မက ရန္ကုန္ကိုျပန္သည္။ အလုပ္ကိစၥေတြ မျပတ္ေသးသည့္ ေမာင္က မႏၱေလးတြင္ က်န္ခဲ့သည္။ ေမာင့္အလုပ္ရွိရာကို အလည္လိုက္လာခဲ့ေသာ ကၽြန္မအတြက္ မႏၱေလးခရီးသည္ အေတာ္အတန္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းခဲ့ပါသည္။ ေမာင္ မပါေသာ အျပန္လမ္းသည္ အနည္းငယ္ေတာ့ ပ်င္းစရာေကာင္းလွသည္။ ဖုန္းမက္ေဆ့ ပို႔ေဖာ္ရေသာေမာင့္ကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ရသည္။

(၃)

အခ်ိန္ႏွင့္ ရာသီေတြ ေျပာင္းသလို လူေတြ၏ စိတ္ေတြေျပာင္းလဲ တတ္မွန္း ကၽြန္မသိခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ လူတစ္ေယာက္၏ အခ်စ္သည္ အခ်ိန္ႏွင့္လိုက္ၿပီး ေျပာင္းလဲတတ္မွန္းကိုေတာ့ ကၽြန္မ အသိေနာက္က်ခဲ့ပါသည္။ ေမာင္နဲ႔ ကၽြန္မ ခ်စ္သူ သက္တမ္းတစ္ႏွစ္အတြင္း အစစ အရာရာအဆင္ေျပခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို အရိပ္တစ္ၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ဂရုစိုက္လြန္းခဲ့ေသာ ေမာင့္ကို ကၽြန္မရင္ထဲကမွ အခ်စ္ပိုခဲ့ရသည္။ ကၽြန္မစိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ေသာ ေမာင္နဲ႔ ကၽြန္မ၏ ဘ၀ခရီးသည္ ေမာင့္ေၾကာင့္ၿပိဳလဲသြားလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ စိတ္ပင္မကူးခဲ့ဖူးပါ။ ေမာင္သည္ ကၽြန္မအေပၚတြင္ မေျပာင္းမလဲ အခ်စ္ၿမဲလိမ့္မည္ဟု ထင္ၿမဲ ထင္ဆဲ….။

“နင့္ ေကာင္ေလးကို အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္နဲ႔ လမ္းမွာ ေတြ႔ခဲ့တယ္..” ဟု သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ေျပာတုန္းက ကၽြန္မ သူ႔ကို ရီပင္ ရီခဲ့ဖူးေသးသည္။ “ေမာင္က အလုပ္မ်ားတယ္ေလဟယ္.. သူ႔မွာ မိန္းကေလးမိတ္ေဆြေတြလည္း ေပါ မွ ေပါပဲ.. ေဟာ ဓါတ္ပံုလည္း ရုိက္ေသးေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေကာင္မေလးေတြမ်ားဆို ေခ်ာတာမွ မႈန္ေနတာပဲ” ဟု ကၽြန္မ ရီရီေမာင္ေမာ ျပန္ေျပာႏိုင္ခဲ့သည္။ ေမာင္နဲ႔ ကၽြန္မအခ်စ္ကို ဖ်က္ဆီးခ်င္သူေတြဟု ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြကို မိုက္မိုက္မဲမဲ စြပ္စြဲခဲ့ဖူးသည္။ ခ်စ္လွ်င္ အျပစ္မျမင္ဆိုသည့္ စကားသည္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ မွန္လြန္းလွခဲ့သည္။

တစ္ေန႔ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ အိမ္ကိုအလည္ေရာက္လာသျဖင့္ အိမ္နားက ေကာ္ဖီဆိုင္တြင္ ကၽြန္မသူ႔ကို မုန္႔လိုက္ေကၽြးရသည္။ ကံၾကမၼာက ကၽြန္မဘက္မွာ ရွိေနတာလား.. ေမာင့္ဘက္မွာ ရွိေနတာလား ကၽြန္မ မသိပါ။ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္မထားခဲ့ေသာ စကားေတြကို ထိုေန႔က ကၽြန္မ ၾကားခဲ့ရသည္။

“ကိုစိုးမိုး လက္ထပ္ေတာ့မယ္လို႔ သတင္းၾကားတယ္”

“အင္း.. သူ႕အိမ္က သေဘာတူထားတဲ့ တစ္ေယာက္လား.”

“အိမ္ကလည္း သေဘာတူတယ္ထင္တယ္.. ဒါေပမယ့္ အရင္တုန္းက ခ်စ္သူလို႔ေျပာတယ္”

“ဒါဆို သူ အခုတြဲေနတဲ့ ေကာင္မေလးေကာ..”

“အို စိုးမိုးက စြံတယ္ေလကြယ္.. ဒီလိုပဲ အဆင္ေျပသြားမွာပါ..”

“အင္း စိုးမိုးတို႔လည္း ဓါတ္ပံုရိုက္လိုက္.. ဒီဇိုင္းေလး လုပ္လိုက္နဲ႔.. ခုေတာ့လည္း မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မွာပါလား..”

ကၽြန္မ နားေတြကို မယံုႏိုင္ပါ။ ေကာ္ဖီဆိုင္တြင္ ကၽြန္မေဘးနားခံုမွ စကားေျပာေနသူမ်ားကို ကၽြန္မ လွည့္ၾကည့္မိသည္။ ဓါတ္ပံုရိုက္လိုက္ ဒီဇိုင္းဆြဲလိုက္ ကိုစိုးမိုးဆိုတာ ေမာင့္ကို ေျပာေနတာမ်ားလား။ ေမာင္က လက္ထပ္မယ္ဆို ကၽြန္မပဲ ျဖစ္ရမွာေပါ့။ ကၽြန္မ မဟုတ္တဲ့ ေနာက္တစ္ေယာက္ ေမာင့္မွာ ရွိေနခဲ့သလား။ ကၽြန္မ ဘာေၾကာင့္ မသိခဲ့ရတာလဲ။ ေဘးနားက စားပြဲကို ကၽြန္မလွည့္ၾကည့္မိေတာ့ ေမာင့္သူငယ္ခ်င္းမ်ားထဲမွ တစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မေတြ႔ရသည္။ သူကလည္း ကၽြန္မကို မွတ္မိသြားပံုရသည္။ သူ႔အၾကည့္မ်ားတြင္ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို အားနာမႈ အရိပ္မ်ား လႊမ္းသြားခဲ့ေတာ့သည္။

ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မသိခဲ့ရသည္က ေမာင့္တြင္ ကၽြန္မ မတိုင္ခင္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးသည္။ သူနဲ႔ေမာင္နဲ႔ ကၽြန္မ လိုက္မမွီေသာ အေၾကာင္းကိစၥ တစ္ခုျဖင့္ လမ္းခြဲကာ ေမာင့္ခ်စ္သူက ႏုိင္ငံျခားထြက္သြားခဲ့သည္။ အသဲကြဲသည့္ ဒဏ္ကို ေမာင္ အလူးအလဲခံစားခဲ့ရမည္ ထင္ပါသည္။ ခ်စ္သူကိုလည္း ေမာင္ ေမ့ႏိုင္ခဲ့လိမ့္မည္ မဟုတ္။ ဒီၾကားထဲ ကၽြန္မႏွင့္ေတြ႔ကာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ သေဘာက်စရာအခ်က္    ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိေနေသာ ကၽြန္မႏွင့္ ခ်စ္သူျဖစ္ၾကသည္။ ဒီၾကားထဲတြင္ေတာ့ ေမာင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ အဆက္အသြယ္ရွိခဲ့ၾကသည္ ထင္ပါသည္။ အခ်စ္ဦးကို ခ်စ္ဆဲ ျဖစ္ေသာ ေမာင္ႏွင့္ ေမာင့္ကို မျပတ္ႏိုင္ေသးေသာ ေမာင့္ခ်စ္သူ၏ၾကားတြင္ ကၽြန္မက ေမာင့္အသဲကြဲေ၀ဒနာကို ခဏတာ ကုစားစရာတစ္ခု ျဖစ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို မျပစ္မတင္ရက္ပါ။ သို႔ေသာ္ အျဖစ္မွန္မ်ားကိုလည္း သူ႔ကို မေမးခ်င္ခဲ့ပါ။ ေမာင္ေျပာလာမည့္ စကားမ်ားကိုလည္း ကၽြန္မ ၾကားႏိုင္စြမ္းရွိမည္ မထင္ပါ။ သစ္စိမ္းခ်ိဳး ခ်ိဳးသည္ ဆိုသည့္ စကားမ်ားသည္ ကၽြန္မအတြက္မ်ား ရည္ရြယ္ခဲ့ေလပါသလား။

 

(၄)

ေမာင့္မဂၤလာပြဲမတိုင္ခင္ ႏွစ္ပတ္အလိုတြင္ ေမာင္က ကၽြန္မကို ေတြ႔ခ်င္သည္ဟု ဆိုသည္။ ဘာမွ မသိသလို ပံုစံျဖင့္ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို    ေတြ႔ခဲ့သည္။   ေမာင္ေျပာလာမည့္ စကားမ်ားကိုေတာ့ ကၽြန္မ နားေထာင္ရပါအံုးမည္။

“သဲကို ေမာင္ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ.. သဲ ေမာင့္ကို ႀကိဳက္တာလုပ္ပါ.. ေမာင့္ အျပစ္အတြက္ ေပးဆပ္ဖို႔အသင့္ပဲ”

“ကၽြန္မ ေမာင့္ကို သတ္လိုက္ရင္ေကာ ေမာင္ အေသခံမွာလား ေမာင္”

“ေမာင္ ဘယ္လိုေတာင္းပန္ရမလဲ သဲ ရယ္.. ေတာင္းပန္တယ္ဆိုတာကလြဲလို႔ ေမာင့္မွာ ေျပာစရာ မရွိဘူး.. ခြင့္လြတ္ပါလို႔လည္း ေမာင္ မေျပာလိုပါဘူး”

“ေမာင္ ကၽြန္မကို လုပ္ရက္တယ္.. ေမာင္ ကၽြန္မကို အသဲခြဲရက္တယ္.. ေမာင္ မို႔လို႔ ကၽြန္မကို ခံစားေစခဲ့တယ္.. ကၽြန္မ ေမာင့္ကို နာက်င္ေအာင္မ်ား လုပ္ခဲ့ဖူးသလားဟင္”

“ေမာင့္ အျပစ္ပါသဲရယ္.. မျပတ္သားႏိုင္တဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ စိတ္ေတြပါ..”

“ကၽြန္မ ေမာင္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို မေႏွာင့္ယွက္ပါဘူးေမာင္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ တစ္ခုေတာ့ ေမးခ်င္တယ္.. ေမာင္ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္သလဲ.. ေမာင္ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေကာ ခ်စ္ခဲ့ရဲ႕လား.. ကၽြန္မက ေမာင့္အတြက္ ေျဖေဆးလားေမာင္ရယ္”

ကၽြန္မ ပါးျပင္ေပၚသုိ႔ မ်က္ရည္ေႏြးေႏြးေတြ တစ္လိမ့္လိမ့္စီးက်သည္။ မိုးေကာင္ကင္ႀကီးတစ္ခုလံုး ကိုယ့္အေပၚ ၿပိဳက်ေတာ့မတတ္ အားကိုးရာမဲ့ ခံစားရသည္။ ရင္ခြင္အစံုသည္ နာက်င္လြန္းသျဖင့္ ေပါက္ကြဲထြက္ေတာ့ မေယာင္ထင္ရသည္။ ဒီ ခဏ.. ေမာင့္ေရွ႕က ကၽြန္မ   ေပ်ာက္ကြယ္သြားလွ်င္    ေကာင္းမည္။

 

“သဲကို ေမာင္.. ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္.. ခ်စ္ခဲ့တယ္ ထင္တယ္”

“ေတာ္ပါေတာ့ေမာင္.. ကၽြန္မ ဘာစကားမွ ဆက္ၾကားႏိုင္စြမ္း မရွိေတာ့ပါဘူး.. ေမာင္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ အိမ္ေထာင္ေရး သာယာပါေစလို႔ ကၽြန္မဆုေတာင္းပါတယ္.. ေမာင္ကစားတာကို ကၽြန္မ ခံခဲ့ရသလို.. ကၽြန္မ ေၾကကြဲခဲ့ရသလို.. ေမာင္တို႔ေနာက္ကြယ္မွာ ဘာမွ မျဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ ကၽြန္မဆုေတာင္းေပးပါတယ္”

ကၽြန္မ ေနာက္ကြယ္မွာ ေမာင္ ဘယ္လိုပံုမ်ိဳးျဖင့္ က်န္ခဲ့သလဲ ကၽြန္မ မသိခ်င္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မ ရင္ခြင္တစ္ခုလံုး ပူေလာင္လြန္းလွသျဖင့္ ေဆာက္တည္ရာ မရျဖစ္မိသည္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ကၽြန္မက တစ္ေယာက္တည္းပါလားေမာင္။ ေမာင္လွည့္စားတာကို ခံဖို႔သက္သက္ ကၽြန္မ လူျဖစ္လာခဲ့သလား။ ေမာင္ မို႔လို႔ လုပ္ရက္တယ္ ဆိုတဲ့ စကားကလြဲလို႔ ကၽြန္မ ဘာမွ မေျပာခ်င္ခဲ့ေတာ့ပါဘူး ေမာင္ရယ္။ အသဲမကြဲခ်င္သည့္ ကၽြန္မကိုမွ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ အသဲခြဲခဲ့ေလသလား ေမာင္ရယ္။

ထိုအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မေခါင္းထဲတြင္ ရုတ္တရက္ သတိရလာသည္က ေမာင္ေျပာခဲ့ဖူးသည့္ အသဲကြဲသစ္ပင္ႀကီး။ ကၽြန္မ ႏုတ္ခမ္းေလးေတြ ၿပံဳးေယာင္သမ္းသြားမိသည္။ စိတ္ဒဏ္ရာေတြကိုေပ်ာက္ဖို႔ အခ်ိန္သည္ အေကာင္းဆံုး သမားေတာ္ျဖစ္သည္ဟု ကၽြန္မ ၾကားဖူးပါသည္။ သို႔ေသာ္ ယခုေလာေလာလတ္လတ္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ အသဲကြဲသစ္ပင္ႀကီးသည္ ကၽြန္မကို ကူညီခံစားႏိုင္မည့္ တစ္ခုတည္းေသာ အရာျဖစ္ေပလိမ့္မယ္။ ကၽြန္မ၏ ဘ၀တူရွိရာ ဦးပိန္တံတားသို႔ ကၽြန္မ ေနာက္တစ္ေခါက္ ခရီးထြက္ဖို႔ ျပင္ဆင္လိုက္မိသည္။

ဒီ တစ္ခါေတာ့ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္းေပါ့ေမာင္ရယ္။ ေမာင္မရွိတဲ့ဘ၀မွာ တစ္ေယာက္တည္းေနၾကည့္ဖို႔ ကၽြန္မ ႀကိဳးစားၾကည့္ရအံုးမွာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ခံႏိုင္ရည္အင္အားေတြဆီကိုေတာ့ အသဲကြဲသစ္ပင္ႀကီးက ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္ထင္ပါတယ္။ စိတ္ခ်ပါေမာင္.. ေမာင္မရွိပဲ ကၽြန္မေတာင့္ခံႏိုင္မွာပါ။ ကၽြန္မရယ္.. ဦးပိန္တံတားရယ္.. အသဲကြဲသစ္ပင္ႀကီးရယ္ကိုေတာ့ ေမာင့္လက္ပ္ေတာ့ရဲ႕ တစ္ေနရာမွာ သိမ္းဆည္းထားဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါရဲ႕။

 

ပင့္ဂိုလ္း

25-July-2011

(ဘာရယ္ ညာရယ္ မဟုတ္ပါဘူး.. ဦးပိန္တံတားနားက အပင္ႀကီးကိုၾကည့္ၿပီး ဇာတ္လမ္းေရးခ်င္တာနဲ႔ ေရးေနက် ပံုစံမ်ိဳးေလး ေရးျဖစ္သြားတာပါ)

3 responses »

  1. So good for broken heart tree. I m so long to hard to read the emotion things(novel). This is first time (round about 20 years) reading emotion one. So good, may be take so long time.
    Anyway CONGRATULATION.
    CHEERS,
    Ko Nyan.

  2. ပံုေလးနဲ႕ စာေလးနဲ႕ လုိုက္ပါတယ္..
    အဲဒီ ေမာင္ ကိုေတာ့ လမ္းမခြဲခင္ ပါးကို ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ ႐ိုက္ပစ္ခဲ့ေစခ်င္တယ္…

Leave a Reply

